Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Kivi Racing Factory - Fiat 500 0.9 TwinAir Turbo

Kivi Racing Factory – Fiat 500 0.9 TwinAir Turbo



Maluszek na sterydach zajechał do Kiviego. Fiat 500 z silnikiem 0.9 TwinAir Turbo został poddany chiptuningowi :))

Bądź na bieżąco:
Facebook: https://www.facebook.com/JagodowyTV
Instagram: https://www.instagram.com/jagodowytv/
Sklep: https://stardruk24.pl/sklep/11-jagodowytv
Nasza społeczność: https://www.facebook.com/groups/jagodowytv
Kontakt: jagodowytv@gmail.com

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

41 thoughts on “Kivi Racing Factory – Fiat 500 0.9 TwinAir Turbo

  1. W imieniu właścicielki odcinkowego egzemplarza, przekazuje, że wkurwiony maluch stał się o wiele bardziej elastyczniejszy i przyjemniejszy w jeździe po mieście:)
    Pzdr Kivi i Jagodowy

  2. Kivi , wtrysk bezpośredni sie nagarem zalepia siuwax peat oilsyn petrol Doctor na bak i go przegonić .
    U mnie w Hondzie az szarpał i wypadały zapłonu, po siuwaxie juz nie i lepiej sie zbiera

  3. W ostatnim czasie miałem spinę z jednym fanem świec irydowych. No i generalnie się trochę poirytowałem bo gość powtarza formułki ze strony producenta, w stylu "zwiększają wydajność", "prawidłowo zapalają mieszankę". A to są puste słowa moim zdaniem, bo jak mieszanka nie jest prawidłowo "zapalona" to mamy wypadanie zapłonu, generalnie zwykłe świece robią to samo tylko nikt tego nie wypisuje w danych technicznych.
    Ale kwestia "zwiększenia wydajności" mnie rozwala totalnie, bo pytam, w jaki sposób maja świece podnieś moc silnika, a on że nie moc tylko wydajność… Czyli co?
    Taks obie myślę że to był by dobry temat na odcinek z testów czy u Kiviego czy z Coobciem. Porównanie mocy samochodu na zwykłych świecach i na irydowych. Jeżeli robią coś lepiej niż zwykłe to powinno być to widoczne na hamowni. Nie znalazłem żadnego rzetelnego testu, wszystko opiera się na "wrażeniu" po wymianie, w dodatku najczęściej ze starych, zużytych zwykłych na nowe irydowe. 🤦🏻
    Osobiście nic nie mam do świec irydowych, uważam że to dobre świece i warto montować ze względu na trwałość. Ale znając trochę fizykę i mechanikę to śmiać mi się chce podczas czytania tych bzdetów na stronie np. Denso. Nie jestem przekonany do większości tych teorii, ale rzetelny test mógł by mnie przekonać. 😉

  4. Kiwi mam Forda Kuge 2 polift wersja ST–Line 180 koni i 400 niutków silnik zdrowy dobrze się zbiera Skrzynia Pover Shift.Czy można oddać go w Twoje ręce? Co by można mapą podnieść moc i niutki? Widzę że bardzo rzetelnie fachowo podchodzisz do tematu👍👍👍👍

  5. 11:50 Nie ma, ze sie nie da. Mozna zapobiec temu cynkując zaciski zamiast malowania proszkowego, warstwa ocynku jest zdecydowanie cieńsza i uchroni zaciski przed korozją na wiele lat

  6. Serwisuje taki silnik 0.9 .kolegi. Obudowa filtra powietrza od wibracji sama się odkręca. Gwintów nie ma…. Wszystko luźne, dramat poprostu. Doloty do filtra powietrza same wychodzą na spacer. Takie wibracje.

  7. Lancie Ypsilonki są w Polsce robione. i dobrze się mają. Mam takie 2 z tym motorkiem i skrzynią dfn. Mało męskie? Tak, dla tych co muszą sobie cóś przedłużać 😜

  8. w tej piątce GTI to jeżeli gumy od pokrywy silnika są już zużyte/zerwane to pokrywa potrafi połamać właśnie kostkę od nastawnika zmiennych faz jak i czujnik ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia. częsty przypadek w tym modelu

  9. Kivi ma chyba dość psychicznie. Gość jest kumaty i wie że to wszystko niedługo jebnie. Czerpanie zysków z serwisowania a już na pewno tuningowania aut skończy się w przeciągu 2-3 lat. Pseudo zmianami klimatycznymi ubiją wszystko, a to tylko wierzchołek góry lodowej.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!