Cześć! Podobają Ci się moje materiały i chcesz wyrazić swoją wdzięczność możesz to zrobić wpłacając dowolną kwotę na poniższe dane. Najważniejsze jest to że chcesz to zrobić i możesz ale jest całkowicie w porządku jeśli nie chcesz lub nie możesz. Dziękuję w komentarzu jest wystarczającą formą wdzięczności.
Lucjan Żurek numer rachunku 49109016650000000065053740 – Santander Bank z dopiskiem „wsparcie”. W tytule możesz umieścić swoje dane np. nazwę kanału wtedy te dane umieszczę na liście wspierających kanał. W innym wypadku będzie to darowizna anonimowa.
Kontakt: lucjantopidrut@gmail.com
Masz zepsuty gwint świecy i chcesz go samodzielnie naprawić kupując zestaw do naprawy gwintów. W tym filmie opowiadam o tym jakie niespodzianki czekają na Ciebie w trakcie takiej pracy. Typowe narzędzia są po prostu za krótkie i trzeba je przedłużyć aby dało się taką naprawę wykonać bez zdejmowania głowicy.
Wkrętarko wiertarka bez szczotkowa bardzo mocna, mała na wiertło max fi 13 – moja to dokładnie zestaw – M12CDD-202C dwa akumulatory po 2 Ah
Teraz nie widzę w ofercie takiej. Tutaj jest link do identycznej tylko z akumulatorem 4Ah – symbol – M12CDD-402C są jeszcze inne akumulatory. https://www.ceneo.pl/23051677#crid=313733&pid=21026
Wkrętarka mała ale „wariat” rozwiercam nią śruby w kołach czy w zwieszeniu samochodów. Po kilku latach działa tak samo sprawnie jak na początku.
Co to są linki afiliacyjne?
To spersonalizowane linki które umożliwiają zarabianie pieniędzy osobie do której są przypisane (numer na końcu linku). Jeśli klikniesz w taki link i kupisz coś to ty nie płacisz więcej a ja otrzymuję część prowizji jaką sklep płaci sieci partnerskiej.
Jeśli też chcesz korzystać z takiej formy zarabiania pieniędzy możesz zapisać się do takiego programu poprzez poniższy link – do Programu Partnerskiego Ceneo: https://partnerzy.ceneo.pl/Account/Register?referrer=21026
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Related
18 thoughts on “"Cała" prawda o Naprawa gwintu świecy bez demontażu głowicy!”
Miło mi że tu jesteś, zapraszam do komentowania i zadawania pytań. Miłego dnia!
A2 jest to nic innego jak AISI304 a ona jest niemagnetyczna więc albo masz błędną wiedzę albo producent oszukuje na materiale a drugi temat, zerwane gwinty w gniazdach są w 100% winą osób przykręcających świece. Klucz dynamometryczny jest z nami prawie 100 lat a widzę że dalej jest to narzędzie z kosmosu dla większości ludzi
Bardzo dobry film, szacunek za wiedzę jak również podzielenie się historią kłopotliwych napraw, taka wiedza napewno przyda się w praktyce. Super dziękuję! 👍
Było by wspaniale gdybyś podzielił się swoim doświadczeniem w naprawie gwintów śrub trzymających cewki które w rodzinie F4r mechanicy zrywają nagminnie. Miałem 3 samochody z tym silnikiem i we wszystkich były zerwane gwinty. Ja wymieniłem śruby na szpilki wklejone na czerwony klej do gwintów i trzyma ale chętnie naprawił bym to trwale/ zgodnie ze sztuką ale obawiam się że mięsa w głowicy nie starczy na gwint o oczko większy.
Witam, mam pytanie odnośnie tych sprężynek do naprawy. Nie są one jednorazowe?Wkręcić świecę i już więcej jej nie ruszać. I nie lepiej jest wkręcić tulejki które więcej wytrzymają?
Fajne szczegóły , jak zawsze . Kiedyś u mnie rozwaliło tłok i opiłki Alu były wszędzie , silnik wystartował od razu ale po przegazówce nie wyczyszczony dokładnie układ dolotu po podkładał zawory brakło kompresji i ponowna rozbiórka heheeh – kto nie myje nie jedzie hehehe . I to ważne jak podłoży jeden zawór w jednym cylindrze , wypali alu na 100% , jak podłoży więcej i się przestaną domykać , rozbiórka nas nie minie 🙂
Miło mi że tu jesteś, zapraszam do komentowania i zadawania pytań. Miłego dnia!
Naprawa gwintów jest łatwa, ja w wieku 17 lat, wyciągałem urwane świece z 20 głowic
Dziękuję!
hit
A2 jest to nic innego jak AISI304 a ona jest niemagnetyczna więc albo masz błędną wiedzę albo producent oszukuje na materiale a drugi temat, zerwane gwinty w gniazdach są w 100% winą osób przykręcających świece. Klucz dynamometryczny jest z nami prawie 100 lat a widzę że dalej jest to narzędzie z kosmosu dla większości ludzi
Siemanko. Widzę, że mamy takie same kanapy z Abry😆
Cześć. Do gwintowania pod spiralki trzeba używać gwintowników STI, czy może być zwykły ??
Bardzo dobry film, szacunek za wiedzę jak również podzielenie się historią kłopotliwych napraw, taka wiedza napewno przyda się w praktyce. Super dziękuję! 👍
👍
Było by wspaniale gdybyś podzielił się swoim doświadczeniem w naprawie gwintów śrub trzymających cewki które w rodzinie F4r mechanicy zrywają nagminnie. Miałem 3 samochody z tym silnikiem i we wszystkich były zerwane gwinty. Ja wymieniłem śruby na szpilki wklejone na czerwony klej do gwintów i trzyma ale chętnie naprawił bym to trwale/ zgodnie ze sztuką ale obawiam się że mięsa w głowicy nie starczy na gwint o oczko większy.
Normalna morda na youtube, życzę wielu sukcesów 😀
Dziękuję za interesujący materiał.
Mądrego warto posłuchać. Bardzo Merytoryczny i ciekawy odcinek. Pozdrawiam
Merytoryka jak zawsze na najwyższym poziomie, dzisiejszy materiał warto dodatkowo pochwalić za wysoką jakość audiowizualną.
Świetny film, dużo przydatnej wiedzy, której prózno szukać w książkach(co nie znaczy, ze nie należy ich czytać!). Dzięki za to.
Witam, mam pytanie odnośnie tych sprężynek do naprawy. Nie są one jednorazowe?Wkręcić świecę i już więcej jej nie ruszać. I nie lepiej jest wkręcić tulejki które więcej wytrzymają?
Nie udało mi się nigdy naprawić gwintu z helicoli zawsze cięło mi gwint na śrubie. Zawsze kończyło się przegwintowaniem na większy rozmiar.
Fajne szczegóły , jak zawsze . Kiedyś u mnie rozwaliło tłok i opiłki Alu były wszędzie , silnik wystartował od razu ale po przegazówce nie wyczyszczony dokładnie układ dolotu po podkładał zawory brakło kompresji i ponowna rozbiórka heheeh – kto nie myje nie jedzie hehehe . I to ważne jak podłoży jeden zawór w jednym cylindrze , wypali alu na 100% , jak podłoży więcej i się przestaną domykać , rozbiórka nas nie minie 🙂