Kapitalny remont silnika często bardzo drogi i czasochłonny. Jak to wygląda od kuchni i jak można zabrać się za to samemu? W dzisiejszym odcinku wam to pokażę. Dajcie znać jeśli pomogłem. Kciuk w górę i udostępniamy.
meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
—————————————— http://fastservice.pl
——————————————
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj i zostań patronem 🙂
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Related
44 thoughts on “REMONT SILNIKA OD KUCHNI ? Jak zacząć na co uważać oraz jak to wygląda”
Witam kto moze zrobic remont silnika Ford S max 2006 rok 2,5 litra benzyna obrócone panewki na korbowodzie
Szkoda ze ciezko z kimś kto tak dobrze ogarnia robotę, chciałbym kiedyś oddać auto komuś takiemu jak Ty i cieszyć się, a nie zastanawiać czy wszystko jest tak jak chciałem by było ogarniete . Filmy pomagają zdobyć multum wiedzy ,ale i obaw że u mechanika nie bedzie takiej profeski 😎,zwłaszcza z AR jtd, pozdro .
9:20 No nie, stopa z korbą jest co najwyższej obrabiana razem – przecież te powierzchnie są obrobione. Obie części są odcięte z tej samej odkuwki, ale obróbka je dzieli więc nie ma znaczenia że były jedna odkuwka – tak się robi bo jest prościej w produkcji. Te części są odkuwkami ale po to żeby były wytrzymalsze od odlewów, więc kucie to nie rodzaj odlewnictwa… Ponadto, jak dwie części pracują razem skręcone, to się docierają razem i to jest też ważne. Oj, pan wiele pomylił ale żeby nie pozamieniać to dobra praktyka.
Panowie jak to jest z uruchamianiem zapłonu przed odpaleniem silnika benzynowego? wiele razy już widziałem jak ludzie od razu wsadzają kluczyk i palą motor… nie trzeba poczekać aż pompki i systemy się jakieś załadują?
Pierniczę, wolę robić rowery, kołowrotki i sprzęt AGD😊Kiedyś jak byłem piękny i młody robiłem motorowery i motocykle. Teraz już tylko piękny jestem więc za auta nie zabiorę się. Wystarczy że drobne rzeczy jako kierowca ogarniam. Nie ma czasu i możliwości warsztatowych. Choć przyznam szczerze kusi takie majstrowanie😙 nie mniej jednak wolę rozbierać niewiastę 😊
No właśnie.. może wreszcie należałoby zakończyć mit płukanek finansowany przez producentów, a reprezentowany przez promotorów którzy dostają za to pieniądze. ,,Trochę stanęło mu się,, i tak to wygląda w realu.
Mój wychowawca ze szkoły dla niewidomych w Laskach zrobił coś w rodzaju trzepaka Z wielokrążkami i tak wyciągnął silnik z samochodu a z samochodu weRolex wyciągałem sam ręcznie
Jak ja bym chciał żebyś szkół moja Hondę civic 2.2 cdti 🙂 od -10 lat nie czuje zmiany mocy turbo zmienianie przy 220545 miles miałeś razem z SSH szkoda gadać z tym gownem co jest teraz robione
Tłok od spodu można włożyć , zawsze robię to na trytytki . Każdy pierścień ściskamy trytytka( jest specjalne urządzenie do ich dociągania ) muszą mieć dużą szerokość żeby zsunęły się w trakcie wkładania tloka, potem obcinamy trytytki i tłok założony. Nie ma za co 😂🤪
Serio… oddać do mierzenia? Jak nie wiesz jak używać poniższych, nie bierz się za remont silnika. Wystarczy średnicówka i mikrometr… Zaoszczędzisz mierząc sam, zwłaszcza gdy blok lub wał przebiły limity
Zacznijmy od tego że remont silnika jest średnio opłacalny lepiej kupić jeżeli jest to możliwe używany sprawdzony. Jeżeli remont to niestety to nie jest zajęcie dla każdego kto np: zrobił hamulce w samochodzie czy wymienił amortyzator czy wahacz) ,amatorom odradzam bo to strata czasu i pieniędzy na narzędzia i każdy błąd słono kosztuje. Oczywiście na prace typu wymiana rozrządu, remont silnika ,hamulce zawsze bierzemy fakurę która jest podstawą do reklamacji)
Hej, wziąłem się za remont silnika mojego dżaga 3.0 V6 i utknąłem na momęcie siły dokręcania panewek wału głównego i korbowodów,nigdzie nie ma, nawet autodata , Internet przekopany, możesz pomóc?
