Wielofunkcyjny olbrzymi i ciężki terenowy Land Rover Discovery LR4 5.0 V8 zasilany LPG po montażu instalacji gazowej Stag 400 DPi. Prezentowany Land Rover Discovery IV LR4 5.0 V8 palił w od 17-22l benzyny na 100 km co kosztowało klienta średnio około 90 zł, a po montażu instalacji gazowej spala tyle samo gazu co dotyczczas benzyny plus dodatkowo około 3 litry benzyny. Dzięki montażowi instalacji gazowej uzytkownik Land Rovera Disckovery IV LR4 5.0 V8 oszczędza około 50% kosztów paliwa nie tracąc nic z najważniejszych walorów terenówki.
Marka i model: Land Rover Discovery IV LR4 5.0 V8
Rok produkcji: 2011
Pojemność i moc silnika: 5000 ccm, 286 kW (385 KM)
Przebieg w dniu montażu instalacji gazowej: 86068 km
Instalacja gazowa: Stag 400 DPI
Zbiornik LPG: toroidalny zewnętrzny 84 litry
Zasięg na gazie: 350 km
Zwrot z inwestycji: po 17000 km
Wycena instalacji gazowej: https://www.abart.com.pl/sprawdz-cene
Abart Auto & Gaz Serwis Wrocław
www.abart.com.pl https://www.facebook.com/AbartAutoGazSerwis
@Abart Auto&Gaz
Instalacja gazowa Stag 400 Dpi została stworzona w odpowiedzi na coraz większe zapotrzebowanie na produkty mogące być zastosowane w silnikach z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Jest to instalacja sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej z dodatkowym dotryskiem benzyny w celu ochrony oryginalnych wtryskiwaczy benzyny. Silniki z taką instalacją gazową spalają mniej więcej tyle samo gazu co benzyny przed konwersją plus dodatkowe 15-20% benzyny. Instalacja gazowa Stag 400 DPi oparta jest na sterowniku z największą możliwą mocą obliczeniową ze wszystkich oferowanych przez firmę AC S.A. w roku 2018. Procesor tego sterownika jest odpowiedzialny za kontrolę wszystkich parametrów instalacji gazowej i dodatkowo kilku parametrów silnika tak by nie doprowadzić do jakichkolwiek błędów mogących zakłocić pracę jednostki napędowej. Dzięki wszechstronnym możliwościom instalacji gazowej Stag 400 Dpi możemy przerabiać na zasilanie gazowe silniki z bezpośrednim wtryskiem benzyny od 3 do 8 cylindrów od najstarszych z początku tego wieku do najnowszych obecnie produkowanych. Instalacja gazowa Stag 400 Dpi po testach uzyskała homologację R115 na grupę silników VAG (Audi, Volkswagen, Skoda, Seat), dzięki której może ona bez problemów formalnych zostać dopuszczona do ruchu w Niemczech, Holandii czy Norwegii. Uzyskanie homologacji R115 potwierdza, że instalacja AC Stag 400 Dpi spełnia najwyższe światowe standardy obowiązujące w coraz wiekszej liczbie Państw. Firma AC S.A. pracuje obecnie (2018 rok) nad wdrożeniem homologacji R115 w kolejnych rodzinach silników m.in Daimler-Benz, Hyundai-Kia, Ford, GM i PSA (Citroen-Peugeot) tak by można było montować je na najbardziej rozwiniętym rynku motoryzacyjnym Europy czyli w Niemczech. https://www.abart.com.pl/pl/o/instalacje-montowane/stag-400dpi
Historia firmy Abart sięga początku roku 1995 kiedy to aktualni członkowie zarządu założyli spółkę Abart s.c. i uruchomili mały warsztat montujący instalacje gazowe we Wrocławiu przy ulicy Warsztatowej 7. Wspólnicy dokonali samodzielnie pierwszej przeróbki samochodu na autogaz 30 marca 1995 roku. Pierwszym przerobionym na autogaz samochodem był popularny wtedy Polonez.
