Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
BMW M62TUB44 V8, REMONT MOCNO ZAJECHANEGO SILNIKA, KOMPLIKACJE I VANOS.

BMW M62TUB44 V8, REMONT MOCNO ZAJECHANEGO SILNIKA, KOMPLIKACJE I VANOS.



Siemanko
Dzisiejszy materiał dotyczy naprawy głównej jednostki m62tub44 czyli tak zwane 4.4 na vanosie.
Silnik był w opłakanym stanie LINK:
https://youtu.be/LEVDkekR0Do
Udało się go zrewitalizować, maszynka zaczęła chodzić pięknie i generować moc, aczkolwiek nie do końca jestem zadowolony z regeneracji jednostek Vanosa. Silnik działa ale nie brzmi tak jak bym chciał.
Pozdro!!

Wsparcie Profesora
https://zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281

Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

facebook
https://www.facebook.com/ProfesorKris/

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Warsztat Profesora:
https://g.page/ProfesorChris?share

Tuning i modyfikacje ECU
https://www.facebook.com/ecumodpolska/

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

48 thoughts on “BMW M62TUB44 V8, REMONT MOCNO ZAJECHANEGO SILNIKA, KOMPLIKACJE I VANOS.

  1. Chrisie! Ja Wiem, że Ty narzekasz, że nie oglądamy Twoich filmów ze składania silników, ale to jest właśnie kwintesencja Twojej pracy! Wracam do tego filmu już n-ty raz w ciągu tych dwóch lat i fajnie byłoby od czasu do czasu jeszcze dostać tego typu content. Wiem, że wymaga to bardzo wiele pracy, ale myślę, że jest sporo osób, które uwielbia tego typu filmy! Nie zawsze numerki muszą się zgadzać, to jest pasja i filmiki raczej też dla pasjonatów!

  2. Witam. Przez kilka ładnych lat byłem posiadaczem E39 540i z tym samym silnikiem. Nie robiłem remontu silnika bo on nie był konieczny, ale przy wymianie rozrządu wysłałem vanosy do regeneracji, czytałem wcześniej na temat tej regeneracji to ponoć po niej vanosy lepiej pracują i są trwalsze niż nowe. Jak dobrze pamiętam to firma zajmująca się tym nazywała się mehenker czy jakoś tak, w dodatku byli na jakiejś zagranicznego licencji. Vanoski wróciły w stanie perfekcyjnym. Odrazu po włożeniu ich chodziły zajebiaszczo. Żadnego klepania itd, a przed regeneracja klepały jak stary diesel Mercedesa, tak więc nie chce mi się wierzyć że tam się coś ułoży. Do tego zmieniła się praca samego silnika. To tak jak by wysłało się na regenerację cieknący magiel, wrócił by nadal cieknący i szpec od ich regeneracji powiedział że jeździć, dolewać oleju a wyciek…. Zajdzie😂😂🤭🤷

  3. M62TUB44 to szczyt majstersztyku inżynieryjnego BMW. W mojej opinii jak i wielu innnych osób nie powstał nigdy silnik BMW doskonalszy od tego, sumując moc, wykonanie, bezawaryjność, użyte materiały, kunszt inżynieryjny w projektowaniu, wybitne myślenie zdolnego Niemca widać tu na każdym kroku, ale nie jest przekombinowane, cud techniki.

  4. Audi A2 1.6 FSi robiłem regenerację wariatora pewnie w tej samej firmie w Rzeszowie 🙂 puenta tego filmiku dosłownie ostatnie zdanie w moim przypadku na 100 % ze złota uszczelnień mi nie zrobili 😀 u mnie wymiana uszczelnienia pomogła na krótki czas dosłownie miesiąc i klekotanie po uruchomieniu wróciło. Nowy wariator do Audi A2 ok 2400zł tylko w ASO brak zamienników.

  5. Wielki szacunek dla takiego mechanika. Złożyć taki silnik to sztuka godna podziwu . Sam posiadam auto z takim silnikiem i modlę się przy każdej jeździe żeby nic nie pierdykneło bo nie mam pod ręką człowieka zdolnego tak rozłożyć i złożyć silnik. Pozdrawiam i podziwiam .

  6. Tak myśle ze 340k osób jest tak samo pedantycznie zboczonych i zostało psychofans ! 😀 . Niezmiernie cieszy oko fakt ze pare lat temu uturbiałeś ciapka w szopie a teraz posiadasz ciekawy warsztat i spełniasz się regenerując takich perełki

Dodaj komentarz

Zadzwoń!