Kanał możesz wesprzeć bezpośrednio:Robert Fryczkowski BNP Paribas 60 1600 1462 1085 8323 2000 0003 z dopiskiem
Wsparcie. To mi bardzo pomaga w pracy! Bardzo dziękuję!
Bardzo dziękuję za lajki, za różne łapki i mądre komentarze!
kontakt: robert.fryczkowski@onet.pl
(proszę nie niecierpliw się gdy nie odpowiem od razu…) najlepiej zaś kontaktować się SMS.
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Related
33 thoughts on “"Gdy Tesla była malutka nigdy się nie psuła" ale nastał rok 2040 i jest już pełnoletnia, a wtedy?”
Wszyscy ogarnięci ludzie wiedzą że samochód elektryczny przy dzisiejszej technologii to tylko droga zabawka a nie przedmiot użytkowy.Nie mogę zrozumieć owczego pędu do wciskania ludziom ,,elektryków" których i tak nie będzie gdzie i czym naładować.
A przypomniało mi się moduły pozwalające zdalnie zatrzymać samochód już są montowane w wszystkich nowych samochodach. Lub niebawem mają być. Tak więc nie dotyczy to tylko elektryków. Problemem nie są elektryki i ich zasięg tylko elektronika. Większość z nas ma licznik który pozwala zdalnie monitorować zużycie energi pewnie też zdalnie wyłączać prąd. Naprawiałem kiedyś akumulator wktętarki makita bodajrze wymieniłem ogniwa na nowe i ładowarka nie chciała ruszyć. Szukam na internecie co jest. Okazało się że płytka w akumulatorze blokuje i nic się nie zrobi. Ale pomysłowi Chińczycy podrabiają te płytki. Więc zamówiłem i ładowarka ruszyła. Rowery no Sparta są tak po zabezpieczane że wymiana akumulatora na sprawny nic nie da rower nie będzie działał bo baterię trzeba sparować ze sterownikiem. A to może się udać tylko w serwisie. Tak że to nie elektryczność jest zła ani akumulatory litowo jonowe. Tylko producenci. Ale Polacy znajdują metody na obejście tych zabezpieczeń. Niemcy tego nie potrafią. 🙂
Sami Amerykanie pogonią "zielonych" jak im wprowadzą "europejski" standard. Oni będą jeździć samochodami, a my będziemy chodzić na pieszo lub jeździć rowerami. Bo niby kto, od zakończenia wojny finansuje wysokopojemnościowe silniki i tanią ropę w stanach?
Tesla dąży do dopracowania autonomicznych pojazdów i robotów dostępnych za pieniądze emitowany i dostępny w korporacyjnym projekcie który coraz klarowniej rysuje się na widnokręgu. Sieć Starlink wspomaga autonomię pojazdów, robotów a w przyszłości nawet ludzi połączonych do systemu dzięki Neuralink. Wszystko dostępne za np. Dogekoin lub inny szmal oparty na kryptografii w systemie oceny społeczności powiedzmy Teslapipoł. Takie rzeczy ogólnie zapowiada Musk otwarcie w wywiadach.
Wysłuchałem Pana wywodu i mam takie pytania. 1) Po energetycznym szkoleniu poczuł się Pan zmęczony. Jakie było by zdarzenie przeciwne do powyższego? 2) "Redneki". Co Pan myśli o naciąganym używaniu anglicyzmów w języku polskim? 3) Pan poważnie mówi o tym, że przyjęcie jakiegoś "preparatu" może warunkować dostęp do energii? 😀
NIE wolno na postoju na publicznej drodze mieć włączonego silnika, frycz trener z przykładem nocy z pracującym silnikiem przesadził, podlega na duży mandat
Spałem pare razy w Tesli na ładowarce na Orlenach. Kontrola klimatyzacji trzyma daną temperaturę i ma pompę ciepła. Nie jest żle, ale zawsze budziłem się zbity jak pies.
zajęcia z LPG 🙂 ale powaźnie, jakieś typy takich samochodów o których Pana pisze? tego chevroleta sobie własnie sprawdzam…coś jeszcze godnego polecenia?
