Witam i zdrawiam,
Kropka na liczniku BMW oznacza niezgodność modułów a nie demaskuje oszustów cofających przebieg jak większość to zrozumiała. Jest to pochodna tejże myśli technicznej. W modułach czytając przebiegi największy odnalazłem prawie milion kilometrów. W przypadku tego auta kiedyś był wymieniany licznik i widać wyraźnie ingerencję w wiele innych modułów. Faktem niezaprzeczalnym obecnego zjawiska jest i tak to, że dany moduł znajdujący się w tym pojeździe reprezentując numery utożsamiające się, ze sterownikiem silnika pokonał przebieg prawie milion kilometrów. Być może pochodzi z innego pojazdu a numer VIN został prawidłowo przypisany do nadwozia. Czyli jak nie to, to inne auto musiało pokonać taki dystans. Na dwoje babka wróżyła. Przy okazji moja krótka opinia na temat DISY oraz możliwości przerobienia odmy jako pierwszy krok ku zawężeniu poszukiwania usterek wypadania zapłonu, falowania obrotów lub błędów sondy związanej z mieszanką paliwa. Rzucimy też okiem na taśmę po wykonaniu montażu instalacji LPG wykonanej przez Patryka – Mlecznego 🙂 w Hondzie Civic.
Zdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂
AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, naprawa i serwis klimatyzacji, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Related
38 thoughts on “Cofnięty o 700 000km? Znalazłem w module BMW milion kilometrów. Świadectwo serii M. DISA w M52/M54”
Ostatnie zdanie celna uwaga. Nasuwa się pytanie czy sankcje prawne za cofanie licznika w ogóle mają sens bo nie da się tego zrobić gdyż nie będzie z czego. Z 60tys na 30tys? Komu by się chciało?
Nie pierwsza i nie ostatnia E39 z bańką na szafie. Jest ich tak dużo z takim przebiegiem jak i W210. Kiedyś robiono samochody trwalsze mechanicznie (i nie były tak wysilone jak obecne wykastrowane pierdziawki z 3ma garami i suszarką, która wieje w kolektor dolotowy.
W beemkach jak podepniesz ista często jest tak , ze we wszystkich modułach przebieg jest zgodny a w module LCM wywala takie przebiegi w stylu 524 tys , 557 tys etc . Spotkałem sie z tym kilka razy i ciekawi mnie czy tez sie z tym spotkałeś i skąd sie to bierze? Niby sa teorie ze cofnęli ze wszystkich modułów oprócz Lcm , ale trochę naciągana ta teoria.
mam 15 letnie auto powiedzmy średniej klasy które mam od nowości 340tys fotele jak nowe… a w audi 240tys km jak stara kanapa więcej nie muszę tłumaczyć… ci co myśłą że ich 20 letnie auto ma mniej niż 500tys to się w większości oszukują…
Ludzie to debile i nic tego nie zmieni. Od ponad roku mam Transportera T5 2.0 TDi, 2013. Na blacie zaraz będzie 600 tysięcy, podopinałem parę rzeczy i lata jak złoto, i będzie. Pozdrawiam.
Witam serdecznie Panie Kamilu, chciałbym się z panem ale jest problem, jestem z Malborka a pracuję z Terespolu. Wyjeżdżam w niedzielę a wracam w piątek. Bardzo mi zależy na pana weryfikacji E60 m54b22. Nie wiem jak to ugryść.😁
Na Volvoforum, latała kiedyś oferta (uwaga mina) z V70 ze Szwecji . Z przebiegiem 260000km . Po numerach rejestracyjnych można było sprawdzić że to była Taksówka i jej prawdziwy przebieg wynosi 760000km. Dlatego kupiłem sobie właśnie Volvo V70 z takim silnikiem , ponieważ nie ma lepszej reklamy trwałości. Wystarczy regularnie serwisować i na bieżąco usuwać usterki i mamy samocód na lata.
