Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
ZASILANIE SILNIKA DIESLA GAZEM LPG TEST VOLVO V70 2.5TDI R5, BADANIA, WNIOSKI

ZASILANIE SILNIKA DIESLA GAZEM LPG TEST VOLVO V70 2.5TDI R5, BADANIA, WNIOSKI



Siemka.

Siódmego dnia Bóg spojrzał na to co stworzył, zastanowił się skinął ręką i stworzył złoża LPG.

Dzisiaj testuję reakcję mojego Volvo na dodatek LPG

Wady:
-nie ma

Zalety:
-większy zasięg auta
-mniejszy koszt przejechania 100km
-większy moment obrotowy i moc
-przyjemniejsza kultura pracy silnika

Temat jest bardzo rozwojowy natomiast żeby to sprawnie montować w różnych silnikach diesla trzeba by to gruntownie przebadać, na rynku mamy rózne systemy zasilania ON i to co chodzi fajnie w moim Volviaku wcale nie musi działać dobrze w common railu.

Pozdro!

P.S.
kilka razy użyłem stwierdzenia spalanie detonacyjne lecz to były przykłady przedwczesnego zapłonu.
przepraszam.

Facebook:
https://www.facebook.com/ProfesorKris/

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/

Wsparcie kanału.
90 1910 1048 2123 4990 4252 0001
albo
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

Warsztat Profesora:
https://g.page/ProfesorChris?share

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

33 thoughts on “ZASILANIE SILNIKA DIESLA GAZEM LPG TEST VOLVO V70 2.5TDI R5, BADANIA, WNIOSKI

  1. Kiedyś chciałem zainstalować dolot suchej pary do kolektora ssącego w MB 308D tzw kaczce aby dodać jej mocy. Próbę zrobiłem na podaniu pary z żelazka w obudowę filtra powietrza (ma dużą srednic) i silnik delikatnie reagował wyższymi obrotami, ale żelazko miało małą wydolność. Kupiłem rurkę miedzianą i… ostatecznie Sprintera 312 TDI od razu była moc 🤓
    Tak sobie o tym przypomniałem a mam Berlingo 1,9D i parownicę muszę spróbować czy obroty faktycznie wzrosną i się utrzymają przez dłuższy czas. 🤔🙄

  2. W latach 90 była firma w Polsce, która montowała do ciężarówek LPG, chciałem zamontować w MB 809D (kilku tonowa ciężarówka z silnikiem 3,7l 85KM 😉 aby dodać mu mocy. Niestety zwlekałem a firma się rozpadła bo zaczęto wymagać certyfikatów homologacji i nie dali rady przez to przebrnąć.
    W tym Mercedesie miałem taką fabryczną pompkę ze zbiorniczkiem na samostart z wężykiem do kolektora ssącego. Zrobiłem eksperyment i do wężyka przez redukcję z dyszą podłączyłem butlę turystyczną, którą delikatnie odkręcałem. Silnik wchodził bardziej na obroty, używałem kilka dni na trasie przy jednostajnych prędkościach,( nawet zrobiłem sobie taką blokadę na pokrętle butli aby za bardzo nie otworzyć ale myślę że ta dysza bardziej regulowała przepływ )
    Proszę nie piszcie co zrobiłem źle i mogłem zrobić to była prowizorka aby sprawdzić czy da się 🤔😀
    P.s. nie śledziłem tematu a teraz widzę, że są firmy które montują gaz do każdego diesla 👍

  3. Polak by wszędzie zamontował LPG ,😁 dobre bo tak szczerze to LPG to dość ciekawe paliwo stosuje je się w lodówkach w klimatyzacji w turbinach. To czemu nie w Tesli , gdzieś z kiedyś czytałem że polska firma od instalacj LPG , założyła gaz do czołgu. Jakiś też pan jeździ skuterem z małą butlla turystyczna w kufrze. Sam kiedyś odpalałem silnik takie małe trzy celinderki Kubota podając mu LPG i to prosto z węża od palnika . I udało się. Maluch przez nieuwagę pracował do końca i ropka się skończyła, warunki polowe brak jakichkolwiek narzędzi rozrusznik kreci ale nie na tyle by napompować w układ paliwa wąż gaz pachpach stuk puk puk ciach ciach i odpowietrzyć się.

