Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Wymiana reduktora LPG od A do Z + podstawy regulacji instalacji gazowej! LPGTECH 204 + STAG AC R02

Wymiana reduktora LPG od A do Z + podstawy regulacji instalacji gazowej! LPGTECH 204 + STAG AC R02



Cześć, w tym filmie pokażę jak wymieniałem reduktor LPG Tomasetto Alaska na STAG AC R02 ze zintegrowanym elektrozaworem – było trochę Rzeźby, problemy z odpowietrzeniem układu ale się udało 🙂

Samochód to typowy VAG czyli Seat Toledo II 1.6 16v 105KM kod silnika BCB (bliźniaczy do AUS, AZD oraz innych podobnych 1.4 16v) 1M/1M2 (konstrukcja bliźniacza do VW Volkswagen Golf 4 IV, Skoda Octavia I, Passat, Audi A4 S3 TT, Seat Leon I 1M1).

W filmie jest też lekki wstęp teoretyczny, jeśli chodzi o podstawy regulacji/strojenia instalacji gazowych LPG – natomiast nie jest to instruktaż/poradnik!
Wyszło to całkiem naturalnie, trochę tam powiedziałem o co chodzi i jak to ma działać – natomiast na film stricte o strojeniu będziecie musieli jeszcze poczekać (tak samo na film o interfejsie Bluetooth – natomiast opisałem kiedyś ten temat na www.LPG-forum.pl (dokładniej to tutaj: https://lpg-forum.pl/topic23813-810.html?forum_uri=interfejs-bluetooth-diy&sid=0a3515ad3d1ba3e41e528d657ed2d02b ).
Jeśli ktoś się spieszy to może zakupić graty i próbować zrobić 🙂 Natomiast dla nowszych STAGów baud jest 57600!

Dla zainteresowanych kody prędkości i ustawienia stop-bitów:
——————————————————–
Mini sec
SECeco – Baud rate set to 57600

StopBits: 1 stop bit, Parity: No parity, WordLength: 8
——————————————————–
Stag – Baud rate set to 9600

StopBits: 1 stop bit, Parity: No parity, WordLength: 8
———————————————————
Landi Renzo-
Baud rate set to 9600

StopBits: 1 stop bit, Parity: No parity, WordLength: 8
———————————————————
LpgTech – Baud rate set to 19200

StopBits: 1 stop bit, Parity: Odd parity, WordLength: 8
———————————————————
Autronic – Baud rate set to 9600

StopBits: 1 stop bit, Parity: No parity, WordLength: 8
———————————————————
Dtgas -Baud rate set to 9600

StopBits: 1 stop bit, Parity: No parity, WordLength: 8
———————————————————
OMVL AEB – Baud rate set to 9600

StopBits: 1 stop bit, Parity: No parity, WordLength: 8
———————————————————
ESGI – Baud rate set to 9600

StopBits: 1 stop bit, Parity: No parity, WordLength: 8

Baud rate set to 7200
——————————————————–
Prędkość nr 1 – (BAUD 9600 bps)
AC – STAG 200, STAG 300, STAG 300 Plus, STAG 300 Premium, STAG 4, STAG XL, STAG ISA2
KME – BINGO M, BINGO S, DIEGO, DIEGO S3, NEVO – po kwietniu 2009

Prędkość nr 8 (BAUD 19200 bps)
LPGTECH – TECH-100, TECH-200, TECH-300, TECH-500 i inne

Prędkość nr 13 (BAUD 38400 bps)
AGIS – P13, M210
OPTIMA – ECO-TEC, PRO-TEC, Optima

Prędkość nr 19 (BAUD 57600 bps)
AC – STAG GoFast, STAG QBOX Basic, STAG QBOX Plus, STAG QNEXT, STAG QMAX Plus
——————————————————–

Uff… Trochę tego jest – ale niech się tutaj uwieczni i nie zginie!

