Kiedy tani samochód oferuje tanie podróżowanie, to propozycja zaczyna być naprawdę kusząca. Pytanie, czy w przypadku Ssangyonga Korando rzeczywiście wszystko jest takie kolorowe? Od razu powiem, że parę rzeczy trzeba poświęcić. Zapraszam na test oparty na pomiarach.
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Related
24 thoughts on “Ssangyong Korando LPG – sprawdź ile zyskasz na gazie”
Mam Nissan Qashqai i niedawno byłem na przeglądzie gwarancyjnym w ASO Nissan Toruń i tam mają też te ssangyong poprosiłem o jazdę i przejechałem się tym korando i powiem wam fajnie się jechało miałem mile wrażenia jak dla mnie warto uwagi gdyby nie to spalanie. Ale ładne autko w środku i przyzwoicie się jeździ. Ale czy bym kupił nie wiem wolałbym coś innego co się po kilku latach da odsprzedać
zaraz zaraz 65zł na benzynie a 38zł na LPG ALE ! nie wliczone dodatkowo Pb95 które auto pobiera w formie dotrysku 2L 38+14= 52zł LPG+Pb95 więc te oszczędności znacząco maleją 🤑dodatkowo wspomnieć trzeba że instalacje LPG montowane są Polskiej produkcji EUROPEGAZ które są do (#*#*#*#*#) nooo to tyle w temacie. Szukając oszczędności szukajcie aut z pośrednim wtryskiem paliwa one pobierają tylko LPG lub tylko Pb95, ja mam XLV 1.6 z pośrednim wtryskiem i z LPG i rewelacja !
Od 13 lat jezdze na lpg. Sekwencja nie potrzebuje poza rozruchem benzyny w przeciwienstwie do tego koreanczyka z silnikiem z wtryskiem bezposrednim ktory musi spalac tez zawsze benzyne. Chcecie byc obiektywni to wezcie do testu auto z sekwencja ktora pali gaz a benzyne tylko na rozruch tzn do momentu az silnik osiagnie okolo 35 stopni. Wtedy sie okaze ze auta jest jeszcze bardziej oszczedne. No ale wtedy wyszloby ze takie auto bije na glowe hybrydy ktore sa tak pompowane w mediach a faktycznie zadnego szalu nie robia…
Żeby test był prawdziwy to trzeba było zatankować samochód benzyną przed testem i po przejechaniu trasy. Tak to tylko czysta teoria odczytana z licznika 🤣🤣🤣
Odnoszę wrażenie że próbujecie zniechęcić widzom ssangyonga. Jeździłem nowym Korando i według mnie temu samochodowi nic nie brakuje, bardzo dobrze się nim jeździ. Niedowiarkom polecam umówić się na jazdy testowe.
Czemu podajesz że koszt jazdy z LPG na100km to 36zł a nie doliczasz tych 1,9l PB dotrysku ? Koszt pełen wyjdzie zatem jakieś 52zł/100km wzgl. 65zł tylko na PB. Mała różnica te 13zł bo i przegląd trzeba co rok a nie po trzech jak w nowym aucie a to przegląd instalacji i filtry, a to przełączenie na LPG trwa dłużej w zimie. Także z tych 13zł różnicy zrobi się raptem 9-10zł co przy instalacji do wtrysku bezpośredniego zwróci się po 55tyś także długo…
Tutaj jest jedna odpowiedź, gaz jest połowę tańszy od beznyny jeśli dużo jeździmy to się zwróci, jeśli mało jeździmy to i tak się zwróci ale w dłuższym czasie.
Te średnie spalanie liczone ze 100km na poziomie około 7litrów to chyba jednak przegięcie. Bardziej widzę to w okolicach 10l LPG. Do butli wejdzie 80% czyli jakies 42l a przejechane na całej butli było 420km. Oczywiście nie wiadomo w jakich trasach. Dla mnie podawanie spalania i wyliczenia oszczędności trochę za mało rzetelnie ale każdy wyciągnie swoje wnioski. Według mnie jak na takie auto z taką mocą przy załóżeniu, że zrobi w mieszanym cyklu średnie 9l LPG plus te nie pamietam do 2l PB to nie ma tragedii. Gdybym miał kupować nowe budżetowe auto wziąłbym tych Koreańczyków pod lupę bo to jakaś alternatywa cenowa dla Dacii ale na szczęście nie muszę, są ważniejsze wydatki na razie niż nowe auto… 🙂
Szkoda, że odchodzą producenci od wtrysku pośredniego. Te różnice w takim wypadku byłby o wiele większe. Sam dotrysk PB również tu jest różny, zależny od obciążenia i ciężko to nawet wyliczyć czy jest to 1 litr czy 3. Nie sposób również pominąć samego kosztu instalacji, która do pośredniego wtrysku zamyka się w 2500-3000. Tutaj niestety jest drożej i ekonomia tego tym samym niższa.
niestety ceny modeli podskoczyły w połowie lipca o około 7-10tys, biorąc pod uwagę duuuuże spalanie oraz brak części – chyba przestaje być to dobry wybór.