22.40 takie rzeczy już się dzieją w Brukseli, diesel poniżej euro 5 już nie wjedzie do miasta a jeśli tak to zarobi mandat z automatu. Wszędzie kamery i ograniczenia do 30km/h z wyjątkiem kilku głównych ulic.
Panie Robercie nagrał Pan długi materiał tylko nie widać w tym praktycznie żadnej merytoryki. Takie narzekanie na coś co jest nie zmieni nam świata. Najstarsze tesle mają już 12lat a Stany to nie tylko słońce 😉
Regularnie śpię w Tesli. Ma ona specjalny tryb kempingowy, który podtrzymuje parametry nawiewu i pompy ciepła na zadanym poziomie, by móc spać z zamknietymi oknami. Na ekranie centralnym można odpalić netflixa czy youtuba. Do Tesli są dedykowane materace wykrojone na kształt kabiny, które kompresują się do przechowania pod maską, gdzie też jest bagażnik.
Śpię zawsze na bezpłatnych punktach ładowania AC, czyli tzw. wolnych – ładuje sie ona ok 4h do pełna (na superchargerze, nomen omen też bezpłatnym, 30 min).
Ogrzewanie przy temperaturze jak teraz pobiera 5A z jednej fazy, czyli nieco ponad 1 kW. Przy baterii o pojemności 100 kWh, prota matematyka, można grzać się 4 dni. Nie zdarzyła mi się jeszcze sytuacja, by podczas snu korzystać z prądu z baterii – zawsze po prostu część z ładowania idzie na pompę ciepła.
mózgiem sterują mikroimpulsy elektryczne więc prądy w Tesli maja wpływ na mozg ! kwestia jak wielki ? następna sprawa ogrzewanie postojowe ,,, montuje w każdym aucie jakie mam .. ciepło to podstawa ! dokładnie jak woda 🙂 pracujący silnik ruch tłoków wału … to pomysł średni 🙂 Panie trenerze Webasto za 100 pln kupione na szrocie 🙂 i trochę majsterkowania 🙂 zużycie paliwa 1 litr ropy naftowej na 4 godziny…wydajność tego to 5kw … to prawie tyle co piec centralnego ogrzewania dla małego domku … śpimy na mrozie przy otwartym oknie 🙂
Dopóki ludzie się nie obudzą tak będzie wszystko zależy od nas. Ale musi polać się krew. Sekta Klausa Szwaba [ jak dlamnie nowy Adolf H] dąży do tego żebyśmy wszystko stracili a wszystko będzie na wynajem nawet nasze domy .Jesteśmy sami tego winni i to oddawna bo nas rozegrali pokłucili i nie jesteśmy wstanie się zjednoczyć .
Tesla jest niekomfortowym wynalazkiem i piszę to z perspektywy zapalonego entuzjasty elektryfikacji wszystkiego. Miałem możliwość doświadczenia tesli przez tydzień podczas wyjazdu do klienta. W sumie zrobiliśmy nią 700 km na granicy niemiecko-francuskiej. była to Tesla model Y performance, z deklarowanym zasięgiem około 450 km (bateria 73 kWh). Niestety gdy niemiecka autostrada pozwalała to zasięg realny wyniósł około 340 km, ale z prędkościami chwilowymi pod 200km/h. Przyśpiesza bardzo fajnie i na tym jej zalety się kończą. Auto jest wykonane w miarę dobrze, ale nie tak jak przyzwyczaili nas konwencjonalni producenci z doświadczeniem. Więc nie polecam. Ładowanie do pełna na superchargerze to około 1h i koszt bardzo porównywalny z bęzyną, więc oszczędności żadnych.
