ROZKRĘCAMY REDUKTORY LPG : Z dedykacją dla Fanów Energy! LPG bez tajemnic – fakty mity!
Szanowni Państwo, Piotr Zatchij Szef Techniczny Energy Gaz Polska przedstawia cykl materiałów ‘’LPG bez Tajemnic’’ które będą prezentowały zagadnienia LPG w wyjątkowy, czasem zaskakujący sposób! Wszyscy wiedzą co to jest LPG – ale niewiele posiadaczy Auto gazu wie, dlaczego to tak wyjątkowe paliwo i dlaczego powinniśmy się nim interesować coraz bardziej!
Jak wygląda w środku zabrudzony reduktor LPG? Dlaczego należy go wymieniać bądź regenerować! Jakie zanieczyszczenia znajdują się w środku reduktora? Piotr Zatchij – Ekspert LPG w Energy Gaz Polska z przyjemnością zaprezentuje Państwu co kryje się w środku tego sprytnego urządzenia!
Piotr zabierze Państwa w świat serwisu, budowy poszczególnych komponentów składowych instalacji gazowej. Zależy mu na tym abyście zrozumieli zasadę działania i budowę LPG. Dzięki temu stanie się dla Państwa oczywiste, że należy wyeksploatowany element wymienić i trzeba po latach doinwestować LPG aby dalej cieszyła Państwa i przynosiła oszczędności.
Piotr od prawie 2 dekad zajmuje się LPG. Zjadł na auto gazie przysłowiowe zęby i jest jak najwłaściwszą osobą aby przedstawić Państwu zagadnienia związane z LPG okiem Eksperta LPG w przystępny sposób. Piszcie co was nurtuje w LPG, jakie macie wątpliwości, czego się obawiacie i co powstrzymuje Was przed założeniem LPG! Piotr każdemu z Was odpowie personalnie, każdemu poświęci czas, abyście obalili mity dotyczące LPG w Waszych głowach!
Piotr wierzy w to, że prezentowany cykl materiałów poświęconych Auto gazowi wprowadzi Państwa w profesjonalny świat montażu i serwisu LPG Energy Gaz Polska, dlatego jest to dla niego tak ważne! Chcemy zaprosić Państwa to tworzenia tego wyjątkowego cyklu z LPG Poprzez zostawianie zapytań, subskrypcji, udostępnianie filmów swoim bliskim. To będzie dla naszego zespołu znakiem, że warto poświęcać czas na kręcenie tego cyklu i angażowanie się dla niego bez reszty. To zachęci Piotra jeszcze bardziej aby oderwał się od montażu, serwisu i zajął się produkcją video o LPG!
Energy Gaz Polska blisko 14 lat prowadzi Warsztat w zakresie: montaż i serwis LPG! Cechuje nas wysoka i wyłączna specjalizacja w dziedzinie Autogazu! Zaufaj doświadczeniu, renomie, lat praktyki zespołowi Energy Gaz Polska Liderowi w montażu LPG! http://www.egp.pl/
Słowa Naszych Klientów „Polecam Energy Gaz Polska swoim znajomym, rodzinie, przyjaciołom” dodają skrzydeł naszemu Zespołowi i motywują do jeszcze lepszej i profesjonalnej pracy. Klient, który do nas wraca kolejny raz i wystawia pozytywne opinie Energy Gaz Polska cieszy serce! Ci co nas znają, korzystają z usług naszej Firmy, wiedzą, że Klient dla Energy to najważniejsza wartość! Dziękujemy i zapraszamy do skorzystania z usług Energy Gaz Polska! http://www.egp.pl/energy-gaz-polska-opinie-lpg.htm
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Ciekawy filmik. Parę lat temu zaoszczędzilbym na rozruszniku. Pytanie: jaki zestaw LPG polecił byś do auta Mazda 6 2.0 147km 2006r.
Czy taki zużyty reduktor może przepuszczać gaz nawet na zimnym silniku kiedy wielozawór jeszcze nie nie puścił gazu ze zbiornika?. Mam takie objawy że gdy odpalam auto po dłuższym postoju (na benzynie) to odpali normalnie ale prawie od razu bardzo nierówno pracuje, szarpie silnikiem, kicha , strzela , po dodaniu gazu silnik się dusi i w końcu gaśnie . I tak po kilku próbach można dopiero jechać. Problem jest tylko w ciepłe dni wiosna -lato, jakby temperatura na zewnątrz miała wpływ na szczelność układu. Jesień -zima gdy jest zimno problem znika, auto normalnie odpala i gdy osiągnie temperaturę przeskakuje na gaz. W zeszłe lato robiłem takie tety że ZAKRĘCIŁEM ZBIORNIK GAZU i jeździłem tylko na benzynie, auto działało normalnie ale gdy odkręciłem zbiornik to znowu problem z odpalaniem. Robiłem tak na zmianę ,tydzień z zakręconym zbiornikiem i tydzień z odkręconym. Zawsze z odkręconym był problem z odpaleniem. Teraz przebieg na gazie 110tyś ,problem się pojawił przy 80tyś.Dodam że niezbyt dbałem o instalację , w tym czasie tylko dwa, może trzy razy wymiana filtrów. Wymieniłem teraz listwę wtryskową i filtry i dalej nic nie pomogło.
