Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Złomnik: Cinquecento Suite – biedak w garniaku

Złomnik: Cinquecento Suite – biedak w garniaku



Naklejki i plakaty: https://sklep.zlomnik.pl
Auto wypożyczył Robert: http://wystawaklasykow.pl

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

40 thoughts on “Złomnik: Cinquecento Suite – biedak w garniaku

  1. Miałem cienkiego niestety z z siedemsetką , zajebiste auto ale silnik do kitu. Miałem Sejo sportinga(były dwie poduchy i obrotomierz) jeszcze bardziej zajebiste auto i uważam że do przemieszczania się po mieście nie ma lepszego auta.

  2. Mam 20 lat i jeżdżę cinquecento sporting może jest po niewielkich modyfikacjach i szura wszystkim po asfalcie, ale ludzie i tak się oglądają i zaczepiają na drodze parkingach itp. O dziwo gównie są to ludzie w wieku młodym jak i starszym wieku. A co do sportinga to przydał by mi się taki zderzak 😇

  3. Złomniku bardzo się popisałeś tymi gwiazdkami na początku filmu. Dopiero teraz to zauważyłem mimo że oglądam trzeci raz. Myślałem że jesteś trochę mądrzejszy, ale wciąż bardzo Cię szanuję i będę z niecierpliwością czekać na każdy kolejny film.

  4. Akurat brak airbaga rozumiem. O ile klimatyzacja w takim aucie zmienia wiele, tak airbag jest tu potrzebny jak rybie rower, bo przecież gniecie się jak każdy inny Cinkusz, czyli strefa zgniotu jest miedzy zderzakami.

  5. Mój pierwszy samochód. Bardzo mile wspominam ten pojazd. 900cm3 (ten wzmocniony) bardzo dobrze dawał rade, zrywne, zwrotne i co ciekawe przestronne. Niestety na przeglądzie popękały przewodu hamulcowe i los mojego czinkusa dobiegł końca. Naprawa była nieopłacalna, tym bardziej dla mnie biednego studenta.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!