Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
AUDI A4 B8 2.0 TFSI Quattro Stronic 290tys km przebiegu - Serwis po zakupie + koła na lato

AUDI A4 B8 2.0 TFSI Quattro Stronic 290tys km przebiegu – Serwis po zakupie + koła na lato



W tym odcinku będziemy sie zajmować przeglądem i serwisem pozakupowym naszego dopiero co zakupionego auta firmowego. A jest nim klasycznie Audi A4 B8 avant (kombi) w naszym ulubionym setupie 2.0 TFSI 211KM (CNDC) połączone z 7 biegowa skrzynia DSG (stronic) i napędem quattro. Auto kupione okazyjnie w Polsce z nie malym przebiegiem blisko 300 tyś km.

Zapraszamy na film zespół Coobcio Garage 🙂

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

26 thoughts on “AUDI A4 B8 2.0 TFSI Quattro Stronic 290tys km przebiegu – Serwis po zakupie + koła na lato

  1. Ogólnie te a4 dobre auta wiadomo słaba jakość jeżeli chodzi o plastiki w środku… jeżdżąc po naszych drogach strzelają stukają… jak to powiedział mój ojciec kiedyś niemieckie ałdi nie na nasze drogi i jakoś to powiedzenie ma sens XD ale polecam każdemu audi jednak spoko są

  2. Siema, jak to jest z tymi felernymi maglownicami? Kupiłem A5 z 2.0TFSI, na biegu jałowym przy kręceniu kierownicą występują jakieś drgania karoserii. To była wada fabryczna? Magiel do regeneracji?

  3. A to na pewno poprawiony silnik? Sam rozglądam się za takim i z tego co wyczytałem to poprawione silniki miały zmienne fazy rozrządu na obu wałkach a tu widzę tylko na jednym. Pytam bo może za szybko skreśliłem parę samochodów błędnie myśląc, że to te wadliwe.

  4. Witam, jeżdżę też a4 b8 1.8 TFSI 120 PS. Ostatnio pyknelo 270 tys na liczniku. Od wymiany do wymiany nic nie dolewam. Jestem mega zadowolony. Wdzięczne auto którym zjedzilem pół Europy i dalej śmiga. Pozdrawiam i życzę bezawaryjnej eksploatacji!

  5. Teza odnośnie pobrania oleju, tylko u mnie stożek K&N sprawdzona wcześniej 1L na 1000km teraz 1L na 1500km więc poprawa jest…. oczywiście remont musi wjechać ale terminy u Szczepana zacne….

  6. Ładne to A4, jak samochód regularnie użytkowany i od czasu do czasu zewnętrzny prostownik doładuje akumulator, to wytrzyma on dłużej ( mam wrażenie że na 1-wszy montaż te akumulatory są dużo lepsze montowane, w końcu często na placu nowy samochód kilka tygodni może stać przed sprzedaniem i to go nie zabija ).
    Widać że poprzedni właściciel dbał i nie jeździł za ostro – skoro zawieszenie tyle wytrzymało …

Dodaj komentarz

Zadzwoń!