Dzięki dobrej jakości montażu instalacji gazowych i odpowiedniemu doborowi instalacji gazowych BRC i Lovato firma Abart autogaz szybko przejęła znaczną część wrocławskiego runku samochodowych instalacji gazowych. Po miesiącu zostali zatrudnieni i przeszkoleni pierwsi pracownicy – monterzy instalacji gazowych. Po kilku miesiącach działalności dokonano pierwszej przeróbki na autogaz samochodu z wtryskiem benzyny, co w tamtych czasach było bardzo znacznym skokiem technologicznym.
Szybki rozwój techniczny i uznanie wśród klientów spowodowały konieczność przeprowadzki do większego warsztatu montującego instalacje gazowe. Wybór padł na pomieszczenia na terenie Ośrodka Szkolenia Kierowców PZMot we Wrocławiu, Na Niskich Łąkach 6. Tam właśnie firma Abart autogaz poczyniła szybkie postępy i po roku działalności stała się największą firmą przerabiającą samochody na autogaz we Wrocławiu. Firma zaczęła obsługiwać klientów z całego Dolnego Śląska, m.in. z Kłodzka, Wałbrzycha, Legnicy i Jeleniej Góry. Do firmy przyjeżdżali również klienci z dalej oddalonych miast czyli Opola, Łodzi czy Poznania.
Po ponad dwóch latach od rozpoczęcia działalności latem 1997 roku firma Abart Autogaz doznała olbrzymich strat na skutek powodzi tysiąclecia, która zaatakowała Wrocław właśnie przez ulicę Na Niskich Łąkach. Dzięki szybkiej odbudowie warsztatu i ciężkiej pracy całej załogi straty zostały powetowane po kilku miesiącach działalności.
Firma przerabiała na LPG coraz więcej skomplikowanych pojazdów co pozwoliło na zatrudnianie i szkolenie kolejnych pracowników, którzy pracują do dziś przy montażu samochodowych instalacji gazowych zarówno w firmie Abart Autogaz jak i wielu innych podmiotach działających we Wrocławiu, na Dolnym Śląsku jak i za granicą naszego kraju. https://www.abart.com.pl/pl/historia-firmy
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Related
8 thoughts on “Mocarny lodołamacz w karoserii Land Rovera Discovery LR4 5.0 V8 zasilany LPG dzięki Abart Wrocław”
Czy w przyszłości planujecie Państwo zasilanie tego silnika gazem w fazie ciekłej, poprzez wtryski paliwowe czyli Instalacja VI generacja ??
Przy normalnym traktowaniu przez 6 lat średnio palił mi 15l Pb95 na setkę. Ale nie mieszkam w dużym mieście, nie stałem w korkach. A boczek nie jest od słońca wypalony, tylko od łokcia kierowcy. Miałem to samo, choć nie tak mocno wytarte, zależy jak kto ten łokieć układa. Żałuję że tego gazu nie założyłem, ale kupowałem go w 2015 i wtedy nie mogłem znaleźć żadnej oferty na LPG. Nie bać się, zakładać!
Czy w przyszłości planujecie Państwo zasilanie tego silnika gazem w fazie ciekłej, poprzez wtryski paliwowe czyli Instalacja VI generacja ??
Czy nie ma problemu w założenu instalacji gazowej w silniku 5.0 ale wersja z kompresorem o mocy 510km ?
Jaki jest koszt instalacji?
Przy normalnym traktowaniu przez 6 lat średnio palił mi 15l Pb95 na setkę. Ale nie mieszkam w dużym mieście, nie stałem w korkach. A boczek nie jest od słońca wypalony, tylko od łokcia kierowcy. Miałem to samo, choć nie tak mocno wytarte, zależy jak kto ten łokieć układa.
Żałuję że tego gazu nie założyłem, ale kupowałem go w 2015 i wtedy nie mogłem znaleźć żadnej oferty na LPG.
Nie bać się, zakładać!
Czemu swieci się błąd jak chodzi na gazie 😊
Which brand LPG kit did you used
Jaki jest koszt takiej instalacji?
Can I still do it with supercharger? You can respond in Polish, I can translate.