Energy Gaz Polska – najprawdopodobniej najbardziej doświadczony Zakład montażu PRINS DLM w Polsce zaprasza do skorzystania z usług Firmy! PRINS DLM… choć tak doskonały sam się nie zamontuje! Do tego właśnie potrzebuje profesjonalistów, fachowych Specjalistów Energy Gaz Polska!! Prace trwają i będą miały swój szczęśliwy finał w dniu jutrzejszym! Energy Gaz Polska ceni rozwiązania w ‘’GAZIE’’, które zapewnią Klientowi minimum ryzyka, a max satysfakcji. Pojęcie w gazie ‘’TANIO’’ można stosować jedynie do faktu niskich kosztów użytkowania samochodu po montażu markowej instalacji w fachowym warsztacie. Dziś rynek zalewają tanie instalacje gazowe i jest pewien poziom warsztatów, które je oferują – nie popieramy tego!!!
Energy Gaz Polska skłania się ku jakości i zapewnieniu Klientowi komfortu użytkowania auta po montażu gazu. PRINS jest pod tym względem idealny, dopracowany, choć trzeba za tę jakość dopłacić. Ma jednak wielu zwolenników i to cieszy!
PRINS dla Energy Gaz Polska jest Partnerem strategicznym. Zespół Energy ceni markę PRINS za innowacyjność i najwyższą jakość wykonania komponentów LPG, lecz najbardziej za technologię, której mogą jej pozazdrościć firmy konkurencyjne na rynku LPG. Najnowsze dziecko PRINS to produkt Direct LiquiMax-2.0! Jest to technologia niemalże kosmiczna! PRINS DLM to system LPG do bezpośredniego wtrysku benzyny TFSI, FSI, TSI, DISI, DIT, GDI zasilający samochód w gaz za pośrednictwem oryginalnego systemu benzynowego samochodu. Nie ma tu wtryskiwaczy gazowych, a gaz wtryskiwany jest do komory silnika za pośrednictwem oryginalnych benzynowych wtryskiwaczy. http://www.egp.pl/cieklywtrysk-prins-direct-liqui-max.htm
Czy to jest jeszcze system LPG, czy raczej stanowi integralną część systemu benzynowego, zapytacie? To system LPG, który jest w 100 % kompatybilny z systemem benzynowym, dlatego samochód po montażu DLM pracuje wyłącznie na gazie. Nie zużywa benzyny!!! https://www.youtube.com/user/EnergyGazPolska/search?query=DLM
PRINS to instytucja sama w sobie i technologia, która przebiła innych producentów o lata świetlne. Energy Gaz Polska uwielbia nowe technologię i jest dla największych i markowych producentów LPG najlepszym Partnerem w promocji, montażu i serwisie LPG stanowiąc wzorowy suport techniczny i merytoryczne wsparcie.
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Related
11 thoughts on “PRINS DLM – zasada działania i skład setu montażowego LPG!”
Czy na dzien dzisiejszy jest dostepna instalacja lpg 6 generacji do insignii 2.0?
W 2017 r. zakupiliśmy cztery nowe focusy z salonu Auto Watin – Autoryzowany dealer marki Ford ul. Obornicka 4. Auta zostały wyposażone w nową instalację gazową firmy Prins Autogaz Sp z o.o. którą zachwalał nam handlowiec salonu przy sprzedaży aut. Odebraliśmy więc nowe auta od dealera wraz z zamontowaną już instalacją gazową, która ma gwarancję do 07/2020 lub 150k kilometrów. Niestety jak szybko się okazało, wszystkie zapewnienia osoby reprezentującej salon oraz gwarancje producenta nowych instalacji gazowych możemy potraktować w sposób, jak gdybyśmy kupowali 10-letnie auto z instalacją gazową, bez gwarancji. Proszę sobie wyobrazić, że od nowości auta są na serwisie minimum raz w miesiącu z uwagi na problemy z instalacja gazową. Za każdy serwis musimy płacić około 1300 zł, ponieważ firman PRINS http://www.prinsautogaz.pl/ wystawia opinie, która mówi o tym, że przyczyną usterki jest słaba mieszanka tankowanego gazu… Oczywiście nie jest to prawda, ponieważ tankujemy na renomowanych ogólnodostępnych stacjach paliwowych. Auta są użytkowane w działalności gospodarczej i nie możemy sobie pozwolić na stałe usterki oraz wzrost nieprzewidzianych kosztów, nie po to kupuje się produkty z gwarancją. Zwracam się do wspólników spółki, Pana Sebastiana Bartczaka oraz Pani Bereniki Dalaszewskiej o zainteresowanie sprawą, ponieważ głęboko wierzę, że nasz przypadek to efekt niedopatrzenia pracowników, a nie złych intencji. Ufam również że po moim apelu skontaktuje się z nami osoba, która będzie w stanie rozwiązać bolączki instalacji gazowych bez dodatkowych kosztów oraz przywróci wiarę w dobre imie firmy. Jednak na ten moment, ostrzegam wszystkich zainteresowanych instalacją gazową tej marki! Nie warto!
