Dziś zobaczycie czy coś się zmieniło po 8 tysiącach kilometrów od płukanki, oraz jak wygląda niskobudżetowe auto po 10 latach. Taczka(Dacia) jest cały czas katowana i nie ma lekkiego życia, a pomimo to, trzyma się dzielnie. Jedynie wymiany eksploatacyjne i nic więcej:)
Zachęcam do subskrypcji i komentowania. Koniecznie pamiętajcie o dzwoneczku. Nie pominiecie wtedy żadnego filmu:)
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Related
33 thoughts on “150 Jak wygląda tanie auto po 10 latach i 220 tysiącach kilometrów. Dacia Logan MCV”
Proszę wszystkich będących w temacie o opinię na temat silnika 1.0 lpg z dustera, bo zastanawiam się nad kupnem
Sam początek wyczerpuje tytuł zaglądam no nigdy nie zaglądałem. Możesz mieć Masseratti i jak nie będziesz o nie dbał to się wysypie. Poza tym dalej tego nie robiłem na to nie miałem czasu. Ten film powinien nazywać się " Jak nie serwisować samochodu" albo " Po co coś robić skoro działa"🤯
Dodać należy, że podatność na korozję skończyła się wraz z wprowadzeniem na rynek Logana/Sandero II. Aktualnie auta są zabezpieczone przed korozją tak, jak Renault – bezwypadkowe nie korodują.
Mam dacie Logan mcv 1.2 16v jak narazie mam 130 000 tysięcy oprócz normalnej eksploatacji czyli olej filtry żadnej awarii przy 120 000 wymieniłem jeden łącznik stabilizatora i wszystko ok przedtem śmiałem Niemcami z reguły passatami ponad 1.5 mln kilometrów i na b5 moja miłość z nimi się zakończyła z mojej taczki jestem bardzo zadowolony i jak ktoś nie potrzebuje do lansu to naprawdę polecam Dziś przekroczyłem 160 tysięcy i właśnie robiłem przegląd Rdzy brak Zawieszenie beż zarzutu jazda non stop po mieście dziury krawężniki itp Do tej pory od nowości wymieniono Żarówki Sprzęgło Jeden łącznik stabilizatora ,0, awarji
Te samochody Jeżeli były eksploatowane raz na 15 wymiana oleju i przegląd są niezniszczalne Jeżeli ktoś popełnił błąd No to teraz każdy powie że ten samochód się nie nadaje
Mercedes, BMW i Audi mogłoby się poduczyć od Dacii jak powinno być zabezpieczone podwozie z zawiechą przed rudą bo w tych niby premium autach po 10 latach tak ładnie nie wygląda od spodu 🙂
"Intensywna eksploatacja"… 220 tyś km w 10 lat to zaledwie 22 tysiące rocznie. Widziałem takie daczki, które robiły takie przebiegi (220 tyś) w 3 lata… I dalej latają!
Wiecie czemu ludzie nie kupują używanych pralek i lodówek? Bo ich stać na nową i nie będa się ośmieszać. A wiecie czemu ludzie kupują stare samochody? Bo na nowe ich nie stać, a nie dlatego że wolą używane premium, czy inne farmazony, które wygłaszają. Różnica pomiędzy produktami premium a innymi o tej samej funkcjonalności/właściwościach jest może tak, że ten premium jest o jakieś kilka procent lepszy, góra 10% – tylko że kosztuje nie 10% więcej a sami wiecie ile… Jeżeli jakiś producent reklamuje swoje produkty jako premium, a ty chcesz nimi jeżdzić to musisz zapłacić za tą reklame i za większa marże. Lepszy produkt to najmniejsza część całej ceny premium.
Kumpel z pracy kupił w 2016 nową Dacie Lodgy 1.6 z LPG na tzw wyprzedazy za 42 000 zł . Przez te prawie 5 lat nabił nią ponad 180 tys km . Zjezdził nią i Chorwacje ,Skandynawie , Hiszpanie itd .Auto absolutnie bezawaryjne .Wiadomo słąbo wyciszone ,plastiki jak w Renault 19 , brak dynamiki bo silnik tez chyba z R19 jeszcze . Auto serwisowane olej klocki tarcze ale silnik ,skrzynia sprzegło orginał,żadnej korozji i dalej codziennie smiga w korkach po Warszawie .
