Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
BMW X6 na GAZ?? 3.0 Turbo N55 B30 zasilane LPG po montażu instalacji gazowej KME w @Abart Auto&Gaz

BMW X6 na GAZ?? 3.0 Turbo N55 B30 zasilane LPG po montażu instalacji gazowej KME w @Abart Auto&Gaz



Kolejny mit obalony! BMW X6 3.0 Turbo N55 B30 jeździ na gazie po montażu instalacji gazowej KME Nevo Sky Direct w Abart Auto & Gaz serwis Wrocław. Slogan Będziesz Miał Wydatki nie dotyczy już prezentowanego BMW X6 E71, ponieważ po montażu instalacji gazowej wydatki na paliwo będą prawie o połowę niższe.

Marka i model: BMW X6 E71
Rok produkcji: 2013
Pojemność i moc silnika: 2979 ccm, 225 kW (305 KM)
Przebieg w dniu montażu instalacji gazowej: 46434 km
Instalacja gazowa: KME Nevo Sky Direct 2
Zbiornik LPG: toroidalny 73 litry
Zasięg na gazie: 400-500 km
Zwrot z inwestycji: po 19 000 km
Wycena instalacji gazowej:
https://www.abart.com.pl/sprawdz-cene

Abart Auto & Gaz Serwis Wrocław
Samochodowe instalacje gazowe.
www.abart.com.pl
Facebook https://www.facebook.com/AbartAutoGazSerwis/
Montaż filmu Michał Kubarski.

Historia firmy Abart sięga początku roku 1995 kiedy to aktualni członkowie zarządu założyli spółkę Abart s.c. i uruchomili mały warsztat montujący instalacje gazowe we Wrocławiu przy ulicy Warsztatowej 7. Wspólnicy dokonali samodzielnie pierwszej przeróbki samochodu na autogaz 30 marca 1995 roku. Pierwszym przerobionym na autogaz samochodem był popularny wtedy Polonez.

Dzięki dobrej jakości montażu instalacji gazowych i odpowiedniemu doborowi instalacji gazowych BRC i Lovato firma Abart autogaz szybko przejęła znaczną część wrocławskiego runku samochodowych instalacji gazowych. Po miesiącu zostali zatrudnieni i przeszkoleni pierwsi pracownicy – monterzy instalacji gazowych. Po kilku miesiącach działalności dokonano pierwszej przeróbki na autogaz samochodu z wtryskiem benzyny, co w tamtych czasach było bardzo znacznym skokiem technologicznym.

Szybki rozwój techniczny i uznanie wśród klientów spowodowały konieczność przeprowadzki do większego warsztatu montującego instalacje gazowe. Wybór padł na pomieszczenia na terenie Ośrodka Szkolenia Kierowców PZMot we Wrocławiu, Na Niskich Łąkach 6. Tam właśnie firma Abart autogaz poczyniła szybkie postępy i po roku działalności stała się największą firmą przerabiającą samochody na autogaz we Wrocławiu. Firma zaczęła obsługiwać klientów z całego Dolnego Śląska, m.in. z Kłodzka, Wałbrzycha, Legnicy i Jeleniej Góry. Do firmy przyjeżdżali również klienci z dalej oddalonych miast czyli Opola, Łodzi czy Poznania.

Po ponad dwóch latach od rozpoczęcia działalności latem 1997 roku firma Abart Autogaz doznała olbrzymich strat na skutek powodzi tysiąclecia, która zaatakowała Wrocław właśnie przez ulicę Na Niskich Łąkach. Dzięki szybkiej odbudowie warsztatu i ciężkiej pracy całej załogi straty zostały powetowane po kilku miesiącach działalności.

Firma przerabiała na LPG coraz więcej skomplikowanych pojazdów co pozwoliło na zatrudnianie i szkolenie kolejnych pracowników, którzy pracują do dziś przy montażu samochodowych instalacji gazowych zarówno w firmie Abart Autogaz jak i wielu innych podmiotach działających we Wrocławiu, na Dolnym Śląsku jak i za granicą naszego kraju.

