Nowa terenowa Dacia Duster 1.6 Prestige zasilana LPG z instalacji gazowej BRC Sequent 32
abart.pl
Auto & Gaz Serwis Wrocław
Nowa Dacia Duster 1.6 SCe z 2019 roku przerobiona na zasilanie gazowe w naszej firmie przy użyciu instalacji gazowej BRC Sequent 32. Montaż instalacji gazowej spowodował, że wizyty na stacji paliw nie są stresujące i można za każdym razem zatankować do pełna za mniej niż 100 zł. Dzięki Dzięki przeróbce na gaz w/w Dacia oszczędza 200-250 zł na każdym 1000 kilometrów przejechanych na gazie. Dodatkowo samochód emituje do atmosfery o około 10% mniej dwutlenku węgla CO2.
Marka i model: Dacia Duster II
Rok produkcji: 2019
Pojemność i moc silnika: 1598 ccm, 84 kW – 115 KM – H4M
Instalacja gazowa: BRC Sequent 32 EOBD
Zbiornik LPG: toroidalny zewnętrzny 49 litrów
Zasięg na gazie: 400 kilometrów
abart.pl
Indywidualna wycena instalacji gazowych:
https://www.abart.com.pl/pl/sprawdz-cene
Instalacja gazowa Sequent 32 firmy BRC jest najnowszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów z silnikami zasilanymi pośrednim wtryskiem benzyny.
Instalacja została wprowadzona na rynek w 2014 roku. Powstała w wyniku ewolucji znanego od ponad 10 lat systemu BRC Sequent 24 zachowując jego główne cechy tj. spójne komponenty, prostotę montażu i programowania. Do jego programowania stosuje się nowy program diagnostyczny BRC Calibrations Tools. W BRC Sequent 32 zastosowano nowy sterownik wraz z szeregiem unowocześnień systemowych takich jak obsługa silników z funkcją Start&Stop i unikatowy system dotrysku benzyny w górnych zakresach obciążęń silnika pozwalający skutecznie zabezpieczyć gniazda zaworowe silników, które mają z tym problem. Rozwiązanie te pozwalają na obniżenie kosztów eksploatacji jak i ochronę silników z miękkimi gniazdami zaworowymi. Tak jak w innych systemach z rodziny BRC Sequent, wtrysk LPG następuje w kolektorze ssącym, dokładnie tak jak wtrysk benzyny. Instalacje gazowe BRC Sequent 32 są uniwersalne i można je zastosować do wszystkich silników benzynowych 2,3 i 4 cylindrowych: wolnossących o mocy do 150 kW i doładowanych o mocy maksymalnej do 200 kW. System został stworzony do współpracy z nowoczesnymi silnikami spełniającymi normy spalin EURO 6. W tym celu stworzono specjalną wersję z podłączeniem do systemy OBD. Do silników od 5 do 8 cylindrów proponowana jest instalacja gazowa BRC Sequent Plug & Drive (P&D).
Chcesz wiedzieć ile kosztuje instalacja BRC Sequent 32 do Twojego samochodu? Wyceń online
Wszystkie elementy wchodzące w skład tych instalacji posiadają certyfikat zgodności z regulaminem ONZ R67-01 i są kompletowane zgodnie z wytycznymi homologacji R115 obowiązującej już w Norwegii i Niemczech. Każda z nich spełnia wszystkie obowiązujące funkcje bezpieczeństwa takie jak odłączenie zasilania elektrozaworów LPG w przypadku zaniku obrotów silnika, dzięki której autogaz LPG nie możę wydostać się ze zbiornika gazu w niekontrolowany sposób. Funkcja ta zapewnia bezpieczeństwo parkowania w garażach podziemnych, ale przestarzałe polskie prawo budowlane nie chce się dostosować do obowiązujących od 2001 roku zabezpieczeń i nadal zabrania prakowania ekologicznych samochodów w przestarzałych podziemnych parkingach.
Instalacja gazowa BRC Sequent 32 posiada homologację wszystkich elementów zgodną z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa (E..67R-01) oraz dyrektywami dotyczącymi kompatybilności elektromagnetycznej (2004/104/WE). Wszystkie podzespoły tej instalacji gazowej są zaprojektowane, wyprodukowane i gwarantowane przez jednego producenta czyli włoską firmę M.T.M. – właściciela marki BRC. Ta cecha pozwala w przyszłości na sprawne i bezproblemowe serwisowanie jej na terenie Polski jak i innych państw Europy.
Instalacje gazowe BRC Sequent 32 są systemem typu szeregowego lub master & slave. Ilość gazu wtryskiwana do każdego cylindra jest liczona na podstawie czasu otwarcia wtryskiwaczy wyliczanych przez sterownik silnika, które są przekształcane na czasy wtrysku dla gazu, uwzględniając również jego ciśnienie i temperaturę.
Instalacje gazowe BRC Sequent 32 przystępują w ten sposób do regulacji spalania gazu, utrzymując niezmienione strategie kontroli sterownika silnika, wykonując w rzeczywistym czasie optymalizację ilości paliwa w celu uzyskania spalania idealnego również z punktu widzenia zanieczyszczenia środowiska niezależnie od warunków zewnętrznych (temperatura i.t.d.) i kaloryczności paliwa.
Instalacje gazowe BRC Sequent 32 kontrolują wszystkie etapy funkcjonowania silnika, od minimum aż po najbardziej skrajne stany przejściowe jego pracy, utrzymując w każdym z nich strategie instalacji oryginalnej. W ten sposób uzyskuje się zawsze maksymalny poziom kompatybilności z każdym typem napędu i utrzymuje się zasadniczo nie zmieniona diagnostyka kontroli silnika przewidziana przez producenta.
https://www.abart.com.pl/pl/o/instalacje-montowane/brc-sequent-32
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Słyszałem że samochody z fabrycznym gazem do tego silnika miały montowaną inna tj mocniejsza głowicę. Czy występują problemy przy zwykłej głowicy i LPG?
Te wtryski wytrzymują więcej niż Medy z fabrycznej instalacji?
Właśnie chciałem założyć gaz do tej samochodu ale przerażają mnie koszty regulacji luzów zaworowych. Rocznie robię ok 20 tys km.
Co ile kilometrów jest wymagana kontrola luzów zaworowych przy zasilaniu LPG?
Pytanie z innej beczki, widzę że jest zamontowany hak holowniczy w Dusterze z instalacją LPG. Nie koliduje montaż haka ?
Witam .Jaka jest cena regulacji luzów zaworowych ?
Plus dotrysk benzyny 2 lit.na 100 km
Jak te samochody z tymi silnikami znoszą gaz ?
Jeździ jeszcze 🤣