Mam Nissan Qashqai i niedawno byłem na przeglądzie gwarancyjnym w ASO Nissan Toruń i tam mają też te ssangyong poprosiłem o jazdę i przejechałem się tym korando i powiem wam fajnie się jechało miałem mile wrażenia jak dla mnie warto uwagi gdyby nie to spalanie. Ale ładne autko w środku i przyzwoicie się jeździ. Ale czy bym kupił nie wiem wolałbym coś innego co się po kilku latach da odsprzedać
zaraz zaraz 65zł na benzynie a 38zł na LPG ALE ! nie wliczone dodatkowo Pb95 które auto pobiera w formie dotrysku 2L 38+14= 52zł LPG+Pb95 więc te oszczędności znacząco maleją 🤑dodatkowo wspomnieć trzeba że instalacje LPG montowane są Polskiej produkcji EUROPEGAZ które są do (#*#*#*#*#) nooo to tyle w temacie.
Szukając oszczędności szukajcie aut z pośrednim wtryskiem paliwa one pobierają tylko LPG lub tylko Pb95, ja mam XLV 1.6 z pośrednim wtryskiem i z LPG i rewelacja !
Super samochód. Pozdrawiam.
Od 13 lat jezdze na lpg. Sekwencja nie potrzebuje poza rozruchem benzyny w przeciwienstwie do tego koreanczyka z silnikiem z wtryskiem bezposrednim ktory musi spalac tez zawsze benzyne. Chcecie byc obiektywni to wezcie do testu auto z sekwencja ktora pali gaz a benzyne tylko na rozruch tzn do momentu az silnik osiagnie okolo 35 stopni. Wtedy sie okaze ze auta jest jeszcze bardziej oszczedne. No ale wtedy wyszloby ze takie auto bije na glowe hybrydy ktore sa tak pompowane w mediach a faktycznie zadnego szalu nie robia…
Za lokowanie Orlenu kciuk w dół 👎🏻
Zamykając pięścią wlew paliwa w 5:08 filmu zrobiłeś na nim rysę zegarkiem.
Żeby test był prawdziwy to trzeba było zatankować samochód benzyną przed testem i po przejechaniu trasy. Tak to tylko czysta teoria odczytana z licznika 🤣🤣🤣
Odnoszę wrażenie że próbujecie zniechęcić widzom ssangyonga. Jeździłem nowym Korando i według mnie temu samochodowi nic nie brakuje, bardzo dobrze się nim jeździ.
Niedowiarkom polecam umówić się na jazdy testowe.
Kciuk w górę za reklamę moich ulubionych hot dogow ! Mniam
Czemu podajesz że koszt jazdy z LPG na100km to 36zł a nie doliczasz tych 1,9l PB dotrysku ? Koszt pełen wyjdzie zatem jakieś 52zł/100km wzgl. 65zł tylko na PB. Mała różnica te 13zł bo i przegląd trzeba co rok a nie po trzech jak w nowym aucie a to przegląd instalacji i filtry, a to przełączenie na LPG trwa dłużej w zimie. Także z tych 13zł różnicy zrobi się raptem 9-10zł co przy instalacji do wtrysku bezpośredniego zwróci się po 55tyś także długo…
Tutaj jest jedna odpowiedź, gaz jest połowę tańszy od beznyny jeśli dużo jeździmy to się zwróci, jeśli mało jeździmy to i tak się zwróci ale w dłuższym czasie.
Czy jeśli chodzi o nowe auta z lpg jest jakaś alternatywa? Wiem że jest dacia i renault (1.0 tce), kia (1.2mpi), a coś co by w miarę jechało? 😀
Te średnie spalanie liczone ze 100km na poziomie około 7litrów to chyba jednak przegięcie. Bardziej widzę to w okolicach 10l LPG. Do butli wejdzie 80% czyli jakies 42l a przejechane na całej butli było 420km. Oczywiście nie wiadomo w jakich trasach. Dla mnie podawanie spalania i wyliczenia oszczędności trochę za mało rzetelnie ale każdy wyciągnie swoje wnioski. Według mnie jak na takie auto z taką mocą przy załóżeniu, że zrobi w mieszanym cyklu średnie 9l LPG plus te nie pamietam do 2l PB to nie ma tragedii. Gdybym miał kupować nowe budżetowe auto wziąłbym tych Koreańczyków pod lupę bo to jakaś alternatywa cenowa dla Dacii ale na szczęście nie muszę, są ważniejsze wydatki na razie niż nowe auto… 🙂
Mi tam wszystkie auta paliły tyle za ile zatankowałem 😉
Kciuk w dół za chamską reklamę Orlenu
A może jakaś alternatywa ? Fiat Tipo z 1.4 / 120KM + LPG?
Szkoda, że odchodzą producenci od wtrysku pośredniego. Te różnice w takim wypadku byłby o wiele większe. Sam dotrysk PB również tu jest różny, zależny od obciążenia i ciężko to nawet wyliczyć czy jest to 1 litr czy 3. Nie sposób również pominąć samego kosztu instalacji, która do pośredniego wtrysku zamyka się w 2500-3000. Tutaj niestety jest drożej i ekonomia tego tym samym niższa.
niestety ceny modeli podskoczyły w połowie lipca o około 7-10tys, biorąc pod uwagę duuuuże spalanie oraz brak części – chyba przestaje być to dobry wybór.
Kto to kupuje ? Prosze was xd
Fajny odcinek pozdrawiam
Siadł bym na tej butli
No proszę, jak szybko ludzie przyzwyczajają się do cięcia kosztów. Słuszne jest jednak powiedzenie, że "człowiek, jak świnia do wszystkiego nawyknie"…
No i tego gościa można oglądać i słuchać.
ssangyong Marka zagadka