Też w tym roku kupuje Dustera 1.0 LPG w wyposażeniu Prestige. Zawsze kupowałem nowe Skody i po 6 latach była wymiana no ale obecne ceny Skody to porażka. Skoda staje się marka premium i strzela sobie w kolano tak samo jak to zrobił Peugeot. W 2016 kupiłem Skodę Fabię kombi LPG za 57 tys w wyposażeniu Ambition z dodatkami. Obecnie chcąc się przesiąść na Kamiqa w podobnym wyposażeniu to koszt 90 tys. Ja Skodzie dziękuję i idę po Dustera.
Miałem Logana MCV 1,6 8v z 2008r sprzedałem w 2018 z przebiegiem 250tyś km. Powiem tak może wykończenie kiepskie ale… nigdy nie zawiodło, jak stwierdził mechanik silnik suchy jak w Japończyku, pod spodem zdrowa, wymieniałem tylko łożyska w kołach i półoś napędową (bo kosztowała kilka zł więcej niż sam przegub) plus oczywiście materiały eksploatacyjne
Mam 5 letnie dacia Sandero stepwey . Wszystko co o niej pisali zanim ją kupiłem to stek bzdur . Autko sprawuje się znakomicie . Poprzednie passat B4 . Polecam dacie , nie słuchajcie bzdur
Proszę wszystkich będących w temacie o opinię na temat silnika 1.0 lpg z dustera, bo zastanawiam się nad kupnem
tarcze nietrzeba odtluszczac, tam przychodzi taka temperatura ze wypali, pierwszy raz bedzie slabo hamowalo potem juz normalnie
Sam początek wyczerpuje tytuł zaglądam no nigdy nie zaglądałem. Możesz mieć Masseratti i jak nie będziesz o nie dbał to się wysypie. Poza tym dalej tego nie robiłem na to nie miałem czasu. Ten film powinien nazywać się " Jak nie serwisować samochodu" albo " Po co coś robić skoro działa"🤯
Dodać należy, że podatność na korozję skończyła się wraz z wprowadzeniem na rynek Logana/Sandero II. Aktualnie auta są zabezpieczone przed korozją tak, jak Renault – bezwypadkowe nie korodują.
reduktor LPT 220 tys km i nic ????
Jakiś pancerny ten reduktor – co to za firma ?
Super autko lepiej od spodu jak nie jeden wag czy toyota 💪💪
Mam dacie Logan mcv 1.2 16v jak narazie mam 130 000 tysięcy oprócz normalnej eksploatacji czyli olej filtry żadnej awarii przy 120 000 wymieniłem jeden łącznik stabilizatora i wszystko ok przedtem śmiałem Niemcami z reguły passatami ponad 1.5 mln kilometrów i na b5 moja miłość z nimi się zakończyła z mojej taczki jestem bardzo zadowolony i jak ktoś nie potrzebuje do lansu to naprawdę polecam
Dziś przekroczyłem 160 tysięcy i właśnie robiłem przegląd
Rdzy brak
Zawieszenie beż zarzutu jazda non stop po mieście dziury krawężniki itp
Do tej pory od nowości wymieniono
Żarówki
Sprzęgło
Jeden łącznik stabilizatora
,0, awarji
Technicznie to jak Clio II. Ciekawe jak szczęki w moim Clio z 2002r.
Te samochody Jeżeli były eksploatowane raz na 15 wymiana oleju i przegląd są niezniszczalne Jeżeli ktoś popełnił błąd No to teraz każdy powie że ten samochód się nie nadaje
Peugeot 207 1.4 8V co sądzisz?.
Mercedes, BMW i Audi mogłoby się poduczyć od Dacii jak powinno być zabezpieczone podwozie z zawiechą przed rudą bo w tych niby premium autach po 10 latach tak ładnie nie wygląda od spodu 🙂
Po 10 latach tarcze kotwiczne nietknięte. W takim Matizie czy innym Dajewu już by nie było co zbierać. Dacia to dobre tanie żelazo do katowania.
👍🏻
Czy twój podnośnik to redats ?
