Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 - opinia po 1,5 roku // Auto Moto Pasje

Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 – opinia po 1,5 roku // Auto Moto Pasje



Chcieliście więcej Jeepa, to proszę. Tym razem szczera opinia po półtora roku od zakupu. Coś się zepsuło? Czy nadal lubię to auto? Jakie ma zalety, jakie wady? Jeśli też planujecie zakup podobnego, może ten film coś Wam podpowie. Zapraszam do oglądania!

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

36 thoughts on “Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 – opinia po 1,5 roku // Auto Moto Pasje

  1. Jak to 4.7 nie może palić 5 czy 6 litrów benzyny??? Oczywiście, że może. Może duuużo więcej. 5-6 litrów to on spala przy samym uruchomieniu🤣😂🤣
    Poważnie, super film👌. Szukam i szukam jakiegoś porządnego WJ z V8 ale same trupy póki co. Może masz jakąś poradę na zakup WJ-ta w dobrym stanie?

    P.S. Najbardziej podoba mi się właśnie taki granatowy jak twój.

  2. Super materiał, merytorycznie, szczerze i naturalnie.
    Używam WK 5.7 i też na benzynie. Do codziennej jazdy wokoło komina służą elektryki.
    Średnie spalanie oscyluje poniżej 15 litrów w cyklu mieszanym (zakorkowany Kraków, opłotki, czasami obwodnica). Skrzynia praktycznie nie hamuje silnikiem więc po odjęciu gazu można przejechać jeszcze spory odcinek. Do tego się trzeba przyzwyczaić że jeździ się sporadycznie dotykając gazu.

    Co do modyfikacji wydechu to nie jest prosta sprawa, nawet dedykowane tłumiki potrafią rezonować i to w najpopularniejszym zakresie obrotów 1800 – 2100 obr/min.
    W temacie awaryjności najlepiej odwiedzić forum, ale generalnie mało usterek. W moim egzemplarzu z 2008 w ciągu 4 lat padł 1 czujnik ABS. Kosztował grosze, wymieniony w 30 min w rekreacyjnym tempie.
    Szukającym swojego wymarzonego nie zazdroszczę, jest masę złomu na rynku. Obowiązkowo sprawdzić od spodu, wycieki, korozję w profilach, uszkodzenia podłogi. Jak jest świeżo konserwowany bałwankiem to prawdopodobnie w celu ukrycia problemów.

  3. Hej uwielbiam ten model…miałem 2,7crd silnik bardzo dobry jedyna wada to uszczelki pod wtryskami ktore sie zuzywały co pol roku ….koszt niewielki ale troche duzo pracy zeby to wymienic szczegolnie przy wtrysku pod szyba….pozniej wyciałem tam dziure zeby nie obnizac silnika:)z checia kupilbym teraz benzyne 4.7 jedyna wada ze ten samochod nie ma esp a samo quadra drive niewiele pomaga i wprowadzic ten samochod w poslizg to zaden problem gdzie byle jakie auto z esp naprawde ciezko bez wyłaczenia tego systemu .
    Fajny filmik pozdrawiam .

  4. 14-15l XD czyli jezdzisz non stop poza miastem, Gdańsk dojazdy do pracy w 100% oryginal w idealnym stanie 19-23l normalna jazda w korkach trasa autostrada czyli 140km tempomat 14-17l

  5. Się nie śmiejcie ale passat B5 1.9tdi 110km pali mi w mieście 12,5 ropy! Jeżdżę ciągle po 6 km do roboty ciągle na zimnym. Silnik i wszystko utrzymane w świetnym stanie. Więc piedole planuje jeepa LPG ale ceny grandow to jakaś paranoja… Nie dziwota.

  6. Bardzo ciekawa prezentacja. Marzenia są po to, by je realizować, zatem gratuluję – wóz naprawdę zacny! Co ważne, zarówno nadwozie, jak i przede wszystkim wnętrze zachowane w pięknym stanie. Skóra, kierownica, plastiki i reszta elementów w wielu egzemplarzach przy tym przebiegu jest w stanie agonalnym. Tu widać, że ktoś o ten samochód po prostu dbał 👌
    Co do spalania – V8-ka to jedyny słuszny motor w tym aucie, a jej brzmienie dosłownie powoduje uśmiech na twarzy tuż po przekręceniu kluczyka. Oczywiście w myśl dość często głoszonej teorii : "nie ma ognia bez dymu", niektórzy powiedzą, że alternatywą jest kopciuch. Niestety, dobrego diesla w ofercie brak. Stary 3.1 jest głośny i praktycznie nie jedzie, a 2.7 CRD pali 2-3 l mniej i z pewnością nie zapewnia ani połowy frajdy, jaką daje jazda V8-ką.
    Duży plus za utrzymanie tego cacka w oryginale – koło faktycznie jedno z ładniejszych w tym modelu. No i brak chińszczyzny z androidem – tak trzymać! I na koniec – choć o gustach się nie dyskutuje, gust trzeba po prostu mieć – szacun za kolekcję klasyki w podłokietniku 👍 Pozdrawiam i szerokości!