Tesla jest zasilana bateriami litowymi jak każdy obecnie elektryk i pierwszą podstawową zasadą przy pożarze jest nie gaszenie wodą. Woda reaguje z litem. Pożar każdej baterii może być tylko duszony aż energia się uwolni i lit wypali. Dla bezpieczeństwa otoczenia małe baterie się zasypuje piaskiem lub specjalną "pianą". Wzmianka o wodzie jest nieumiejętnością lokalnej straży. Zazwyczaj awarii ulega jedno ogniwo i teoretycznie tylko ono sie musi spalić, ale po zapłonie podgrzewa inne, które też ulegają zapłonowi z powodu ciepła. Woda pewnie była używana jako chłodziwo, ale z marnym skutkiem.
Konfabulacja, u nas to sie nigdy nie udało i nie uda jeśli chodzi o wprowadzanie wszelkich utopi lub dystopii. System się rozbije o rzeczy prozaiczne, nieczynne elektrownie atomowe bo brak paliwa, części zamiennych, brak infrastruktury, ale to było wspomniane, totalną blokadę transportu, brak poparcia społecznego też należy wziąć pod uwagę, w Chinach też wcześniej czy później ten system się wysypie.
Nie tylko przydział energii, ale przede wszystkim elektroniczny pieniądz, sterowany centralnie. Nie przyjąłeś szprycy? – nie kupisz biletu, nie kupisz nic w żadnym sklepie oddalonym dalej, niż kilometr od Twojego domu, na Twoje konto nie wejdzie wypłata, z Twojego konta nie wyjdzie przelew itp. Plany już są. Kowidek był próbą kostiumowo-maseczkową. Pozdrawiam Pana Roberta i Jego Widzów.
Wszyscy ogarnięci ludzie wiedzą że samochód elektryczny przy dzisiejszej technologii to tylko droga zabawka a nie przedmiot użytkowy.Nie mogę zrozumieć owczego pędu do wciskania ludziom ,,elektryków" których i tak nie będzie gdzie i czym naładować.
Panie Frycz. Smar nie był i nie jest wyrafinowany, ale za to jest i był rafinowany.
trenerze nic dodać nic ująć trzeźwym myśleniem obarczeni są procentowo tak wielu ludzi jak mniej więcej tych którzy sprzątną kamień
Przepraszam Pana za swa zuchwalosc. A czego lib kogo jest pan trenerem?
za 20 lat nie będzie samochodów prywatnych, wszystko będzie na wynajem, będą brzydkie ale trwałe
A przypomniało mi się moduły pozwalające zdalnie zatrzymać samochód już są montowane w wszystkich nowych samochodach. Lub niebawem mają być. Tak więc nie dotyczy to tylko elektryków. Problemem nie są elektryki i ich zasięg tylko elektronika. Większość z nas ma licznik który pozwala zdalnie monitorować zużycie energi pewnie też zdalnie wyłączać prąd. Naprawiałem kiedyś akumulator wktętarki makita bodajrze wymieniłem ogniwa na nowe i ładowarka nie chciała ruszyć. Szukam na internecie co jest. Okazało się że płytka w akumulatorze blokuje i nic się nie zrobi. Ale pomysłowi Chińczycy podrabiają te płytki. Więc zamówiłem i ładowarka ruszyła. Rowery no Sparta są tak po zabezpieczane że wymiana akumulatora na sprawny nic nie da rower nie będzie działał bo baterię trzeba sparować ze sterownikiem. A to może się udać tylko w serwisie. Tak że to nie elektryczność jest zła ani akumulatory litowo jonowe. Tylko producenci. Ale Polacy znajdują metody na obejście tych zabezpieczeń. Niemcy tego nie potrafią. 🙂
Sami Amerykanie pogonią "zielonych" jak im wprowadzą "europejski" standard.
Oni będą jeździć samochodami, a my będziemy chodzić na pieszo lub jeździć rowerami.
Bo niby kto, od zakończenia wojny finansuje wysokopojemnościowe silniki i tanią ropę w stanach?
