
"Cała" prawda o Naprawa gwintu świecy bez demontażu głowicy!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Cześć! Podobają Ci się moje materiały i chcesz wyrazić swoją wdzięczność możesz to zrobić wpłacając dowolną kwotę na poniższe dane. Najważniejsze jest to że chcesz to zrobić i możesz ale jest całkowicie w porządku jeśli nie chcesz lub nie możesz. Dziękuję w komentarzu jest wystarczającą formą wdzięczności.
Lucjan Żurek numer rachunku 49109016650000000065053740 – Santander Bank z dopiskiem „wsparcie”. W tytule możesz umieścić swoje dane np. nazwę kanału wtedy te dane umieszczę na liście wspierających kanał. W innym wypadku będzie to darowizna anonimowa.
Kontakt: lucjantopidrut@gmail.com
Masz zepsuty gwint świecy i chcesz go samodzielnie naprawić kupując zestaw do naprawy gwintów. W tym filmie opowiadam o tym jakie niespodzianki czekają na Ciebie w trakcie takiej pracy. Typowe narzędzia są po prostu za krótkie i trzeba je przedłużyć aby dało się taką naprawę wykonać bez zdejmowania głowicy.
Wkrętarko wiertarka bez szczotkowa bardzo mocna, mała na wiertło max fi 13 – moja to dokładnie zestaw – M12CDD-202C dwa akumulatory po 2 Ah
Teraz nie widzę w ofercie takiej. Tutaj jest link do identycznej tylko z akumulatorem 4Ah – symbol – M12CDD-402C są jeszcze inne akumulatory.
https://www.ceneo.pl/23051677#crid=313733&pid=21026
Wkrętarka mała ale „wariat” rozwiercam nią śruby w kołach czy w zwieszeniu samochodów. Po kilku latach działa tak samo sprawnie jak na początku.
Do standardowych gwintów mam zestaw naprawczy typu helicoil coś podobnego do tego:
https://www.ceneo.pl/72948431#crid=313799&pid=21026
Co to są linki afiliacyjne?
To spersonalizowane linki które umożliwiają zarabianie pieniędzy osobie do której są przypisane (numer na końcu linku). Jeśli klikniesz w taki link i kupisz coś to ty nie płacisz więcej a ja otrzymuję część prowizji jaką sklep płaci sieci partnerskiej.
Jeśli też chcesz korzystać z takiej formy zarabiania pieniędzy możesz zapisać się do takiego programu poprzez poniższy link – do Programu Partnerskiego Ceneo:
https://partnerzy.ceneo.pl/Account/Register?referrer=21026
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Miło mi że tu jesteś, zapraszam do komentowania i zadawania pytań. Miłego dnia!
Naprawa gwintów jest łatwa, ja w wieku 17 lat, wyciągałem urwane świece z 20 głowic
Dziękuję!
hit
A2 jest to nic innego jak AISI304 a ona jest niemagnetyczna więc albo masz błędną wiedzę albo producent oszukuje na materiale a drugi temat, zerwane gwinty w gniazdach są w 100% winą osób przykręcających świece. Klucz dynamometryczny jest z nami prawie 100 lat a widzę że dalej jest to narzędzie z kosmosu dla większości ludzi
Siemanko. Widzę, że mamy takie same kanapy z Abry😆
Cześć. Do gwintowania pod spiralki trzeba używać gwintowników STI, czy może być zwykły ??
Bardzo dobry film, szacunek za wiedzę jak również podzielenie się historią kłopotliwych napraw, taka wiedza napewno przyda się w praktyce. Super dziękuję! 👍
👍
Było by wspaniale gdybyś podzielił się swoim doświadczeniem w naprawie gwintów śrub trzymających cewki które w rodzinie F4r mechanicy zrywają nagminnie. Miałem 3 samochody z tym silnikiem i we wszystkich były zerwane gwinty. Ja wymieniłem śruby na szpilki wklejone na czerwony klej do gwintów i trzyma ale chętnie naprawił bym to trwale/ zgodnie ze sztuką ale obawiam się że mięsa w głowicy nie starczy na gwint o oczko większy.
Normalna morda na youtube, życzę wielu sukcesów 😀
Dziękuję za interesujący materiał.
Mądrego warto posłuchać. Bardzo Merytoryczny i ciekawy odcinek. Pozdrawiam
Merytoryka jak zawsze na najwyższym poziomie, dzisiejszy materiał warto dodatkowo pochwalić za wysoką jakość audiowizualną.
Świetny film, dużo przydatnej wiedzy, której prózno szukać w książkach(co nie znaczy, ze nie należy ich czytać!). Dzięki za to.
Witam, mam pytanie odnośnie tych sprężynek do naprawy. Nie są one jednorazowe?Wkręcić świecę i już więcej jej nie ruszać. I nie lepiej jest wkręcić tulejki które więcej wytrzymają?
Nie udało mi się nigdy naprawić gwintu z helicoli zawsze cięło mi gwint na śrubie. Zawsze kończyło się przegwintowaniem na większy rozmiar.
Fajne szczegóły , jak zawsze . Kiedyś u mnie rozwaliło tłok i opiłki Alu były wszędzie , silnik wystartował od razu ale po przegazówce nie wyczyszczony dokładnie układ dolotu po podkładał zawory brakło kompresji i ponowna rozbiórka heheeh – kto nie myje nie jedzie hehehe . I to ważne jak podłoży jeden zawór w jednym cylindrze , wypali alu na 100% , jak podłoży więcej i się przestaną domykać , rozbiórka nas nie minie 🙂