Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
ROZKRĘCAMY REDUKTORY LPG : Z dedykacją dla Fanów Energy! LPG bez tajemnic - fakty mity!

ROZKRĘCAMY REDUKTORY LPG : Z dedykacją dla Fanów Energy! LPG bez tajemnic – fakty mity!



Szanowni Państwo, Piotr Zatchij Szef Techniczny Energy Gaz Polska przedstawia cykl materiałów ‘’LPG bez Tajemnic’’ które będą prezentowały zagadnienia LPG w wyjątkowy, czasem zaskakujący sposób! Wszyscy wiedzą co to jest LPG – ale niewiele posiadaczy Auto gazu wie, dlaczego to tak wyjątkowe paliwo i dlaczego powinniśmy się nim interesować coraz bardziej!

Jak wygląda w środku zabrudzony reduktor LPG? Dlaczego należy go wymieniać bądź regenerować! Jakie zanieczyszczenia znajdują się w środku reduktora? Piotr Zatchij – Ekspert LPG w Energy Gaz Polska z przyjemnością zaprezentuje Państwu co kryje się w środku tego sprytnego urządzenia!

Piotr zabierze Państwa w świat serwisu, budowy poszczególnych komponentów składowych instalacji gazowej. Zależy mu na tym abyście zrozumieli zasadę działania i budowę LPG. Dzięki temu stanie się dla Państwa oczywiste, że należy wyeksploatowany element wymienić i trzeba po latach doinwestować LPG aby dalej cieszyła Państwa i przynosiła oszczędności.

Piotr od prawie 2 dekad zajmuje się LPG. Zjadł na auto gazie przysłowiowe zęby i jest jak najwłaściwszą osobą aby przedstawić Państwu zagadnienia związane z LPG okiem Eksperta LPG w przystępny sposób. Piszcie co was nurtuje w LPG, jakie macie wątpliwości, czego się obawiacie i co powstrzymuje Was przed założeniem LPG! Piotr każdemu z Was odpowie personalnie, każdemu poświęci czas, abyście obalili mity dotyczące LPG w Waszych głowach!

Piotr wierzy w to, że prezentowany cykl materiałów poświęconych Auto gazowi wprowadzi Państwa w profesjonalny świat montażu i serwisu LPG Energy Gaz Polska, dlatego jest to dla niego tak ważne! Chcemy zaprosić Państwa to tworzenia tego wyjątkowego cyklu z LPG Poprzez zostawianie zapytań, subskrypcji, udostępnianie filmów swoim bliskim. To będzie dla naszego zespołu znakiem, że warto poświęcać czas na kręcenie tego cyklu i angażowanie się dla niego bez reszty. To zachęci Piotra jeszcze bardziej aby oderwał się od montażu, serwisu i zajął się produkcją video o LPG!

Energy Gaz Polska blisko 14 lat prowadzi Warsztat w zakresie: montaż i serwis LPG! Cechuje nas wysoka i wyłączna specjalizacja w dziedzinie Autogazu! Zaufaj doświadczeniu, renomie, lat praktyki zespołowi Energy Gaz Polska Liderowi w montażu LPG! http://www.egp.pl/

Słowa Naszych Klientów „Polecam Energy Gaz Polska swoim znajomym, rodzinie, przyjaciołom” dodają skrzydeł naszemu Zespołowi i motywują do jeszcze lepszej i profesjonalnej pracy. Klient, który do nas wraca kolejny raz i wystawia pozytywne opinie Energy Gaz Polska cieszy serce! Ci co nas znają, korzystają z usług naszej Firmy, wiedzą, że Klient dla Energy to najważniejsza wartość! Dziękujemy i zapraszamy do skorzystania z usług Energy Gaz Polska! http://www.egp.pl/energy-gaz-polska-opinie-lpg.htm

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

49 thoughts on “ROZKRĘCAMY REDUKTORY LPG : Z dedykacją dla Fanów Energy! LPG bez tajemnic – fakty mity!

