Podstawy serwisowania tesli. Czyli jak diagnozować auto samemu z małą naszą pomocą! Można powiedzieć że skaner błędów cały czas jest przed naszymi oczami. To główny komputer i ekran tesli.
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Related
23 thoughts on “TESLA NAPRAWA I DIAGNOSTYKA SERWIS MENU DIAGNOSTYCZNE TESLĄ PO POLSCE 19”
a gdzie dzwięk przez pierwsze 2 i pół minuty . bardzo ciekawe czytanie z ust . pozdro .
czyli najlepiej zatrzymać się żeby schłodzić auto podczas trybu ograniczenia mocy ? chciałbym nauczyć się naprawiać Tesle. Poszukujecie nowych pracowników ?
Nie liczy się wygląd, to nie kanał o urodzie ani o modzie. To super odcinek, bardzo konkretny I dużo ciekawostek. Pozdrawiam, zdecydowanie najlepszy jaki oglądałem.
witam serdecznie ja z takim nie typowym pytaniem ale dla mnie bardzo ważnym czy w Tesli jest Polskie menu a jak nie to czy szło by wgrać. Pozdrawiam serdecznie
A mam pytanko, wpisując Teslę do Waszej sieci itp dostępne są bajery w stylu włączania zdalnie klimatyzacji w aucie i np zdalne sterowanie które niedawno wprowadzili?
No, ciekawy temat, kombinujesz aby zmienic zawartosc stalej ze 170 stopni na niższa temperaturę w sofcie. W rowerze elektrycznym przy 120 stopniach mam info dźwiękowe ze juz temperatura osiągnięta. Jak wyglada sprawa kodowania w tesli modułów ? ogarnięte juz jest ? części elektroniczne ( moduły ) bez problemu można juz z jednego egzemplarza do drugiego przerzucać ?
Ja tak patrzę i się zastanawiam…niby ponoć taki cud techniki tak to wszędzie zachwalaja ale dlaczego nie można założyć alternatorow żaby ladowaly baterie podczas jazdy i problem z ladowaniem by zniknol .zasięg był by prawie nieograniczony .A juz wiem korporacje energetyczne by niezarobily.ps. zakres mojej wiedzy technicznej jest laicki.
Dziękuję za ten i inne filmy! Samochód prawie moich marzeń. Prawie bo chciałbym mniejsze auto bez sportowych osiągów ale za to z dużym zasięgiem. Jestem zaskoczony układami utrzymania akumulatorów. Rozumiem, że chłodzenie aku jest niezbędne ( nawet ołowiowe nie lubią wysokich temperatur) ale grzanie na postoju to już według mnie marnotrastwo. Przed planowaną jazdą powinno być podgrzewanie. Pozdrawiam i najlepszego w 2019!
Mam małą prośbę : w następnym filmiku zwróć uwagę na poziom podkładu w stosunku do głośności twojego komentarza.troszke za głośno było i słuchało się niezbyt komfortowo.pozdrawiam
Super film. Mieszkam w Norwegii tutaj spotkac tesle to jak golfa w PL 🙂 Oby wiecej takich filmow, temat uwazam przyszlosciowy. Podziwiam wiedze i zaangażowanie. Pozdro rozwijajcie sie dalej.
Niesamowicie interesujący odcinek, w końcu jakieś "mięso" 😀 Co do temperatury, ja jeżdżę benzynko-gazem o mocy 80kW i z przodu tak jak w zasadzie każde auto mam dużą chłodnicę z wielkim wentylatorem który co prawda odpala się na postoju i generalnie "od święta" ale jednak. Taka Tesla z jednym silnikiem ma 285 lub w wersji P 350kW mocy, w wersjach D jest łącznie 386 kW i jakie chłodnice są zastosowane w tak "potężnych" autach? Tak na oko to wydajność chłodnic w Tesli jest mniejsza niż w moim aucie… Tesla to takie autko rodzinne do którego Musk postanowił w sadzić silnik 5x potężniejszy bo dlaczego by nie, cyferki wyglądają fajnie, uśmiech od ucha do ucha jest ale przez powyższe ograniczenia nie może zostać autem sportowym. Ciekawe jak to w nowym Roadsterze rozwiązali… Pytanie też do Państwa, jesteście w stanie wykonać taką modyfikacje jak na poniższym filmiku https://youtu.be/DRCuLS1q0Pw aby zwiększyć efektywność o te ok 20%? Co o tym myślicie, jak by nie patrzeć jest to tylko jakiś wynalazek wpinany w auto, jakoś nie chce mi się wierzyć w takie "cuda" ;p tutaj można zakupić https://evtun.com/teslachip.html
a gdzie dzwięk przez pierwsze 2 i pół minuty . bardzo ciekawe czytanie z ust . pozdro .
czyli najlepiej zatrzymać się żeby schłodzić auto podczas trybu ograniczenia mocy ? chciałbym nauczyć się naprawiać Tesle. Poszukujecie nowych pracowników ?
