Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Citroen C8 2.0 16V 2003r  VAN zarejestrowany na 8 osób test recenzja

Citroen C8 2.0 16V 2003r VAN zarejestrowany na 8 osób test recenzja



Dziś w programie mój osobisty samochód Citroen C8 2.0 benzyna z gazem.
Jestem w jego posiadaniu od stycznia 2016 r.
Przejechałem nim około 70 tyś km.
Jeżeli ktoś ma C8 proszę pisać w komentarzach jak się sprawuje.
Ja nie narzekam a biorąc pod uwagę to, że w dzisiejszych czasach prawdziwych samochodów typu VAN się już nie produkuje myślę o kupnie takiego samego ale z ostatnich lat produkcji i z dobrym wyposażeniem

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

41 thoughts on “Citroen C8 2.0 16V 2003r VAN zarejestrowany na 8 osób test recenzja

  1. Mam piąty rok 807 z takim silnikiem. Rocznik 2007 na pełnej opcji oprócz ksenonów i szyberdachu. Przebieg: 385 tys. Słabe strony: maglownica, chłodnica klimy, przednie wahacze, reszta na plus. Auto naprawdę niedoceniane na rynku. Rozważałem espace i grand Voyagera II, wybrałem 807 i nie żałuję. Pojemny, komfortowy, tańszy w utrzymaniu niż Espace (np "rewelacyjne" tylne tarcze zintegrowane z łożyskami…), bezpieczniejszy niż Voyager (który składa się po czołowym z rowerem). Średnio 11 LPG, na tą chwilę nie ma alternatywy….szkoda, że ruda zaczyna łapać próg lewy tył…🤨

  2. No to faktycznie wersja bieda. Mi się trafił 807 z 2,0. Ma dużą navi z pełnym komputerem, tempomat, ekran w podsufitce z dvd w schowku. Zmieniarka, radio z telefonem pomiar ciśnienia w kołach i jeszcze parę innych rzeczy jak rolerki szyb itp. Nie mam za to elektrycznie przwsowanych tylnych drzwi, skury i el. foteli.
    Warto dodać że są wersję z nawet trzema szyberdachami.
    Auto bardzo nie doceniane, kiedyś szukałem sharana/alhambry ale dziś bym się nie zamienił.

  3. Czy jest ktoś co posiadał te dwa modele Citroen C8 i renault Grand Espace ? Którego bardziej polecacie a którego nie, jakie są tego powody. Zastanawiam sie nad jakimś samochodem 7-9 osobowego, w miarę ekonomicznego i nie drogiego w eksploatacji. Może polecicie cos całkiem innego.

  4. Dziękuję za wyczerpującą recenzję! Jakie przebiegi osiągają te samochody z silnikiem benzynowym 2.0, zanim pojawiają się kosztowne awarie? Czy jeśli kupię furę dziesięcioletnią z przebiegiem ok. 200 tys. to mam się spodziewać kłopotów, czy mam przed sobą parę lat spokoju? W filmie nie ma mowy o zawieszeniu, rozrząd, sprzęgło ile wytrzymują?

  5. 23:25 masz błąd w dowodzie . Powinno być 4155 kg jak mówisz. W moim C8 jak dodam pozycję F1(2505kg) i G (1743 kg) wychodzi (3850 kg) – tyle ile jest podane w dow. rej. Idź do urzędu – niech to poprawią. Pozdrawiam i gratuluję wyboru auta – naprawdę fajnie się jeździ. Ja mam 2,0 HDI

  6. Mam 807 z 2005 roku w wersji exclusive. Dodałem jeszcze tempomat – koszt 80 zł, instalacja banalna – tak jak pisał ktoś wyżej, wystarczy kupić manetkę i zamontować przy kierownicy a później odblokować w komputerze. Brakuje tutaj ewidentnie 6biegu ale auto przy 130 na autostradzie zapakowane na maksa nie pali więcej niż 12,5 litra LPG. Problem mam że wywala mi błąd niewłaściwej mieszanki paliwowej i to nie zawsze. Czasem po odpaleniu potrafi mi strzelić z tłumika póki się nie zagrzeje i nie chce wchodzić na obroty. Ktoś coś doradzi bo mechanicy rozkładają ręce. ( 2.0 benzyna z lpg, 136 km) Z poważnych napraw padł 5 bieg więc skrzynia była regenerowana, szczotki w alternatorze, złąc,e elastyczne przy tłumiku s że było to w trasie to się przegrzały i rozszczelniły przewody paliwowe więc wywaliłem je i poprowadziłem nowy wąż od zbiornika do wtryskiwaczy. Auto mam 3 lata i zrobione 70 tys. 2 razy w roku trasa po 1500 km i ją robię bez bólu pleców. Auto mega wygodne dla kierowcy do 190 cm wysokości. Wysocy pasażerowie z tyłu mają pewne nie dogodności. Drzwi elektroniczne super sprawa. Ogólnie bardzo polecam.

