Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Dacia Jogger 1.0 LPG (100 KM) w wersji Comfort - TEST PL

Dacia Jogger 1.0 LPG (100 KM) w wersji Comfort – TEST PL



Dacia Jogger to aktualnie jedyne auto rodzinne z dużym bagażnikiem, które nie kosztuje majątku. Do tego Jogger występuje w wersji 7 osobowej, jeżeli ktoś takiej potrzebuje.

Tak się składa, że prywatnie szukam akurat takiego auta. Wolałbym uniknąć samochodu używanego, bo przygód z naprawami i mechanikami mam dość. A odkąd jeżdzę nowymi autami testowymi – czyli ponad 7 lat – moimi jedynymi awariami były przebite opony. I wolałbym przy tym pozostać.

Przed testem wiedziałem tylko, że Jogger jest tani – konkurenci kosztują po 20 tys zł więcej. No i pojemny. Zastanawiałem się tylko, czy jakość tego auta będzie dla mnie zadowalająca. I po 6 dniach spędzonych z tym samochodem dochodze do wniosku, że jest bardzo ok. A jak za te pieniądze – jest znakomicie.

Po pierwsze – mamy ogromny bagażnik (albo 7 miejsc). Gdy wybierzemy wersję 7 miesjcową – 2 ostatnie fotele można łatwo wyjąć. To ważne. Do tego mamy bardzo wygodne multimedia z bezprzewodowym Android Auto. Jest też wygodna, intuicyjna obsługa, czy bardzo rozsądny system antykolizyjny, którego nie ma w Dusterze.

O rzeczach oczywistych wspomne tylko z obowiązku. Auto prowadzi się bardzo dobrze, nawet przy silnym wietrze na autostradzie było ok. Wyciszenie jest nieźle wyciszone i całkiem komfortowe – choć Citroen C4 to to nie jest.

Nawet silnik pod względem mocy jest ok, a jeździłem słabszą wersją, 100 KM z gazem LPG. Na autostradach, czy ekspresówkach, można zapomnieć o skrzyni biegów i jechać non stop na biegu 6. No, chyba że jedziemy w komplecie, wtedy przyda się redukcja. W każdym razie – nie o moc trzeba się tu martwić.

Są bowiem 3 elementy, które mogłyby być zrealizowane lepiej. Pierwsza rzecz, to kultura pracy tego silnika i wyciszenie. Jest ok, ale różnica pomiędzy droższymi autami z silnikami 3 cylindrowymi, jak Renault, Skoda, czy tam Hyundai – jest zauważalna. W porównaniu do tych aut, układ napędowy w Joggerze nieco bardziej wibruje, nieco głośniej warczy i delikatnie piszczy.

Druga rzecz – miejsce na tylnej kanapie. Jest tutaj przestrzeni tylko nieco więcej, niż wynosi średnia w segmencie B (czyli Fabia, Polo, czy Clio). Mamy za to ogromny bagażnik.

No i ostatni problem z mojego punktu widzenia – nie ma automatu. Ten ma się pojawić w przyszłości, wraz z odmianą hybrydową. Która raczej nie będzie już taka tania. A reszta – na filmie.

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

45 thoughts on “Dacia Jogger 1.0 LPG (100 KM) w wersji Comfort – TEST PL

  1. W przyszłości będzie dostępna automatyczna skrzynia biegów w Dacii Jogger z silnikiem turbodoładowanym R3 1.0 o mocy 110 KM i wersji silnikowej hybrydowej z silnikiem wolnossącym R4 1.6 o mocy 140 KM.

  2. Ja zamówiłem w tym roku Hyundaia i30 Wagon za 88000 zł brutto po rabacie (93000 zł brutto katalog), wersja wyposażenia SMART + pakiet LED i SAFETY. Samochód posiada wiele systemów bezpieczeństwa, miedzy innymi radar antykolizyjny oraz nowoczesne multimedia.. Mam w nim normalny benzynowy silnik wolnossący 1.5 DPI (dla mnie to zaleta bo poruszam się głównie po mieście i to w zupełności wystarczy). Dla wielbicieli turbo Hyundai ma w ofercie też niewiele droższą wersją z 1.0 T-GDI.

    Ty jako osoba z branży na pewno jesteś w stanie zakupić to auto dużo taniej

    Zastanawiałem się nad Dacią Jogger ale jak zobaczyłem cennik to mi się od razu ode chciało. Wersja która by mnie interesowała jakieś 91000 zł więc cena już zupełnie nie atrakcyjna – powinna być niższa o co najmniej 10000 zł by kogokolwiek przekonał argument ceny. Dacia już w zeszłym roku straciła swój największy atut – cenę. Jeszcze wyraźniej widać to w tym roku. Oczywiście jakość samochodów wzrosła zwłaszcza jeśli chodzi o wykończenie wnętrz, design też zmienił się na plus. Mimo wielu pozytywów w wielu miejscach w tych samochodach nadal widać rażące oszczędności. Przy takim poziomie cen nie powinno to już mieć miejsca. Kolejna kwestia to bezpieczeństwo tych aut, a raczej jego brak. W testach Euro NCAP wszystkie najnowsze modele dostały zaledwie dwie gwiazdki. Można mieć oczywiście pewne zastrzeżenia do metodologii tych badań ale nadal ich wyniki są dość miarodajne. Jakoś konkurencja w tej samej klasie i przedziale cenowym potrafi zdobyć cztery lub pięć gwiazdek.