  1. Czy taki zużyty reduktor może przepuszczać gaz nawet na zimnym silniku kiedy wielozawór jeszcze nie nie puścił gazu ze zbiornika?. Mam takie objawy że gdy odpalam auto po dłuższym postoju (na benzynie) to odpali normalnie ale prawie od razu bardzo nierówno pracuje, szarpie silnikiem, kicha , strzela , po dodaniu gazu silnik się dusi i w końcu gaśnie . I tak po kilku próbach można dopiero jechać. Problem jest tylko w ciepłe dni wiosna -lato, jakby temperatura na zewnątrz miała wpływ na szczelność układu. Jesień -zima gdy jest zimno problem znika, auto normalnie odpala i gdy osiągnie temperaturę przeskakuje na gaz. W zeszłe lato robiłem takie tety że ZAKRĘCIŁEM ZBIORNIK GAZU i jeździłem tylko na benzynie, auto działało normalnie ale gdy odkręciłem zbiornik to znowu problem z odpalaniem. Robiłem tak na zmianę ,tydzień z zakręconym zbiornikiem i tydzień z odkręconym. Zawsze z odkręconym był problem z odpaleniem. Teraz przebieg na gazie 110tyś ,problem się pojawił przy 80tyś.Dodam że niezbyt dbałem o instalację , w tym czasie tylko dwa, może trzy razy wymiana filtrów. Wymieniłem teraz listwę wtryskową i filtry i dalej nic nie pomogło.

  2. Witam. Mam pytanie dotyczące wózka widłowego Toyota który zasilany jest wyłącznie lpg. Wózek po nocy ciężko odpala trzeba kręcić kilka razy po kilkanaście sekund i odpalenie zajmuje z 10 minut. Iskra jest, gaz dochodzi bo czuć z rury wydechowej a mimo to nie odpala. Reduktor wyczyściłem, było dużo mazutu ale nic to nie dało. Wpadłem na pomysł aby reduktor polać gorąca wodą przed odpaleniem i to pomogło zapalił od razu. Moje pytanie to czy reduktor jest uszkodzony bo nowy tani nie jest i nie chciałbym wyrzucać pieniędzy w błoto. ( reduktor Aisan C).

  3. Właśnie walczę ze swoją instalacją w xc70 2.5t. Sprawdziłem już elektrozawory i wymieniłem filtry. Ciągle się nie uruchamia. Jutro sprawdzę reduktor. Dzięki za filmik bardzo mi się przyda. Pozdrawiam

  4. Witam serdecznie
    Posiadam Opla vectre c 1.8 122km z gazem Brc. Od dłuższego czasu męczę się z problemem, gdy odpalam samochód z rana ma on problemy z utrzymaniem obrotów, chodzi jakby na 3 cylindrach(gdy dodam gazu powyżej 4tys/obr to wszytko wraca do normy) , gdy ruze od razu samochód zaczyna szarpać. W momencie uzyskania temperatury ok. 90 problem ten znika. Czy może być to problem z membranami reduktora? Czy może parownika lub wtrysków?
    Dodam że silnik pod względem technicznym jest igła(mechanicy głowili się ponad 2 tygodnie)
    Instalacja gazowa ma 10 lat i prawie 100tys przebiegu

  5. Instalacja BRC, po przełączeniu sie śmierdzi gazem ale tylko przez chwile, do tego nawet na pełnym baku po mocnym przyspieszeniu zaczyna pytać czujka i sie przełącza na beznzyne, outlander I 2.0 136 kw, co to może być ? Prosze o pomoc bo juz trzy zakłady odwiedziłem i rozkładają ręce ….. :/ pozdrawiam

  6. U mnie kiepsko odpala po jeździe na LPG jak odstoi dwie godzinki to od strzału.. teraz lekko spadły obroty na jałowym… Macie Państwo serwis w okolicy Katowic? Co to może być? Lovato Smart 6cyl 150km

  7. Witam. Prawdopodobnie mam problem z reduktorem KME. Co może być przyczyną spadania csnienia na reduktorze, szczególnie gdy silnik pracuje na biegu jałowym kilka minut? Jakie są dopuszczalne wahania cisnienia podczas jazdy dla pełnego zbiornika gazu i ustawionego ciśnienia roboczego np. 1.1 bara?