Także, kto przeczytał opis do końca, niech napisze w komentarzu: „jednak nie szerszeń :)”

————————————————–
Mam dla Was kod rabatowy: TYTUS5
5% rabatu na cały asortyment z wyjątkiem kategorii „Przewody rozruchowe i zaciski” na oba sklepy:

www.e-moto.pl
www.sklep.akubiz.biz

Świat Akumulatorów Szczecin
Gryfińska 106 – tel. 609 302 803
Santocka 42 – tel. 609 309 969

Mobilny serwis akumulatorów z dojazdem na terenie Szczecina i okolic
tel. 505 135 136
Pon-Pt: 7-22
Sob-Nd: 7-20

e-mail: rzezbiarz.tytus@gmail.com
Instagram: www.instagram.com/rzezbiarz.tytus

#Tytus #Rzeźbiarz #mrAkumulator #Szczecin #Mobilny #Serwis #Akumulatorów #Akumulatory #Akumulator #LPG #STAG #LPGTECH #AUTOGAZ #AUTOGAS
14.07.2021
19 753

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

26 thoughts on “Wymiana reduktora LPG od A do Z + podstawy regulacji instalacji gazowej! LPGTECH 204 + STAG AC R02

  1. Na butli jest wielozawór. Ma wejście od tankowania (i to właśnie zakręcałeś nie wiem po co) i wyjście zamykane elektrozaworem. Kiedyś wyjście było zamykane tak jak wejście- ręcznie, pokrętłem.

  2. Mega film, nie mogę się doczekać filmu o strojeniu, ponieważ mam polo na gazie i właśnie na gazie jedzie odczuwalnie słabiej niż na Pb. Chcę pokombinować z dyszami, sprawdzić lub zmienić długości węży, jak na Twoim filmie o poprawie instalacji LPG.
    Dzięki za konkretne i przydatne filmy. Pozdrawiam.

  3. Sam niedawno regenerowałem cała instalacje lpg w swoim aucie. U mnie montaż był w 2017. Generalnie nie ma co liczyć na to,że coś się odkręci lub zejdzie. Wszystko musiałem ciąć i na to należy się przygotować. Najlepiej odrazu założyć, że do wymiany będzie każdy wąż, którego się dotkniemy. Do tego nowe opaski i kolanka faro. Przy okazji doszło parę poprawek po gazowniku. Ciekawa sprawa bo instalacja montowana przez bardzo znaną na YouTube firmę, a wyszło kilka niedoróbek.

  4. Tutaj ciepłej tam zimniej, zasysa gaz fizyka – BZDURA
    Reduktor jak patelnia żeby gaz się rozprężył – BZDURA
    Mam nadzieję że ludziom za pienieniądze tych bzdur autor nie wciska.
    Sama wymiana reduktora typowo domowa.
    Faro fi6 1mb 7zl
    Wąż wodny fi16 1mb 12zl
    Wąż gazowy fi12 1mb 13zl
    Króciec ten co poszedł na kleju 9zl
    Polecam wizytę w warsztacie co się zajmuje LPG zrobią ładniej 👍

  5. Żeby szybko odpowietrzyć było pościskać dolny wąż od chłodnicy żeby wypchać powietrze i wymusić obieg płynu. Ostatnio wymieniałem chłodnice w 1.6 mpi i tak właśnie udało mi się sprawnie odpowietrzyć układ. Dobry materiał 👍

  6. Hej. Chcialbym sie odniesc do Twojego starego filmu: https://youtu.be/I8GNr2WrljU jak to jest z tą kompresją? U mnie jest 11 bar silnik toyoty 4a-fe przebieg 340tysiecy na kazdym garze rowniutko. Mechanik mi pierdoli, ze za malo i ze remont dlatego nierowno pracuje. (uboga mieszanka ma problemu przy wysprzeglaniu obroty lecą na 500 odbijają na 1300 i spadaja na ok 900-950) ogolnie mam wrażenie, ze dobre 100 obrotow za wysokie mam obroty. Nie słyszę nieszczelnosci ani nic… na wolnych obrotach mam wrażenie ze silnik chodzi trochę za ostro… ma mega wibracje na kierownicy i calej budzie. Auto bez gazu i w ogole. Staruszek, w koncu 27lat juz, ale to nie znaczy ze ma tak kuleć i brzydko pracować . 🙁 Niby mechanik zmienił sonde, ale co to da skoro i tak ma ubogo? Na odłączonej nie widzialem ZADNYCH ZMIAN. ANI spalania, ani mocy. Dalej muł zwłaszcza do 4000 pozniej nagle jakby miał bogato w miare i dostaje mocniejszego kopa. Ale od dołu jakby z 30koni ubylo… trzesie sie jak galareta na zimnym i cieplym. A zwłaszcza na cieplym. Pozdro fajny kanał :/ licze ze Napiszesz

Dodaj komentarz

Zadzwoń!