Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
150 Jak wygląda tanie auto po 10 latach i 220 tysiącach kilometrów. Dacia Logan MCV

150 Jak wygląda tanie auto po 10 latach i 220 tysiącach kilometrów. Dacia Logan MCV



Dziś zobaczycie czy coś się zmieniło po 8 tysiącach kilometrów od płukanki, oraz jak wygląda niskobudżetowe auto po 10 latach. Taczka(Dacia) jest cały czas katowana i nie ma lekkiego życia, a pomimo to, trzyma się dzielnie. Jedynie wymiany eksploatacyjne i nic więcej:)

Zachęcam do subskrypcji i komentowania. Koniecznie pamiętajcie o dzwoneczku. Nie pominiecie wtedy żadnego filmu:)

Macie ochotę wesprzeć moją pracę?
Zapraszam na Patronite: https://patronite.pl/Anatomia_Mechaniki

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

33 thoughts on “150 Jak wygląda tanie auto po 10 latach i 220 tysiącach kilometrów. Dacia Logan MCV

  1. Sam początek wyczerpuje tytuł zaglądam no nigdy nie zaglądałem. Możesz mieć Masseratti i jak nie będziesz o nie dbał to się wysypie. Poza tym dalej tego nie robiłem na to nie miałem czasu. Ten film powinien nazywać się " Jak nie serwisować samochodu" albo " Po co coś robić skoro działa"🤯

  2. Dodać należy, że podatność na korozję skończyła się wraz z wprowadzeniem na rynek Logana/Sandero II. Aktualnie auta są zabezpieczone przed korozją tak, jak Renault – bezwypadkowe nie korodują.

  3. Mam dacie Logan mcv 1.2 16v jak narazie mam 130 000 tysięcy oprócz normalnej eksploatacji czyli olej filtry żadnej awarii przy 120 000 wymieniłem jeden łącznik stabilizatora i wszystko ok przedtem śmiałem Niemcami z reguły passatami ponad 1.5 mln kilometrów i na b5 moja miłość z nimi się zakończyła z mojej taczki jestem bardzo zadowolony i jak ktoś nie potrzebuje do lansu to naprawdę polecam
    Dziś przekroczyłem 160 tysięcy i właśnie robiłem przegląd
    Rdzy brak
    Zawieszenie beż zarzutu jazda non stop po mieście dziury krawężniki itp
    Do tej pory od nowości wymieniono
    Żarówki
    Sprzęgło
    Jeden łącznik stabilizatora
    ,0, awarji

  4. Mercedes, BMW i Audi mogłoby się poduczyć od Dacii jak powinno być zabezpieczone podwozie z zawiechą przed rudą bo w tych niby premium autach po 10 latach tak ładnie nie wygląda od spodu 🙂

  5. Wiecie czemu ludzie nie kupują używanych pralek i lodówek? Bo ich stać na nową i nie będa się ośmieszać.
    A wiecie czemu ludzie kupują stare samochody? Bo na nowe ich nie stać, a nie dlatego że wolą używane premium, czy inne farmazony, które wygłaszają.
    Różnica pomiędzy produktami premium a innymi o tej samej funkcjonalności/właściwościach jest może tak, że ten premium jest o jakieś kilka procent lepszy, góra 10% – tylko że kosztuje nie 10% więcej a sami wiecie ile…
    Jeżeli jakiś producent reklamuje swoje produkty jako premium, a ty chcesz nimi jeżdzić to musisz zapłacić za tą reklame i za większa marże. Lepszy produkt to najmniejsza część całej ceny premium.

  6. Kumpel z pracy kupił w 2016 nową Dacie Lodgy 1.6 z LPG na tzw wyprzedazy za 42 000 zł . Przez te prawie 5 lat nabił nią ponad 180 tys km . Zjezdził nią i Chorwacje ,Skandynawie , Hiszpanie itd .Auto absolutnie bezawaryjne .Wiadomo słąbo wyciszone ,plastiki jak w Renault 19 , brak dynamiki bo silnik tez chyba z R19 jeszcze . Auto serwisowane olej klocki tarcze ale silnik ,skrzynia sprzegło orginał,żadnej korozji i dalej codziennie smiga w korkach po Warszawie .

  7. Też w tym roku kupuje Dustera 1.0 LPG w wyposażeniu Prestige. Zawsze kupowałem nowe Skody i po 6 latach była wymiana no ale obecne ceny Skody to porażka. Skoda staje się marka premium i strzela sobie w kolano tak samo jak to zrobił Peugeot. W 2016 kupiłem Skodę Fabię kombi LPG za 57 tys w wyposażeniu Ambition z dodatkami. Obecnie chcąc się przesiąść na Kamiqa w podobnym wyposażeniu to koszt 90 tys. Ja Skodzie dziękuję i idę po Dustera.

  8. Miałem Logana MCV 1,6 8v z 2008r sprzedałem w 2018 z przebiegiem 250tyś km. Powiem tak może wykończenie kiepskie ale… nigdy nie zawiodło, jak stwierdził mechanik silnik suchy jak w Japończyku, pod spodem zdrowa, wymieniałem tylko łożyska w kołach i półoś napędową (bo kosztowała kilka zł więcej niż sam przegub) plus oczywiście materiały eksploatacyjne

Dodaj komentarz

Zadzwoń!