Nie #przełącza na #gaz #LPG, czy to czujnik ciśnienia gazu, tak zwany map sensor, a może sterownik do gazu lub filtr gazu. Objawy, jakie mam to nie przełączanie na gaz, gdy silnik osiągnie odpowiednią temperaturę oraz pikanie / piszczenie przełącznika LPG.
W poszukiwaniu usterki, sprawdzam poprawne działanie elektrozaworów na butli i reduktorze, podłączam komputer do gazu aby sprawdzić ewentualne błędy, wymieniam filtr fazy lotnej i ciekłej LPG. W rezultacie odnajduję usterkę, a raczej diagnozuję ją i już wiem, co dolega mojej instalacji LPG i dlaczego nie przełącza się na gaz.
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Related
27 thoughts on “Nie przełącza na gaz LPG miga piszczy diagnoza objawy Audi A6C5 4.2 Najtańsze V8 robię eksperyment:)”
borykam się też z tym problemem. Z tym, że u mnie słuchać elektrozawór przy bulti ale nie przełącza przy parowniku.
Siemka, może ktoś ogarnie… Mam auto na gaz sekwencje, no i wszystko git, ale kiedy stoję na postoju i akurat w tym momencie przełącza na gaz (podczas zimnego silnika i gdy jadę pierwszy raz) to silnik gaśnie… Gdy przełączy podczas jazdy czuć tylko delikatne szarpnięcie, ale gdy już przełączy to jest git i potem normalnie przełącza bez problemu ;. dzieje się to tylko w zimną pogodę, gdy jest gorąco to problemu nie ma :/
Panowie zaczynamy od rzeczy najprostszych czyli od zasilania elektrozaworów.U mnie była pełna butla gazu,nie chciał przełaczać zawór.Zacząłem sprawdzać,pryskać wd40 bezpieczniki pod maską koło sterowania lpg .Na końcu znalazłem w mało widocznym ciemnym zakątku wtyczkę do elektrozaworu przy parowniku cała zaśniedziała, spryskałem wd40 i od razu pomogło Wnioski: zaczynamy od sprawdzenia ciągłości przewodów elektrycznych , stanu wtyczek i bezpieczników.Pozdrawiam wytrwałych 🙂
11:00 w ciemno wskazują czujnik tymczasem czujnik ma membrankę i zabrudzony osadem z gazu zablokuje sie. może też wcześniej (w przypadku tego producenta reduktorów ktory masz) stanac klapka w reduktorze w ten sposob zablokowac ciśnienie za reduktorem, za reduktorem jest czujnik odbierze faktyczne wtedy zblokowane cisnienie przy ktorym nieprzełacza na gaz.
U mnie to kuna przegryzła kabelki elektrozaworu przy silniku ,diagnoza była widoczna zaraz po otwarciu machy . Zakupiłem piszczałkę ultradźwiękową,zobaczymy czy gryzoń wróci .
I have a stag 300 on my car.the green light is flashing and beeping very loudly. It was running fine for two years but not I can't hear the clicking sounds of solenoids. I checked everything but I can't fix it. My lpg tank is full. I changed both filters,I opened the vaporizer and its good. I don't know where the problem is. I checked both solenoids and the voltmeter is showing continuity. If you can give me some help please. There is no lpg mechanic around me and they charge a fortune just to inspect and I don't have this much money. Thanks a lot
U mnie identycznie piszczał i migał i już miałem się poddać, bo elektrozawory czpykały ładnie jak bezpośrednio pod akumulator podłączałem, ale w ostatniej chwili zauważyłem, że wtyczka na jednym wtryskiwaczu jest lekko zsunięta i to było to. Ten elektromagnes co był na tym wtryskiwaczu, bardzo luźno latał, więc go dokręciłem trochę i jeszcze jeden trochę dokręciłem. Przy okazji zauważyłem, że elektromagnes na butli luźno sobie latał (nakrętkę palcami można było odkręcić) więc też go dokręciłem. Teraz już normalnie przełącza się na gaz, a oprócz tego normalnie gaśnie, bo wcześniej silnik pracował jeszcze przez sekundę czy dwie po przekręceniu kluczyka. Teraz się zastanawiam, czy dokręcając te wtryskiwacze, przypadkiem czegoś nie rozkalibrowałem, bo śruby na pozostałych wtryskiwaczach były jakby zalakowane i tamtych nie ruszałem, nie było takiej potrzeby zresztą. Wtryskiwacze dokręciłem z taką siłą, że wciąż można je palcami lekko przekręcać, ale nie latają już tak luźno, jak wcześniej.
