Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Naprawa Pompy Vacum! Zrób To Sam! :)

Naprawa Pompy Vacum! Zrób To Sam! :)



Masz wycieki z pompy vacum? Czy wiesz, że to nie jedyna z ich wielu usterek? Są usterki tej pompy które zagrażają nawet wtryskiwaczom! Pytania? Zapraszam w komentarze! 🙂

👊 SUBSKRYBUJ ORAZ KLIKNIJ 🔔 ► https://www.youtube.com/channel/UCKqNJB1rwIGiVAAWX_dA8rA
💎 WSPIERAJ MÓJ KANAŁ I BĄDŹ W LEPSZYM KONTAKCIE ► https://patronite.pl/PiterZrobToSam
👍🏻 FACEBOOK ► https://www.facebook.com/Piter-Zr%C3%B3btosam-116530503050438/

Potrzebujesz pomocy z autem? Nie jesteś pewny zakupu samochodu? Chcesz sprzedać samochód?
Dołącz do naszej grupy gdzie jest nas na ten moment 250 osób! Możesz to zrobić, wspierając mnie na patronite
https://patronite.pl/PiterZrobToSam

Korzyści ze wspierania kanału:
✅ Udział w losowaniu nagród między patronami
✅ Dostęp do programów serwisowych ElsaWin i wielu innych
✅ Moją pomoc poprzez kontakt telefoniczny i również na grupie
✅ Wgląd na to jakimi auta sprzedaje do Polski i wiele wiele innych!
✅ Możliwość podejmowania decyzji o materiale filmowym
Dodatkowo masa innych rzeczy, nagród, podpowiedzi, wsparcia!
Wejdź w link na Patronite i SPRAWDŹ SAM ! 😁

Wsparcie przez normalny przelew (też dodaje do grupy i pomagam) :
PL – 39 1160 2202 0000 0003 1813 8083
DE – DE89280501000092360007

👩‍💻 Montaż – https://www.youtube.com/user/hastoklai

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

44 thoughts on “Naprawa Pompy Vacum! Zrób To Sam! :)

  1. Jesteś z Kwidzyna? Mam problem z A6 C6 2.0tdi BLB auto na postoju po naciśnięciu gazu przy wartości 1100obr/min strasznie faluje szarpie rano czasem odpala od strzała czasem obróci wałem kilka razy i dopiero odpali ostatnio jechałem z górki na luzie delikatnie hamowałem(co jakiś czas) zaobserwowałem spadek obrotów nie mam już sił niektórzy mówią że te silniki tak chodzą ale ja wiem że to nie jest normalne

  2. Objaw tej pompy to dostawanie się paliwa do oleju lub odwrotnie a ja mam pytanie wymieniłem u mnie pompę z luk na Bosch z powodu krucca podciśnienia luz auto chodzi pali dobrze a bylem na kom i okazała się za pompki dostaja malo paliwa na tej z Boscha wcześniej tago nie bylo

  3. 2.0 sdi bdk golf v. Jest mozliwosc zeby po odpaleniu pompa miała przez chwile problem z cisnieniem paliwa? Zawsze na zimnym silniku pali z kopa. I od razu spadają obroty, przy czym nie reaguje na pedal gazu. Wymienilem oringi na pompkach i dalej to samo. Bipy sa na lekkim minusie. Co zauwazylem ktos zalozyl pompowtrysk z 105 o koncówce AG a nie AS. I na tym wtrysku korekta jest bliska 0, natomiast bipy na -40. Reszta na minus 10. Jak to ugryzc? Pompe vacum jakby ktos regenerowal albo zalozyl nową. Bo swieci sie jak nowa.

  4. Witam. Dwa dni temu czyściłem układ paliwowy w silniku 2.0 tdi 140km preparatem TEC 2000. Po czyszczeniu układ mi się zapowietrza jak auto postoi. Jak zdiagnozować czy to pompa tandem czy uszczelki na pompowtryskach a może gdzieś jeszcze indziej łapie powietrze???
    Hamulec działa bez zarzutu i nie widać wycieków paliwa.

