Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Prostowanie ramy naczepy marki WIELTON

Prostowanie ramy naczepy marki WIELTON



Zakład Naprawy Cystern HORKA

Horka Piotr
88-410 Gąsawa, ul. Trzemeszeńska 33
tel./fax: (052) 30 25 633

e-mail: biuro@horka.com.pl
http://www.horka.com.pl

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

20 thoughts on “Prostowanie ramy naczepy marki WIELTON

  1. Czytam tych znawców co tu piszą ło losie, panie tragedia i się śmieję. Przecież mamy mnóstwo przykładów, gdzie w procesie produkcji metalowe elementy są np przecinane, potem spawane czy podrzewane (!) i gięte i to jest normalne. Jeśli np przęsło mostu ma kształt łuku to co powiesz, ło panie, było proste i zepsuli? To, co tu widać na filmie to nic nadzwyczajnego, jeśli zrobione starannie, skontrolowane połączenia elementów to będzie ok.
    Zniszczono nam w Polsce szkolnictwo zawodowe i mamy efekty, młodzież siedzi przed komputerem, wypisuje głupoty.

  2. Wy pojęcia niemacie o czym piszecie znafcy kurwa pracuje w serwisie autoryzowanym i nowe auta też sa rozjebane i sie je robi pod czujnik a potem to kupujecie i myślicie że nowe to igła ! Hah bo nowe a te lohry co leża w rowach z autami a te nadpalone ida w świat a taka naprawa jak na filmie to normalna rzecz jeśli producent ramy np celete wypuścił płyte do naciągu gdzie obliczenia są mierzone na punktach i wszystko jest zgodne z tym to na komputerze jest wszystko jak na tacy i niema opcji aby taka naczepa robiła kilka sladów czy była niebezpieczna po naprawie spawy sa sprawdzane przy użyciu lampy ultra i widać wszystko czy sa mikropęknięcia powtarzam jesli jest zrobione to tak jak ma być to ta naczepa zrobi tyle samo roboty co każda inna i na końcu żywota jak sie już hydraulika skonczy pójdzie do huty więc amatorzy przestańcie pisać o czym niemacie pojęcia to nie sa czasy że jakiś pseudo blacharz koniem naciagał auto i potem robiło kilka sladów fachowcom nietrzeba tego tłumaczyć

  3. to jest jakaś ,,rada   dodatkowo wspawałem pod profil łaty nośne typu T , co znacznie poprawiło stabilność i geometrię ,choć ja się skłaniam do wyspawania elementu podłużnego i wspawania nowego wzmocnionego profila

Dodaj komentarz

Zadzwoń!