Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Dacia Duster. Pierwszy przegład po roku w ASO. Koszty, jakość obsługi i samochód zastępczy.

Dacia Duster. Pierwszy przegład po roku w ASO. Koszty, jakość obsługi i samochód zastępczy.



https://www.cravedrive.pl

Pierwszy przegląd w ASO po roku lub 30 000km.

Takie sprawy najlepiej przetestować osobiście.

Ten odcinek poświęcony jest tematyce wyboru ASO, poziomu obsługi Klienta i kosztów pierwszego przeglądu.

Serwis bez usługi easy service.

Link do Nowej Grupy Dacia Polska
https://www.facebook.com/groups/891611808377345/?ref=share

Zapraszam ! Bo warto !
Łukasz
Crave DRIVE

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

35 thoughts on “Dacia Duster. Pierwszy przegład po roku w ASO. Koszty, jakość obsługi i samochód zastępczy.

  1. W Suzuki zawsze pierwsza wymian oleju po 1000km.Następne zalecają co 20tkm.zawsze robię co 10tkm. Poprzednie ojca wytrzymało bez problemu prawie 300tkm. To co oni zalecają to kpina.

  2. No no pierwsza wymiana oleju przy blisko 30tys km?? chyba warto zobaczyć odcinek miłośników czterech kółek, co tam w tym oleju może pływać. Pierwsza wymiana jak nic po max 1500km.

  3. Może nie w temat i poruszany 1000 razy ale opinii jest od groma. Jak z docieraniem w DD2? Ile km? Na gazie czy tylko benzyna? Jakie max obroty i prędkość? Słyszałem różne informację z różnych miejsc więc dodatkowe informacje się przydadzą. Mi powiedzieli 1500 km i tylko benzyna. Żadnych konkretów jak szybko albo jakie obroty…

  4. Kupowałem zawsze Fiata bo serwis w okolicy był bardzo dobry. Przede wszystkim uczciwy bo nie naciągali na zbędne naprawy. Niestety został zamknięty i następne auto nienwiem jakie kupię. Ale do serwisu o którym mowa w filmie mam kilometr, może warto przemyśleć Renault/Dacia…

  5. Było kilka pytań o opłacalność ES, napiszę jak mnie poinformowano o kosztach serwisowych w ASO. Przykład dotyczy Sandero 3 tylko Pb. Przybliżony koszt przeglądów w ciągu pięciu lat to 600 + 1200 + 600 + 1600 + 600 zł. Za sześć stów to przegląd serwisowy (albo typu A) po pierwszym, trzecim i piątym roku. Za 1200 to przegląd okresowy (albo typu B) obejmujący wymianę oleju. Za 1600 to przegląd główny obejmujący wymianę świec. Dla porównania cena ES w wariancie 5 lat i 80k km to 2400 zł przy finansowaniu z RCI albo 3900 zł w każdym innym przypadku. Jeżeli chcemy wymianę oleju przy przeglądach typu A to jest to dodatkowy koszt, nieważne czy z ES, czy bez.

  6. Serwis w Lublinie (Nazaruk) – profesjonalnie, bez problemów. Auto także bezproblemowe, choć nie da się ukryć, że nie obchodzę się z nim jak z jajkiem a napęd 4×4 jest często wykorzystywany 🙂

  7. Byłem w rrg na białowieskiej po wymianie paska osprzętu nie dojechałem do domu. Pasek rozerwał się ponieważ mechanik założył go odwrotnie. Byłem też w Konstancinie mieli wyważyć koła zimowe oczywiście tego nie zrobili. Nawet powietrza nie dobili w kołach.

  8. A jakaś informacja czy bardziej opłaca się wcześniej wykupić easy service czy lepiej płacić za każdy przegląd osobno? Kolego @Adrpie… twierdzisz, że masz wykupiony pakiet serwisowy i mimo to nadal bulisz np za olej? To jak to jest? Może easy service to zwykłe naciągactwo…
    A poza tym czy jest gdzieś lista rzeczy do wymiany wraz z uśrednionymi kosztami?

  9. Czy były na przeglądzie zgłaszane szarpnięcia przy zimnym silniku i inne ewentualne "niedogodności" – Podobał mi się film KME o duster – może wspólny filmik i informacja co zmienili w instalacji gazowej? Może niekoniecznie wybór z fabrycznym gazem jest właściwy (większy zbiornik, inne wtryskiwacze i sterownik mogą zdziałać cuda – choć będzie pewnie po gwarancji)

  10. Serio? Naprawdę serio? Tak wygląda każdy mój przegląd w ASO Seata i to nie jest żadne wow albo coś super extra.
    Kolejny raz serio ponad 1.1k za podstawowy przegląd z wymianą oleju? Za tyle to ja miałem przegląd duży po 60k km z wymianą świec zapłonowych. Pomijam również ilość oleju bo pewnie do Daci wchodzi z 3l, u mnie prawie 5l.

