Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Cofnięty o 700 000km? Znalazłem w module BMW milion kilometrów. Świadectwo serii M. DISA w M52/M54

Cofnięty o 700 000km? Znalazłem w module BMW milion kilometrów. Świadectwo serii M. DISA w M52/M54



Witam i zdrawiam,
Kropka na liczniku BMW oznacza niezgodność modułów a nie demaskuje oszustów cofających przebieg jak większość to zrozumiała. Jest to pochodna tejże myśli technicznej. W modułach czytając przebiegi największy odnalazłem prawie milion kilometrów. W przypadku tego auta kiedyś był wymieniany licznik i widać wyraźnie ingerencję w wiele innych modułów. Faktem niezaprzeczalnym obecnego zjawiska jest i tak to, że dany moduł znajdujący się w tym pojeździe reprezentując numery utożsamiające się, ze sterownikiem silnika pokonał przebieg prawie milion kilometrów. Być może pochodzi z innego pojazdu a numer VIN został prawidłowo przypisany do nadwozia. Czyli jak nie to, to inne auto musiało pokonać taki dystans. Na dwoje babka wróżyła. Przy okazji moja krótka opinia na temat DISY oraz możliwości przerobienia odmy jako pierwszy krok ku zawężeniu poszukiwania usterek wypadania zapłonu, falowania obrotów lub błędów sondy związanej z mieszanką paliwa. Rzucimy też okiem na taśmę po wykonaniu montażu instalacji LPG wykonanej przez Patryka – Mlecznego 🙂 w Hondzie Civic.

SKLEP I FORUM
www.autobachus.pl

WSPARCIE
https://patronite.pl/Auto-Bachus

KONTAKT DO WARSZTATU AUTO-BACHUS
515-33-28-48

ZANIŻONE ODSZKODOWANIA? OBEJRZYJ FILM
https://www.youtube.com/watch?v=vwYrFQscz4k&t=475s
A POTEM ZADZWOŃ DO PATRYKA I ZAPYTAJ BEZPŁATNIE O SWOJE ODSZKODOWANIE
732-732-566

GDZIE JEST TWÓJ NOWY KANAŁ NA YOUTUBE?
Mój nowy kanał – Trzecia Perspektywa Świadomości
https://www.youtube.com/channel/UCc8C8ZRrYVAu-nmDM0Xir9Q

Zdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, naprawa i serwis klimatyzacji, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

38 thoughts on “Cofnięty o 700 000km? Znalazłem w module BMW milion kilometrów. Świadectwo serii M. DISA w M52/M54

  1. Ostatnie zdanie celna uwaga. Nasuwa się pytanie czy sankcje prawne za cofanie licznika w ogóle mają sens bo nie da się tego zrobić gdyż nie będzie z czego. Z 60tys na 30tys? Komu by się chciało?

  2. Nie pierwsza i nie ostatnia E39 z bańką na szafie. Jest ich tak dużo z takim przebiegiem jak i W210.
    Kiedyś robiono samochody trwalsze mechanicznie (i nie były tak wysilone jak obecne wykastrowane pierdziawki z 3ma garami i suszarką, która wieje w kolektor dolotowy.

  3. W beemkach jak podepniesz ista często jest tak , ze we wszystkich modułach przebieg jest zgodny a w module LCM wywala takie przebiegi w stylu 524 tys , 557 tys etc . Spotkałem sie z tym kilka razy i ciekawi mnie czy tez sie z tym spotkałeś i skąd sie to bierze? Niby sa teorie ze cofnęli ze wszystkich modułów oprócz Lcm , ale trochę naciągana ta teoria.

  4. mam 15 letnie auto powiedzmy średniej klasy które mam od nowości 340tys fotele jak nowe… a w audi 240tys km jak stara kanapa więcej nie muszę tłumaczyć… ci co myśłą że ich 20 letnie auto ma mniej niż 500tys to się w większości oszukują…

  5. Ludzie to debile i nic tego nie zmieni.
    Od ponad roku mam Transportera T5 2.0 TDi, 2013.
    Na blacie zaraz będzie 600 tysięcy, podopinałem parę rzeczy i lata jak złoto, i będzie.
    Pozdrawiam.