Brak glosu na poczatku …
Ciekawe czy taką Taxi Tesle warto kupić I ile jeszcze pojeździ? Może autor ma jakiś doświadczenia z serwisu Taxi?
Nie liczy się wygląd, to nie kanał o urodzie ani o modzie. To super odcinek, bardzo konkretny I dużo ciekawostek. Pozdrawiam, zdecydowanie najlepszy jaki oglądałem.
Gdyby ktoś mi dawał Teslę, to z chęcią bym ją przyjął, sprzedał i kupił sobie samochód.
witam serdecznie ja z takim nie typowym pytaniem ale dla mnie bardzo ważnym czy w Tesli jest Polskie menu a jak nie to czy szło by wgrać. Pozdrawiam serdecznie
To może dlatego BMW i3 jest zablokowane i nie pojedzie więcej niż 152 km/h 🙂 coś w tym jest
A mam pytanko, wpisując Teslę do Waszej sieci itp dostępne są bajery w stylu włączania zdalnie klimatyzacji w aucie i np zdalne sterowanie które niedawno wprowadzili?
Ja czekam na Mercedesa EQC i Audi E-Tron, one chociaż miały serwisy w PL :/
Bardzo ciekawy materiał, oby takich więcej
No, ciekawy temat, kombinujesz aby zmienic zawartosc stalej ze 170 stopni na niższa temperaturę w sofcie. W rowerze elektrycznym przy 120 stopniach mam info dźwiękowe ze juz temperatura osiągnięta. Jak wyglada sprawa kodowania w tesli modułów ? ogarnięte juz jest ? części elektroniczne ( moduły ) bez problemu można juz z jednego egzemplarza do drugiego przerzucać ?
Powiedz mi jak zdobyc kod aby wejsc w menu…
Ja tak patrzę i się zastanawiam…niby ponoć taki cud techniki tak to wszędzie zachwalaja ale dlaczego nie można założyć alternatorow żaby ladowaly baterie podczas jazdy i problem z ladowaniem by zniknol .zasięg był by prawie nieograniczony .A juz wiem korporacje energetyczne by niezarobily.ps. zakres mojej wiedzy technicznej jest laicki.
Dziękuję za ten i inne filmy! Samochód prawie moich marzeń. Prawie bo chciałbym mniejsze auto bez sportowych osiągów ale za to z dużym zasięgiem. Jestem zaskoczony układami utrzymania akumulatorów. Rozumiem, że chłodzenie aku jest niezbędne ( nawet ołowiowe nie lubią wysokich temperatur) ale grzanie na postoju to już według mnie marnotrastwo. Przed planowaną jazdą powinno być podgrzewanie. Pozdrawiam i najlepszego w 2019!
Jak tak dba to SKĄD te pożary tesli na całym świecie?! Z Polską włącznie. Bms bardzo małe szanse na przeżycie jak zapalą się aku!hehehe
Mam małą prośbę : w następnym filmiku zwróć uwagę na poziom podkładu w stosunku do głośności twojego komentarza.troszke za głośno było i słuchało się niezbyt komfortowo.pozdrawiam
Może kiedyś uda się uzbierać na ten samochód 🙂
Dobry materiał, dzięki!
Super film. Mieszkam w Norwegii tutaj spotkac tesle to jak golfa w PL 🙂 Oby wiecej takich filmow, temat uwazam przyszlosciowy. Podziwiam wiedze i zaangażowanie. Pozdro rozwijajcie sie dalej.
Wyglądasz jak menel😀 Pozdrawiam serdecznie
Super odcinek czekam na więcej cennej wiedzy o tesli
Niesamowicie interesujący odcinek, w końcu jakieś "mięso" 😀
Co do temperatury, ja jeżdżę benzynko-gazem o mocy 80kW i z przodu tak jak w zasadzie każde auto mam dużą chłodnicę z wielkim wentylatorem który co prawda odpala się na postoju i generalnie "od święta" ale jednak. Taka Tesla z jednym silnikiem ma 285 lub w wersji P 350kW mocy, w wersjach D jest łącznie 386 kW i jakie chłodnice są zastosowane w tak "potężnych" autach? Tak na oko to wydajność chłodnic w Tesli jest mniejsza niż w moim aucie…
Tesla to takie autko rodzinne do którego Musk postanowił w sadzić silnik 5x potężniejszy bo dlaczego by nie, cyferki wyglądają fajnie, uśmiech od ucha do ucha jest ale przez powyższe ograniczenia nie może zostać autem sportowym. Ciekawe jak to w nowym Roadsterze rozwiązali…
Pytanie też do Państwa, jesteście w stanie wykonać taką modyfikacje jak na poniższym filmiku https://youtu.be/DRCuLS1q0Pw aby zwiększyć efektywność o te ok 20%? Co o tym myślicie, jak by nie patrzeć jest to tylko jakiś wynalazek wpinany w auto, jakoś nie chce mi się wierzyć w takie "cuda" ;p tutaj można zakupić https://evtun.com/teslachip.html
Nieźle to wygląda, fajnie że można mieć dostęp do takich rzeczy we własnym zakresie.