Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Jakie Auto Do LPG? 7,5 l gazu/100 km ▶️ Salon Hyundai Elantra 1.6 MPI - oszczędne auto pod LPG

Jakie Auto Do LPG? 7,5 l gazu/100 km ▶️ Salon Hyundai Elantra 1.6 MPI – oszczędne auto pod LPG



Auto do LPG – oszczędne, rodzinne, z niezawodnym silnikiem świetnym pod instalację gazową? Bez czekania? Mamy to – Hyundai Elantra 1.6 MPI z salonu! Chcesz tanio ubezpieczyć auto? https://bit.ly/TanieUbezpieczeniePojazdu

Nowy Hyundai Elantra z salonu, którego niezawodny silnik benzynowy bez turbo świetnie znosi instalację gazową LPG, może być rozwiązaniem wielu dylematów zakupowych. Chcesz mieć przestronne, efektowne auto, ale z prostym i nie za dużym silnikiem? Oszczędne i niedrogie w serwisowaniu? Bez turbodoładowania, bezpośredniego wtrysku paliwa? Znaleźliśmy je w salonie Auto GT w Warszawie, któremu dziękujemy za udostępnienie Elantry do zdjęć: https://www.autogt.pl/ (film nie jest sponsorowany).

Po to właśnie stworzono Hyundaia Elantrę z oszczędnym silnikiem 1.6 MPI – to dziś jedyna możliwość zakupu nowego samochodu z tym właśnie fantastycznym pod względem kosztów eksploatacji silnikiem benzynowym. Prosta instalacja gazowa auta pod LPG pozwala na tanią jazdę (Elantra ma wtrysk wielopunktowy).
Ile pali Hyundai Elantra z salonu po montażu instalacji gazowej? Podczas rozsądnej jazdy rodzinny sedan, ze sporym bagażnikiem, zmieści się w 7,5-8 l LPG/100 km. To ekonomiczne auto nie tylko do miasta, lecz także na trasę i autostradę. W odróżnieniu od starszych wcieleń tego modelu, Elantra jest samochodem, do którego można dokupić mnóstwo nowoczesnego wyposażenia w zakresie aktywnych systemów bezpieczeństwa.

Nowy Hyundai Elantra dostępny jest w następujących wersjach:

– Modern (wersja podstawowa)
– Smart (wersja optymalna z dostępną paletą opcji)
– Executive (odmiana komfortowa dla bogatych koneserów marki 🙂
– CVT to opcjonalna bezstopniowa skrzynia automatyczna

00:00 Salon Hyundai Elantra 1.6 MPI – wprowadzenie
00:15 Rodzinny sedan klasy kompakt – nadwozie i wnętrze
00:45 Hyundai Elantra – auto do LPG – wymiary
01:05 Salon Hyundai Elantra – cena Modern, Smart, Executive
01:40 Elantra Modern – wyposażenie standardowe i opcje
02:45 Silnik benzynowy 1.6 MPI (bez turbo) osiągi i spalanie
03:26 Elantra Smart – wyposażenie i opcje
05:15 Bagażnik sedana – co jest pod podłogą?
05:45 Tanie ubezpieczenie Waszego samochodu
06:10 K-Drama w wersji muzycznej z Elantrą w tle
09:50 Ekran dotykowy multimediów
10:45 Zegary i komputer pokładowy
11:30 Nowy Hyundai Elantra – podsumowanie

A teraz jeszcze tradycyjna lista pytań i odpowiedzi, a po niej – linki.

1. Nowy Hyundai Elantra – cena?
– cennik otwiera odmiana 1.6 MPI Modern o mocy 123 KM za 84 900 zł (cena promocyjna, może uwzględniać odkup starego auta).

2. Rodzinny sedan od Hyundaia – który silnik wybrać?
– jedyny słuszny i świetny do gazu LPG czyli 1.6 MPI:)

3. Czy Hyundai Elantra ma koło zapasowe?
– niestety nie. Do wyboru jest zestaw naprawczy lub koło dojazdowe.

4. Hyundai Elantra z LPG – ile pali?
– instalacja gazowa LPG do Elantry kosztuje kilka tysięcy złotych, a auto przy rozsądnej jeździe zmieści się w 7,5-8,0 l LPG/100 km.