Czy problem z odpaleniem silnika po jeździe na gazie oraz gaśnięcie silnika przy LPG na luzie i dławienie się na niskich obrotach to objaw zużytego reduktora ?
Witam. Mam pytanie dotyczące wózka widłowego Toyota który zasilany jest wyłącznie lpg. Wózek po nocy ciężko odpala trzeba kręcić kilka razy po kilkanaście sekund i odpalenie zajmuje z 10 minut. Iskra jest, gaz dochodzi bo czuć z rury wydechowej a mimo to nie odpala. Reduktor wyczyściłem, było dużo mazutu ale nic to nie dało. Wpadłem na pomysł aby reduktor polać gorąca wodą przed odpaleniem i to pomogło zapalił od razu. Moje pytanie to czy reduktor jest uszkodzony bo nowy tani nie jest i nie chciałbym wyrzucać pieniędzy w błoto. ( reduktor Aisan C).
Mam reduktor Genius MB 1500 z oznaczeniem 16LG 11147. Nie mogę nigdzie znaleźć takiego, dostępne są 16 CA, 16 BI, 13AF, 18DH, 20LE, 20BF czym one się różnią
Właśnie walczę ze swoją instalacją w xc70 2.5t. Sprawdziłem już elektrozawory i wymieniłem filtry. Ciągle się nie uruchamia. Jutro sprawdzę reduktor. Dzięki za filmik bardzo mi się przyda. Pozdrawiam
Witam serdecznie
Posiadam Opla vectre c 1.8 122km z gazem Brc. Od dłuższego czasu męczę się z problemem, gdy odpalam samochód z rana ma on problemy z utrzymaniem obrotów, chodzi jakby na 3 cylindrach(gdy dodam gazu powyżej 4tys/obr to wszytko wraca do normy) , gdy ruze od razu samochód zaczyna szarpać. W momencie uzyskania temperatury ok. 90 problem ten znika. Czy może być to problem z membranami reduktora? Czy może parownika lub wtrysków?
Dodam że silnik pod względem technicznym jest igła(mechanicy głowili się ponad 2 tygodnie)
Instalacja gazowa ma 10 lat i prawie 100tys przebiegu
Świetny materiał o reduktorze 🙂
U mnie reduktor na kanale części pierwsze po 130000km , jeszcze działał ale spalanie wzrosło i już opuszczał gaz podciśnieniem
Dzięki za wiedzę
Instalacja BRC, po przełączeniu sie śmierdzi gazem ale tylko przez chwile, do tego nawet na pełnym baku po mocnym przyspieszeniu zaczyna pytać czujka i sie przełącza na beznzyne, outlander I 2.0 136 kw, co to może być ? Prosze o pomoc bo juz trzy zakłady odwiedziłem i rozkładają ręce ….. :/ pozdrawiam
U mnie kiepsko odpala po jeździe na LPG jak odstoi dwie godzinki to od strzału.. teraz lekko spadły obroty na jałowym… Macie Państwo serwis w okolicy Katowic? Co to może być? Lovato Smart 6cyl 150km
czy po tej regeneracji trzeba coś regulować, czy zlozyc i bedzie dzialac?
Mam pytanie co Pan sadzi o : ŚRODEK DO CZYSZCZENIA INSTALACJI LPG BRC BRL ???
BÓG LPG
Co ile km trzeba czyścić reduktor i wymieniać mebrane? Ten reduktor na filmie ile miał km ?
Witam. Prawdopodobnie mam problem z reduktorem KME. Co może być przyczyną spadania csnienia na reduktorze, szczególnie gdy silnik pracuje na biegu jałowym kilka minut? Jakie są dopuszczalne wahania cisnienia podczas jazdy dla pełnego zbiornika gazu i ustawionego ciśnienia roboczego np. 1.1 bara?
Witam
W moim reduktora złamało się kolanko od wody nie wielka część została w środku.
Czy coś się stanie po odpaleniu?
Co może być powodem pojedynczych szarpnięć po przełączeniu z benzyny na LPG gdy silnik jest jeszcze zimny? Auto szarpnie tylko przy mocniejszym depnięciu i po około minucie jak silnik osiąga temperaturę roboczą objawy znikają. Instalacja jest nowa ( BRC SQ32 OBD) ma na ten moment 6000 przebiegu. Niestety na razie nie mogę sobie pozwolić by do państwa przyjechać. Czy może to być objaw zaklejonych wtryskiwaczy?
To już wiem, dlaczego moje auto z dnia na dzień zaczęło ciężko palić po postoju. Gazownik powiedział, że to wtryski zapchane i cuda wianki.
Mam problem ponieważ reduktor się poci zbliża się jego wymiana ale nie w tym rzecz auto chodzi równo i nie przycina ale kopci na biało nie jakoś bardzo ale przy dodaniu gazu torche tego jest i kapie woda z wydechu dodam że nie ubywa dużej ilości płynu chłodzącego, zrobiłem ten na CO2 i ciśnienie na cylindrach wszytko w normie, czy może to być sprawa reduktora który przepuszcza płyn chłodniczy ?
Witam auto odpala na zimnym na gazie zamiast na benzynie czy to wina reduktora?
Też mam brc i pytanie, straszliwie szybko spala gaz, i nie wiem właśnie czy reduktor do wymiany czy wszelkie filtry do wymiany
Witam chciałbym się dowiedzieć jak odpowietrzyć reduktor po podłączeniu go z powrotem.
Witam mam golfa 5 plus instalacja brc dokładnie mam takie objawy po zakończeniu jazdy czy po nocy ciężko odpala
Witam, mam problem z instalacją brc w Astrze J 1.4 turbo 140 PS, parownik Genius 1500. W momencie zmiany na gaz silnik gaśnie na postoju, w czasie jazdy spadek mocy, dławi się, po kilku sekunach 3-4, auto jeździ i jest wszystko ok. Na kompie wszystko ok, tylko gazownik mówi że wtryski zaczynają działać za późno? nie ma różnicy czy silnik zimny czy ciepły, problem tylko z przejściem z benz na gaz. Czy to może być wina reduktora?
witam mam pytanie po wymianie membrany brc 1500 delikatnie puszcza gaz na podciśnieniu czy membrana musi się ułożyc jak to jest membrana załozona dobrze dlacze go puszcza którędy?
Czy przy nieszczelności reduktora (poci się na zewnątrz choć instalacja działa bez zarzutu) istnieje możliwość wpadania gazu do układu chłodzenia i wykrywania w nim CO2? Reduktor AG SGI
Kupiłem auto świeżo przerobione na gaz sekw. Jak zmniejsza się ilość gazu w zbiorniku auto przy szybszej jeździe nieregularnie co jakiś czas lekko poszarpuje. Reduktor chyba wygląda na nowy to ten z chyba Alaska czy coś tomasetto. ?..co to może być ?
Witam. Mam problem z moim Audi 80 silnik ABK 115 koni na full grupie. REDUKTOR – AC R01 STAG nowy i wtryskiwacze MATRIX nowy, centralka STAG 4 PLUS. czasami mam taki objaw jak gdyby mi silnik kichnął czasami przy odpalaniu, a czasami przy gaszeniu silnika po czym odpalenie go staje się niemożliwe (odpali tylko przy wciśniętym gazie do deski). czy średnice dysz na full grupie powinny być cieńsze niż na normalnej sekwencji ? (bo tak mi powiedział mechanik w serwisie)
Witam mam takie pytanko szwankował mi lpg szarpał przy przełączaniu ale od niedawna wogóle się nie włącza buzzer pipczy pulsacyjnie i to dość długo.zdecydowałem że zregeneruję reduktory i wymienię listwy wtryskowe .auto to bmw e38 740 z silnikiem m60b40 instalacja AG wtryski valtek 8szt i dwa reduktory tomasetto 67r-01 4066 AT09 Artic .i tak przy demontażu zastanawiam się czy dało by się zastąpić je jednym A jak tak to jakim ? Z góry dziękuję
bmw e38 na zimnym pali od strzała , naciepłym tez od strzała , ale jak postoi 15 minut i dłuzej to trzeba krecic i dopala .Po nocy pierwsze odpalenie od strzała a pozniej w miare jak dluzej stoi to trzeba krecic jakies 5 sekund zanim załapie .intslacja optima wtryski baracuda (dolot uszczekniony cewki sprawdzone swiece nowe , sondy nowe ,przeplywka nowa reduktor nowy bo tamten miał byc stary a zrobiłem na nim jakies 10000km
Witam. Czy instalacji sekwencyjnej jest możliwa jazda z odłączonym przewodem podciśnienia reduktora. Jak to wpływa na pracę silnika pracę parownika . Do czego on służy
Ostatnio mój samochód przerywa na gazie nie pali na wszystkie cylindry do momentu gdy silnik nie osiągnie 90 stopni jeśli już jest tak rozgrzany to chodzi równo stało się to z dnia na dzień dawniej jak się przełączał na LPG to od razu chodził dobrze dodam że na benzynie chodzi bardzo dobrze nie ma żadnych problemów, czy to może być wina reduktora świece i cewki filtr nie pomogły?
