Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Samochody elektryczne bez cenzury

Samochody elektryczne bez cenzury



Ile przejadę autem elektrycznym? Jak wygląda ładowanie elektryka? Jakie są koszty ładowaniania samochodu elektrycznego? Czy elektrykiem da się pojechać w trasę? Czy mogę naładować auto z gniazdka? Ile to wszystko trwa?

A dodatkowo – od sponsora – jak naładować całkowicie rozładowany akumlator?

4:10 – mięsko dla tych, co nie chcą słuchać o prostownikach

https://allegro.pl/oferta/noco-genius-5-eu-6v-12v-5a-ladowarka-inteligentna-9424913835

https://allegro.pl/uzytkownik/SMA_NOCO?bmatch=cl-dict210105-ctx-uni-1-2-0112

https://no.co/genius5

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

30 thoughts on “Samochody elektryczne bez cenzury

  1. Akurat roślinki to by się ucieszyły z większej ilości CO2 😛
    A co do elektryków to na chwilę obecną jak nie możesz miesięcznie odłożyć tylko na auto 1000-1500zł miesięcznie (przy założeniu, że takie auto wytrzyma 10 lat bez wymiany baterii) to Cię na nie nie stać. Nie muszę chyba pisać ile się u nas przeciętnie zarabia i jakie są koszty życia. Według mnie jeżeli zakażą jazdy spalinowcami to jakieś 80-90% będzie zapier.. z buta albo rowerem tyle, że wtedy najtańsze rowery będą po 10 tys. zł 😛

  2. Dwa lata minęły (prawie i co)-
    Wszystkie złoża kobaltu posiadają Chiny lub mają nad nimi pieczę.
    Gdyby wyryć cały kobalt i przerobić go na baterie to zabraknie na samą zamianę obecnych samochodów spalinowych.
    Dziś Europie Zachodniej grozi brak prądu a w niektórych krajach jest on już racjonowany wciągu dnia.

  3. Czyli zaraz, w takim zajebistym, nowoczesnym elektryku nie da się ogrzewania w sposób cywilizowany ustawić? Bez jaj. PWM na grzałkę nie można puścić? Prosty sterownik na mosfetach. No ale sąsiad ma elektryka i żeby w zimę dojechać w wrócić z pracy założył webasto na diesel 😂

  4. Utwierdzasz mnie w przekonaniu ze elektryk nie nadaje sie na trase. Obserwuje jak wolno jadą elektryki po autostradzie i ile stoją na stacji benzynowej do ładowania….
    Jade sobie na LPG 120-130 i wyprzedzam spokojnie porsche elektryczne 🤣😅🤘
    Przy nowych cenach prądu ładowanie bedzie znacznie droższe.

  5. Pył z elektrowni nie leci. Klania się wiedza z dziedziny energetyki i tego jak obrabiane są spaliny z elektrowni. A co do energetyków to wyciągamy baterie i na jej miejsce ogniwo wodorowe. Więc energetyk to ogniwo pośrednie w motoryzacji.

  6. Ale ty się musisz facet nagimnastykować słownie i nabajerować, żeby wcisnąć pelikanom tę durną reklamę i utłuc "przy okazji" parę groszy.
    Przecież robisz to tak prymitywnie, że liczysz chyba na klientów z przedszkola …
    Troszkę mi to przypomina znane działanie "na wnuczka", tyle, że ubrane w mniej finezyjną socjotechnikę…
    PS. A tym prostownikiem, to ty sobie zwoje wyprostuj, bo to badziewie do niczego innego się nie nadaj..

  7. Niestety muszę Pana pogląd mocno zweryfikować, auta elektryczne nie są przyszłością nawet te na wodór. To tylko zabawki, stworzone do wyciągania pieniędzy z ludzi. Otóż wodór jest niesamowicie trudnym pierwiastkiem do przechowywania, jest bardzo ciężko go skompresować i łatwo ucieka nawet z najszczelniejszych zbiorników, wymaga stosowania bardzo ciężkich butli i musi być trzymany pod olbrzymim ciśnieniem. W przypadku wypadku, z rozszczelnionego zbiornika wodór szybko ucieka i zrobi mieszankę wybuchową z powietrzem. Na koniec najważniejsze, produkcja wodoru wymaga olbrzymich ilości energii, całkowite koszta jazdy auta z ogniwami paliwowymi mocno przewyższają zwykle elektryki na baterie, a do aut spalinowych nie ma podjazdu. Co więcej na horyzoncie nie widać nawet technologii, która umożliwiałaby nam tańsze i ekologiczne pozyskiwanie wodoru. Żadna przyszłość, era aut elektrycznych skończy się z dniem w którym, poziom frustracji społeczeństwa spowodowany obniżeniem standardu życia, przekroczy pewną granicę i ludzie się w końcu zbuntują przeciwko korporacjom i elitom. Cała ta agenda ma na celu zlikwidowanie prywatnej własności, samochód to jest coś co zapewnia wolność i niezależność, dlatego przerabia się je tak by generowały koszta to nie jest żadne dbanie o ekologię, tylko o to co mamy w portfelach.

  8. No i na zakończenie temat elektrośmieci, który poruszasz w innym odcinku.
    Diesel, spaliniak i gazorek pojeżdżą z remontami nawet 2 MLN kilometrów czyli jakieś 25 lat jak nic, a 80% ceny auta to bateria, więc w RZECZYWISTOŚCI (a nie na folderkach sprzedażowych) żywotność elektryka będzie max 10 lat, ewnie realnie z 7 lat… i śmietnik i kupno nowego.

  9. A jak lubię zapiepszac to przejadę 60km😕
    Bardzo ważne: elktrowozy są ciężkie więc zurzycie opon jest większe. Dla ekopierdolcow = ślad węglowy zwiększa się radykalnie. Ścieranie klocków również jest większe BO MASA🤣nudy rydy, lipa Panie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!