LINKI DLA CIEBIE 🙂 :

Nasz cały kanał na YouTube – zapraszamy:
https://www.youtube.com/c/MotospacePl

Głos w filmie 🙂 i jego fanpage na Facebooku:
https://www.facebook.com/krasnodebskimichal/

Nasza grupa dyskusyjna na Facebooku o autach nowych i używanych, tam zapytasz czy warto kupić Hyundaia Elantrę pod LPG – zapraszamy serdecznie:
https://www.facebook.com/groups/jakieautokupic

Nasz warsztat samochodowy i studio detailingowe:https://www.facebook.com/MotospaceAutoSerwisDetailing

Nasza strona www:https://www.motospace.pl/

Chcesz jako pierwszy lub pierwsza dostawać od nas nowe filmy? Tak? 🙂 No to teraz:

1: Subskrybujesz nas tutaj: http://bit.ly/SubskrybujMotospace

2: Klikasz małą ikonę dzwonka pod filmem (🔔) żeby mieć pewność, że nie przeoczysz żadnych powiadomień z naszego kanału.

Dziękujemy i zapraszamy!

#elantra2022 #SalonMotospace #strefawolnaodvw

#hyundaielantra
#hyundaielantra2021
#elantra
#elantra2021
#hyundai
#lpg

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

17 thoughts on “Jakie Auto Do LPG? 7,5 l gazu/100 km ▶️ Salon Hyundai Elantra 1.6 MPI – oszczędne auto pod LPG

  1. jako uzytkownik kia ceed z 2010 r, przebieg 250k, (drugi wł. od nowości) i awarii kabla od stacyjki (jedyna awaria w 13 lat) kupilem Elantre, w trasie podmiejskie (5-6,5 l.) i na autostradzie (6,5-7,5 l. jak jedziesz 170 km/h) bardzo niskie spalanie, w miescie duzo 🙂 8-9 litra. (korki 9l.)

  2. Witam. Opiszę spalanie wersji z skrzynią CVT. Trasa(95% autostrada): Nowy Targ- Antwerpia, spalanie komp 6.1 przy dystrybutorze 6.0. Spalanie miasto (tylko i wyłącznie miasto): Dojazd do pracy 3,5 km, dodam że po godz 17.00 Antwerpia to jakaś masakra, spalanie na kompie wychodzi 7,9 przy dystrybutorze 8.1. Spalanie poza terenem zabudowanym z prędkością 70km/h po przejechaniu 40 km wyniosło 4,8L. Dodam że dynamika silnika nie jest taka zła biorąc po uwagę że przesiadłem się z Alfy romeo mito 1.4 tjet 120 km przed jazdą testową myślałem że będzie masakryczna przepaść

  3. Kupiłem ten samochód, jest wspaniały, w ciągu roku przejechałem 103 tys kilometrów, za 3.5 tys zainstalowałem instalację gazową, spalanie gazu 7.5 l na 100 km REWELACJA ! DODATKOWO systemy bezpieczeństwa – działające systemy ! Jedyna wada to odpryskują lustrzane zdobienia na przodzie samochodu. Polecam ten samochód .

  4. Mam I30, 109 KM, 2010, 197 tys. km przebiegu. Żadnych awarii, tylko tradycyjne wymiany eksploatacyjne, nigdy mnie nie zawiódł i myślę, że podobnie będzie z Elantrą. Trzeba pomyśleć o wymianie mojej i30-tki na elantrę. Jaką specyfikację polecacie? Jaki jest czas oczekiwania na zamówiona w salonie? Pozdrawiam 🙂

  5. Mnie nie nudzi głos Lektora. Ale to rzecz gustu. Więcej, wole go bardziej niż koreańską piosenkę. Jak zawsze duży plus dla kanału bo Wasze filmy super się ogląda. I na dodatek są rzeczowe. Taki bardzo dobry poradnik dla kupującego. Także duży kciuk w górę. Co do tego Hiundaja to mnie się on nie podoba. Nie kupiłbym go. Ale materiał się fajnie oglądało.

