
400 TYS. KM NA LPG!!! Serwis Mercedes Sprinter Kompressor na auto gaz w Energy Gaz Polska
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Zapraszamy Was na film z naszego serwisu. Dziś prezentujemy standardowy przegląd instalacji ale w niecodziennym aucie – Mercedes Sprinter Kompressor na gaz w Energy Gaz Polska! Auto pokonało na LPG ponad 400 tys. km i nadal pracuje doskonale! Instalacja została założona do nowego auta i nadal pracuje bez żadnych problemów! Po prostu Mercedes Sprinter z LPG to niesamowita oszczędność! A jeżeli Mercedes Sprinter na gaz jest profesjonalnie serwisowany w Energy Gaz Polska to instalacja LPG w Mercedesie żadnych problemów sprawiać nie będzie! Nawet przez 400 000 kilometrów i więcej !!!
Napisz do nas a nasz ekspert dobierze instalacje LPG do Twojego auta http://www.egp.pl/precyzyjny-dobor-instalacji-gazowej.htm
Fantastyczne opinie, przyjazne relacje z naszymi Klientami dodają skrzydeł i motywują do jeszcze lepszej pracy i zaangażowania w montaż i serwis LPG każdego dnia!
Energy Gaz Polska prowadzi autoryzowane punkty Serwisu i montażu LPG dla następujących marek:
IV gen: BRC, PRINS, Landi Renzo, Lovato, Tartarini, Zavoli, KME, Stag
V gen: Vialle
VI gen: PRINS DLM, BRC
Nasz Serwis pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18.
Zapraszamy serdecznie do skorzystania ze usług Specjalistów Energy Gaz Polska! 22 810 00 90 Montaż i Serwis Auto-Gaz Warszawa!
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Wish this was in English as I am looking at converting my 2015 diesel sprinter
316 LGT to wersja FABRYCZNA, z Werk Mennheim a nie montaż instalacji u dealera 🙂
A co do oszczędności… No cóż. Przy przebiegu rzędu 100.000 km rocznie ja jestem do przodu na jakieś 15 tys zł. Trzeba z tym silnikiem jednak uważać. Łańcuch rozrządu obowiązkowo wymieniać co 120 tys, a na pewno przy każdym serwisie olejowym zajrzeć i sprawdzić stopień rozciągnięcia i czy nie wycina zębów na kołach. Niestety, zaniedbanie tego skutkuje drogą naprawą. A silnik z LPG nie daje takich objawów jak na samej benzynie, bo po prostu ma zaprogramowaną dużo większą tolerancję dawek powietrze/paliwo i w zwyklęj C-klasse już dawno zapaliłby się Check Engine. Tu dopiero przy wypadnięciu zapłonu. Z mojej strony też uważam, że system chłodzenia silnika powinien być wydajniejszy, bo potrafi się zagrzać a nie ma na tym żadnej kotroli bo auto nie ma wskaźnika, jedynie lampkę ostrzegawczą.
Ile auto w tej konfiguracji spala na trasie ?
Taki agregacik do takiego kloca? Chce to WGL ruszyć?
W takim bydlaku spodziewałem się klekota ;D
Ciekawi mnie jaka jest pojemność zbiornika LPG i jaki jest zasięg tego auta na tym zbiorniku
Trzeci