  5. Witam dobry filmik,ja w swoim b5 awx wymieniłem na nową boscha jest ok tylko ta uszczelka blaszana pomiędzy blokiem a pompą popuszcza olej po 200km już drugą dałem i też zapocona luk ma dodatkowo gumowe A bosch jest goły co robić?

  6. moja najgorsza przygoda byla z nadgryzinym vakum wezykiem od turbiny, znalazlem to w prozaiczny sposob, silnik BKD sciagalem wezyki z selenoidu i dmuchalem powietrzem i dawalem troche leck spree i od razu bylo widac gdzie powietrze ucieka ! a jazda byla troche jakby byla zepsuta przekladnia i pomiedzy przedzialem 100km /h a 120 /h auto tracilo moc bo po prostu turbina nie otwierala ! Taki maly gryzon mnie zalatwil

  7. Jesli chcesz wyczyscic wtryski ..bez wuyciagania ..polecam ..preparat ..Liqid Molly ..diesel system raniger ..
    Trzeba silnik lekko rozgrzac..odpiac od zbiornika i podac mu tylko ten preparat ..silnik musi na nim pochodzic ..okolo 30 min bez obciazenia ..na okolo 900max 1000 obrotow..
    Jesli tylko wtrysk jest cos wart to nie ma siły by syf w ktorym w nim jest nie puscił i wtrysk nie wrucil do swojego poprzedniego stanu…

  8. Film jak zwykle instruktażowy 😉
    U mnie w AWX LUK padł. Kruciec i pompa grzechotka. Wsadziłem używaną Bosch. Nie wiem czy przez wymianę pompy ale zmienił mi się kąt wtrysku i dawka paliwa, do tego stopnia że w mrozy nie odpala, muszę go męczyć. Przy okazji ustawiania kąta wtrysku zaobserwowałem że w kanale 00 pozycja 2 mam wartość 125-127 nie zależnie od tego jak bardzo zmienię kąt wtrysku. -5.5 czy +4.4 to w 000 pozycja 2 jest nie zmienna. Może Majster wie dlaczego tak jest ?

  9. Witam. Minęło już trochę czasu jak robiłeś ten filmik,ale dopiero teraz to oglądałem. Mam pytanie bo wiem że robiłeś też vw t5 i touareg 2.5 tdi. I moje pytanie jest takie czy wina przybywania oleju w silniku, czyli przedostawania się paliwa do oleju może być też ta pompa tandemowa? Bo czytałem na necie że w 99% przypadków tak jest, ale nie jestem do końca pewien bo ty tutaj mówisz że olej dostaje się do paliwa. Byłbym wdzięczny za szybką odpowiedź. Pozdrawiam

  10. Dodatkowo jeszcze jeden problem to króciec wodny 8:19, który jest poniżej tej pompy. Po dłuższym czasie jak jest zaolejony to uszczelka w nim potrafi spuchnąć a także sam króciec potrafi się "kruszyć" i puszcza płyn chłodniczy…przez co go ubywa czasami nawet ciężko to wykryć ponieważ duża temperatura powoduje szybkie odparowanie…

  11. Mam Audi A4 B8 2008 Rok z silnikiem 2.0 TDI CR od grudnia 2019 po zakupie wymieniłem rozrząd wszystkie filtry, płyny do chłodnicy, olej w silniku, amortyzatory z tyłu i zabierak w pompie oleju za 1.900 złoty mam nadzieje że teraz mam spokojną głowe na ten czas i wiem co w nim mam. 🙂

  12. Piter będę wymieniał vacu pompę po twoim filmiku, pytanie czy nalać pompie trochę paliwa by na sucho nie chodziła na starcie, czemu tak długo kręciłeś pasaciora dziękuję, łapa w górę

Dodaj komentarz

Zadzwoń!