150 konny silnik to jednota wolnossąca. Jak we wszystkich Subaru oczywiście w układzie boxer. Efekt to znakomite rozłożenie środka ciężkości oraz charakterystyczny, przyjemny pomruk. Zasilenie tego silnika bezpośrednim wtryskiem benzyny wcale nie oznacza że nie możemy zainstalować do tego samochodu LPG.
Instalacja gazowa KME NEVO-SKY DIRECT 2 doskonale sprawdza się w tym samochodzie czyniąc jazdę przyjemną i niedrogą.
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Related
7 thoughts on “Subaru XV | LPG MAJSTER S01E11”
W stanach Subaru rozbiło bank…w Polsce Grażyny i Janusze ''znają'' się lepiej na motoryzacji….
to już nie to samo Subaru co kiedyś. jeździłem od nowości Subaru Outback 3.0 H6 przez ponad 10 lat… skarbonka, ale jak to chodziło a to? to już jest tylko znaczek na masce i tyle.
taaa… ględzisz Pan też tak samo jako Pertyn – beznamiętnie… i jeszcze cały odcinek to jedna wielka reklama – nie da się tego słuchać (nie można serwisować i dokładać gazu do auta na gwarancji poza autoryzowanym serwisem bo się tą gwarancję straci – więc po co to namawianie do złego)… – mega nudny odcinek, beż żadnej sensownej prezentacji auta… Miałem to Subaru XV ale w pierwszej generacji – 2.0 benzyna w manualu 150KM… Sprzedałem – tragicznie się jeździło – głośny, twardy, bujający się na zakrętach, z mizernym bagażniczkiem, z mega drogim serwisem, podatny na wiatr, i te jego 11s do setki i spalanie na autostradzie prawie 15 litrów w jedną osobę i bez bagażu przy 140km/h… – masakra – Dacia Duster to przy tym Subaru była/jest rakieta… Myślałem, że druga generacja XV będzie ulepszona – ale nie – włożyli tam skrzynię "od skutera", która wyje na autostradzie jak pralka frania… I kolejna Pana pomyłka – Dacia Daster Turbo nadal będzie szybsza od tego Subaru XV nawet w jego drugiej generacji – no wiem, że to jest śmieszne – ale taka jest prawda… Chyba nigdy nie jeździł Pan też autem z turbo sprężarką, skoro takie brednie Pan opowiada, że ten silnik w tym XV to jest rewelacja. Silniki z turbo to jest dopiero bajka – cicho, szybko, oszczędnie… A to Subaru jest zwyczajnie beznadziejne… Tu powinien być 2.0 – 2.5 litrowy boxer w turbo i w benzynie – tak ze 250KM co najmniej i z porządnym manualem – to by wtedy był super samochodzik, a tak to jest pomyłka… Kiedyś to Subaru to była super sportowa marka – teraz jest to plastik electro fantastic do wożenia dzieci do przedszkola… A ten nowy e-boxer hybryda Subaru na elektryce może przejechać aż… 1km… Osiągnięcie godne 21 wieku! Niech to Subaru wróci do korzeni to będzie dobrze, bo inaczej to tragedia będzie sprzedażowa – już teraz tych aut na ulicach nie widać, a premiera modelu była 3 lata temu… To całe obecne Fuji Heavy Industry faktycznie niech się może skupi na maszynach do produkcji gazet, bo auta już im nie wychodzą… I na zakończenie informuję – NIE, nie mam Dacii Duster… Mam SEATA Ateca FR 2.0 4×4 w DSG (obecnie 230KM, fabrycznie było 190KM) – tak – to jest super napęd – to chodzi, niecałe 6s do 100km, cichutko, auto się na zakrętach nie kłania… I pali przy 4 osobach na autostradzie przy 140km/h niecałe 12 litrów!!! I gdzie ta klasa Subaru, gdzie ten kult marki, gdzie ten klimat…? SEAT GO OBJEŻDZA!
W stanach Subaru rozbiło bank…w Polsce Grażyny i Janusze ''znają'' się lepiej na motoryzacji….
Witam, Jakiej wielkości zbiornik jest zainstalowany w tym modelu?
to już nie to samo Subaru co kiedyś. jeździłem od nowości Subaru Outback 3.0 H6 przez ponad 10 lat… skarbonka, ale jak to chodziło a to? to już jest tylko znaczek na masce i tyle.
taaa… ględzisz Pan też tak samo jako Pertyn – beznamiętnie… i jeszcze cały odcinek to jedna wielka reklama – nie da się tego słuchać (nie można serwisować i dokładać gazu do auta na gwarancji poza autoryzowanym serwisem bo się tą gwarancję straci – więc po co to namawianie do złego)… – mega nudny odcinek, beż żadnej sensownej prezentacji auta… Miałem to Subaru XV ale w pierwszej generacji – 2.0 benzyna w manualu 150KM… Sprzedałem – tragicznie się jeździło – głośny, twardy, bujający się na zakrętach, z mizernym bagażniczkiem, z mega drogim serwisem, podatny na wiatr, i te jego 11s do setki i spalanie na autostradzie prawie 15 litrów w jedną osobę i bez bagażu przy 140km/h… – masakra – Dacia Duster to przy tym Subaru była/jest rakieta… Myślałem, że druga generacja XV będzie ulepszona – ale nie – włożyli tam skrzynię "od skutera", która wyje na autostradzie jak pralka frania… I kolejna Pana pomyłka – Dacia Daster Turbo nadal będzie szybsza od tego Subaru XV nawet w jego drugiej generacji – no wiem, że to jest śmieszne – ale taka jest prawda… Chyba nigdy nie jeździł Pan też autem z turbo sprężarką, skoro takie brednie Pan opowiada, że ten silnik w tym XV to jest rewelacja. Silniki z turbo to jest dopiero bajka – cicho, szybko, oszczędnie… A to Subaru jest zwyczajnie beznadziejne… Tu powinien być 2.0 – 2.5 litrowy boxer w turbo i w benzynie – tak ze 250KM co najmniej i z porządnym manualem – to by wtedy był super samochodzik, a tak to jest pomyłka… Kiedyś to Subaru to była super sportowa marka – teraz jest to plastik electro fantastic do wożenia dzieci do przedszkola… A ten nowy e-boxer hybryda Subaru na elektryce może przejechać aż… 1km… Osiągnięcie godne 21 wieku! Niech to Subaru wróci do korzeni to będzie dobrze, bo inaczej to tragedia będzie sprzedażowa – już teraz tych aut na ulicach nie widać, a premiera modelu była 3 lata temu… To całe obecne Fuji Heavy Industry faktycznie niech się może skupi na maszynach do produkcji gazet, bo auta już im nie wychodzą… I na zakończenie informuję – NIE, nie mam Dacii Duster… Mam SEATA Ateca FR 2.0 4×4 w DSG (obecnie 230KM, fabrycznie było 190KM) – tak – to jest super napęd – to chodzi, niecałe 6s do 100km, cichutko, auto się na zakrętach nie kłania… I pali przy 4 osobach na autostradzie przy 140km/h niecałe 12 litrów!!! I gdzie ta klasa Subaru, gdzie ten kult marki, gdzie ten klimat…? SEAT GO OBJEŻDZA!
Mam wersję amerykańską 2.0 w manualu rewelacja
Cześć, kupiłem komfortowy model 1.6 2020, ale to nie jest samochód wyścigowy, ale bardzo się cieszę, że to taki czołg
Takim Subaru to bym pojeździł 💪👌