425 koni w Fordzie Mustangu GT 5.0 V8 zasilanych LPG po montażu instalacji gazowej w @Abart Auto&Gaz
Wstyd to kraść, a nie być oszczędnym – zgodnie z tą zasadą dokonaliśmy montażu instalacji gazowej do Forda Mustanga GT 5.0 V8 o mocy 425 koni mechanicznych. To, że do sportowych samochodów można, a nawet należy montować instalacje gazową prezentowaliśmy już wielokrotnie, a tym razem udowadniamy to prezentując Forda Mustanga GT 5.0 V8 po montażu instalacji gazowej Prins VSi-2.
Marka i model: Ford Mustang GT
Rok produkcji: 2017
Pojemność i moc silnika: 4951 ccm, 324 kW (425 KM)
Przebieg w dniu montażu instalacji gazowej: 23 000 km
Instalacja gazowa: Prins VSi-2
Zbiornik LPG: Totoidalny 67 litrów
Zasięg na gazie: 400 km
Zwrot z inwestycji: po 18 000 km
Wycena instalacji gazowej:
https://www.abart.com.pl/sprawdz-cene
Abart Auto & Gaz Serwis Wrocław
@Abart Auto&Gaz
www.abart.com.pl
https://www.facebook.com/AbartAutoGaz…
Instalacja gazowa Prins Vsi 2.0 to wyjątkowe urządzenie IV generacji zaprojektowane dla zaspokojenia wymogów najbardziej zaawansowanych systemów pośredniego wtrysku benzyny. System ten powstał na podwalinach swego poprzednika Prins VSi-1, który to przez wiele lat był liderem skuteczności i niezawodności wśród sekwencyjnych instalacji gazowych.
Podczas tworzenia tego systemu konstruktor wyszedł z założenia, że producent pojazdu najlepiej wie jak należy zarządzać zasilaniem pojazdu w paliwo. Dlatego też, zrezygnowano z dawkowania LPG na podstawie odczytu wskazań czujników pojazdu. Najprostszym, a jednocześnie najbardziej skutecznym rozwiązaniem okazało się wykorzystanie sygnałów sterujących wtryskiwaczami benzynowymi. Sygnały te są wynikiem reakcji kontrolera wtrysku benzyny na aktualne zapotrzebowanie energetyczne silnika.
Instalacje gazowe Prins Vsi 2.0 cechuje:
brak odczuwalnej różnicy pomiędzy zasilaniem gazowym i benzynowym,
proste czynności serwisowe instalacji gazowej Prins Vsi-2 sprowadzają się w zasadzie do wymiany filtrów gazu LPG oraz do sprawdzenia parametrów systemu i jego szczelności, a co mniej więcej 100 tyś kilometrów regeneracji reduktora
nie ma ryzyka cofnięcia się płomienia w układzie dolotowym,
strata mocy rzędu 2% jest praktycznie nieodczuwalna dla użytkownika,
instalacja gazowa Prins Vsi 2.0 informuje użytkownika o wyczerpaniu się gazu w zbiorniku LPG i przełącza silnik na zasilanie benzynowe,
automatyczne przełączanie na gaz po urochomieniu silnika.
Instalacje gazowe Prins Vsi składają się z następujących elementów składowych:
Reduktor ciśnienia z wbudowanym elektorozaworem Prins,
Centrala elektroniczna z wiązką okablowania Prins,
Przełącznik push-push z wskaźnikiem poziomu i sygnalizatorem akustycznym,
Zbiornik LPG, wielozawór i wskaźnik poziomu gazu,
Zintergowany zesół filtra z czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu Prins,
Japońskie wtryskiwacze Keihin.
https://www.abart.com.pl/pl/o/instalacje-montowane/prins-vsi
Historia firmy Abart sięga początku roku 1995 kiedy to aktualni członkowie zarządu założyli spółkę Abart s.c. i uruchomili mały warsztat montujący instalacje gazowe we Wrocławiu przy ulicy Warsztatowej 7. Wspólnicy dokonali samodzielnie pierwszej przeróbki samochodu na autogaz 30 marca 1995 roku. Pierwszym przerobionym na autogaz samochodem był popularny wtedy Polonez.
Dzięki dobrej jakości montażu instalacji gazowych i odpowiedniemu doborowi instalacji gazowych BRC i Lovato firma Abart autogaz szybko przejęła znaczną część wrocławskiego runku samochodowych instalacji gazowych. Po miesiącu zostali zatrudnieni i przeszkoleni pierwsi pracownicy – monterzy instalacji gazowych. Po kilku miesiącach działalności dokonano pierwszej przeróbki na autogaz samochodu z wtryskiem benzyny, co w tamtych czasach było bardzo znacznym skokiem technologicznym.
Szybki rozwój techniczny i uznanie wśród klientów spowodowały konieczność przeprowadzki do większego warsztatu montującego instalacje gazowe. Wybór padł na pomieszczenia na terenie Ośrodka Szkolenia Kierowców PZMot we Wrocławiu, Na Niskich Łąkach 6. Tam właśnie firma Abart autogaz poczyniła szybkie postępy i po roku działalności stała się największą firmą przerabiającą samochody na autogaz we Wrocławiu. Firma zaczęła obsługiwać klientów z całego Dolnego Śląska, m.in. z Kłodzka, Wałbrzycha, Legnicy i Jeleniej Góry. Do firmy przyjeżdżali również klienci z dalej oddalonych miast czyli Opola, Łodzi czy Poznania.
Po ponad dwóch latach od rozpoczęcia działalności latem 1997 roku firma Abart Autogaz doznała olbrzymich strat na skutek powodzi tysiąclecia, która zaatakowała Wrocław właśnie przez ulicę Na Niskich Łąkach. Dzięki szybkiej odbudowie warsztatu i ciężkiej pracy całej załogi straty zostały powetowane po kilku miesiącach działalności.
Firma przerabiała na LPG coraz więcej skomplikowanych pojazdów co pozwoliło na zatrudnianie i szkolenie kolejnych pracowników, którzy pracują do dziś przy montażu samochodowych instalacji gazowych zarówno w firmie Abart Autogaz jak i wielu innych podmiotach działających we Wrocławiu, na Dolnym Śląsku jak i za granicą naszego kraju.
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Ktoś ma już chwilę u siebie lpg lub mocno się orientował w kosztach instalacji, jak i ewentualnych minusach przy tych silnikach co do lpg?
Oj nie wiem czy nie pali więcej niż 15 l benzyny i 18 gazu
Co za roznica na czym jezdzi? Gaz jest dobry i czysty. Jakby wegiel sie nadawal i bylby tanszy i ekologiczny to i na weglu by bylo luks
To nie obciach, tylko zaraz silnik padnie. Silnik z podsespołami aluminiowymi, temperatura spalania gazu go zabije. Pewna powolna śmierć. Tak trzymac!
Kolejny , biedny polaczek pracujący w Niemczech i szpanujacy fura w Polsce na gazie hehe… Żalosne
Pozdrowienia z Florydy.