  7. Uściślając 4-biegowa skrzynia była w 1999r od 2000 po wypuszczeniu oleju ATF+4 skrzynie mają 5 biegów ( mam wózek z 2000r i mam 5b natomiast silnik 4.0 R6 występował również w WJ a nie tylko w ZJ . P.S. różnica w przyśpieszeniu 0-100 km/h między 223 KM a 258KM H.O. to raptem 0.3 sek (dane serwisowe)a wypadające gniazda zaworowe to niestety przypadłość silników H.O. Pozdrawiam

  8. W korkach w stolicy Saab 9-5 2.0t przekraczał 14l/100 średniej. Gdzie Grand Cherokee ma silnik o >2x pojemności.

    Ponadto niektórzy traktują auta gaz-hamulec zero-jedynkowo non stop. To jak to ma mało palic i mało kosztowac jak ktoś mini ciężarówkę jeździ jak malucha? Trzeba umieć jeździć.

  9. 15 l w 4.7 to naprawdę mało, mój 2.7 CRD palił 12 l.
    Co do mostów to mylisz się.
    2 sztywne mosty to stały napęd na 4 koła więc Quadra-Drive nie ma prawa posiadać sztywnych mostów.

  10. 1:56 jeżeli zrobimy kick down i odrazu puścimy gaz poczym odrazu znowu zrobimy kick dawn to szybciej będziesz przyspieszał bo pod pedałem jest taki przycisk i żeby go uruchamia trzeba zrobić to co napisałem na górze. (u mojego taty w takim jeepie tak było)

  11. Proszę Cie.
    Mam to auto: lift 4", opony 245/75r16, AT. Użytkowane jako Daily i przez 3 lata raz szedł do 17/100.
    Spalanie w koło komina to bite 21-25 /100 więc bez jaj z tym spalaniem tym bardziej że jadąc 80km/h jedziesz na 4-tym biegu.
    Naczytałeś się a rzeczywiście o mechanice nie wiele wiesz – więc robiąc taki film nie wprowadzaj ludzi w błąd – osprzęt na górze bo na dole miejsca nie ma. Co ma olej do wypadania gniazd😂. Panewka się obraca bez względu na katowanie- cyk i już. A łańcuchy są 3 i jak najbardziej powinno się je wymieniać.
    Recenzja śmiechu warta.

  12. Cześć kolego, bardzo ładny film zrobiony z sercem i szczerością. Ja mam taki 4,7, padł silnik – wypadnięte gniazdo zaworowe. Trzeba uważać na przegrzanie – głowica alu, a gniazdo stalowe – przy 100 stopniach w końcu wypada – a miałem LPG. Ale wiskoza nie działała dobrze, za bardzo się grzał. Musiałem wymienić nadarzył się HO, wchodzi i gada bez problemu, komputer wymieniłem na pięciobiegowy – skrzynia działa b. dobrze. Ten silnik musi mieć dobry filtr – dusi się na tanich filtrach. Trzeba dać stożek, albo jakiś lepszy. Zagłówki tylne składają się u mnie, ale mój to 2000, od bodajże 2003 zrezygnowali z tego. Wersja europejska z twardszym zawieszeniem, ale nadal komfortowym. Ma jeszcze lampkę pod maska, potem też ją usunęli. spalanie lpg 14 na trasie 16 autostrada przy 150, 21 miasto z odrobiną dłuższych prostych. Maty grzewcze zepsute, właśnie ta osłona baku pordzewiała i dziurawa, poza tym również mimo wszystko go lubię i uważam za praktyczny wygodny i pojemny samochód wiele mogący w terenie. Pozdrowienia i szerokiej drogi! 💙👍

  13. Jechalem takim wj na trasie Toronto do Edmonton i dalej do Calgary tgz trans Canada, spalanie pokazywał 13,5 przy spokojnej jeździe, bardzo dobry komfort, prędkość 80 do90 wystartowałem z Toronto bez jakiś większych przygotowań auto pożyczone od rodziny, jechałem 4 dni spałem w motelach, wersja quadra drive stały napęd na 4, 2001 rok produkcji pamiętam , jedyny problem jaki miałem to bujało na boki ponieważ miał wyrobiona gumę na tgz sierżancie, na długie odcinki polecam dodatkowy karnister, lepiej mieć coś w zapasie auto godne uwagi polecam

  14. Miałem przez ponad trzy lata, tyle że 2.7 diesel. Lepszy napęd i mniejsze spalanie. Chociaż dźwięk V8 jest niepowtarzalny, szczególnie przy tłumiku magnaflow.
    Sprzedałem niestety i teraz żałuję.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!