Czy po wymianie redaktora ze 100hp na 150hp trzeba jechać ustawić na nowo komputer??
Witam ponownie dzięki Pana filmiku wymieniłem membranę auto ma kopa lepszego niż na benzynie ale zaczął falować schodząc na wolne obroty tak 3 razy i się normuje regulacja wystarczy czy mam się bać oczywiście wpadł bym do was z miłą chęcią ale mam za daleko pozdrawiam.
Witam, wielkie dzięki za filmik i poszerzenie mojej wiedzy pozdrawiam.
Czy praca reduktora poniżej temperatury 35 stopni powoduje szybsze zużycie membrany?
Dziendoberek Panu.Posiadam REDUKTOR AC R01 R-01 250KM czerwony w instalacji Staga w aucie MB CLK W 209 1,8 Kompresor-po gwałtownym dodaniu gazu lub przy jęzdzie pod górkę ciśnienie za reduktorem zwiększa się z 1,25 do wartości 1,6 – 1,8 bara i zaczynają wypadac zapłony na cylindrach.Czy to membrana w reduktorze ? Zestaw naprawczy czy nowy reduktor ? Instalacja ma 4 lata. Dziękuję i pozdrawiam . Zbigniew B.
Witam. Pytanko mam jeśli wymienię stary reduktor na nowy to czy trzeba podłączyć instalacje pod kompa i coś ustawić czy po prostu to nie wpłynie na negatywną pracę?
Witam. Ubywa mi płynu chlodzącego…. wymieniłem złaczki trójniki itp. Wycieków na parowniku nie widać. Parownik model zavoli zeta N Czy możliwe jest że może być uszkodzony parownik który może pobierać płych chłodzący
Czy to prawda ze reduktor powinien mieć 20-30% zapasu mocy? Chodzi mi o to ze np jesli samochod ma 100KM to wtedy reduktor musi byc przeznaczony do 120-130KM?
Witam czyli dobry reduktor po wyłączonym silniku nie powinien wgl przepuszczac gazu i jak się ściągnie ten wężyk i się pśiknie pianką sprawdzajaca to nie powinno być żadnych bąbli czy jest opcja ze jakieś pozostałości bd się wydobywać delikatnie?
A ja mam następujący problem. Autko jezdzi na gazie super pięknie dopóki silnik się nie nagrzeje (przynajmniej tak to odczuwam). Reduktor Tomasetto AT-09 został przeze mnie zregenerowany zestawem naprawczym. Bez zmian. Co może być przeczyną? Czy przyczyną może być elektrozawór? Jego nie wymieniałem. Instalacja została wyregulowana, wtryski założone nowe. Nie mam już pomysłów. Proszę o radę
Zainstalowałem nowy reduktor KME Gold i po około 5kkm auto na gazie np: przy podjeździe pod górkę powoli słabnie, podłączyłem komputer i parametr ciśnienie gazu spadł samoczynnie do 0,8 bar na wolnych obrotach a ja ustawiłem mu 1,2 bar. Ustawiłem ponownie reduktor na 1,2 bar i jakoś 1000km było ok i znowu to samo. Czy te objawy definitywnie świadczą o wadzie reduktora i podlega on gwarancji?
Witam, mam kilka pytań odnośnie tego reduktora {genius 1200mb brc }:
-czy w tym reduktorze jest korek do spuszczania mazutu ?
-ten czujnik na reduktorze to jest tylko czujnik temperatury cieczy chłodzącej czy tez mierzy ciśnienie gazu na reduktorze ?
-czy po regeneracji {wymianie membran oringów i reszty części dostępnych w zestawach naprawczych } ten reduktor należy jakoś ustawiać ?
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
To jaka role pełni filtr że reduktor jest zasyfiony
Czy może zdarzyć się sytuacja, że przy tym reduktorze Genius 1200 dochodzi do sytuacji, gdzie przez wężyk podciśnienia do kolektora ssącego przedostaje się nieco gazu po wyłączeniu silnika. Objawy: przez chwilę na ciepłym silniku podwyższone obroty, jakby na ssaniu. Czas różny, niekiedy pół godziny, niekiedy godzina albo i 4h. Nie ma żadnej reguły. Przebieg ok. 45.000 km.
Wszystko bardzo ładnie opowiedziane,dzięki