Tesla dąży do dopracowania autonomicznych pojazdów i robotów dostępnych za pieniądze emitowany i dostępny w korporacyjnym projekcie który coraz klarowniej rysuje się na widnokręgu. Sieć Starlink wspomaga autonomię pojazdów, robotów a w przyszłości nawet ludzi połączonych do systemu dzięki Neuralink. Wszystko dostępne za np. Dogekoin lub inny szmal oparty na kryptografii w systemie oceny społeczności powiedzmy Teslapipoł. Takie rzeczy ogólnie zapowiada Musk otwarcie w wywiadach.
Elektryki to jedno wielkie gó…o!!!!!!!!
To nastepne narzędzie to kontroli i większej iwigilacji ludzi!!!!!!!!
Elektryki to jedno wielkie gó…o!!!!!!!!
Fiat 125p nigdy nie mial hamulców bębnowych na tylnej osi. Zawsze były tarczowe. Mylę się?
Wysłuchałem Pana wywodu i mam takie pytania. 1) Po energetycznym szkoleniu poczuł się Pan zmęczony. Jakie było by zdarzenie przeciwne do powyższego?
2) "Redneki". Co Pan myśli o naciąganym używaniu anglicyzmów w języku polskim?
3) Pan poważnie mówi o tym, że przyjęcie jakiegoś "preparatu" może warunkować dostęp do energii? 😀
Tak szykujcie się do komuny ⁉️ brawo panie myślący 😀🥣🥣🏝️🏝️🎃😁
Tak masz całkowitą rację.
NIE wolno na postoju na publicznej drodze mieć włączonego silnika, frycz trener z przykładem nocy z pracującym silnikiem przesadził, podlega na duży mandat
Spałem pare razy w Tesli na ładowarce na Orlenach. Kontrola klimatyzacji trzyma daną temperaturę i ma pompę ciepła. Nie jest żle, ale zawsze budziłem się zbity jak pies.
zajęcia z LPG 🙂 ale powaźnie, jakieś typy takich samochodów o których Pana pisze? tego chevroleta sobie własnie sprawdzam…coś jeszcze godnego polecenia?
Typowe zaśmiecanie internetów.
Nie znam się, To się wypowiem.
22.40 takie rzeczy już się dzieją w Brukseli, diesel poniżej euro 5 już nie wjedzie do miasta a jeśli tak to zarobi mandat z automatu. Wszędzie kamery i ograniczenia do 30km/h z wyjątkiem kilku głównych ulic.
Polubiłem Pana film – w niedalekiej przyszłości będę miał zwiększony czy zmniejszony zasięg pojazdu? Jak Imiennik uważa 😉?
Dziękuję.
Panie Robercie nagrał Pan długi materiał tylko nie widać w tym praktycznie żadnej merytoryki. Takie narzekanie na coś co jest nie zmieni nam świata.
Najstarsze tesle mają już 12lat a Stany to nie tylko słońce 😉
Regularnie śpię w Tesli. Ma ona specjalny tryb kempingowy, który podtrzymuje parametry nawiewu i pompy ciepła na zadanym poziomie, by móc spać z zamknietymi oknami. Na ekranie centralnym można odpalić netflixa czy youtuba. Do Tesli są dedykowane materace wykrojone na kształt kabiny, które kompresują się do przechowania pod maską, gdzie też jest bagażnik.
Śpię zawsze na bezpłatnych punktach ładowania AC, czyli tzw. wolnych – ładuje sie ona ok 4h do pełna (na superchargerze, nomen omen też bezpłatnym, 30 min).
Ogrzewanie przy temperaturze jak teraz pobiera 5A z jednej fazy, czyli nieco ponad 1 kW. Przy baterii o pojemności 100 kWh, prota matematyka, można grzać się 4 dni. Nie zdarzyła mi się jeszcze sytuacja, by podczas snu korzystać z prądu z baterii – zawsze po prostu część z ładowania idzie na pompę ciepła.