Witam kto moze zrobic remont silnika Ford S max 2006 rok 2,5 litra benzyna obrócone panewki na korbowodzie
Szkoda ze ciezko z kimś kto tak dobrze ogarnia robotę, chciałbym kiedyś oddać auto komuś takiemu jak Ty i cieszyć się, a nie zastanawiać czy wszystko jest tak jak chciałem by było ogarniete . Filmy pomagają zdobyć multum wiedzy ,ale i obaw że u mechanika nie bedzie takiej profeski 😎,zwłaszcza z AR jtd, pozdro .
9:20 No nie, stopa z korbą jest co najwyższej obrabiana razem – przecież te powierzchnie są obrobione. Obie części są odcięte z tej samej odkuwki, ale obróbka je dzieli więc nie ma znaczenia że były jedna odkuwka – tak się robi bo jest prościej w produkcji. Te części są odkuwkami ale po to żeby były wytrzymalsze od odlewów, więc kucie to nie rodzaj odlewnictwa… Ponadto, jak dwie części pracują razem skręcone, to się docierają razem i to jest też ważne.
Oj, pan wiele pomylił ale żeby nie pozamieniać to dobra praktyka.
wiem, że film ma dwa lata ale chciałbym podziękować za film gdyż pomógł mi na egzaminie zawodowym w części praktycznej. Dziękuje 🙂
Panowie jak to jest z uruchamianiem zapłonu przed odpaleniem silnika benzynowego? wiele razy już widziałem jak ludzie od razu wsadzają kluczyk i palą motor… nie trzeba poczekać aż pompki i systemy się jakieś załadują?
hehe widzę że szmatki mewatex-u są używane, polecam bardzo
Łysy niepierdol sie z tymi szrotami złap sie za wany RENO pokarz klase
Bardzo fajny materiał 👍🏿
Jak zmierzyć rozmiar pierścieni
Petarda jak zwykle….przyjemnie i z humorem się ogląda. 👍💪
Pierniczę, wolę robić rowery, kołowrotki i sprzęt AGD😊Kiedyś jak byłem piękny i młody robiłem motorowery i motocykle. Teraz już tylko piękny jestem więc za auta nie zabiorę się. Wystarczy że drobne rzeczy jako kierowca ogarniam. Nie ma czasu i możliwości warsztatowych. Choć przyznam szczerze kusi takie majstrowanie😙 nie mniej jednak wolę rozbierać niewiastę 😊
Witam Kolego taka mała uwaga z moich wielu. Nigdy się nie ciągnie kluczem dynamometrycznym ponad dopuszczalny moment.
Synu mój, nie zapominaj mego prawa,
a niech twoje serce strzeże moich przykazań;
Bo przyniosą ci długie dni i lata życia oraz pokoju.
Przysłów 3:1-2
Dzięki za video!
Odkuwany odlewany korbowód. Tak…., komuś chyba silnik spadł na gówkę.
Plus minus jaki koszt pomiarów i planowania głowicy Pozdrawiam
No właśnie.. może wreszcie należałoby zakończyć mit płukanek finansowany przez producentów, a reprezentowany przez promotorów którzy dostają za to pieniądze. ,,Trochę stanęło mu się,, i tak to wygląda w realu.
