Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
1.8 Turbo i LPG - czy to ma sens?

1.8 Turbo i LPG – czy to ma sens?



Czy silnik 1.8T nadaje się do instalacji gazowej? Jaką instalację założyć? Czy to się opłaca i czy ma to sens? Wszystko to i wiele więcej w tym odcinku.

#lpg #turbo #18t
————–
Patronite: https://patronite.pl/povagowani

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

43 thoughts on “1.8 Turbo i LPG – czy to ma sens?

  1. Ale on się tak nie zna super fachowo o autach generalnie zna różne modele aut i rodzaje silniki ogółem ale mnóstwo nie wie.Ten kanał to zarabianie pieniędzy tylko dla niego.Masy nie resorowanie na innych filmikach to nie jest fachowo.Pozdriawiam go i tak.

  2. Ogólnie różnie z tym gazem bywa w tych nowszych jednostkach. Przy silnikach prince VTI (bez turbo, ale za to zmienne fazy rozrządu) też jest problem z wyregulowaniem gazu, szczególnie pod obciążeniem na obrotach 2-3 tys. Wydaje mi się, że to też dotycy silników turbo. Wszystko zależy od mapy i stanu silnika.

  3. Co za bzdury. Na lpg nie jest wyższa temperatura spalania tylko większa temperatura zapłonu. I jak chcesz sprawdzić to wkręć sobie egt w wydech i porównaj dla 2 takich samych AFR temperaturę spalin. Z racji że lambda = 1 dla benzyny wynosi 1kg paliwa / 14,7kg powietrza a dla LPG 1kg paliwa / 15,5kg powietrza to AFR np. 11,5 na pb i 11,5 na lpg sprawia że w zasadzie na lpg jest bogacej. Dlaczego ktoś zapyta? Otóż wartość kaloryczna LPG jest niższa więc trzeba dać lpg więcej niż pb. Mógłbym jeszcze przedstawić obliczenia ale pytanie po co?

  4. Z tymi wtryskami to bym nie skakał pod sufit. Miałem już instalację staga – wyszło taniej ale ciągle coś było z nią nie tak, było czuć nieznaczne różnice w jeździe autem… w innym aucie zamontowałem instalację AEB – o tyle co komputer był dość specyficzny to tam już były wtryski HAMA – różnicy w jeździe na LPG nie było wcale. Jednak po pół roku HAMA odwaliły mi numer bo miały wadę fabryczną. Na czas wymiany wstawiono mi wtryski STAGA i … była znowu wyczuwalna różnica w jeździe na LPG. Także IMO liczy się każdy element instalacji ale wtrysków STAGa bym już nie chciał. W dodatku są nawet lepsze wtryski od HAMY i tam bym celował.

  5. Jeśli silnik na gaz ma wyższą temperaturę spalania, jak twierdzi autor, czyli w momencie spalania tworzy się więcej ciepła niż przy benzynie ( jakby było mniej, to by było chłodniej, proste ), jest wyższe ciśnienie, a jak jest wyższe ciśnienie, to jest wyższa moc, więc jakim cudem na gazie pojazdy są słabsze ?

  6. Nie rozumiem tak w ogóle, dlaczego na gazie jest wyższa temperatura spalania, skoro gaz ma niższą kaloryczność ?
    Druga sprawa, nie rozumiem, dlaczego temperatura spalania miałaby się zwiększać, gdy jest za mało tlenu ?
    Gdyby tlenu nie było wcale, to temperatury spalania by nie było, bo nie byłoby spalania.
    Jeśli mamy mieszankę, ale połowę tlenu, to spali się połowa paliwa, więc jeśli temperatura spalania będzie wówczas wyższa, no to super, bo im bardziej spalanie podniesie temperaturę w cylindrze, tym większe ciśnienie na tłoku, czyli siła, czyli moment obrotowy, no i dla tej samej prędkości obrotowej będzie wyższa moc.
    Ale tak nie jest, bo inaczej wszyscy przeregulowaliby pojazdy na połowę dawki paliwa i silniki pracowałyby z większą mocą przy mniejszym zużyciem paliwa. Wiadomo, że tak nie jest.

  7. Passat B5+, 1.8 turbo, 370tys. km. Od około licznikowych 20 tysięcy km założona LPG. Czyli auto ma nalatane na LPG ok. 350 tysięcy km i nadal jeździ, nadal ma moc i nic nie wskazuje żeby coś miało paść. Dodam że samochód jest z automatem tiptronic.

  8. 5:53 Jak zakładałem LPG do Passata 2.8 V6 to pierwsze co zapytałem, to : "Czy ściąga Pan kolektor pod nawierty ?" Paproki nie ściągają i później "LPG jest beee bo zaczął mi brać olej po montażu ". Dziwne no nie ?
    6:01 Ciekawe co to za "metoda". Kolektor zazwyczaj nie jest w środku czysty i opiłki się ładnie do niego przyklejają więc odkurzacz nie pomoże.

  9. Z temperatura przełączania na gaz to spisek producentów. Da się zrobić aby auto odpadało odrazu na LPG a ma to miejsce w wózkach widłowych gdzie tak z gazu jest odpalany.