  7. Mam wersję 2.2 w benzynie 160KM. Obecnie na blacie 320k przebiegu i dalej jeździ bez zająknięcia mimo drobnych wycieków. Fakt, tempomat to przydatna rzecz co w moim bardzo pomaga w podróży. Ogólnie jestem bardzo zadowolony bo mimo tego, że zabieram ze sobą całą rodzinkę to pomieści sporo dużych rzeczy 🙂 Super recenzja ogółem i dzięki za tak dobry i rzeczowy materiał na temat tego modelu auta. Wielu na pewno pomoże w wyborze. Pozdrawiam!

  8. Trochę marudzisz kolego z tym dostępem do silnika, bo do poważniejszych prac, można zdemontować podszybie i dostęp jest przyzwoity. Inna sprawa że jedyne co tam trzeba robić to uzupełniać płyny i wymieniać rozrząd/świece, bo przy regularnych wymianach oleju ten silnik jest chyba nie do zabicia. Mój ma niemal 600 tysięcy nalotu (od nowości z LPG), ja sam wykręciłem nim ponad 400 tys. najpoważniejszą usterką było oberwanie łącznika elastycznego wydechu.
    Na Twoim miejscu wywaliłbym te wtryskiwacze i zamontował coś sensowniejszego, może znajdziesz kilka brakujących koni.

  9. Witam. Ja ma peugota 807 i jeśli chodzi o przyczepę z hamulcem u mnie podczas pierwszej rejestracji w kraju na stacji wbili 1300 w pozycji O1, wtedy F3 z wyliczeń pasuje. Pytałem dlaczego tak, przecież w brifie wbite jest 1770, podobno w systemie tak wyskakiwało i nie mógł inaczej…

  10. Mam 2.0 benzyna z LPG z 2010 roku.
    Przebieg 222 tys km, z czego ja prawie 20 tys w roku.
    Auto jest boskie, mega wygodne, trochę mulowate.
    Nie będę zmieniać, chyba że właśnie na Diesla z ostatniego wypustu.
    Przez ten czas jedyna awaria to zerwane cięgno do otwierania drzwi przesównych- mam manual.

  11. Kolego specjalnie coś dla ciebie
    1.jeśli chcesz tempomat to wystarczy kupić przełącznik może być od C5 odkręcić 3 śrubki osłony kierownicy klucz torx T20 zdjąć osłonę kolumny wyjąć oryginalną zaślepka włożyć przełącznik w osłonie kierownicy jest zaznaczona linia wycięcia pod tempomat można wyciąć nożykiem do tapet i na małym liczniku pojawi się żółta strzaleczka tempomatu jeśli by się nie pojawiła to trzeba tempomat aktywować w systemie koszt przełącznik w Łodzi kosztuje 30zł a podlaczenie do kompa 50zl można przy okazji uruchomić sobie jeszcze kilka funkcji dostępnych do tego modelu co masz czyli RFN np. Opuszczanie lusterek jak włączysz wsteczny swiatla dzienne czy podświetlane auta z pilota lub otwieranie wszystkich okien z pilota
    2.jeśli chodzi o ESP to też proste przy pedale hamulca są dwa czujniki pewnie jeden z nich masz do wymiany ja stawiam na tego od swiatel stopu koszt 25zl jak będziesz miał pytania dawaj

  12. Co do przyczepy i tego co może auto, to warto sobie doczytać bo wpisy w dowodzie jedno a sama kategoria B ma tez swoje ograniczenia. Dochodzą jeszcze opłaty po przekroczeniu 3,5t – trzeba uważać.
    Mam przy okazji pytanie – bo bardzo korci mnie to auto, niestety jak na lekarstwo jest wersji z 6 siedzeniami (2 siedzenia w środkowym rzędzie, wstawione tak jakby bliżej środka osi pojazdu). Jeśli są takie w ogłoszeniach to tylko z początku produkcji. Da się to gdzieś sprawdzić, czy później też takie wychodziły?
    Oznaczenie przy wyszukiwaniu "platinum" / "pullman" / "exclusive" nie daje zawsze wersji 6os – ludzie sobie dopisują chyba z powietrza.

  13. Witam,auto naprawde w porzadku,mam ten sam rocznik i tą samą jednistke napedową.Moją zmorą jest elektronika.Czy pan tez notoryczne komunikaty esp/asr not function?Dodam ze auto nie ma katalizatora co raczej tu nic nie ma wspolnego z problemem.Aczkowiek kominikat o kacie tez czesto wyświetla sie.Mechanicy Huk się znają,a ja nie moge sobie juz rady dac z tym .

  14. Fajna formuła nagrania, dzięki za prezentację. Trochę się zawiodłem ilością obrotów przy ok 100km/h, większa prędkość to pewnie wir w baku. Jak na 70k przebiegu ok 5 tys zł inwestycji to wcale nie jest majątek. Ciekawe, jak sprawuje się c8 w 3litrowej benzynie 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!