Nadwymiarowy Cadillac Escalade ESV 6.2 V8 oszczędza po montażu instalacji gazowej w @Abart Auto&Gaz
Najdłuższy seryjnie produkowany Cadillac Escalade ESV z olbrzymim silnikiem 6.2 V8 o mocy 425 koni mechanicznych jeździ na gazie po montażu instalacji gazowej KME w firmie Abart Auto & Gaz Serwis z Wrocławia. Montaż instalacji gazowej w Cadillacu Escalade pozwala zaoszczędzić około 40% kosztów paliwa czyli około 5000 zł na każde 10 tysięcy kilometrów. W Cadillacu Escalade ESV został zamontowany toroidalny zewnętrzny zbiornik LPG o pojemności 92 litrów, do którego można zatankować prawie 80 litrów gazu propan-butan, co pozwala przejechać co najmniej 400 km bez tankowania, a przy ekonomicznej jeździe nawet 600 kilometrów.
Marka i model: Cadillac Escalade ESV 6.2 V8
Rok produkcji: 2018
Pojemność i moc silnika: 6162 ccm, 313 kW (426 KM)
Przebieg w dniu montażu instalacji gazowej:
Instalacja gazowa:
Zbiornik LPG:
Zasięg na gazie:
Zwrot z inwestycji:
Wycena instalacji gazowej:
https://www.abart.com.pl/sprawdz-cene
Abart Auto & Gaz Serwis Wrocław
@Abart Auto&Gaz
www.abart.com.pl
https://www.facebook.com/AbartAutoGaz…
Historia firmy Abart sięga początku roku 1995 kiedy to aktualni członkowie zarządu założyli spółkę Abart s.c. i uruchomili mały warsztat montujący instalacje gazowe we Wrocławiu przy ulicy Warsztatowej 7. Wspólnicy dokonali samodzielnie pierwszej przeróbki samochodu na autogaz 30 marca 1995 roku. Pierwszym przerobionym na autogaz samochodem był popularny wtedy Polonez.
Dzięki dobrej jakości montażu instalacji gazowych i odpowiedniemu doborowi instalacji gazowych BRC i Lovato firma Abart autogaz szybko przejęła znaczną część wrocławskiego runku samochodowych instalacji gazowych. Po miesiącu zostali zatrudnieni i przeszkoleni pierwsi pracownicy – monterzy instalacji gazowych. Po kilku miesiącach działalności dokonano pierwszej przeróbki na autogaz samochodu z wtryskiem benzyny, co w tamtych czasach było bardzo znacznym skokiem technologicznym.
Szybki rozwój techniczny i uznanie wśród klientów spowodowały konieczność przeprowadzki do większego warsztatu montującego instalacje gazowe. Wybór padł na pomieszczenia na terenie Ośrodka Szkolenia Kierowców PZMot we Wrocławiu, Na Niskich Łąkach 6. Tam właśnie firma Abart autogaz poczyniła szybkie postępy i po roku działalności stała się największą firmą przerabiającą samochody na autogaz we Wrocławiu. Firma zaczęła obsługiwać klientów z całego Dolnego Śląska, m.in. z Kłodzka, Wałbrzycha, Legnicy i Jeleniej Góry. Do firmy przyjeżdżali również klienci z dalej oddalonych miast czyli Opola, Łodzi czy Poznania.
Po ponad dwóch latach od rozpoczęcia działalności latem 1997 roku firma Abart Autogaz doznała olbrzymich strat na skutek powodzi tysiąclecia, która zaatakowała Wrocław właśnie przez ulicę Na Niskich Łąkach. Dzięki szybkiej odbudowie warsztatu i ciężkiej pracy całej załogi straty zostały powetowane po kilku miesiącach działalności.
Firma przerabiała na LPG coraz więcej skomplikowanych pojazdów co pozwoliło na zatrudnianie i szkolenie kolejnych pracowników, którzy pracują do dziś przy montażu samochodowych instalacji gazowych zarówno w firmie Abart Autogaz jak i wielu innych podmiotach działających we Wrocławiu, na Dolnym Śląsku jak i za granicą naszego kraju.
Na przełomie roku 1999 i 2000 firma rozpoczęła ekspancję na rynek wschodni o otworzyła warsztat montujący instalacje gazowe w stolicji Rosji Moskwie. Niestety jak się później okazało, było to zbyt wcześnie i instalacje gazowe proponowane przez naszą firmę były wtedy zbyt nowatorskie i za drogie na temten rynek.
Pod koniec roku 2001 dokonano kolejnego przełomu w technologii montażu samochodowych instalacji gazowych. Do fabrycznie nowego Forda Mondeo MKIII 1,8i 16v została zamontowana druga w Polsce instalacja sekwencyjnego wtrysku autogazu. Była to bardzo nowoczesna instalacja gazowa firmy BRC typu Sequent FLY, która umożliwiała wtedy przerobienie na zasilanie gazowe praktycznie wszystkich ówcześnie produkowanych samochodów. Technologia ta stosowana jest do dnia dzisiejszego i bez jej wprowadzenia nie byłby możliwy dalszy rozwój branży autogazu w Polsce i na świecie. Dzięki wprowadzeniu do oferty tej instalacji gazowej firma pozyskiwała klientów z Niemiec, gdzie w tamtych latach branża autogazu zaczynała dopiero raczkować.
W międzyczasie po 11-stu latach działalności Abart zmienił siedzibę główną przenosząc się do budynku położonego we Wrocławiu przy ulicy Krzemienieckiej 5. Dzięki doświadczeniu zdobytemu podczas współpracy z niemieckimi firmami i zapoznaniu się ze specyfiką rynku zarząd firmy postanowił rozwijać działalność na tamtym rynku.
https://www.abart.com.pl/historia-firmy
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Super są te filmiki , ale zainwestujcie w sprzęt bo przez ten wiatr połowy z tego co mówicie nie słychać 🙁
Każdy to się ogląda i śmieje jak widzi na stacji że gaz tankuje
szkoda ze szumi, na mic daje sie taka gabeczke i jest wtedy gites
Coś pięknego.
A czy w tym modelu jest też silnik 3.6 i czy daje radę
To ile za tą instalacje ?????
Obecnie benzyna 7 gaz 3.75 zwariowane ceny ale gaz jak zawsze tańszy w jeździe
Witaj Jarku uwielbiam Twoje filmiki znam firmę jak była na niskich łąkach montowałem gaz do bmw E30 ,kilkanaście lat temu popraw coś z jakością podczas nagrywania na zewnątrz jest straszny szumofon podczas wiatru. Pozdrawiam serdecznie Piotr.
Po co jak kogoś stać na prezydencki gangsterski samochód to gazu nie zaklada
Diesel z gazem fajnie jeździ lepiej dopala gaz ropę i silnik jest bardziej dynamiczny
Jeszcze suburban
Hej Jarek.
Gazujecie diesle?
Kiedy nadchodzi długi film? od kompletnej konwersji w warsztacie, zamiast zawsze tego 5-minutowego filmu reklamowego?