Nie wszystko regenerujemy sami. Trafiła do nas Mazda CX9 gdzie klient chciał zregenerować przekładnie kątową. Sami nie wykonujemy takich regeneracji. Wysłaliśmy część tam, gdzie prosił nas o to klient. Jak skończyła się ta historia? O tym dowiecie się z materiału. Podpowiemy że nie tylko z przekładnią kątową był problem.
A po obejrzeniu nie zapomnijcie o łapce w górze 😉👍
Miłego oglądania 😊📺
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Related
32 thoughts on “Mazda CX9…Regeneracja przekładni kątowej i koszty, które mocno zaskoczyły klienta”
Kupił dekiel szrota zajechanego rozjebało się a teraz cudów oczekuje w naprawie
Ja jak słyszę słowo "regeneracja"automatycznie dostaję drgawek Problem polega na tym że ludzie kupują auta nie mając pojęcia ile kosztuje eksploatacja pojazdu ja takiego klienta bym pogonił
Posiadam ten model tylko 2008 jaki jest koszt zrobienia korka spustowego do reduktora? Wymieniam na bieżąco olej ale wygodniej było by spuścić i wpuścić nowy
Nawet nie widziałem ze mazdy sa aż tak problematyczne a cena serio kosmos klient pewnie spadł z krzesła, ale no coz za jakość naprawy się płaci nie ma ze boli i nie ma na tym co oszczędzać 😀
Kupujemy takie samochody , niezdajac sobie sprawy z tego jaki mogą być koszty naprawy. Dzięki wam już wiem jak to jest i następny mój samochód będzie jak naj mniej zaawansowany technologicznie . Zwyczajnie szkoda życie i zdrowia na to tyrać.
Macie mnóstwo pracy. Może warto zrezygnować z naprawy Mazd CX-9, (szczególnie dla klientów "centusików"- szkoda Waszych nerwów). Pozdrawiam i Wesołych Świat !
Szkoda czasu i nerwów, bo starasz się, żeby zrobić jak najlepiej, pieniądze żadne, a klient i tak nie będzie zadowolony. Jeśli z doświadczenia wiem, że coś kosztuje 4 tys. a ktoś przekonuje, że można to zrobić za połowę ceny, to uprzejmie dziękuję i niech jedzie tam, gdzie zrobią mu taniej.
montaż/demontaż skrzyni 2000-2500zł? Moim skromnym zdaniem cena kosmos. Generalnie kiedyś zdecydowałem się na naprawę skrzyni automatycznej i do dziś żałuję… Obecnie wolałbym zakupić i wymienić na sprawną używkę.
Tak niestety wygląda prowadzenie działalności gospodarczej. Trzeba użerać się z klientami, a dzięki Google to teraz każdy jest ekspertem i każdy się zna lepiej od mechanika…
Właśnie dlatego nigdy nie kupię samochodu ze skrzynią automatyczną. Od ponad 20 lat jeżdżę manualami i nigdy nie miałem awarii i kosztów z nimi związanymi. Chcesz jeździć automatem to będziesz zostawiał worki pieniędzy u macherów od skrzyń. I wiem co mówię bo znam wiele takich przypadków w rodzinie i wśród znajomych.
Myślę że rowki wielofrezu zostały wypalone łukiem elektrycznym w twardym materiale (tzw. Elektrodrążarka). Dlatego taka chropowata powierzchnia. Może metoda się sprawdzi. Pozdrawiam.
Jeżeli ktoś kupuje samochód z innego rynku niż własny, nie myśli o dostępności części zamiennych i kosztach serwisowania i napraw to sam sobie jest winny takich kosztów i problemów.
Szkoda nerwów dla takich klientów Kupił świadomie zloma zaa oceanu i chciał dalej szukać oszczędności u uczciwego podmiotu. Trzeba takich klientów uświadamiać,że istnieją inne środki transportu,jak np rower i tam na pewno koszta utrzymania to nie przerosną 😁
Koszty i tak ok. Ja bratu w santa fe robiłem praktycznie to samo z przeglądnięcie skrzyni i konwentera, nową obudowa mechanizmu różnicowego, nowym zestawem naprawczym przekładni kątowej z Korei wyszło 9000 nielicząc własnej roboty. A skrzynia i konwenter był oczywiście u Automatycznych
Co do półosi i wszystkiego co związane z frezami przegubami i półosiami to polecam firmę Motomax z Torunia. Wałki półosi przeguby itp robią na wymiar wzmacniają hartują itp wytrzyma z 3 razy więcej jak seria 😉🙂
Kupił dekiel szrota zajechanego rozjebało się a teraz cudów oczekuje w naprawie
Wyjęcie czegokolwiek z mazdy cx-9 to jest masakra! Tam jest tak ciasno, że nawet, jak się śruby kręcą, to nie jest łatwo się do nich dostać.