  6. HYUNDAI ELANTRA LEGENDARNY SEDAN TERAZ NIE WIEM CZY TEN SEDAN JEST ŁADNY BRZYDKI KONTROWERSYJNY ITD. ALE WSZYSTKO W JEDNYM ZEWNĄTRZ MOŻNA MIEĆ NP. PASEK LEDOWY ALE TO OPCJA BO W PODSTAWIE DOSTAJEMY BLENDĘ ODBLASKOWĄ WARTO DOKUPIĆ WIĘKSZĄ FELGĘ BO W PODSTAWIE SĄ 15" STALÓWKI Z KOŁPAKIEM KOŁA SĄ 15-17" NAJWIĘKSZE 17" ALUMINIOWE FELGI SĄ DZIWNE ZACZNĘ TYM RAZEM OD WYMIARÓW Z WYGLĄDU JAKBY UROSŁA ALE AUTO MIERZY 4.65M DŁUGOŚCI 1.825M SZEROKOŚCI 1.43M WYSOKOŚCI ORAZ ROZSTAW OSI WYNOSZĄCY 2.72M NIEWIELE ZMIAN WZGLĘDEM POPRZEDNIEJ ELANTRY BAGAŻNIK MOŻE BYĆ OTWIERANY W 3 SPOSOBY JAK JEST DOPŁACONY BEZKLUCZYKOWY SYSTEM TO MOŻEMY MIEĆ WTEDY KLAPĘ OTWIERANĄ ELEKTRYCZNIE ALE PAMIĘTAJMY ELANTRA TO SEDAN WIĘC ZAŁADUNEK BĘDZIE OGRANICZONY O ILE NIE BĘDZIECIE WOZIĆ LODÓWKI CZY TV TO BAGAŻNIK W SAM RAZ WYSTARCZY KUFER MIEŚCI 474L A JEST JESZCZE MIEJSCE NA KOŁO ZAPASOWE ZESTAW NAPRAWCZY ALBO DLA WAS NA OSZCZĘDNOŚĆ NA BUTLE Z JEDYNYM PALIWEM KTÓRE KAŻDY BY DZIŚ CHCIAŁ CZYLI LEPSZY POWER GAMONIU NIE MA ANI HACZYKÓW ANI GNIAZDA 12V A JEDYNE CO MAMY TO GOŁA BLACHA MOŻEMY ZWIĘKSZYĆ BAGAŻNIK ALE PODŁOGA NIE JEST IDEALNIE PŁASKA ALE USKOK NIE JEST DUŻY ZASKOCZY WAS MIEJSCE Z TYŁU NA NOGI POPRZEDNIA ELANTRA MIAŁA DUŻO A W OBECNEJ JEST O 2 CM WIĘCEJ PROBLEM NADAL JEST Z MIEJSCEM NA GŁOWĘ TAK PRZY WZROŚCIE OK. 185 CM NIE ZMIEŚCI SIĘ WASZA GŁOWA ZA TO MOŻEMY MIEĆ PODŁOKIETNIK Z MIEJSCAMI NA NAPOJE ODDZIELNE NAWIEWY OGRZEWANA TYLNA KANAPA ORAZ GAZETOWNIK NA MIEJSCU PASAŻERA NIESTETY O ILE PODŁOKIETNIK I GAZETOWNIK NA FOTELU PASAŻERA TO STANDARD TO ZA OGRZEWANĄ TYLNĄ KANAPĘ (DLA DRUGIEGO POZIOMU WYPOSAŻENIA MUSIMY DOPŁACIĆ W NAJBOGATSZEJ ODMIANIE W STANDARDZIE) I ODDZIELNE NAWIEWY TO OPCJA (W PIERWSZYM POZIOMIE WYPOSAŻENIA W POZOSTAŁYCH DWÓCH POZIOMACH TO STANDARD) SKÓRA NA FOTELACH JEST DOSTĘPNY TYLKO W NAJWYŻSZYM WYPOSAŻENIU Z PAKIETEM LUXURY ORAZ LUXURY + SAFETY OD DRUGIEGO POZIOMU WYPOSAŻENIA DOSTAJEMY OGRZEWANE FOTELE