Na przełomie roku 1999 i 2000 firma rozpoczęła ekspancję na rynek wschodni o otworzyła warsztat montujący instalacje gazowe w stolicji Rosji Moskwie. Niestety jak się później okazało, było to zbyt wcześnie i instalacje gazowe proponowane przez naszą firmę były wtedy zbyt nowatorskie i za drogie na temten rynek.

Kolejnym znaczącym krokiem w historii firmy Abart Autogaz było otwarcie wiosną 2004 roku oddziału w Legnicy przy ulicy Borsuczej. W kolejnym roku został otwarty następny oddział montujący samochodowe instalacje gazowe w Opolu przy ulicy Oleskiej. W tym samym roku firma zmieniła osobowość prawną na Sp. z o.o. Rok ten był przełomowy również dlatego, że firma zaczęła jako podwykonawca montować instalacje gazowe na terenie Niemiec.

W międzyczasie po 11-stu latach działalności Abart zmienił siedzibę główną przenosząc się do budynku położonego we Wrocławiu przy ulicy Krzemienieckiej 5. Dzięki doświadczeniu zdobytemu podczas współpracy z niemieckimi firmami i zapoznaniu się ze specyfiką rynku zarząd firmy postanowił rozwijać działalność na tamtym rynku.

W 2006 roku została założona w Leverkusen spółka Abart GmbH, która prężnie działa na rynku samochodowych instalacji gazowych na terenie Niemiec. Posiadała już 3 oddziały (Leverkusen, Regensburg i Hamburg), a instalacje są tam montowane przez doświadczonych pracowników z Polski, którzy dzięki bardzo wysokim wymaganiom niemieckich klientów stale podnosili swoje kwalifikacje. Dzięki temu mogli jeszcze lepiej wykonywać swoją pracę również w Polsce. W związku z zaangażowaniem się w pracę za zachodnią granicą naszego kraju podjęto decyzję o zamknięciu polskich oddziałów firmy i dalszym prowadzeniu działalności tylko w siedzibie głównej we Wrocławiu przy ulicy Krzemienieckiej 5.
https://www.abart.com.pl/pl/historia-firmy

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

18 thoughts on “BMW X6 na GAZ?? 3.0 Turbo N55 B30 zasilane LPG po montażu instalacji gazowej KME w @Abart Auto&Gaz

  1. Niestety ale po trzecim filmie nie chce mi się tego już oglądać. Permanentna wyuczona reklama na pamięć w każdym filmie. Wystarczy oglądnąć jeden i w reszcie filmów jest dokładnie to samo tylko inne auto. Konkretów zero, wyliczenie opłacalności na podstawie spalania to tylko jedna ze składowych, niestety instalacja to też dodatkowe koszty, sama instalacja tania też nie jest więc żeby to miało sens trzeba robić konkretne przebiegi. Odsyłacie na stronę, na której totalnie nic się człowiek nie dowie… Macie opatentowane niby te auta i tak trudno podać widełki cenowe kosztu takiej instalacji ?? Cóż tam się może zmienić w cenie skoro macie oklepany taki 1.8TSI, że trzeba indywidualną wycenę robić instalacji każdemu ?? Straciłem czas na kilka filmów i prócz reklamy nie dowiedziałem się niczego konkretnego. Na plus w zasadzie tylko jakość wideo bo o instalacjach się nie dowiedziałem niczego poza firmą. Do niektórych aut te zbiorniki są za małe, owszem stacji jest wiele lecz zatrzymywanie się co chwilę na tankowanie to na pewno nie jest przyjemne, ale to już kwestia indywidualna czy ktoś chce mieć więcej miejsca czy częściej tankować. Więcej konkretów, a mniej wyuczonych regułek bo nikt tego nie będzie oglądał. Oglądam po to żeby się cokolwiek dowiedzieć.

  2. Zajebiste auto, szacun za montaż. Do tej czołówki abart już się nawet przyzwyczaiłem lecz może mógłbyś pomyśleć o mikrofonie dla siebie. Masz dobry głos którego się dobrze słucha. Pozdro

Dodaj komentarz

Zadzwoń!