Przebiegi w samochodach to jak kobiety. Kiedyś miały "count body" wysokie i zachowywały się jak dziewice, a teraz się chwalą jakie to wysokie mają i ile doświadczenia w tym zawodzie. W sensie kiedyś to ukrywali dokładnie i nawet byś nie poznał ilu miała, a teraz to nawet nie musisz dowiadywać bo się chwalą na lewo i prawo. Reasumując in młodsze( kobiety i samochody) tym mniej gracji i jakości.
BTW: jak robiłem w sklepie to kobitka po 30-40 dyskretnie kupowała prezerwatywy jak nikogo wokół nie było ( to jest nawyk ze starych czasów 😅)
Przerobiłem odme twoim zestawem oraz zaślepione zawór disa. Pozbyłem się wielu problemów, samochód odżył, i pracuje równo. Prawie. Pojawił się nowy problem. Mianowicie samochód trzyma mi wolne obrotny w okolicy 1000. Od czasu do czasu na biegu jałowym obroty skaczą do 1,5k a ja desce wyświetla się motornotprogram i samochód wchodzi w tryb awaryjny. Ktoś coś podpowie? Wszystko zrobiłem zgodnie z instrukcja. Wcześniej objaw nie występował.
warto sobie po oglądać przebiegi w volvach gdzie aby cofnąć licznik należało wylutować pamięć i użyć programatora bo po kablu się nie da a więc mało kto to robił bo było to drogie i takie volva mają po 600 tyś a anlaogiczne vw z tym samym motorem połowę tego.
Ja u siebie wywalilem calkowicie dise i dalem tokarzowi do zrobienia normalna zaslepke z tworzywa calego tego zaworu. dodatkowo wyciagnalem miske zrobilem tulejke z aluminium z gwintem m16, ktora wspawalem do miski zamiast bagnetu i do tego mam bagnet z motocykla no i oczywiscie usunalem raka jakim byla odma. Mam nadzieje nie bedzie przerzutów
Moja e39 z słynnym m57 ma już 1.300.000 i ma się dobrze. Od dwóch lat mam już w pogotowiu drugi motor, ale nic się nie zapowiada bym musiał go wymieniać.
Uwaga, stwierdzam że po zobaczeniu tej instrukcji autor filmu postarał się pomóc połowie użytkowników BMW 😁 fajnie widzieć kogoś kto stara się pomóc innym 😁😁😁
Moje E23 735i miało 524 tys. w chwili gdy Go "zamordowałem" waląc w TIR-a, który mi zajechał drogę i "nie brało" oleju (oczywiście syntetycznego) odkąd są dostępne, innych nie brałem pod uwagę. Teraz "cieszę się" E92 2,5 z przebiegiem 308 tys. i szczerze mówiąc "uleciała" gdzieś wręcz pancerna pewność że uruchamiając "piec", NIC ZŁEGO NIE MOŻE SIĘ WYDARZYĆ…
Mówisz, że każdy moduł ma swój przebieg, czyli jak mi walnie jakiś i wymienię go na inny używany to on będzie miał w sobie przebieg auta z którego został wyjęty tak, i będzie ta słynna kropka? A jak będzie w aucie kilka wymienionych modułów na używki, to da się sprawdzić który z nich jest ten "prawdziwy" z tej "budy" i ma faktyczny przebieg a nie ten co jest na blacie w takiej beemce z rzekomym 180k? To że fury z zachodu są kręcone to człowiek ogarnia, ale że o 700+ to trochę szok. Ostatnie auta jakie kupiłem były bite i miały po ok. 260k na blacie, przebieg mi nie robi, teraz mają po 350k i wiem co kupowałem bo widziałem jak to wyglądało, ciekawe czy mimo uszkodzeń tez były skręcone…
Witam panie nosaczu mam pytanie mam swap w bmw e30 v8 m62b44 na sterowniku 404 bosch od 4l m60 i mam problem tego typu ze przed odcinką pod obciazeniem odcina gaz i na wolnych obrotach faluje jak zagasze i zapale to jest normlanie
Ostatnie zdanie celna uwaga. Nasuwa się pytanie czy sankcje prawne za cofanie licznika w ogóle mają sens bo nie da się tego zrobić gdyż nie będzie z czego. Z 60tys na 30tys? Komu by się chciało?