OGRZEWANĄ KIEROWNICĘ PAKIET LUXURY DAJE CHŁODZONE W PEŁNI ELEKTRYCZNE SKÓRZANE CHŁODZONE FOTELE FOTEL PASAŻERA TEŻ JEST ELEKTRYCZNY ALE PROBLEM JEST TAKI ŻE NIE MA REGULACJI WYSOKOŚCI SŁABO BO PASAŻER BĘDZIE SIEDZIAŁ WYSOKO DESKA ROZDZIELCZA TEŻ MOŻE BYĆ JAK W DZISIEJSZYCH CZASACH CZYLI EKRANY MULTIMEDIA ITD. W PODSTAWIE W ŚRODKU TAK DOBRZE NIE BĘDZIE BO PODSTAWIE NIE MA EKRANA NA ŚRODKU TYLKO JEST ZAŚLEPKA (NIE MA ZDJĘCIA Z TYM BO HYUNDAI NIE CHCE AKTUALIZOWAĆ ZDJĘĆ I MA TYLKO JEDNO) ALE WARTO DOPŁACIĆ ZA EKRAN KTÓRY MA 8" W WYPOSAŻENIU SMART TO STANDARD ALE MOŻEMY ULEPSZYĆ DO NAWET 10.25" W PODSTAWIE DOSTAJEMY TEŻ ANALOGOWE ZEGARY KTÓRE PO PRAWEJ MAJĄ 4.2" KOMPUTER POKŁADOWY W OPCJI MOŻEMY MIEĆ 2 POŁĄCZONE EKRANY CYFROWE ZEGARY I EKRAN DOTYKOWY W PODSTAWIE JEST TEŻ MANUALNA KLIMATYZACJA KTÓRA MA TYLKO WYPOSAŻENIE MODERN W OPCJI JEST AUTOMATYCZNA 2-STREFOWA KLIMATYZACJA GDZIE DODATKOWO DODAJE NAWIEWY NA TYŁ WAŻNE ŻE OBSŁUGA KLIMY CZY INNYCH WAŻNYCH FUNKCJI ZWIĄZANE Z PANELEM KLIMY MA NORMALNE KLASYCZNE POKRĘTŁA I FIZYCZNE PRZYCISKI CZYLI BĘDZIEMY OBSŁUGIWAĆ KLIMĘ WYGODNIE OBSŁUGA EKRANU JAK MAMY MNIEJSZY TO MAMY JESZCZE FIZYCZNE PRZYCISKI LECZ TEN WIĘKSZY MA JUŻ PRZYCISKI DOTYKOWE FAJNYMI UDOGODNIENIAMI SĄ PODŁOKIETNIK 2 MIEJSCA NA NAPOJE 3 ZŁĄCZA USB (1 W SCHOWKIEM PODŁOKIETNIKA 2 W MIEJSCU NA TELEFON) 12V ZŁĄCZE POD ZAPALNICZKĘ MATERIAŁY ZAWIODŁY BO Z JEDNEJ STRONY JEST SKÓRA I MIĘKKIE MATERIAŁY ALE Z DRUGIEJ SĄ TEŻ SUPER TWARDE MATERIAŁY I CZASEM ZASKRZYPI DO TEGO POJAWIŁO SIĘ NIESZCZĘSNE PIANO BLACK! ZDZIWIŁA MNIE TEŻ NA FOTELU KIEROWCY PO LEWEJ STRONIE ZAŚLEPKA KTÓRA WYGLĄDA JAK JAKIŚ NAWIEW ALE NIE WIEJE W WERSJI N-LINE KTÓREJ W POLSCE NIESTETY NIE MA TO JEST POKRĘTŁO OD TRYBÓW JAZDY CO CIEKAWE MOŻEMY REGULOWAĆ CUPHOLDERY CIEKAWE ROZWIĄZANIE! DO TEGO NIE BRAKUJE SCHOWKÓW JAKOŚĆ KAMERY COFANIA JEST NAPRAWDĘ DOBRA ALE NIESTETY KAMERA COFANIA TO OPCJA MUSIMY TEŻ DOPŁACIĆ DO WYŻSZYCH WYPOSAŻEŃ ZA PRZEDNIE CZUJNIKI PARKOWANIA BO W PODSTAWIE SĄ TYLKO TYLNE TAK SAMO JAK DO BEZKLUCZYKOWEGO DOSTĘPU TO TERAZ PRZEJDŹMY DO TEGO CO JEST POD MASKĄ SPODZIEWALIBYŚMY SIĘ MOCNYCH DYNAMICZNYCH SILNIKÓW A TU KLOPS JEST TYLKO JEDEN SILNIK I TO O POJ. 1.6L MPI O MOCY 123 KM I 153 NM POPRZEDNIA ELANTRA MIAŁA 128 KM I 155 NM STRACILIŚMY 5 KM I 2 NM ALE ZALETĄ JEST TO ŻE ELANTRA SCHUDŁA O 35/40 KG MÓWIĘ BO 35 DOTYCZY MANUALA A 40 AUTOMATU OSIĄGI NA PAPIERZE WYGLĄDAJĄ NASTĘPUJĄCO MANUAL 10.6S AUTOMAT 10.7S SKRZYNIA MANUALNA MA 6 BIEGÓW A AUTOMAT TO JUŻ NIEZWYKŁY AUTOMAT BO TO CVT I CO CIEKAWIE ZMIENIA BIEGI! WIDZIAŁEM PRZYSPIESZENIE ODMIANY CVT I CVT ZROBIŁ 10.1S ROBI CZAS DEKLAROWANY POPRZEDNIEJ ELANTRY Z MANUALEM! NADAL WOLNO ALE DO 60-70 KM/H MOŻEMY WYSTRZELIĆ ZE ŚWIATEŁ ZA TO CVT MA REWELACYJNĄ REAKCJĘ NA GAZ PRAKTYCZNIE NIE MA LAGA CO JEST CORAZ TRUDNIEJ ZOBACZYĆ! ALE NIESTETY TAK JAK TRADYCYJNIE DLA CVT ONO WYJE PORA NA SPALANIE POSŁUŻĘ SIĘ SPALANIEM Z CVT W MIEŚCIE SPOKOJNA JAZDA TO BĘDZIE 6.5L NORMALNA 7.5L A W KORKACH I BARDZIEJ ŻWAWA 8.5L PRZY 120 KM/H BĘDZIE TO 6L A PRZY 140 KM/H 7L WIĘC W MIEŚCIE 7.5L DO DOBRY WYNIK NIESTETY ZOSTAŁ TEŻ ZMNIEJSZONY BAK BENZYNY OD POPRZEDNIEJ ELANTRY POPRZEDNIA MIAŁA 50L A OBECNA MA 47L SZKODA ŻE NIE MA INNYCH SILNIKÓW W POLSCE DOSTĘPNYCH BO NA INNYCH RYNKACH JEST MINIMALNIE MOCNIEJSZA ODMIANA WOLNOSSĄCEGO 1.6 O NAZWIE GAMMA O MOCY 128 KM JEST HYBRYDA OPARTA O 1.6 GDi + SILNIK ELEKTRYCZNY O ŁĄCZNEJ MOCY 140 KM WOLNOSSĄCE 2.0 TEŻ Z WTRYSKIEM WIELOPUNKTOWYM O MOCY 147 I 160 KM 1.6 T-GDi O MOCY 200 KM CZY NAWET NA RYNKU AMERYKAŃSKIM JEST ODMIANA N Z 2.0 TURBO O MOCY 276 KM NA KONIEC TO CO NIENAWIDZIMY TO CENA PODSTAWOWA ELANTRA KOSZTUJE Z MANUALEM 87 000 ZŁ* DOPŁATA DO AUTOMATU ZALEŻY OD WYPOSAŻENIA OD 5 100* W MODERN DO 6 500 ZŁ* W SMART I EXECUTIVE ILE KOSZTOWAŁ EGZEMPLARZ KTÓRY POKAZALIŚCIE?
    POZDRAWIAM! 😀
    *CENY SĄ ZA SIERPIEŃ 2022

Dodaj komentarz

Zadzwoń!