Jak zawsze czytam Wasze komentarze. Prosiliście o krótki test instalacji LPG w warunkach zimowych.
Po jakim czasie instalacja LPG zaskoczy i przełączy się na gaz ? Latem było to poniżej 1 minuty.
CraVe DRIVE
#dacia #duster
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Related
19 thoughts on “Czas przełączenia z benzyny na LPG fabrycznej instalacji gazowej Dacia Duster 2 zimą”
Ciekawe gdybyś to samo zrobił jadąc z założoną osłoną zimową na chłodnicy.
No tak jest w zimie mam tak samo . Chociaż nie ma u nas – 18'. Czas przelanczania LPG przy – 5' taka temperatura jesteś na Śląsku to około 10 minut jazdy.
Coś ewidentnie jest nie tak, 1.6 MPI (BSE), dosłownie po chwili przełącza się na gaz (przy około -10/-15), około 1 min auto odpalone (wolne obroty), i po 1km auto jedzie na gazie, na benzynie czy na gazie, podczas przełączania itp zero problemów, nie czuć różnicy czy benzyna czy gaz.
Pytanie jaki typ instalacji masz ? Ja według danych mam LR LI18 ? Na ich stronie taka nie istnieje. Według producenta wymiana filtrów co 60tys km. Idioci . Land pisze że co 20 a po 60 regeneracja wtrysków . Świadome działanie na niekorzyść klientów. Czy wymieniacie filtry wcześniej ?
Samochód żeby przełączyć się na gaz potrzebuje około 30 stopni temperaturę płynu,u mnie na Stagu przełącza się maksymalnie po 1,5 kilometra zimą latem po 500 metrach ,a w upały przełącza się od razu po zapaleniu.
Czas przełączania zależy od temperatury płyny chłodniczego który zasila parownik. Temp. Ok 32st. dla benzyńiak to ok 2km, w lato 700m dla silnika 1800ccm. Jak szarpie to gowńiane komponenty dali lub źle zestrojona instalacja jak to w Daci.
Fajnie że takie filmy robisz. Można się odnieść do Twoich spostrzeżeń i do komentarzy pod filmem. Wielu dziennikarzy motoryzacyjnych po raz setny się słyszy (plastiki są twarde). A nikt auta nie pokazał od spodu. Myślę że był by to ciekawy materiał pt. Czy sam dasz rady bez problemu wymienić olej lub tłumik. Jak podwozie wygląda po … KM . Wybacz ale w wiele zakamarków sam w aucie zaglądam pomimo że nie jestem mechanikiem. Liczę na to że twój kanał z czasem pokaże te zakamarki. Pozdrawiam
15 minut to trochę dużo u mnie duster przełącza się szybciej. Ale ja wyłączam ogrzewanie i włączam dopiero jak silnik się rozgrzeje i przejdzie na gaz.
W Daciach instalacja przełącza się w temp. zewnętrznej powyżej +10 st.C po uzyskaniu 20st.C płynu chłodzącego, w temp zewnętrznej poniżej +10st.C po uzyskaniu 40st.C płynu chłodzącego.
fabryczna instalacja aaa to dobre, nie ma to nic wspólnego ani z dacią ani z renault, zwykła instalacja zakładana przez gazownika na zlecenie producenta
U mnie jest podobnie. Przy około -5,-8 instalacja przełącza sie po około 2km. Czasami występuje delikatne szarpnięcie a czasami płynnie przejdzie na gaz.
Ja sprawdzałem przy mniejszych mrozach(-8-10). Czasu nie mierzyłem, do tego ruszałem od razu po odpaleniu(parkowanie na dworze, ale mata na szybie). I raz przełączył mi się po niecałym kilometrze, a na drugi dzień po niecałych 3km. Temperatura zbliżona. Różnica wynikła z tego, że jechałem w dwie różne strony. Raz pod sporą górkę w dwie osoby, a drugi raz lekko z górki i sam. Jak silnik pracuje pod małym obciążeniem, to powoli się rozgrzewa. Oczywiście jak ruszam, to od razu włączam osuszanie szyby, a przy okazji też grzanie szyby tylnej i lusterek. Przy tych mrozach włączałem też grzanie tyłka.
Mam do Was pytanie.Mam Dacie 1.0lpg od 6 miesięcy 3,5 tys km.i zauważyłem że przy zimnym silniku na benzynie silnik nie wchodzi na obroty przy małym wciśnięciu gazu,a jak depne to silnik przerywa zanim wejdzie na obroty.Napiszcie czy też tak macie.