  8. Co może być powodem pojedynczych szarpnięć po przełączeniu z benzyny na LPG gdy silnik jest jeszcze zimny? Auto szarpnie tylko przy mocniejszym depnięciu i po około minucie jak silnik osiąga temperaturę roboczą objawy znikają. Instalacja jest nowa ( BRC SQ32 OBD) ma na ten moment 6000 przebiegu. Niestety na razie nie mogę sobie pozwolić by do państwa przyjechać. Czy może to być objaw zaklejonych wtryskiwaczy?

  9. Mam problem ponieważ reduktor się poci zbliża się jego wymiana ale nie w tym rzecz auto chodzi równo i nie przycina ale kopci na biało nie jakoś bardzo ale przy dodaniu gazu torche tego jest i kapie woda z wydechu dodam że nie ubywa dużej ilości płynu chłodzącego, zrobiłem ten na CO2 i ciśnienie na cylindrach wszytko w normie, czy może to być sprawa reduktora który przepuszcza płyn chłodniczy ?

  10. Witam, mam problem z instalacją brc w Astrze J 1.4 turbo 140 PS, parownik Genius 1500. W momencie zmiany na gaz silnik gaśnie na postoju, w czasie jazdy spadek mocy, dławi się, po kilku sekunach 3-4, auto jeździ i jest wszystko ok. Na kompie wszystko ok, tylko gazownik mówi że wtryski zaczynają działać za późno? nie ma różnicy czy silnik zimny czy ciepły, problem tylko z przejściem z benz na gaz. Czy to może być wina reduktora?

  11. witam mam pytanie po wymianie membrany brc 1500 delikatnie puszcza gaz na podciśnieniu czy membrana musi się ułożyc jak to jest membrana załozona dobrze dlacze go puszcza którędy?

  12. Czy przy nieszczelności reduktora (poci się na zewnątrz choć instalacja działa bez zarzutu) istnieje możliwość wpadania gazu do układu chłodzenia i wykrywania w nim CO2? Reduktor AG SGI

  13. Kupiłem auto świeżo przerobione na gaz sekw. Jak zmniejsza się ilość gazu w zbiorniku auto przy szybszej jeździe nieregularnie co jakiś czas lekko poszarpuje. Reduktor chyba wygląda na nowy to ten z chyba Alaska czy coś tomasetto. ?..co to może być ?

  14. Witam. Mam problem z moim Audi 80 silnik ABK 115 koni na full grupie. REDUKTOR – AC R01 STAG nowy i wtryskiwacze MATRIX nowy, centralka STAG 4 PLUS. czasami mam taki objaw jak gdyby mi silnik kichnął czasami przy odpalaniu, a czasami przy gaszeniu silnika po czym odpalenie go staje się niemożliwe (odpali tylko przy wciśniętym gazie do deski). czy średnice dysz na full grupie powinny być cieńsze niż na normalnej sekwencji ? (bo tak mi powiedział mechanik w serwisie)

  15. Witam mam takie pytanko szwankował mi lpg szarpał przy przełączaniu ale od niedawna wogóle się nie włącza buzzer pipczy pulsacyjnie i to dość długo.zdecydowałem że zregeneruję reduktory i wymienię listwy wtryskowe .auto to bmw e38 740 z silnikiem m60b40 instalacja AG wtryski valtek 8szt i dwa reduktory tomasetto 67r-01 4066 AT09 Artic .i tak przy demontażu zastanawiam się czy dało by się zastąpić je jednym A jak tak to jakim ? Z góry dziękuję

  16. bmw e38 na zimnym pali od strzała , naciepłym tez od strzała , ale jak postoi 15 minut i dłuzej to trzeba krecic i dopala .Po nocy pierwsze odpalenie od strzała a pozniej w miare jak dluzej stoi to trzeba krecic jakies 5 sekund zanim załapie .intslacja optima wtryski baracuda (dolot uszczekniony cewki sprawdzone swiece nowe , sondy nowe ,przeplywka nowa reduktor nowy bo tamten miał byc stary a zrobiłem na nim jakies 10000km

  17. Ostatnio mój samochód przerywa na gazie nie pali na wszystkie cylindry do momentu gdy silnik nie osiągnie 90 stopni jeśli już jest tak rozgrzany to chodzi równo stało się to z dnia na dzień dawniej jak się przełączał na LPG to od razu chodził dobrze dodam że na benzynie chodzi bardzo dobrze nie ma żadnych problemów, czy to może być wina reduktora świece i cewki filtr nie pomogły?