  3. To był najlepszy kanał dotyczący testowania w Polsce. Dlaczego? Nie przez kwestie techniczne czy ekonomiczne, ale właśnie dlatego, że Ty go prowadzisz bez – jak to inni już napisali w komentarzach – pseudo-eksperckiego zadęcia. Ale przez "człowieka dla ludzi", który po prostu dzieli się swoim doświadczeniem, a jak miał powiedzieć Albert Einstein wiedza wynika z doświadczenia 🙂 Więc tak naprawdę wiedza na tym kanale była bardzo gruntownie przekazywana tyle, że dzięki Twojej osobowości, Left Lane nigdy nie straciło uroku przyjaznego wideobloga. Mam nadzieję, że wrócisz silniejszy i może z nowym projektem.

  4. Dacia marzenie Polaka.Czasy siły nabywczej idą w kierunku lat 76-89.
    Silnik 1.0,moc skutera,skrzynia automat do pomarzenia,a cena pod 100.000.
    Mr Glapiński dziękuję za moc złotówki,która promuje tylko Dacie,a reszta odjeżdza Kowalskiemu w siną dal.
    Kiedyś był Wartburg z silnikiem VW,dzisiaj takie cuda z Rumunii.

  5. Ja mam 180 i sam za sobą w każdym rzędzie byłem w stanie usiąść wygodnie. I mogę sobie wyobrazić jazdę nawet na dłuższe trasy… Może 3 osoby w 2 rzędzie biorąc pod uwagę "tęgą teściowa" czy fotelik szerokościowo nie zachwyca ale kolana głową mega . Auto mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło.

  6. Jeśli chodzi głównie o wielki bagażnik i 7 miejsc to przecież Dacia ma nadal auto z wielkim bagażnikiem – Lodgy . Fakt to wygląda lepiej ale tylko niewiele lepiej bo od razu widać, że to Sandero z większym kufrem niestety niezbyt zgrabnym . Niestety też z tego co widzę też jest bez automatu, którego poszukujesz więc trudna sprawa. Jogger to nowsza konstrukcja i tu ma przewagę nad Lodgy na pewno ale walory użytkowe chyba identyczne jak w Lodgy.

  7. Wszystko ok super, ale jedno małe Wielkie ale. Uszy bolą od nazewnictwa np WolDZwagen. Nie, nie WolDZwagen typko Volkswagen czyli "folkswagen" to tak jakby ktoś powiedział miersiedejs. Nie ma takiej marki. Robić filmy o samochodach owszem ale przed tem chociaż naucz sie wymowwy.

  8. W salonie Dacia najważniejsza jest cena, a Dacii Jogger podniesie ceny atermiczne szyby, adaptacyjny tempomat, automatyczna skrzynia biegów, napęd na cztery koła z tylnym zawieszeniem wielowahaczowym, elektroniczny wyświetlacz prędkościomierza i obrotomierza oraz mapy z nawigacji za kierownicy.

  9. No ciekawa sprawa z tym twoim kanalem. Przyznam ze jestem troche zawiedziony bo rzeczywiscie 5k subskrybcji w 7 lat to szalu nie ma. A kanal jest ciekawy i rzeczowy. Sam pracuje w duzych social mediach i mam swoj wklad w budowanie algorytmow. Sam kanal o samochodach, nawet bardzo ciekawy, to moze byc zbyt malo aby osiagnac sukces. Brane sa pod uwage takie rzeczy jak potencjalna atrakcyjnosc dla reklamodawcow, i to niekoniecznie z samochodowej branzy. Podam przyklad: jesli prowadzacy ma fanje ciuchy lub modne okulary sloneczne to algorytm to wylapie i bedzie mozna reklamowac pokrewne artykuly lub marki. Jesli prowadzacy wspomni o ubezpieczeniu to AI moze to wylapac i jest szansa na reklamy ubezpieczen. I tak dalej. Atrakcyjnosc dla potencjalnych reklamodawcow to podstawa ale pamietajcie ze jest jeszcze cos takiego jak aukcja reklam i i filmy o samochodach musza ze soba konkurowac o wyswietlenia reklam na takich wlasnie "aukcjach". Wszystkim steruje AI ale prowadzacy musi zadbac zeby odpowiednio atrakcyjne tematy, akcesoria itp. pojawialy sie w filmach. Czym bardziej atrakcyjny dla reklamodawcow film tym bardziej bedzie promowany aby Youtube mogl zarobic wiecej kaski. Moze warto pomyslec o platej promocji zeby zalapac odpowiednia ilosc subskrypcji i wyswietlen w okreslonym czasie. Mozna to zrobic za rozsadne pieniadze i potencjany zwrot moze byc tego warty. Trzymam subskrybcje i mam nadzieje ze zobacze jeszcze jakies filmy. Dzieki za twoja prace. Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!