  11. Ja tez pierwszy przegląd po roku w DD2 1.0 lpg wykonalem w rrg pulawska- listopad 2021, przebieg 18 tysięcy, mam easy serwice w ramach tego wymienili jakiś filtr, chyba kaminowy. Za wymianę oleju (castrol) zaplacilem 612 zł. Czyszczenia parownika nie było, ale to chyba przy następnej wizycie przy 30 tysiącach- ale to i wymiana oleju bedzie z easy service… pozdrawiam

  12. Ja też byłem tydzień temu RGG Aleje Jerozolimskie z kilkoma uwagami które nie powinny występować w nowym Dusterze 2. Stuki w zawieszeniu prawy przód parkujące szyby podczas deszczu bujające fotele kierowca pasażer radio gubiące zasięg stuki w tylnym zawieszeniu przy przełączaniu z gazu na benzynę szarpanie i jeszcze parę drobiazgów. Panowie trzymali dwa dni po czym stwierdzili że wszystko ok usterki jak były tak są. Jedyny plus fotele zostaną wymienione na gwarancji reszta usterek została nie usunięta. Jak ktoś ma czas to może tam jeździć po kilka razy ale ja jak jadę w serwisu to chcę mieć usunięte wszystkie usterki.

  13. Ja niestety niestety nie mogę wypowiedzieć się pozytywnie na temat serwisu mechanicznego G Warszawa. Korzystałem z ich usług kilku krotnie, ostatnio byłem tydzień temu Dusterem teściowej. Nigdy sami nie znaleźli żadnych wad w aucie a jak już się im coś zgłosi to otrzymujemy odpowiedź że TTTM lub usunęliśmy zgłoszony przez Pana problem a faktycznie jest tak samo jak przed oddaniem im auta na serwis. Przykład, w teściowej Dustrze jeżdżąc po nierównościach słychać brzęczenie spod deski rozdzielczej z okolicy pułki naprzeciwko fotela pasażera. Dźwięki te słychać również kiedy stuknie się ręką w samą deskę rozdzielczą. Problem zgłoszony, czekałem na usuniecie usterki. przy odbiorze auta zostałem zapewniony że usunęli usterkę poprzez poprawienie mocowania kanałów wentylacyjnych. Niestety, ale pierwsza przejażdżka po nierównościach i dalej słychać brzęczenie. Innym przykładem jest mój Duster, od roku jeżdżę do ASO i zgłaszam problemy o dziwnych skrzypieniach/ grzechotaniu/ obijaniu wydobywających się według mnie gdzieś z okolic prawego przedniego koła podczas jazdy po nierównościach, zjazdach do garażu podziemnego gdzie zamontowane są spowalniacze czy nawet nierównej kostce brukowej. Byłem w 3 punktach RRG Warszawa. Zawsze dostawałem odpowiedź że auto jest sprawne i nic nie słyszą, gdy proszę o jazdę testowa z moją obecnością dostaje odpowiedź, że jest COVID-19 i NIE. Kiedy raz udało mi się udać na taka jazdę Pan z serwisu coś tam usłyszał ale stwierdził, że nie występuje to podczas normalnego poruszania się autorem, a gdy zaproponowałem przejechanie sie około 1km do miejsca gdzie może udało by się serwisantowi lepiej wsłuchać w te dźwięki otrzymałem odpowiedź że jemu się nie chce bo to za daleko. I tak mi mi i teściowej skończyła się gwarancja i zostaliśmy ze swoimi problemami sami. Teściowej to nie przeszkadza a ja niestety jestem uczulony na różnego rodzaju stuki puk itp, ale niestety nie mam zamiaru wydawać kupę kasy w wymienianiu wszystkich elementów i szukać tego który hałasuje. Odmienne zdanie mam na temat serwisu blacharskiego RRG warszawa. Zgłosiłem w dwóch autach problemy , które zostały zaakceptowane do naprawy , choć od 2-3 tygodni nie dostałem jeszcze terminu na odstawienie auta do naprawy a zgłoszenie w RRG otwarte jest tylko 60dni. Oczywiście nie wszystkie RRG Warszawa tak działają, przyznam się nie miałem styczności z tym serwisem na Puławskiej ale złe doświadczenia z 3 innych warszawskich wpływają na to, że i w tym może być podobnie. Na zakończenie dodam, aby wszyscy użytkownicy Dusterów od 2016 r do obecnych sprawdzili wnęki drzwi. Uszczelki rantowe na drzwiach powoduja wycieranie sie lakieru we wnękach drzwiowych i już przejechaniu 20 tyś km mamy ładnie lakier wytarty do podkładu – sprawdzone w 4 dusterach moim IFL i w trzech DDII

  14. Cześć. Dostałeś może informacje jak było myte auto? Ręcznie czy automatycznie?
    Również mam bardzo dobre doświadczenie z tą siecią dealerską, a konkretnie w Morach. Złożyłem u nich tydzień temu zamówienie na Dustera i jazdy próbne również u nich.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!