Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
USZCZELKA POD GŁOWICĄ BMW E46 M54 STORY

USZCZELKA POD GŁOWICĄ BMW E46 M54 STORY



Trzech mechaników zgadywało skąd ten wyciek , nikomu nie przyszło do głowy żeby zrobić test CO2
Liqui Moly http://liqui-moly.pl/
FB http://www.facebook.com/garazowehobby/
POMOC http://www.facebook.com/groups/936282416523049/?source_id=118077128814800
Kupię sprzedam http://www.facebook.com/groups/2405854762965382/?source_id=118077128814800

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

21 thoughts on “USZCZELKA POD GŁOWICĄ BMW E46 M54 STORY

  1. Majster zapodawaj więcej filmów i dłuższe. Ciebie się najlepiej ogląda na tym enternecie. Jak Ciebie oglądam to mam wrażenie ze mam wyjebane na cały świat bo 100 procent koncentracji poświęcam na obejrzenie z ciekawością co wynajdziesz dalej.

  2. Orientuje się ktoś jaka grubość nominalnej uszczelki pod głowicę m54b25? Głowica i blok po planowaniu, – 0.10mm głowica i – 0.25mm blok. Tłoki nie wystają poza blok.

  3. ja mam złe przeczucia po tym teście co2 w uk jak mi robili:D
    pacjento to był e60 3.0d m57.. fakt że był problem z ciśnieniem. Auto zostało wysłane do Polski gdzie głowica została zmierzona ciśnieniowo, zregenerowana. Wszystkie uszczelki ori z bmw.. nowe termostaty nawet korek chłodnicy nowy ori z bmw poszedł:D i jak wróciłem autem do uk.. z ciekawości mówię a podjadę niech spradzą mi głowicę..
    i po jakichś 5min płyn zaczął się delikatnie zabarwiać na zielony kolor.. dziwna sprawa

  4. Drogi Panie chce zapytać???? Gdzieeeee???? Jest???? Majster Cebula???????🤣 I nie chce być źle zrozumiany aleeeee🤣 jeśli oooon sieee nie znajdzie to zgłaszam zaginięcie na Policji🤣🤣🤣🤣🤣Pozdrawiam

  5. Majster ty jeszcze januszowania nie widziałeś w tych silnikach:

    Kupiłem kiedyś silnik m52b28tu dla wału no układu korbowo tłokowego,właściciel zarzekał się że silnik był robiony (w WARSZTACIE takim dobrym) wał dobry itp ale coś jest nie tak ,kupiłem-przywiozłem-rozbieram.
    A tam dwie śróby od głowicy inne od pozostałych a jedna to hicior ucięta w połowie stara i DOSPAWANA nowa cześć/połowa z szesciokontnym łbem to że sroby suche glowica nie umyta (nie spradzona?) to detal przy tym spawie,ktos chyba w podstawowce z fizyki uciekał no nie wiem co trza miec w glowie przeciez to r6 a nie maluch i uszczelka ze stali w zasadzie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!