Mają Rumuni swoją, przystępnie cenowo i w miarę porządną motoryzację? Mają. A nam ostał się ino sznur. Ehh… Nawet nie mamy czego skrytykować 😉
"Intensywna eksploatacja"… 220 tyś km w 10 lat to zaledwie 22 tysiące rocznie. Widziałem takie daczki, które robiły takie przebiegi (220 tyś) w 3 lata… I dalej latają!
10:39 a potem 12:25 to jak jest? agonalny czy praktycznie zużycia nie ma? 😁
Wiecie czemu ludzie nie kupują używanych pralek i lodówek? Bo ich stać na nową i nie będa się ośmieszać.
A wiecie czemu ludzie kupują stare samochody? Bo na nowe ich nie stać, a nie dlatego że wolą używane premium, czy inne farmazony, które wygłaszają.
Różnica pomiędzy produktami premium a innymi o tej samej funkcjonalności/właściwościach jest może tak, że ten premium jest o jakieś kilka procent lepszy, góra 10% – tylko że kosztuje nie 10% więcej a sami wiecie ile…
Jeżeli jakiś producent reklamuje swoje produkty jako premium, a ty chcesz nimi jeżdzić to musisz zapłacić za tą reklame i za większa marże. Lepszy produkt to najmniejsza część całej ceny premium.
Miałem Logan z 2006 roku 1,5 dCi jak sprzedawałem to miała 330 tyś km super auto żadnych awarii
Jak to się dzieje że ten silnik jest taki sam jak w renault? z tym że ten w renault jest 1.4 a nie 1.6.
Kumpel z pracy kupił w 2016 nową Dacie Lodgy 1.6 z LPG na tzw wyprzedazy za 42 000 zł . Przez te prawie 5 lat nabił nią ponad 180 tys km . Zjezdził nią i Chorwacje ,Skandynawie , Hiszpanie itd .Auto absolutnie bezawaryjne .Wiadomo słąbo wyciszone ,plastiki jak w Renault 19 , brak dynamiki bo silnik tez chyba z R19 jeszcze . Auto serwisowane olej klocki tarcze ale silnik ,skrzynia sprzegło orginał,żadnej korozji i dalej codziennie smiga w korkach po Warszawie .
Właściciele szmelcwagenuw mają bul dupy
Też w tym roku kupuje Dustera 1.0 LPG w wyposażeniu Prestige. Zawsze kupowałem nowe Skody i po 6 latach była wymiana no ale obecne ceny Skody to porażka. Skoda staje się marka premium i strzela sobie w kolano tak samo jak to zrobił Peugeot. W 2016 kupiłem Skodę Fabię kombi LPG za 57 tys w wyposażeniu Ambition z dodatkami. Obecnie chcąc się przesiąść na Kamiqa w podobnym wyposażeniu to koszt 90 tys. Ja Skodzie dziękuję i idę po Dustera.
Miałem Logana MCV 1,6 8v z 2008r sprzedałem w 2018 z przebiegiem 250tyś km. Powiem tak może wykończenie kiepskie ale… nigdy nie zawiodło, jak stwierdził mechanik silnik suchy jak w Japończyku, pod spodem zdrowa, wymieniałem tylko łożyska w kołach i półoś napędową (bo kosztowała kilka zł więcej niż sam przegub) plus oczywiście materiały eksploatacyjne
A drogi mercedes jak wygląda po 10 latach co!?
Bębny z piastą i łożyskiem były przecież w hitlerwagenach, a nie narzekają 😉
Od kiedy podpory podnośnika się kładzie pod progi?
Fajny przegladzik
Wymiany eksploatacyjne, ale pokrywa zaworow od zlomiarzy, podpisana markerem. To jak to? Blok tez wymieniany ekploatacyjnie?
Typ ma taki ton głosu jak patolog przeprowadzający autopsję
Mam 5 letnie dacia Sandero stepwey . Wszystko co o niej pisali zanim ją kupiłem to stek bzdur . Autko sprawuje się znakomicie . Poprzednie passat B4 . Polecam dacie , nie słuchajcie bzdur
Dacia ma tylko podwozie?
Co z kabiną, co z wnętrzem?
Subaru szwagra z 2016 jest bardziej rude, ale kosztowało tylko 120 tys. pln to nie żal.