Ja jak słyszę słowo "regeneracja"automatycznie dostaję drgawek Problem polega na tym że ludzie kupują auta nie mając pojęcia ile kosztuje eksploatacja pojazdu ja takiego klienta bym pogonił
Pewnie było napawane obtoczone i frezowane ,a myslałem o takiej mazdzie
Posiadam ten model tylko 2008 jaki jest koszt zrobienia korka spustowego do reduktora? Wymieniam na bieżąco olej ale wygodniej było by spuścić i wpuścić nowy
Nawet nie widziałem ze mazdy sa aż tak problematyczne a cena serio kosmos klient pewnie spadł z krzesła, ale no coz za jakość naprawy się płaci nie ma ze boli i nie ma na tym co oszczędzać 😀
Kupujemy takie samochody , niezdajac sobie sprawy z tego jaki mogą być koszty naprawy. Dzięki wam już wiem jak to jest i następny mój samochód będzie jak naj mniej zaawansowany technologicznie . Zwyczajnie szkoda życie i zdrowia na to tyrać.
dobra analiza,, kontakt do regeneracji takich wakow podeslalem na tel mvs
Mogę CI wydrukować szyld Mazdy nie naprawiamy i po krzyku;)
Macie mnóstwo pracy. Może warto zrezygnować z naprawy Mazd CX-9, (szczególnie dla klientów "centusików"- szkoda Waszych nerwów). Pozdrawiam i Wesołych Świat !
Szkoda czasu i nerwów, bo starasz się, żeby zrobić jak najlepiej, pieniądze żadne, a klient i tak nie będzie zadowolony. Jeśli z doświadczenia wiem, że coś kosztuje 4 tys. a ktoś przekonuje, że można to zrobić za połowę ceny, to uprzejmie dziękuję i niech jedzie tam, gdzie zrobią mu taniej.
montaż/demontaż skrzyni 2000-2500zł? Moim skromnym zdaniem cena kosmos. Generalnie kiedyś zdecydowałem się na naprawę skrzyni automatycznej i do dziś żałuję… Obecnie wolałbym zakupić i wymienić na sprawną używkę.
Są fachowcy i partacze pozdrawiam serdecznie Robert 👍👍👍🖐️🖐️🖐️🤩🤩🤩
Olej w skrzynce rozdzielczej da się wymienić, należy go odessać, robię to co 10 tys., koszt łącznie z wymianą 130 PLN. Pozdrawiam.
Tak niestety wygląda prowadzenie działalności gospodarczej. Trzeba użerać się z klientami, a dzięki Google to teraz każdy jest ekspertem i każdy się zna lepiej od mechanika…
Łapka wjechała 👍👍 Wiele ludzie nie ma wyobraźni, ile trzeba się nakręcić 😉 Super że uświadamiasz ludzi, i to nie jest złodziejstwo. Pozdro 👊👊
Dobre i tanie jest tanie wino bo jest tanie i dobre…..takich klientów kijem odganiać ……szkoda nerwów na psycholi ….
O k…..Wa czyli moje volvo xc90 nie będzie miało już napędu, czy inne przekładnie kątowe są takie drogie
Wyglada jak ślady po uchwycie tokarki…
Jednym slowem przerypane….. Janusz kupił perełke 🙂 ale juz na naprawe kasy brak….
Właśnie dlatego nigdy nie kupię samochodu ze skrzynią automatyczną. Od ponad 20 lat jeżdżę manualami i nigdy nie miałem awarii i kosztów z nimi związanymi. Chcesz jeździć automatem to będziesz zostawiał worki pieniędzy u macherów od skrzyń. I wiem co mówię bo znam wiele takich przypadków w rodzinie i wśród znajomych.
Myślę że rowki wielofrezu zostały wypalone łukiem elektrycznym w twardym materiale (tzw. Elektrodrążarka). Dlatego taka chropowata powierzchnia. Może metoda się sprawdzi. Pozdrawiam.
👍 niech się niesie. A prawda taka jest lepiej pracować z materiałem niż z klijętem.
Jeżeli ktoś kupuje samochód z innego rynku niż własny, nie myśli o dostępności części zamiennych i kosztach serwisowania i napraw to sam sobie jest winny takich kosztów i problemów.
nigdy nie zaluj klienta, bo przyjedzie z morda odrazu
Czyli znowu, żeby uniknąć problemów to tylko hybryda Toyoty. I btw. w aucie elektrycznym tez unikamy tych wszystkich kosztów (no dobra, wiekszosci).
Współczuje
Szkoda nerwów dla takich klientów
Kupił świadomie zloma zaa oceanu i chciał dalej szukać oszczędności u uczciwego podmiotu.
Trzeba takich klientów uświadamiać,że istnieją inne środki transportu,jak np rower i tam na pewno koszta utrzymania to nie przerosną 😁
Koszty i tak ok. Ja bratu w santa fe robiłem praktycznie to samo z przeglądnięcie skrzyni i konwentera, nową obudowa mechanizmu różnicowego, nowym zestawem naprawczym przekładni kątowej z Korei wyszło 9000 nielicząc własnej roboty. A skrzynia i konwenter był oczywiście u Automatycznych
Czy dzisiaj jest sens kupowania nowego auta z dwusprzęgłowką, czy jednak lepiej zostać przy manualu? Jeżeli tak to jakie auta?
Co do półosi i wszystkiego co związane z frezami przegubami i półosiami to polecam firmę Motomax z Torunia. Wałki półosi przeguby itp robią na wymiar wzmacniają hartują itp wytrzyma z 3 razy więcej jak seria 😉🙂
Łapkę daję w ciemno i pozdrawiam