mam pytanie odnośnie pompy wysokiego ciśnienia przejechałem autem ok 10 tys km czy w takim wypadku moja pompa może być wysłana do Prins i tam dostosowana do gazu Jeśli tak to obnizy to koszt montażu z tych 10tys?
cena kosmos ale super sprawa. Fiat 1.4 tjet tez na tym pojedzie? zastanawiam sie miedzy fordem courierem 1.0 ecobost a doblo 1.4 tjet. rozwazam co wyjdzie taniej w eksploatacji i zakupie. koszty trzeba ciąć. Autka oba super.
Czy na dzien dzisiejszy jest dostepna instalacja lpg 6 generacji do insignii 2.0?
W 2017 r. zakupiliśmy cztery nowe focusy z salonu Auto Watin – Autoryzowany dealer marki Ford ul. Obornicka 4.
Auta zostały wyposażone w nową instalację gazową firmy Prins Autogaz Sp z o.o. którą zachwalał nam handlowiec salonu przy sprzedaży aut.
Odebraliśmy więc nowe auta od dealera wraz z zamontowaną już instalacją gazową, która ma gwarancję do 07/2020 lub 150k kilometrów.
Niestety jak szybko się okazało, wszystkie zapewnienia osoby reprezentującej salon oraz gwarancje producenta nowych instalacji gazowych możemy potraktować w sposób, jak gdybyśmy kupowali 10-letnie auto z instalacją gazową, bez gwarancji.
Proszę sobie wyobrazić, że od nowości auta są na serwisie minimum raz w miesiącu z uwagi na problemy z instalacja gazową.
Za każdy serwis musimy płacić około 1300 zł, ponieważ firman PRINS http://www.prinsautogaz.pl/ wystawia opinie, która mówi o tym, że przyczyną usterki jest słaba mieszanka tankowanego gazu…
Oczywiście nie jest to prawda, ponieważ tankujemy na renomowanych ogólnodostępnych stacjach paliwowych. Auta są użytkowane w działalności gospodarczej i nie możemy sobie pozwolić na stałe usterki oraz wzrost nieprzewidzianych kosztów, nie po to kupuje się produkty z gwarancją.
Zwracam się do wspólników spółki, Pana Sebastiana Bartczaka oraz Pani Bereniki Dalaszewskiej o zainteresowanie sprawą, ponieważ głęboko wierzę, że nasz przypadek to efekt niedopatrzenia pracowników, a nie złych intencji. Ufam również że po moim apelu skontaktuje się z nami osoba, która będzie w stanie rozwiązać bolączki instalacji gazowych bez dodatkowych kosztów oraz przywróci wiarę w dobre imie firmy.
Jednak na ten moment, ostrzegam wszystkich zainteresowanych instalacją gazową tej marki! Nie warto!
Witajcie , interesuje mnie montaż takiej instalacji w audi b7 2.0tfsi. Chciałbym się zapytać jaki był by koszt takiej instalacji ?
mam pytanie odnośnie pompy wysokiego ciśnienia przejechałem autem ok 10 tys km czy w takim wypadku moja pompa może być wysłana do Prins i tam dostosowana do gazu Jeśli tak to obnizy to koszt montażu z tych 10tys?
ja w IV generacji tez jezdze na gazie bez dotrysku i tez sie da silnik 2.6v6
jakość niestety kosztuje, ale wg mnie warto
cena kosmos ale super sprawa. Fiat 1.4 tjet tez na tym pojedzie? zastanawiam sie miedzy fordem courierem 1.0 ecobost a doblo 1.4 tjet. rozwazam co wyjdzie taniej w eksploatacji i zakupie. koszty trzeba ciąć. Autka oba super.
Poproszę o koszt takiej instalacji.Dziękuje.Pozdrawiam.
dzieki za szybka odpowiedz 🙂 a jaki jest interwal wymian filtra w tej pompie
A ja nigdzie nie dopatrzylem w jaki sposób jest filtrowany gaz w dlm na drodze dystrybutor wtryski. moze cos o tym wspomnicie
Ciekawy film cenne informacje, mit obalony o gazowaniu tsi. Tylko słabo pozycjonowany w YT. Pozdrawiam was