  18. Witam ponownie dzięki Pana filmiku wymieniłem membranę auto ma kopa lepszego niż na benzynie ale zaczął falować schodząc na wolne obroty tak 3 razy i się normuje regulacja wystarczy czy mam się bać oczywiście wpadł bym do was z miłą chęcią ale mam za daleko pozdrawiam.

  19. Dziendoberek Panu.Posiadam REDUKTOR AC R01 R-01 250KM czerwony w instalacji Staga w aucie MB CLK W 209 1,8 Kompresor-po gwałtownym dodaniu gazu lub przy jęzdzie pod górkę ciśnienie za reduktorem zwiększa się z 1,25 do wartości 1,6 – 1,8 bara i zaczynają wypadac zapłony na cylindrach.Czy to membrana w reduktorze ? Zestaw naprawczy czy nowy reduktor ? Instalacja ma 4 lata. Dziękuję i pozdrawiam . Zbigniew B.

  20. Witam. Pytanko mam jeśli wymienię stary reduktor na nowy to czy trzeba podłączyć instalacje pod kompa i coś ustawić czy po prostu to nie wpłynie na negatywną pracę?

  21. Witam. Ubywa mi płynu chlodzącego…. wymieniłem złaczki trójniki itp. Wycieków na parowniku nie widać. Parownik model zavoli zeta N Czy możliwe jest że może być uszkodzony parownik który może pobierać płych chłodzący

  22. Witam czyli dobry reduktor po wyłączonym silniku nie powinien wgl przepuszczac gazu i jak się ściągnie ten wężyk i się pśiknie pianką sprawdzajaca to nie powinno być żadnych bąbli czy jest opcja ze jakieś pozostałości bd się wydobywać delikatnie?

  23. A ja mam następujący problem. Autko jezdzi na gazie super pięknie dopóki silnik się nie nagrzeje (przynajmniej tak to odczuwam). Reduktor Tomasetto AT-09 został przeze mnie zregenerowany zestawem naprawczym. Bez zmian. Co może być przeczyną? Czy przyczyną może być elektrozawór? Jego nie wymieniałem. Instalacja została wyregulowana, wtryski założone nowe. Nie mam już pomysłów. Proszę o radę

  24. Zainstalowałem nowy reduktor KME Gold i po około 5kkm auto na gazie np: przy podjeździe pod górkę powoli słabnie, podłączyłem komputer i parametr ciśnienie gazu spadł samoczynnie do 0,8 bar na wolnych obrotach a ja ustawiłem mu 1,2 bar. Ustawiłem ponownie reduktor na 1,2 bar i jakoś 1000km było ok i znowu to samo. Czy te objawy definitywnie świadczą o wadzie reduktora i podlega on gwarancji?

  25. Witam, mam kilka pytań odnośnie tego reduktora {genius 1200mb brc }:
    -czy w tym reduktorze jest korek do spuszczania mazutu ?
    -ten czujnik na reduktorze to jest tylko czujnik temperatury cieczy chłodzącej czy tez mierzy ciśnienie gazu na reduktorze ?
    -czy po regeneracji {wymianie membran oringów i reszty części dostępnych w zestawach naprawczych } ten reduktor należy jakoś ustawiać ?
    Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.

  26. Czy może zdarzyć się sytuacja, że przy tym reduktorze Genius 1200 dochodzi do sytuacji, gdzie przez wężyk podciśnienia do kolektora ssącego przedostaje się nieco gazu po wyłączeniu silnika. Objawy: przez chwilę na ciepłym silniku podwyższone obroty, jakby na ssaniu. Czas różny, niekiedy pół godziny, niekiedy godzina albo i 4h. Nie ma żadnej reguły. Przebieg ok. 45.000 km.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!