Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Montaż instalacji LPG w pojeździe od A do Z.

Montaż instalacji LPG w pojeździe od A do Z.



Chcesz wesprzeć kanał?
https://tipanddonation.com/gandziorz

Zapraszam do odwiedzenia strony na Facebook:
https://www.facebook.com/rdsgaragepl/

Strona firmowa:
https://www.RDSgarage.pl/

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

20 thoughts on “Montaż instalacji LPG w pojeździe od A do Z.

  1. Czemu ja nie mam takich macherów w okolicy, u mnie "gazownicy" nie wiedzą co to czasy wtrysków nie mówiąc o badaniu temperatury spalin itp. :D:D Dlatego wywalam gaz z mojego gruza po ciągłych problemach teraz na koniec padł sterownik stag 300, butla też jakaś przedpotopowa, nie mam już do tego nerwów 😛

  2. Ja ostatnio instalowałem gaz na silniku multi air 140 koni. Okazało się, że nawierty wtryskiwaczy zostały źle zrobione i strasznie szarpało autem podczas jezdy. Po jakimś czasie zostały nawiercone kolejne otwory już tak jak powinno to wyglądać i autko chodzi elegancko. Ale teraz mam nawierconych, aż 8 otworów z czym, że poprzednie zostały zaczopowane śrubami i klejem. I tu moje pytanie czy na dłuższą metę nie dojdzie do jakiegoś defektu? Czy takie coś jest akceptowalne?

  3. Ah żeby tak fachowcy z Koszalina tak montowali. Jak rozwinolem taśmę parcianą to dopiero zobaczyłem jak montuja np.wtyczki ,przewody skręcone i nawinieta izolacja. Zero lutowania i koszulek termokurczliwych.

  4. Podstawa to: demontaż kolektora do nawiertów, dobre wtryskiwacze montowane na krótkich wężykach, strojenie na trasie najlepiej z sonda AFR , odpowiednio zamontowana butla nie do ''jazdy na wstecznym''

  5. Porządny materiał, wszystko zgodnie ze sztuką, wtryskiwacze indywidualnie, a nie jak większość w nawet uznanych warsztatach pomimo miejsca pakuje czwórkę i długie węże… To teraz po filmiku z montażu elementów, czas na film o ustawieniach/kalibracji sterownika od pierwszego uruchomienia po montażu, co trzeba ustawiać 😉 Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!