W garażu można użyć rugcuga mój tato z poloneza kiedyś silnik wyciągał na koszu do koszykówki tylko wyciągarki użył
Mój wychowawca ze szkoły dla niewidomych w Laskach zrobił coś w rodzaju trzepaka Z wielokrążkami i tak wyciągnął silnik z samochodu a z samochodu weRolex wyciągałem sam ręcznie
właśnie zrobiłem razem z wymianą sprzęgła i kosztowało mnie to17 tysięcy zł
Ty i remont silnika? nie masz wiedzy ani szkoły technicznej.
Wyjaśnił byś czemu nie ma takiego problemu w silniku 2.2 cdti Honda już zrobione:360.000 tys kilometrów ..
Co za gowno ludzie kupują ze trzeba wpierdalac tyle kasy .. wystarczy 2.2cdti I Wystarczy co 18 .000 km jezdzi na top oil
Jakbyś miał Hondę 22 cdti to bez problemów przy 354654km
Jak ja bym chciał żebyś szkół moja Hondę civic 2.2 cdti 🙂 od -10 lat nie czuje zmiany mocy turbo zmienianie przy 220545 miles miałeś razem z SSH szkoda gadać z tym gownem co jest teraz robione
Tłok od spodu można włożyć , zawsze robię to na trytytki . Każdy pierścień ściskamy trytytka( jest specjalne urządzenie do ich dociągania ) muszą mieć dużą szerokość żeby zsunęły się w trakcie wkładania tloka, potem obcinamy trytytki i tłok założony. Nie ma za co 😂🤪
11:58 buzię widzę w tym nagarzu
Jak byście chcieli pokazać remont zatartego silnika fabii to chętnie oddam i koszty poniosę
Czegoś nie ogarnąłem.
Najpierw każe czyścić gwinty, żeby klucz nie przekłamywał a potem te same gwinty każe smarować, żeby klucz nie przekłamywał.
Serio… oddać do mierzenia?
Jak nie wiesz jak używać poniższych, nie bierz się za remont silnika.
Wystarczy średnicówka i mikrometr…
Zaoszczędzisz mierząc sam, zwłaszcza gdy blok lub wał przebiły limity
jak niema oznaczenia na pierscieniu to trzeba zwrócić uwage na jeszcze jedną rzecz……ale o tym trzeba wiedzieć
Chmmm
Łysy dajesz wszytkie porady od Renault
Bardzo wartościowy materiał. Dzięki, że chcesz się dzielić wiedzą "od kuchni".
Michuuu stosuj kolorowe opaski zaciskowe tzw trytytki to pomaga w oznaczaniu co do czego zdjęcia tez spoko 😉
Zacznijmy od tego że remont silnika jest średnio opłacalny lepiej kupić jeżeli jest to możliwe używany sprawdzony. Jeżeli remont to niestety to nie jest zajęcie dla każdego kto np: zrobił hamulce w samochodzie czy wymienił amortyzator czy wahacz) ,amatorom odradzam bo to strata czasu i pieniędzy na narzędzia i każdy błąd słono kosztuje. Oczywiście na prace typu wymiana rozrządu, remont silnika ,hamulce zawsze bierzemy fakurę która jest podstawą do reklamacji)
Sto lat po pierwszej emisji, ale warto było👍
Łysy zrobisz mi kapitalny remont silnika fiat ducato 2.5 tdi 95rok camper 😁😁😁
Hej, wziąłem się za remont silnika mojego dżaga 3.0 V6 i utknąłem na momęcie siły dokręcania panewek wału głównego i korbowodów,nigdzie nie ma, nawet autodata , Internet przekopany, możesz pomóc?
Zajebiście pokazane ! Szacunek
Konkret BYKU !
A czy mogę używane tłoki założyć do innego używanego bloku z nowymi pierścieniami i panewkami?
2:27 Woreczki foliowe ja zastosowałem dostałem gratis od dilera 🙂
Zabrakło sprawdzenia luzu na zamku pierścienia, w 90 % producent daje pierścienie za duże aby doszlifować samemu skorygować odpowiedni luz 🙂