W swoim samochodzie również ogarniam tego typu usterki. Najważniejsze przy tych pracach to czas, upór osła, stalowe nerwy, podstawowa wiedza i trochę narzędzi a zrobić można naprawdę dużo a jeszcze więcej zaoszczędzić 🙂 Do tego dochodzi satysfakcja z roboty zrobionej lepiej niż u niejednego "fahofca" 🙂
Pytanie o filtr fazy lotnej. Z tego co wiem z doświadczenia i lektury z internetu do vki powinien być filtr np taki FL01Y 16/2x12MM. Wyjście z jednego reduktora rozbite na dwie listwy wtryskowe. Masz jeden reduktor i filtr który nie rozbija nam na dwie sekcje. Jak masz to połączone?
U mnie sterownik się zalał i nie działał zawór przy butli po prostu nie puszczal gazu bo coś się przypalilo . Podłączyłem ten elektro zawór po tak zwanej stacyjce gdy przekreca zapłon zawór się otwiera. Jeżdżę tak kilka dni o nic się nie dzieje Miał ktoś taki przypadek i czy może być że eletroo zawór się może spalić? Lub jakieś inne dziwne sytuacje mogą się wydarzyć pozdrawiam Kupił bym sterownik instalacja stag 300 -6 Ale kosztuje 600 zł A narazie mnie nie stać by kupić
borykam się też z tym problemem. Z tym, że u mnie słuchać elektrozawór przy bulti ale nie przełącza przy parowniku.
Elegantiko. Dzięki ide ogarniać kijanke bo ze trzy lata mi nie przerzuca w gaz
Siemka, może ktoś ogarnie… Mam auto na gaz sekwencje, no i wszystko git, ale kiedy stoję na postoju i akurat w tym momencie przełącza na gaz (podczas zimnego silnika i gdy jadę pierwszy raz) to silnik gaśnie… Gdy przełączy podczas jazdy czuć tylko delikatne szarpnięcie, ale gdy już przełączy to jest git i potem normalnie przełącza bez problemu ;. dzieje się to tylko w zimną pogodę, gdy jest gorąco to problemu nie ma :/
Panowie zaczynamy od rzeczy najprostszych czyli od zasilania elektrozaworów.U mnie była pełna butla gazu,nie chciał przełaczać zawór.Zacząłem sprawdzać,pryskać wd40 bezpieczniki pod maską koło sterowania lpg .Na końcu znalazłem w mało widocznym ciemnym zakątku wtyczkę do elektrozaworu przy parowniku cała zaśniedziała, spryskałem wd40 i od razu pomogło
Wnioski:
zaczynamy od sprawdzenia ciągłości przewodów elektrycznych , stanu wtyczek i bezpieczników.Pozdrawiam wytrwałych 🙂
Te filtry to o kant d… rozbić. Najlepsze są odstojnikowe jak ALEX 360.
11:00 w ciemno wskazują czujnik tymczasem czujnik ma membrankę i zabrudzony osadem z gazu zablokuje sie. może też wcześniej (w przypadku tego producenta reduktorów ktory masz) stanac klapka w reduktorze w ten sposob zablokowac ciśnienie za reduktorem, za reduktorem jest czujnik odbierze faktyczne wtedy zblokowane cisnienie przy ktorym nieprzełacza na gaz.
Mowisz, zrobilo sie zimno nie przełacza na gaz a LPG minimalną temp do przełaczenia? Zimno sie zrobilo gaz nie osiaga temp zadanej.
Tak popelniles powazny bład ze zmianą swieczek na mniejelekrodowe. Zawsze szansa przeskoku iskry mniejsza i znacznie zmienia sie z czasem.
Map sensor do wymiany
W koncu jakiś konkretny filmik przez to "po partyzancku "
Oby takich więcej
Czy faktycznie okazał się przetarty przewód pod autem ?
