Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Nie przełącza na gaz LPG miga piszczy diagnoza objawy Audi A6C5 4.2 Najtańsze V8 robię eksperyment:)

Nie przełącza na gaz LPG miga piszczy diagnoza objawy Audi A6C5 4.2 Najtańsze V8 robię eksperyment:)



Nie #przełącza na #gaz #LPG, czy to czujnik ciśnienia gazu, tak zwany map sensor, a może sterownik do gazu lub filtr gazu. Objawy, jakie mam to nie przełączanie na gaz, gdy silnik osiągnie odpowiednią temperaturę oraz pikanie / piszczenie przełącznika LPG.
W poszukiwaniu usterki, sprawdzam poprawne działanie elektrozaworów na butli i reduktorze, podłączam komputer do gazu aby sprawdzić ewentualne błędy, wymieniam filtr fazy lotnej i ciekłej LPG. W rezultacie odnajduję usterkę, a raczej diagnozuję ją i już wiem, co dolega mojej instalacji LPG i dlaczego nie przełącza się na gaz.

https://patronite.pl/mothor
https://www.instagram.com/mothor_pl/
https://www.facebook.com/MoThorPL

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

27 thoughts on “Nie przełącza na gaz LPG miga piszczy diagnoza objawy Audi A6C5 4.2 Najtańsze V8 robię eksperyment:)

  1. Siemka, może ktoś ogarnie… Mam auto na gaz sekwencje, no i wszystko git, ale kiedy stoję na postoju i akurat w tym momencie przełącza na gaz (podczas zimnego silnika i gdy jadę pierwszy raz) to silnik gaśnie… Gdy przełączy podczas jazdy czuć tylko delikatne szarpnięcie, ale gdy już przełączy to jest git i potem normalnie przełącza bez problemu ;. dzieje się to tylko w zimną pogodę, gdy jest gorąco to problemu nie ma :/

  2. Panowie zaczynamy od rzeczy najprostszych czyli od zasilania elektrozaworów.U mnie była pełna butla gazu,nie chciał przełaczać zawór.Zacząłem sprawdzać,pryskać wd40 bezpieczniki pod maską koło sterowania lpg .Na końcu znalazłem w mało widocznym ciemnym zakątku wtyczkę do elektrozaworu przy parowniku cała zaśniedziała, spryskałem wd40 i od razu pomogło
    Wnioski:
    zaczynamy od sprawdzenia ciągłości przewodów elektrycznych , stanu wtyczek i bezpieczników.Pozdrawiam wytrwałych 🙂

  3. 11:00 w ciemno wskazują czujnik tymczasem czujnik ma membrankę i zabrudzony osadem z gazu zablokuje sie. może też wcześniej (w przypadku tego producenta reduktorów ktory masz) stanac klapka w reduktorze w ten sposob zablokowac ciśnienie za reduktorem, za reduktorem jest czujnik odbierze faktyczne wtedy zblokowane cisnienie przy ktorym nieprzełacza na gaz.

  4. I have a stag 300 on my car.the green light is flashing and beeping very loudly. It was running fine for two years but not I can't hear the clicking sounds of solenoids. I checked everything but I can't fix it. My lpg tank is full. I changed both filters,I opened the vaporizer and its good. I don't know where the problem is. I checked both solenoids and the voltmeter is showing continuity. If you can give me some help please. There is no lpg mechanic around me and they charge a fortune just to inspect and I don't have this much money. Thanks a lot

  5. U mnie identycznie piszczał i migał i już miałem się poddać, bo elektrozawory czpykały ładnie jak bezpośrednio pod akumulator podłączałem, ale w ostatniej chwili zauważyłem, że wtyczka na jednym wtryskiwaczu jest lekko zsunięta i to było to. Ten elektromagnes co był na tym wtryskiwaczu, bardzo luźno latał, więc go dokręciłem trochę i jeszcze jeden trochę dokręciłem. Przy okazji zauważyłem, że elektromagnes na butli luźno sobie latał (nakrętkę palcami można było odkręcić) więc też go dokręciłem. Teraz już normalnie przełącza się na gaz, a oprócz tego normalnie gaśnie, bo wcześniej silnik pracował jeszcze przez sekundę czy dwie po przekręceniu kluczyka. Teraz się zastanawiam, czy dokręcając te wtryskiwacze, przypadkiem czegoś nie rozkalibrowałem, bo śruby na pozostałych wtryskiwaczach były jakby zalakowane i tamtych nie ruszałem, nie było takiej potrzeby zresztą. Wtryskiwacze dokręciłem z taką siłą, że wciąż można je palcami lekko przekręcać, ale nie latają już tak luźno, jak wcześniej.

  6. W swoim samochodzie również ogarniam tego typu usterki. Najważniejsze przy tych pracach to czas, upór osła, stalowe nerwy, podstawowa wiedza i trochę narzędzi a zrobić można naprawdę dużo a jeszcze więcej zaoszczędzić 🙂
    Do tego dochodzi satysfakcja z roboty zrobionej lepiej niż u niejednego "fahofca" 🙂

  7. Pytanie o filtr fazy lotnej. Z tego co wiem z doświadczenia i lektury z internetu do vki powinien być filtr np taki FL01Y 16/2x12MM. Wyjście z jednego reduktora rozbite na dwie listwy wtryskowe. Masz jeden reduktor i filtr który nie rozbija nam na dwie sekcje. Jak masz to połączone?

  8. U mnie sterownik się zalał i nie działał zawór przy butli po prostu nie puszczal gazu bo coś się przypalilo .
    Podłączyłem ten elektro zawór po tak zwanej stacyjce gdy przekreca zapłon zawór się otwiera.
    Jeżdżę tak kilka dni o nic się nie dzieje
    Miał ktoś taki przypadek i czy może być że eletroo zawór się może spalić?
    Lub jakieś inne dziwne sytuacje mogą się wydarzyć pozdrawiam
    Kupił bym sterownik instalacja stag 300 -6 Ale kosztuje 600 zł A narazie mnie nie stać by kupić

Dodaj komentarz

Zadzwoń!