  10. Mam 1.6 ana b5 do pracy i 1.8t bex awaryjne Ale w większości dla rodziny bo kombi.
    W każdym z nich kupiłem auto z instalacją gazową zamontowaną.
    Z Warszawy nikt sobie nie radził najlepiej nową instalację.
    Pan Tomasz z nadgorza w Wyszkowie. Pasjonat i osoba znając się na rzeczy .
    -Wtryski nie mogą leżeć bo się zacierają brudem czy coś takiego. Widzialem nie raz
    -Osłony czarne silnika najlepiej położyć w garażu bo przyjdą ciepłe dni i ogranicza w chłodzeniu podzespołów
    – jazda z osobą która reguluje w trakcie jazdy
    Ja mam ustawione 1.8t do 200 km/H dalej na bezynie gdyż dalej wtryski barakudy się zapentlają
    Założyć każdy może Ale przychodzi czas 100 tyś km na gazie i nie ogarniają co się dzieje z autem tacy są gazownicy . A pan Tomasz nie jedną osobę wyciągnął z złej diagnozy.
    Wypadanie zapłonu To na pewno uszczelka pod głowicą.

  11. Passat 1.8 b5 2001 z Grudnia 150 km po lifcie oczywiście ma zamontowane turbo.
    instalacja lpg 12-13 lat >> zamontowana przez znany serwis w trójmieście, Serwisy robione przez xxxx lat prawidłowo i o czasie i wymiana butli w poprzednim roku w tym samym miejscu.
    Auto użytkuje prawie 3 lata co 6-mcy mam check engine,
    wymiana butli była rok temu. listwę z gazem(sterownik) mam na silniku 🙁
    co serwisant powiedział(po 10 latach) za powinna być trochę w innym miejscu bo już tak już nie montują(głównie wtryski wtedy są za długie ) ale jest jeszcze jedna wada> klapa ledwo się zamyka bez pokrywy.
    1 problem zbyt wysoka temperatura >>ustawienie na 32 stopni,
    2 problem mieszanka za niska bądź za wysoka >>> regulacja wiosenna i zimowa bo niby paliwo na stacjach jest inne.
    3 regularnie check engine wypadanie zapłonu>> serwis diagnoza naprawa.
    info o aucie:
    Po kupnie od razu wymiana rozrządu 2000-3000zł katalizatora(800)zł zawieszenia pełne zrobione(3000-4000), potem doszedł tłumik(800zł kolejne chyba poszło). klocki hamulcowe, koła zimowe , lakiernik trochę także miał co robić przy przedniej szybie(1200zł). a bagażnika nie ruszam niech rdzewieje w aso za drogo 😛
    lista na 20 000 tyś.:P i rośnie 🙁 W skrócie staram się dbać o samochód żeby był sprawny i bezpieczny ale u mnie gaz to chyba tylko koszty pomimo że cena paliwa przyjemna jak na te czasy

  12. Kiedyś miałem w zavirusowanym avj instalacje firmy KME i reduktor Kme gold – to była kwintesencja współpracy silnika z tą instalacją. Auto było bardzo dynamiczne, nie powodowało żadnych problemów. Spalanie wychodziło zazwyczaj w okolicach 10l i to przy dynamicznej jeździe.

  13. Kolego mam pytanie ….chce kupic a4 avant 1.8 t quatro 2003 …..czy warto jak jest zadbane za okolo 20 tys ….do quatro czeszci sa drozsze ? Odpis Jak bys mogl …albo ci sie nudzi akurat …..bo jutro mam jechac ogkadac auto a niechcialbym wtopy jebnac ze cos yam niechalo z tym modelem …….wiem ze to nie kanal porad …..ale odwdziecze sie jakos ..lajkami chociaz 🙂 pozdro

  14. Super material ! Dokladnie w ponkt!
    Ja zalozylem jednak drozsze BRC , po pozytywnych doswiadczeniach z tym systemem w Roverku 2.06V / 160tys bez problemow/ Temperatura przeleaczania 40 st. , Lambda na gazie 1,1 .. zuzycie 10,5 l/100 …i chodzi jak burza … Olsztyn Seba https://www.autocentrum.pl/opinie-lpg/warsztat-seba-instalacja-gazu-artyleryjska-66-olsztyn/ Polecam ten zaklad !!! Auto w Niemczech na TÜV wzbudzilo szczery podziw za jakosc wykonania ! Obecnie na gazie 125 tys.

  15. Benzyna nie chłodzi silnika w szynie nagrzewa się więcej niż temperatura gazu . Benzyna jest nie palna tylko opary są palne trochę amatorsko ale ok co do staga to sam używam bazuje na mnożniku co jest łatwiejsze w ustawieniu niz brc . Wiele by pisać ale się nie chce …..

  16. Większość kolektorów obecnie jest plastikowa więc nie ma po co zdejmować. STAG nie daje swoich wtrysków bo ich nie ma. Aczkolwiek to super firma i Polska. Ważne gdzie jest parownik, jak nisko to szybko dostaje temperatury. Najlepiej ustawić ok. 35 st.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!