U mnie to kuna przegryzła kabelki elektrozaworu przy silniku ,diagnoza była widoczna zaraz po otwarciu machy . Zakupiłem piszczałkę ultradźwiękową,zobaczymy czy gryzoń wróci .
No current is going to both of the solenoids any help?
I have a stag 300 on my car.the green light is flashing and beeping very loudly. It was running fine for two years but not I can't hear the clicking sounds of solenoids. I checked everything but I can't fix it. My lpg tank is full. I changed both filters,I opened the vaporizer and its good. I don't know where the problem is. I checked both solenoids and the voltmeter is showing continuity. If you can give me some help please. There is no lpg mechanic around me and they charge a fortune just to inspect and I don't have this much money. Thanks a lot
U mnie był problem z elektrozaworem ale za reduktorem, czujnik ciśnienia też pokazywał za niskie ciśnienie, przeczyszczenie tego zaworu pomogło
U mnie identycznie piszczał i migał i już miałem się poddać, bo elektrozawory czpykały ładnie jak bezpośrednio pod akumulator podłączałem, ale w ostatniej chwili zauważyłem, że wtyczka na jednym wtryskiwaczu jest lekko zsunięta i to było to. Ten elektromagnes co był na tym wtryskiwaczu, bardzo luźno latał, więc go dokręciłem trochę i jeszcze jeden trochę dokręciłem. Przy okazji zauważyłem, że elektromagnes na butli luźno sobie latał (nakrętkę palcami można było odkręcić) więc też go dokręciłem. Teraz już normalnie przełącza się na gaz, a oprócz tego normalnie gaśnie, bo wcześniej silnik pracował jeszcze przez sekundę czy dwie po przekręceniu kluczyka. Teraz się zastanawiam, czy dokręcając te wtryskiwacze, przypadkiem czegoś nie rozkalibrowałem, bo śruby na pozostałych wtryskiwaczach były jakby zalakowane i tamtych nie ruszałem, nie było takiej potrzeby zresztą. Wtryskiwacze dokręciłem z taką siłą, że wciąż można je palcami lekko przekręcać, ale nie latają już tak luźno, jak wcześniej.
Kurwa tu jest wszystko na wierzchu, wszędzie jest dostęp. U mnie ti jest jakaś porażka z dostępem.
Hej
A jak recznie wlaczyc elektrozawor na butli recznie
Ciekawy materiał. Oprogramowanie do testera ze strony sklepu? To wystarcza czy trzeba jeszcze inne ściągać?
No subik wleciał coraz to ciekawsze filmy trafiam, oby tak dalej
Miernik napięcia którego używasz posiada funkcję Max. Polecam się z nią zapoznać, pomaga przy samodzielnej diagnostyce. Pozdrawiam
W swoim samochodzie również ogarniam tego typu usterki. Najważniejsze przy tych pracach to czas, upór osła, stalowe nerwy, podstawowa wiedza i trochę narzędzi a zrobić można naprawdę dużo a jeszcze więcej zaoszczędzić 🙂
Do tego dochodzi satysfakcja z roboty zrobionej lepiej niż u niejednego "fahofca" 🙂
Dobre, dzięki.
Daj jakiś link do takiego komputera do gazu z góry dzięki
Pytanie o filtr fazy lotnej. Z tego co wiem z doświadczenia i lektury z internetu do vki powinien być filtr np taki FL01Y 16/2x12MM. Wyjście z jednego reduktora rozbite na dwie listwy wtryskowe. Masz jeden reduktor i filtr który nie rozbija nam na dwie sekcje. Jak masz to połączone?
Mi tak miga i piszczy jak odpalam ale przełącza , ale nie świeci mi czerwona dioda rezerwy mam staga
U mnie sterownik się zalał i nie działał zawór przy butli po prostu nie puszczal gazu bo coś się przypalilo .
Podłączyłem ten elektro zawór po tak zwanej stacyjce gdy przekreca zapłon zawór się otwiera.
Jeżdżę tak kilka dni o nic się nie dzieje
Miał ktoś taki przypadek i czy może być że eletroo zawór się może spalić?
Lub jakieś inne dziwne sytuacje mogą się wydarzyć pozdrawiam
Kupił bym sterownik instalacja stag 300 -6 Ale kosztuje 600 zł A narazie mnie nie stać by kupić