  6. Witam serdecznie Panie Kamilu, chciałbym się z panem ale jest problem, jestem z Malborka a pracuję z Terespolu. Wyjeżdżam w niedzielę a wracam w piątek. Bardzo mi zależy na pana weryfikacji E60 m54b22. Nie wiem jak to ugryść.😁

  7. Na Volvoforum, latała kiedyś oferta (uwaga mina) z
    V70 ze Szwecji . Z przebiegiem 260000km . Po numerach rejestracyjnych można było sprawdzić że to była Taksówka i jej prawdziwy przebieg wynosi 760000km. Dlatego kupiłem sobie właśnie Volvo V70 z takim silnikiem , ponieważ nie ma lepszej reklamy trwałości. Wystarczy regularnie serwisować i na bieżąco usuwać usterki i mamy samocód na lata.

  8. Przebiegi w samochodach to jak kobiety. Kiedyś miały "count body" wysokie i zachowywały się jak dziewice, a teraz się chwalą jakie to wysokie mają i ile doświadczenia w tym zawodzie. W sensie kiedyś to ukrywali dokładnie i nawet byś nie poznał ilu miała, a teraz to nawet nie musisz dowiadywać bo się chwalą na lewo i prawo. Reasumując in młodsze( kobiety i samochody) tym mniej gracji i jakości.

    BTW: jak robiłem w sklepie to kobitka po 30-40 dyskretnie kupowała prezerwatywy jak nikogo wokół nie było ( to jest nawyk ze starych czasów 😅)

  9. Przerobiłem odme twoim zestawem oraz zaślepione zawór disa. Pozbyłem się wielu problemów, samochód odżył, i pracuje równo. Prawie. Pojawił się nowy problem. Mianowicie samochód trzyma mi wolne obrotny w okolicy 1000. Od czasu do czasu na biegu jałowym obroty skaczą do 1,5k a ja desce wyświetla się motornotprogram i samochód wchodzi w tryb awaryjny. Ktoś coś podpowie? Wszystko zrobiłem zgodnie z instrukcja. Wcześniej objaw nie występował.

  10. warto sobie po oglądać przebiegi w volvach gdzie aby cofnąć licznik należało wylutować pamięć i użyć programatora bo po kablu się nie da a więc mało kto to robił bo było to drogie i takie volva mają po 600 tyś a anlaogiczne vw z tym samym motorem połowę tego.

  11. Ja u siebie wywalilem calkowicie dise i dalem tokarzowi do zrobienia normalna zaslepke z tworzywa calego tego zaworu. dodatkowo wyciagnalem miske zrobilem tulejke z aluminium z gwintem m16, ktora wspawalem do miski zamiast bagnetu i do tego mam bagnet z motocykla no i oczywiscie usunalem raka jakim byla odma. Mam nadzieje nie bedzie przerzutów

  12. Moje E23 735i miało 524 tys. w chwili gdy Go "zamordowałem" waląc w TIR-a, który mi zajechał drogę i "nie brało" oleju (oczywiście syntetycznego) odkąd są dostępne, innych nie brałem pod uwagę. Teraz "cieszę się" E92 2,5 z przebiegiem 308 tys. i szczerze mówiąc "uleciała" gdzieś wręcz pancerna pewność że uruchamiając "piec", NIC ZŁEGO NIE MOŻE SIĘ WYDARZYĆ…

  13. Mówisz, że każdy moduł ma swój przebieg, czyli jak mi walnie jakiś i wymienię go na inny używany to on będzie miał w sobie przebieg auta z którego został wyjęty tak, i będzie ta słynna kropka? A jak będzie w aucie kilka wymienionych modułów na używki, to da się sprawdzić który z nich jest ten "prawdziwy" z tej "budy" i ma faktyczny przebieg a nie ten
    co jest na blacie w takiej beemce z rzekomym 180k? To że fury z zachodu są kręcone to człowiek ogarnia, ale że o 700+ to trochę szok. Ostatnie auta jakie kupiłem były bite i miały po ok. 260k na blacie, przebieg mi nie robi, teraz mają po 350k i wiem co kupowałem bo widziałem jak to wyglądało, ciekawe czy mimo uszkodzeń tez były skręcone…

  14. Witam panie nosaczu mam pytanie mam swap w bmw e30 v8 m62b44 na sterowniku 404 bosch od 4l m60 i mam problem tego typu ze przed odcinką pod obciazeniem odcina gaz i na wolnych obrotach faluje jak zagasze i zapale to jest normlanie

Dodaj komentarz

Zadzwoń!