Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
BMW E90 Wypadanie zapłonu,falowanie obrotów. Bezpośredni wtrysk paliwa N43B20 Diagnozujemy

BMW E90 Wypadanie zapłonu,falowanie obrotów. Bezpośredni wtrysk paliwa N43B20 Diagnozujemy



Jeżeli chciałbyś mnie wesprzeć wejdź na:
https://zrzutka.pl/z9tf59
lub
https://patronite.pl/Auto-Bachus
——————————————————————
Siemanosaczyska ! 🙂
Wylądowało u mnie klasyczne poliftowe BMW E90. Z „cudownym” silnikiem serii N czyli N43B20. Nowszej generacji dwulitrowy czterocylindrowy silnik. Wchodzi doświadczenie, które nabyłem w walce z 335i. Dlatego teraz mogę się podzielić z Wami wnioskami jak to diagnozować. O to sposób jak sprawdzić wtryskiwacze bez ich wymiany.
Pozdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, klimatyzacja, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48

BLUZY KOSZULKI GADŻETY NAKLEJKI SMYCZE WLEPY I INNE PIERDOŁY
biuro@auto-bachus.pl
https://www.facebook.com/autobachus/

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

36 thoughts on “BMW E90 Wypadanie zapłonu,falowanie obrotów. Bezpośredni wtrysk paliwa N43B20 Diagnozujemy

  1. Gdybym nie kupił świadomie "uszkodzonego silnika po remoncie" czyli N54B30 – ten film nie miałby szans powstać. Nie wiedziałbym jak to diagnozować 🙂 nigdzie o tym nie napisali…W dalszym ciągu podtrzymuję swoje stanowisko : Zalecam serię M jako długotrwały silnik, N jako problematyczny i drogi w utrzymaniu. Nie neguję "róbta co chceta wasza brocha" ale chyba rozumiecie co mam na myśli.
    Pozdrawiam
    Naczelny Nosacz Wśród Januszy
    Kamil z Auto-Bachus
    P.S. Obecnie mój ulubiony silnik to M54B30.

  2. Mam to samo. Objawy to paląca się kontrolka silnika od czasu do czasu…czasami spadek mocy….dragonia…
    Bialy dym … nieraz trzyma olej nieraz muszę dolewać. Aso powiedziało wtryski…. warsztat niezalezny ze czujnik azotanów…. akcja serwisowa była na cewki i coś z hamulcami. Ato z 2009 200 tys przebiegu…. chętnie bym to naprawił.

  3. Mam Bmw e90 z serią "N" jak nie kupuj. Jak leje wtrysk to faktycznie to auto buczy przy przyśpieszaniu. Naprawdę ch*ewe samochody. W zestawie powinni dawać do nich laptopa i kabel serwisowy.

  4. Witam mam podobny problem w moim BMW e90 318i 129km. Z tym że nie ma żadnych praktycznie objawów ,żadnych błędów nic oprócz bardzo zwiększonego poboru paliwa. Sprawdzałem korekty na wtryskach. 3 cylinder wykazuje odchyłki w stosunku do pozostałych które chodzą prawie tak samo. Co zrobić żeby się upewnić ?

  5. Ja mam za to problem z wypadniem zapłonu po rozgrzaniu silnika zrobieniu około 20 km zgaszeniu silnika i po kilku minutach dosłownie 2/3 odpaleniu gasnie spadają obroty poniżej 500 set drga i po chwili gasnie i dzieje się tak za każdym razem No chyba że dodam dużo gazu wtedy przestaje gasna, wymieniana pokrywa uszczelki pokrywy zaworów teraz czas na świece pewnie dalej cewki a ja nie wiem czy się tej usterki pozbędę🤷‍♂️ w dalszej kolejności przewiduję wtryski też

  6. Tez mam ten problem, wymieniłem czujnik położenia walka rozrządu. Auto jedzie duzo lepiej ale na zimnym check engine mruga i chodzi na 3 gary. Na postoju około 3 min na ciepłym znów zaczyna mrugać. Odpalam gaszę i jest na chwile Ok. Chyba czeka mnie zmiana wtrysku

  7. Nosacz jest typem człowieka który potrafi wkurwiac innych swoją gadką/szyderą/powiedzonkami i ogólnie poczuciem humoru….Pewnie nie mała grupa go nie lubi za to pitolenie w realu, ale ja wiem ze pod tą maską jest fajny, wartościowy, koleżeński gość
    ✌️😎💪

  8. Spoko materiał. Miałem e87 i e91 z tym motorem. Wymiana wtrysków to podstawa w tym silniku ale jest jeszcze równie ważna bolączka czyli problemy z kontrolką cisnienia oleju – często jest tak że elektro zawór regulacji ciśnienia oleju który jest zamontowany w bloku przestaje działać i jest problem. Problemem też jest sam czujnik ciśnienia oleju z wtyczką na trzy przewody lubi sie popsuc a i sama pompa oleju nie należy do niezniszczalnych. Błąd NOX to standard nie oplaca sie wymieniac modułu bo i tak go szlag trafi jeszcze za naszej kadencji, można z tym żyć – bedzie wiecej palił . Najlepszy patent to wykodować. pozdrawiam

  9. Witam. Ten sam silnik n43. Wypadanie zapłonu 2cylinder. Wymiana świec oraz cewki i teraz chodzi na 3cylindry i błąd niskie ciśnienie czujnika paliwa. Zamieniałem czujnik ze sprawną bmką i nadal chodzi na 3cylindry. Czyli raczej wtrysk do wymiany?

  10. Witam kolejny Ciekawy materiał. A co powiecie na takie objawy w m50b20 ?
    Auto e36 swapowy silnik bez vanosa. Dodatkowo ktoś założył kolektor, przeplywke, przepustnice, listwę wtryskowa z m50b20.

    Silnik od zawsze dziwnie chodził ostatnio jeszcze gorzej, wymieniłem, świece i fajki na nowe, listwę wtryskowa na 2.0 lecz regulator cianienia jest tam 3,5. Zamienialiśmy cewki, aż w końcu wymieniłem czujnik wałka. Auto zaczęło normalniej jeździć ale dalej dłużej odpada strzeli w wydech a na wolnych obrotach na ciepłym silniku trzęsie aż całą budą. Dodam ze na lpg to samo. Wiązka boscha.Jakieś pomysły ?

  11. Hej. Mam e90 z tym silnikiem i niestety też mi wypada zapłon i nikt nie potrafi zdiagnozować a niby podmieniali cewki, wtryski itp 😔. Myślę czy go nie sprzedać i myślę czy kupić też e90 ale może z innym silnikiem. Jaki byś polecał w tym modelu silnik benzynowy? Są jakieś dobre silniki w tym modelu w ogóle?

    Dzieki za odpowiedź.

  12. Jest strona na której jest wszystko pięknie opisane, każdą bolączką N. Sam posiadam N43 i zrobiłem nim 300kk, wymieniłem wtryski, rozrząd, parę czujników, pompę i złego słowa nie powiem, ale trzeba też samemu coś umieć a nie wszystko mechanik. Kabel + Inpa + Live Data + sztuka adaptacji i jeździsz a jeździsz.

  13. 25:00 korekty w góre więc zwiększony wlew jeżeli ten wtrysk sobie kapał lub lał to paliwo zamiast rozpylone to wlane. Ciekawe czy ten wtrysk dało by się wyczyścić, mógł być problem przy rozkręcaniu czy też z węża poszedł jakiś brudek i zatkał pół wtrysku

Dodaj komentarz

Zadzwoń!