Nagarozaur załatwi sprawę🙏
Nie pierwsza i nie ostatnia E39 z bańką na szafie. Jest ich tak dużo z takim przebiegiem jak i W210.
Kiedyś robiono samochody trwalsze mechanicznie (i nie były tak wysilone jak obecne wykastrowane pierdziawki z 3ma garami i suszarką, która wieje w kolektor dolotowy.
Moja e46 nie miała kropki a była cofnięta 500 000tys
W beemkach jak podepniesz ista często jest tak , ze we wszystkich modułach przebieg jest zgodny a w module LCM wywala takie przebiegi w stylu 524 tys , 557 tys etc . Spotkałem sie z tym kilka razy i ciekawi mnie czy tez sie z tym spotkałeś i skąd sie to bierze? Niby sa teorie ze cofnęli ze wszystkich modułów oprócz Lcm , ale trochę naciągana ta teoria.
Cenne uwagi.Ja to znam bo czesto dłubie w autach.I widze jakie nowe sa.Ze źle dobranych materiałôw.
Powinieneś straszyć na pełen etat z taką gębą 👍
mam 15 letnie auto powiedzmy średniej klasy które mam od nowości 340tys fotele jak nowe… a w audi 240tys km jak stara kanapa więcej nie muszę tłumaczyć… ci co myśłą że ich 20 letnie auto ma mniej niż 500tys to się w większości oszukują…
Ludzie to debile i nic tego nie zmieni.
Od ponad roku mam Transportera T5 2.0 TDi, 2013.
Na blacie zaraz będzie 600 tysięcy, podopinałem parę rzeczy i lata jak złoto, i będzie.
Pozdrawiam.
Pa soft zawsze w EWS pokazuje sume przebiegu z kilku Modułów 🙂
Witam serdecznie Panie Kamilu, chciałbym się z panem ale jest problem, jestem z Malborka a pracuję z Terespolu. Wyjeżdżam w niedzielę a wracam w piątek. Bardzo mi zależy na pana weryfikacji E60 m54b22. Nie wiem jak to ugryść.😁
Na Volvoforum, latała kiedyś oferta (uwaga mina) z
V70 ze Szwecji . Z przebiegiem 260000km . Po numerach rejestracyjnych można było sprawdzić że to była Taksówka i jej prawdziwy przebieg wynosi 760000km. Dlatego kupiłem sobie właśnie Volvo V70 z takim silnikiem , ponieważ nie ma lepszej reklamy trwałości. Wystarczy regularnie serwisować i na bieżąco usuwać usterki i mamy samocód na lata.
Piękny montaż a pojedź do innego mechanika i – o Panie kto to Panu tak spier…ił???😂😂
Przebiegi w samochodach to jak kobiety. Kiedyś miały "count body" wysokie i zachowywały się jak dziewice, a teraz się chwalą jakie to wysokie mają i ile doświadczenia w tym zawodzie. W sensie kiedyś to ukrywali dokładnie i nawet byś nie poznał ilu miała, a teraz to nawet nie musisz dowiadywać bo się chwalą na lewo i prawo. Reasumując in młodsze( kobiety i samochody) tym mniej gracji i jakości.
BTW: jak robiłem w sklepie to kobitka po 30-40 dyskretnie kupowała prezerwatywy jak nikogo wokół nie było ( to jest nawyk ze starych czasów 😅)
Przerobiłem odme twoim zestawem oraz zaślepione zawór disa. Pozbyłem się wielu problemów, samochód odżył, i pracuje równo. Prawie. Pojawił się nowy problem. Mianowicie samochód trzyma mi wolne obrotny w okolicy 1000. Od czasu do czasu na biegu jałowym obroty skaczą do 1,5k a ja desce wyświetla się motornotprogram i samochód wchodzi w tryb awaryjny. Ktoś coś podpowie? Wszystko zrobiłem zgodnie z instrukcja. Wcześniej objaw nie występował.
kurwafa Air for Life w tle sobie pyrka <3
Nosacz nie podpuszczam ale ustaw zdjęcie w tej czapce na profilowe kanału 😅🤣
Zdrawiam wszystkich 😀
Może zestaw startowy jeździ już w piątym aucie? hmm
warto sobie po oglądać przebiegi w volvach gdzie aby cofnąć licznik należało wylutować pamięć i użyć programatora bo po kablu się nie da a więc mało kto to robił bo było to drogie i takie volva mają po 600 tyś a anlaogiczne vw z tym samym motorem połowę tego.
