Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Dystanse do kół jak dobierać na co uważać [ABC #22]

Dystanse do kół jak dobierać na co uważać [ABC #22]



dystanse do felg , jak je dobierać na co zwrócić uwagę przy ich zakupie .
——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

46 thoughts on “Dystanse do kół jak dobierać na co uważać [ABC #22]

  1. Sam miałem u siebie dystanse Eibach Pro Spacer 5×112 12mm czyli na osi 24mm i przejechałem na nich z 25 tysięcy kilometrów swoją C5. Takie dystanse mogę polecić, kosztują sporo bo 350 zł za dwie sztuki jednak za jakość i niską wagę się płaci.

  2. Są auta gdzie nawet producent tego auta ma w ofercie dystanse kół oraz trzy rodzaje poszerzenia nadkoli. Więc jeśli producent auta oferuje jako opcja dystanse kół to chyba jednak nie jest z nimi tak źle.

    Oczywiście są to markowe dystanse za dużo większe pieniądze niż te z allegro.
    Dodatkowo ten sam producent ma w ofercie poszerzenia nadkoli mam tu na myśli Forda Ranger i do tego auta są trzy rodzaje dystansów w rozmiarze 20mm, 25mm, 30mm na koło czyli na oś mamy x2 więc te najszersze mają łącznie 60mm na oś i do tego są jeszcze poszerzenia nadkoli.
    A niżej opis se strony Forda:
    "Pojazd wygląda na szerszy z zamontowanymi pierścieniami dystansowymi, ponieważ koła pojazdu pokrywają się z zewnętrznymi krawędziami nadkoli, znacznie poprawiając jego wygląd. Poprzez zwiększenie rozstawu kół uzyskuje się również zoptymalizowane właściwości jezdne w połączeniu z większą stabilnością, ponieważ pozytywnie wpływa to na ruch podwozia. Uwaga: możliwa konieczność przedłużenia nadkola / prace nadwozia wymagane przed montażem. Skonsultuj się z dealerem lub, jeśli jest to właściwe dla Twojego kraju, pobierz certyfikat ABE ze strony internetowej Eibach"

    Reasumując skoro producent auta to dopuszcza to chyba nie jest tak źle z tymi dystansami 🙂

  3. Witam. Szukam felg do auta. Lecz nie mogę znaleźć odpowiedzi jakich powinienem szukać aby nic nie ocierało. A mianowicie auto jest na sprężynach H&R (nr katalogowy 29260) -50mm. Audi a3 8p 2006 hatchaback 2.0tfsi.
    Opona którą chce kupic to uniroyal rainsport 5 225/40 r18

  4. No cóż łapa poszła!!!
    Tak znowu Ten Łysy! Jak by mało przyprowadził Tego z Bródką – fakt też się zna.
    Trochę to mnie martwi gdyż co mam problem zerkam w YouTube i problem rozwiązany .
    A.. Zmartwienie – zaradzić okazuje się mogli tylko oni.
    Jesteście naj lepsi w temacie.
    Ps. Jak zawsze szacun za umiejętności pedagogiczne MOJA OCENA DLA WAS TO 666 😉

  5. 4 min.Nie zetnie żadnych szpilek.. co za głupoty. Pierşcień centrujący nieprzeciwdziała żadnym siłom.. jak sama nazwa mówi centruje koło. (oczywiście nie popieram jazdy bez tych pierścieni żeby niebyło ale nie na tych " plastikowych" mało precyzyjnych tylko dokładnych aluminiowych)
    koło trzyma się piasty na zasadzie tarcia i siě nie przesuwa na piaście w žaden sposób. Tarcie to "wywołują" śruby które dociskają felgę do piasty z olbrzymią siłą. W którym momencie niby ten pierścień miałby temu zapobiec ? kawałek plasticzku przy takich siłach 😉 ( pomijam fakt niedokrěconych śrub lub nakrětek ale zakładamy normalny właściwy montaż koła

  6. O jednej istotnej rzeczy w zw. z geometrią nie powiedzieliscie. Parsmetr ujemnego promienia zataczania po zalozeniu dystansu pogarsza sie. Pogarsza sie wiec stabilnosc hamowania na nawierzchniach o nierownej przycxepnosci oraz jazda po prostej.

  7. Kolego mam pytanie z przodu dystans 7 mm i chciałem się upewnić czy dobrze go montuje płaska strona ma iść do piasty ? Czy ta wyżłobioną stroną zakłada się na piastę ? czekam na odpowiedź z góry dziękuję 🙂

  8. 12 kg na ramieniu motrowym ale trzeba wspomnieć, ze wektor siły musi być skierowany prostopadle do jej ramienia czyli w najprostszy sposób ramię powino być ustawione poziomo i zapomnieliscie o masie wlasnej klucza 😄 super kanał uczy i bawi. Oby tak dalej

Dodaj komentarz

Zadzwoń!