  4. "Wydatek LPG jest liniowy, w pewnym stopniu regulowany na reduktorze"… niestety absolutnie tak nie jest, ponieważ (jeśli filtr powietrza nie jest przytkany) to na obu Twoich króćcach podania gazu panuje praktycznie stałe, atmosferyczne ciśnienie 😉
    – a to tylko najzwyklejszy, dwustopniowy reduktor (zintegrowany z parownikiem) i jak każdy reduktor jedynie utrzymuje zadane ciśnienie (tutaj – w stosunku do atmosfery, zewnętrzna strona tej dużej membrany 2-go stopnia połączona jest z atmosferą przez dziury w pokrywce)
    Aby wydatek był liniowy potrzebna jest zwężka Venturiego, czyli tzw. mikser: dopiero on powoduje liniowy spadek ciśnienia (p statyczne + p dynamiczne = const) i w połączeniu z dławikiem (tzw. registrem, czyli zwykłą śrubą na wężu gazu przed mikserem) umożliwia liniowe (w stosunku do masy zasysanego powietrza) dawkowanie.
    Wówczas te 2 elektrozawory są zupełnie zbędne a ewentualną dawkę wstępną ustawisz tą mosiężną śrubką (to zawór iglicowy połączony z komorą 1-go stopnia redukcji), w dieslu to zbędne więc ją zakręć do oporu, szkoda gazu 😉
    – "niekorzystnie jest przy niższych prędkościach obrotowych"… właśnie dlatego (nieprecyzyjne dawkowanie, jest za bogaty w gaz!) i żadne przekaźniki czasowe tego nie zmienią, nie tędy droga !! 🙂
    – "żeby uzyskać moc to zawsze ten zapłon się przyspiesza"… nie. Zapłon ustawia się tak, by punkt najwyższego ciśnienia występował w optymalnej chwili i zawsze za GMP !
    A reszta to prawda. Aha. Jeśli wstawić "prymitywny" system LPG (reduktor/parownik+register+mikser) i zmodyfikować mapy diesla (zazwyczaj to nie jest konieczne), to "komputery LPG" oraz drogi i upierdliwy wtrysk gazu okazuje się całkiem zbędny. Gorzej natomiast z tzw. homologacją, choć wszystkie potrzebne elementy ją mają.
    Mam nadzieję, że pomogłem – sprawdź a się zdziwisz. Siemaneczko, czuwaj ! :))

  5. Rozwiązanie mega ciekawe.A jak jest z tematem przeglądu i rejestracji – wbicia w dowód instalacji? Czy można napotkać jakieś problemy w urzędzie ? Pozdrawiam fanów moto,i wielka 5 Chris.

  6. Wiadomo nie od dziś że LPG w Dieslu to poprawa spalania ON prawie w 100 % się spala przez to mniej sadzy .Większa moc silnika ,a takie instalacje juz od dawna montuje się w ciężarowkach busach autobusach traktorach jest nawet gdzies filmik żę gość do starego ursusa zamontował LPG bo na samym on męczył się w orce pługiem 5

  7. Podziwiam ciebie I twoje komentarze.Jestem Terz mechanikiem ale nie ktuzy myślą ze twoje filmiki nie kture sa bez sesu.Wiec pociesze ciebie ,To znaczy ze nie Maja takiego wielkiego pojecia .Rub dalej Takte filmiki .Pozdrawiam Jaro.

  8. Jaki jest koszt takiej instalacji w 2.4 TDi? Czy auto z zainstalowaną gazoliną jest tak samo zrywne, jak w dieslu? Na dniach kupuję tego Volviaka i zastanawiam się nad jego zagazowaniem, skoro istnieje taka możliwość.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!