Ja u siebie wywalilem calkowicie dise i dalem tokarzowi do zrobienia normalna zaslepke z tworzywa calego tego zaworu. dodatkowo wyciagnalem miske zrobilem tulejke z aluminium z gwintem m16, ktora wspawalem do miski zamiast bagnetu i do tego mam bagnet z motocykla no i oczywiscie usunalem raka jakim byla odma. Mam nadzieje nie bedzie przerzutów
Jak dobrze mieć M50 i spać spokojnie, zdrawiam cię Kamilu. Ps gdzie zgubiłeś starą ekipę?
Ten przebieg w module o niczym nie świadczy to błąd w module, Dość częsty przypadek w tym modelu jak i innych z tamtych lat
Moja e39 z słynnym m57 ma już 1.300.000 i ma się dobrze. Od dwóch lat mam już w pogotowiu drugi motor, ale nic się nie zapowiada bym musiał go wymieniać.
Te stare bmy były pancerne prawdziwe sztosy produkowali nawet w środku lepiej to wyglądało jakościowo niż w tych teraźniejszych pozdro
Uwaga, stwierdzam że po zobaczeniu tej instrukcji autor filmu postarał się pomóc połowie użytkowników BMW 😁 fajnie widzieć kogoś kto stara się pomóc innym 😁😁😁
Moje E23 735i miało 524 tys. w chwili gdy Go "zamordowałem" waląc w TIR-a, który mi zajechał drogę i "nie brało" oleju (oczywiście syntetycznego) odkąd są dostępne, innych nie brałem pod uwagę. Teraz "cieszę się" E92 2,5 z przebiegiem 308 tys. i szczerze mówiąc "uleciała" gdzieś wręcz pancerna pewność że uruchamiając "piec", NIC ZŁEGO NIE MOŻE SIĘ WYDARZYĆ…
Ostatnio oglądałem kogiel mogiel 3 i wydawało mi się że widziałem tam pancerna świnie gdzieś urywkiem ?
Juz wiem co kupie na swieta i co bede robił na wiosne 🙂 pozdrawiam
super pokazuje 523i touring……w dodatku z automatem…… WTF?
Miałem też kropkę i koleżka skasował mi komputerem
Mówisz, że każdy moduł ma swój przebieg, czyli jak mi walnie jakiś i wymienię go na inny używany to on będzie miał w sobie przebieg auta z którego został wyjęty tak, i będzie ta słynna kropka? A jak będzie w aucie kilka wymienionych modułów na używki, to da się sprawdzić który z nich jest ten "prawdziwy" z tej "budy" i ma faktyczny przebieg a nie ten
co jest na blacie w takiej beemce z rzekomym 180k? To że fury z zachodu są kręcone to człowiek ogarnia, ale że o 700+ to trochę szok. Ostatnie auta jakie kupiłem były bite i miały po ok. 260k na blacie, przebieg mi nie robi, teraz mają po 350k i wiem co kupowałem bo widziałem jak to wyglądało, ciekawe czy mimo uszkodzeń tez były skręcone…
Mam e46 m54b22 i pięknie hula, rów o chodzi na lpg, ok 500tys przebiegu, na blacie 180 hehe. Zero wkładu od kilku lat
Na ta honde tego gazu szkoda
Witam panie nosaczu mam pytanie mam swap w bmw e30 v8 m62b44 na sterowniku 404 bosch od 4l m60 i mam problem tego typu ze przed odcinką pod obciazeniem odcina gaz i na wolnych obrotach faluje jak zagasze i zapale to jest normlanie
Naprawiałem disę plastikow klapka i się rozleciała po kilku miesiącach. Kupiłem metalowa z eBay, fakt kilka stów ale się nie rozleci już 😅
Bo teraz chodzi o jak największy zysk a nie o trwałość danej rzeczy
Zdrawiam Kamilu 🙂
🫣