Ciekawe gdybyś to samo zrobił jadąc z założoną osłoną zimową na chłodnicy.
No tak jest w zimie mam tak samo . Chociaż nie ma u nas – 18'. Czas przelanczania LPG przy – 5' taka temperatura jesteś na Śląsku to około 10 minut jazdy.
Dobrze wiedziec takie rzeczy 😀
Coś ewidentnie jest nie tak, 1.6 MPI (BSE), dosłownie po chwili przełącza się na gaz (przy około -10/-15), około 1 min auto odpalone (wolne obroty), i po 1km auto jedzie na gazie, na benzynie czy na gazie, podczas przełączania itp zero problemów, nie czuć różnicy czy benzyna czy gaz.
Pytanie jaki typ instalacji masz ? Ja według danych mam LR LI18 ? Na ich stronie taka nie istnieje. Według producenta wymiana filtrów co 60tys km. Idioci . Land pisze że co 20 a po 60 regeneracja wtrysków . Świadome działanie na niekorzyść klientów. Czy wymieniacie filtry wcześniej ?
Samochód żeby przełączyć się na gaz potrzebuje około 30 stopni temperaturę płynu,u mnie na Stagu przełącza się maksymalnie po 1,5 kilometra zimą latem po 500 metrach ,a w upały przełącza się od razu po zapaleniu.
Czas przełączania zależy od temperatury płyny chłodniczego który zasila parownik. Temp. Ok 32st. dla benzyńiak to ok 2km, w lato 700m dla silnika 1800ccm. Jak szarpie to gowńiane komponenty dali lub źle zestrojona instalacja jak to w Daci.
jeżdżę samochodami z gazem od 97 roku i wydaje mi się że 15 minut (prawie 16) to zdecydowanie za długo. nawet przy -20
Ahoj ! Velice pěkná ukázka . Taková velká zima -18 nebývá často , ale je vidět ,že Duster na LPG pracuje bez problému. Pokračujte v natáčení , díky
Fajnie że takie filmy robisz. Można się odnieść do Twoich spostrzeżeń i do komentarzy pod filmem. Wielu dziennikarzy motoryzacyjnych po raz setny się słyszy (plastiki są twarde). A nikt auta nie pokazał od spodu. Myślę że był by to ciekawy materiał pt. Czy sam dasz rady bez problemu wymienić olej lub tłumik. Jak podwozie wygląda po … KM . Wybacz ale w wiele zakamarków sam w aucie zaglądam pomimo że nie jestem mechanikiem. Liczę na to że twój kanał z czasem pokaże te zakamarki. Pozdrawiam
15 minut to trochę dużo u mnie duster przełącza się szybciej. Ale ja wyłączam ogrzewanie i włączam dopiero jak silnik się rozgrzeje i przejdzie na gaz.
proponowal bym na zime pelen zbiornik benzyny miec
W Daciach instalacja przełącza się w temp. zewnętrznej powyżej +10 st.C po uzyskaniu 20st.C płynu chłodzącego, w temp zewnętrznej poniżej +10st.C po uzyskaniu 40st.C płynu chłodzącego.
fabryczna instalacja aaa to dobre, nie ma to nic wspólnego ani z dacią ani z renault, zwykła instalacja zakładana przez gazownika na zlecenie producenta
U mnie jest podobnie. Przy około -5,-8 instalacja przełącza sie po około 2km. Czasami występuje delikatne szarpnięcie a czasami płynnie przejdzie na gaz.
Ja sprawdzałem przy mniejszych mrozach(-8-10). Czasu nie mierzyłem, do tego ruszałem od razu po odpaleniu(parkowanie na dworze, ale mata na szybie). I raz przełączył mi się po niecałym kilometrze, a na drugi dzień po niecałych 3km. Temperatura zbliżona. Różnica wynikła z tego, że jechałem w dwie różne strony. Raz pod sporą górkę w dwie osoby, a drugi raz lekko z górki i sam. Jak silnik pracuje pod małym obciążeniem, to powoli się rozgrzewa. Oczywiście jak ruszam, to od razu włączam osuszanie szyby, a przy okazji też grzanie szyby tylnej i lusterek. Przy tych mrozach włączałem też grzanie tyłka.
Ile km przejechałeś zanim się przełączył?
Mam do Was pytanie.Mam Dacie 1.0lpg od 6 miesięcy 3,5 tys km.i zauważyłem że przy zimnym silniku na benzynie silnik nie wchodzi na obroty przy małym wciśnięciu gazu,a jak depne to silnik przerywa zanim wejdzie na obroty.Napiszcie czy też tak macie.
Gdzie był aż taki mróz?