BMW E60 💓
mózgiem sterują mikroimpulsy elektryczne więc prądy w Tesli maja wpływ na mozg ! kwestia jak wielki ? następna sprawa ogrzewanie postojowe ,,, montuje w każdym aucie jakie mam .. ciepło to podstawa ! dokładnie jak woda 🙂 pracujący silnik ruch tłoków wału … to pomysł średni 🙂 Panie trenerze Webasto za 100 pln kupione na szrocie 🙂 i trochę majsterkowania 🙂 zużycie paliwa 1 litr ropy naftowej na 4 godziny…wydajność tego to 5kw … to prawie tyle co piec centralnego ogrzewania dla małego domku … śpimy na mrozie przy otwartym oknie 🙂
Dopóki ludzie się nie obudzą tak będzie wszystko zależy od nas.
Ale musi polać się krew. Sekta Klausa Szwaba [ jak dlamnie nowy Adolf H] dąży do tego żebyśmy wszystko stracili a wszystko będzie na wynajem nawet nasze domy .Jesteśmy sami tego winni i to oddawna bo nas rozegrali pokłucili i nie jesteśmy wstanie się zjednoczyć .
Pięknie Pan wplata ważne tematy, niby przypadkiem.
Tesla jest niekomfortowym wynalazkiem i piszę to z perspektywy zapalonego entuzjasty elektryfikacji wszystkiego. Miałem możliwość doświadczenia tesli przez tydzień podczas wyjazdu do klienta. W sumie zrobiliśmy nią 700 km na granicy niemiecko-francuskiej. była to Tesla model Y performance, z deklarowanym zasięgiem około 450 km (bateria 73 kWh). Niestety gdy niemiecka autostrada pozwalała to zasięg realny wyniósł około 340 km, ale z prędkościami chwilowymi pod 200km/h. Przyśpiesza bardzo fajnie i na tym jej zalety się kończą. Auto jest wykonane w miarę dobrze, ale nie tak jak przyzwyczaili nas konwencjonalni producenci z doświadczeniem. Więc nie polecam. Ładowanie do pełna na superchargerze to około 1h i koszt bardzo porównywalny z bęzyną, więc oszczędności żadnych.
Tesla jest zasilana bateriami litowymi jak każdy obecnie elektryk i pierwszą podstawową zasadą przy pożarze jest nie gaszenie wodą. Woda reaguje z litem. Pożar każdej baterii może być tylko duszony aż energia się uwolni i lit wypali. Dla bezpieczeństwa otoczenia małe baterie się zasypuje piaskiem lub specjalną "pianą". Wzmianka o wodzie jest nieumiejętnością lokalnej straży. Zazwyczaj awarii ulega jedno ogniwo i teoretycznie tylko ono sie musi spalić, ale po zapłonie podgrzewa inne, które też ulegają zapłonowi z powodu ciepła. Woda pewnie była używana jako chłodziwo, ale z marnym skutkiem.
25:50 zajęcia z LPG ;). Nie wiem czy taka była intencja ale wyszło dobrze i się ubawiłem. Dobry początek dnia. Pozdrawiam.
może webasto?
Konfabulacja, u nas to sie nigdy nie udało i nie uda jeśli chodzi o wprowadzanie wszelkich utopi lub dystopii. System się rozbije o rzeczy prozaiczne, nieczynne elektrownie atomowe bo brak paliwa, części zamiennych, brak infrastruktury, ale to było wspomniane, totalną blokadę transportu, brak poparcia społecznego też należy wziąć pod uwagę, w Chinach też wcześniej czy później ten system się wysypie.
Nie tylko przydział energii, ale przede wszystkim elektroniczny pieniądz, sterowany centralnie.
Nie przyjąłeś szprycy? – nie kupisz biletu, nie kupisz nic w żadnym sklepie oddalonym dalej, niż kilometr od Twojego domu, na Twoje konto nie wejdzie wypłata, z Twojego konta nie wyjdzie przelew itp.
Plany już są. Kowidek był próbą kostiumowo-maseczkową.
Pozdrawiam Pana Roberta i Jego Widzów.
To ,,ZAWSZE'' to wymowne było