Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Jak odrdzewić i naprawić zardzewiały, nieszczelny bak motocykla - renowacja zbiornika paliwa Kreem

Jak odrdzewić i naprawić zardzewiały, nieszczelny bak motocykla – renowacja zbiornika paliwa Kreem



Instrukcja jak uratować zardzewiały i nieszczelny zbiornik paliwa za pomocą chemii Kreem

Hej, chcieliśmy Wam pokazać jak samodzielnie uratować zbiornik paliwa który zardzewiał wewnątrz, który jest nieszczelny.

Dzięki zastosowaniu tych preparatów, oczyścicie bak i utworzycie wewnątrz starego zbiornika nowy zbiornik paliwa, który przetrwa wiele lat.

Jak stosować preparaty Kreem

Odrdzewiamy, i zabezpieczamy wnętrze zbiornika

Zapraszamy na nasza stronę www.conrad-motors.com i do naszego salonu gdzie dostaniecie wszystko co potrzebujecie do waszego Harleya

Jeśli macie jakieś pytania, wątpliwości napisz w komentarzu pod filmem.

Subskrybuj ten kanał. Polub film żebyśmy wiedzieli czy Ci się podobał.

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

21 thoughts on “Jak odrdzewić i naprawić zardzewiały, nieszczelny bak motocykla – renowacja zbiornika paliwa Kreem

  1. Amatorka, zbiornik był już zapewne używany wiele razy w pokazach takich jak ten, więc wnętrze zbiornika pewnie było jak lustro, stąd nie pokazano jego w poszczególnych etapach.

  2. Zacny film.
    Jednak od mojej nauczycielki chemi dostajesz pałę… wlanie wody do kwasu… trzeba zrobić mieszankę osobno i potem wlać do baku.
    Widać że to tylko ściema dla filmiku i reklamy a nie że czyścisz go bo potrzebujesz… nie trzepiesz zbiornikiem po wlaniu środka by się cała powierzchnia z nim kontaktowała i nie pokazujesz co wylewasz i jak wyglądało wnętrze tanka przed zabiegiem…

  3. Fajnie że powstał polski filmik o zabezpieczaniu wnętrza zbiornika. Ale renowację tego zbiornika oceniam na 3-. Po pierwsze najpierw należało przyspawać lub dogrzać mocowanie gumy z prawej strony zbiornika. Gdy bedziesz to robił po malowaniu to opalisz farbę którą przed chwilą wymalowałeś wnętrze.

    Po drugie szkoda że nie pokazałeś efektów usunięcia farby z wnętrza zbiornika po wlaniu drugiego preparatu. To że usuwa farbę na zewnątrz to nie świadczy o tym że usunie farbę z wnętrza. To są zupełnie inne gatunki farb. Pozatem zbiornik wygląda jakby ktoś go z zewnątrz pomalował "szprejem".
    Wątpię żeby ten preparat usunął oryginalną farbę z wnętrza.

    Po trzecie wnętrze słabo wygląda po malowaniu, widać zacieki i nierówną powłokę, może to i nie ma znaczenia, bo to wnętrze, ale fajniej jakby warstwa farby była jednakowa.
    Nie piszę tego żeby się mądrzyć, ale w dobrej wierze, żeby przy kręceniu następnych zbiorników było lepiej.

    Kilka zbiorników udało mi sie uratować, zapraszam do obejrzenia mojej roboty http://www.motors-creator.blogspot.com zakładka naprawa zbiorników paliwa.
    Pozdrawiam Konrad Bagnowski

Dodaj komentarz

Zadzwoń!