Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
TOP 9: Najlepsze silniki pod LPG

TOP 9: Najlepsze silniki pod LPG



Montowanie instalacji LPG do silników jest bardzo powszechne ze względu na niższe koszty utrzymania samochodu. Nie wszystkie silniki lubią jednak LPG. Oto TOP 9 motorów, które nie boją się gazu.

Chcesz wiedzieć więcej?
– Nasz kanał (subskrypcja): http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1
– Nasza strona: http://www.autocentrum.pl/
– Facebook: http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
– Instagram: https://www.instagram.com/autocentrum.pl/

Przydatne linki:
https://www.AutoCentrum.pl/filmy/
https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/
https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/
https://www.autocentrum.pl/auta/
https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/
https://www.autocentrum.pl/oceny/
https://www.autocentrum.pl/testy-opinie/
https://www.autocentrum.pl/usterki/
https://www.autocentrum.pl/spalanie/
https://www.autocentrum.pl/vin/
https://www.autocentrum.pl/dopasuj-auto/krok-1/ (nowa wyszukiwarka samochodów nowych)

#AutoCentrum #lpg #toplista

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

27 thoughts on “TOP 9: Najlepsze silniki pod LPG

  1. Witam, ja polecam silnik VW/ audi 1.8t ze starszej serii np AEB.
    Mam taki założyłem gaz 200 000km temu i do tej pory tylko obsługa wchodziła w grę, silnik dzięki temu że ma szerokie kanały olejowe i "wodne" dobrze reaguje na ciepło generowane przez LPG spalanie po mieście w granicach 8-12l. Dzięki temu że ma turbo bardzo szybko łapie temperaturę przy -7°C praktycznie 3min jedziemy na PB.
    Polecam

  2. Polecam 1.6 od VW BCB. Różnice w porównaniu z wersją 8v to droższy rozrząd (dodatkowy pasek i rolka). Poza tym same zalety. Brak przewodów WN co przy LPG ma duże znaczenie. Wada tych silników jest konsumpcja oleju. Po 280 tys km praktycznie nagle zaczyna brać olej w dużych ilościach. Uwaga….rozebrałem silnik i był w stanie idealnym. Pobór oleju nie jest wynikiem zapieczonych pierścieni. Te zapiekana się przez to że właściciele przechodzą na olej półsyntetyczny typu 10w40/50. Pełny remont silnika.czyli wymiana wszystkiego poza tłokami to 1500 złotych na częściach z najwyższej półki. Oczywiście remont wersji 8v będzie tańszy. Tak czy inaczej obie wersje mają problem z siorpaniem oleju i każdy z was powinien brać to pod uwagę. Od nowości latałem na oleju Lyquid Molly i mimo tego ojej zaczął brać. Co ciekawe zrobiłem że 40 tys z dużym poborem oleju….do tego stopnia że wtopiłem katalizator. Zawory i gniazda zaworowe przetrzymały ta próbę idealnie. Tak…..ten silnik idealnie znosi gaz….

  3. Polecam 1.0L MPI od VW ja wiem że trzeba kręcić żeby jechać ale za to spalanie 6-7L na 100km w wersji 75KM, a ja już przejechałem prawie 250 000km i ponad 150 000km na LPG i nic się nie dzieje. Nie wykazuje żadnego zużycia a na trasie przy 140km/h spala 8L, polecam.

  4. A co myślicie o silniku n52b30 z bmw tylko jeszcze na pośrednim wtrysku, kupiłem z instalacja gazowa ale rozważam demontaż. Z czym niemiłym mogę się liczyć w przypadku użytkowania na gazie w dalszym ciągu

  5. Toyota, ale silnik VVti 1.6 124 KM, założona instalacja z dotryskiem benzyny, gdyż ma jedną wadę, bardzo cienkie zawory. Na zbiornik gazu 43 litry idzie przy spokojnej jeździe 1 litr. Jak narazie bez zastrzeżeń. Spalanie 7 Pb, 8 LPG, mierzone pod kurek

  6. Mój stary miał Audi 80 B3 1.8 90km który w ogóle nie chodził na benzynie. Lato, zima – palił z gazu i chuj 😀 W dniu sprzedaży miał na budziku pół miliona km i chodził jak zegarek a przy tym miał zdrowe blachy. To się nazywa ekologia 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń!