Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
LPG - fakty i mity! LPG bez tajemnic! BUDOWA I DZIAŁANIE LPG IV GEN. # 1

LPG – fakty i mity! LPG bez tajemnic! BUDOWA I DZIAŁANIE LPG IV GEN. # 1



Szanowni Państwo, Piotr Zatchij Szef Techniczny Energy Gaz Polska przedstawia cykl materiałów ‘’LPG bez Tajemnic’’ które będą prezentowały zagadnienia LPG w wyjątkowy, czasem zaskakujący sposób! Wszyscy wiedzą co to jest LPG – ale niewiele posiadaczy Auto gazu wie, dlaczego to tak wyjątkowe paliwo i dlaczego powinniśmy się nim interesować coraz bardziej!

Czy ktoś z Państwa miał okazję zobaczyć jak wygląda od środka reduktor gazowy? Zapchany filtr LPG, czy zabrudzony wtryskiwacz od środka? Czy widział zniszczenia, które powstają po zatankowaniu słabej jakości gazu? Nie! (nie pytam ludzi z branży, czy konkurencję, która na bieżąco śledzi nasz kanał i korzysta z bogatego doświadczenia!).

Piotr zabierze Państwa w świat serwisu, budowy poszczególnych komponentów składowych instalacji gazowej. Zależy mu na tym abyście zrozumieli zasadę działania i budowę LPG. Dzięki temu stanie się dla Państwa oczywiste, że należy wyeksploatowany element wymienić i trzeba po latach doinwestować LPG aby dalej cieszyła Państwa i przynosiła oszczędności.

Piotr od prawie 2 dekad zajmuje się LPG. Zjadł na auto gazie przysłowiowe zęby i jest jak najwłaściwszą osobą aby przedstawić Państwu zagadnienia związane z LPG okiem Eksperta LPG w przystępny sposób. Piszcie co was nurtuje w LPG, jakie macie wątpliwości, czego się obawiacie i co powstrzymuje Was przed założeniem LPG! Piotr każdemu z Was odpowie personalnie, każdemu poświęci czas, abyście obalili mity dotyczące LPG w Waszych głowach!

Piotr wierzy w to, że prezentowany cykl materiałów poświęconych Auto gazowi wprowadzi Państwa w profesjonalny świat montażu i serwisu LPG Energy Gaz Polska, dlatego jest to dla niego tak ważne! Chcemy zaprosić Państwa to tworzenia tego wyjątkowego cyklu z LPG Poprzez zostawianie zapytań, subskrypcji, udostępnianie filmów swoim bliskim. To będzie dla naszego zespołu znakiem, że warto poświęcać czas na kręcenie tego cyklu i angażowanie się dla niego bez reszty. To zachęci Piotra jeszcze bardziej aby oderwał się od montażu, serwisu i zajął się produkcją video o LPG!

Energy Gaz Polska blisko 14 lat prowadzi Warsztat w zakresie: montaż i serwis LPG! Cechuje nas wysoka i wyłączna specjalizacja w dziedzinie Autogazu! Zaufaj doświadczeniu, renomie, lat praktyki zespołowi Energy Gaz Polska Liderowi w montażu LPG! http://www.egp.pl/

Słowa Naszych Klientów „Polecam Energy Gaz Polska swoim znajomym, rodzinie, przyjaciołom” dodają skrzydeł naszemu Zespołowi i motywują do jeszcze lepszej i profesjonalnej pracy. Klient, który do nas wraca kolejny raz i wystawia pozytywne opinie Energy Gaz Polska cieszy serce! Ci co nas znają, korzystają z usług naszej Firmy, wiedzą, że Klient dla Energy to najważniejsza wartość! Dziękujemy i zapraszamy do skorzystania z usług Energy Gaz Polska! http://www.egp.pl/energy-gaz-polska-opinie-lpg.htm

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

23 thoughts on “LPG – fakty i mity! LPG bez tajemnic! BUDOWA I DZIAŁANIE LPG IV GEN. # 1

  1. posiadam audi na full-grupie, czy do full-grupy daje się cieńsze dysze ? ja mam 115 koni silnik czyli 28-29 koni / cylinder. ja mam dysze 2,2 ciśnienie 1,25- 1,30 wtryskiwacze matrix , reduktor AC STAG R01 150KM, stag 4 plus

  2. Witam, posiadam Opel Astra J 1.4 Turbo 140 KM, 2015r. z fabryczną instalacją LPG Landirenzo. Od samego początku jest bardzo awaryjna. W okresie gwarancyjnym wymieniony był dwukrotnie parownik, wtryski, wiązki, wielokrotnie czyszczony elektrozawór. Obecnie jest kolejna awaria, objawów jest wiele. Czasem działa, czasem nie. Pytanie – czy serwisujecia Państwo ten typ fabrycznej instalacji. Mój lokalny gazownik nie mógł podłączyć się do gniazda diagnostycznego sterownika, bo w ogóle go nie znalazł (!?) Czy to możliwe że sterownik jest "zamknięty"?

  3. Witam.
    Obecnie pracuję za granicą i planuję kupić samochód, którym będę mógł jeździć z Polski do Niemiec. Mój wybór najprawdopodobniej padnie na BMW e39 z silnikiem 2,5l w benzynie. Chciałbym po zakupie sprzężyc go z instalacją gazową.

    Proszę mi powiedzieć, czy taki zestaw mógłby się sprawdzić i czy w ogóle instalacja gazowa może współgrać z dłuższymi trasami.
    Słyszałem kilka zdań, że głowica może się przegrzewać. Proszę o odniesienie się do nich.

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

  4. Bardzo ciekawy materiał! Nie mogę się już doczekać kolejnego odcinka tej serii! Co powiedzie aby zrobić też odcinki Q&A dla Fanów? Można by w jednym odcinku odpowiedzieć na wszystkie zapytania! Z chęcią dowiedziałbym się m. in. dlaczego przyjęło się, że gaz zawsze wypala gniazda zaworowe i zawory, skoro wcale tak nie jest! 🙂

  5. Oby więcej takich materiałów !!!
    Mam zamontowany set BRC sequent 32 OBD w konfiguracji max żółte wtryskiwacze reduktor genius max.
    Samochód to Seat Leon 1.8T 180KM osoba która montowała mi tą instalację poinformowała mnie że nie jest podłączona funkcja OBD. Instalator twierdził, ze po podłączeniu tej funkcji mogą wystąpić problemy. W przypadku gdy byśmy chcieli podłączyć komputera diagnostyczny, mogą wystąpić problemy z komunikacją ze sterownikiem silnika jak byśmy chcieli dokonać jakiejś diagnostyki czy usunięcia jakiegoś błędu czy to prawda ?
    Czy ta funkcja OBD powinna być podłączona ?
    Co zyskamy gdy ta funkcja będzie podłączona ?

  6. Od jakiś 2 miesięcy chłonę wiedze o LPG, przejrzałem Waszą stronę i kanał YT. Mam w planach zmianę auta (z Avensisa ON) i wstawienie LPG. W grę wchodzi m.in. Focus. Mam pytanie odnośnie gazowania silników 1.6 Ti-VCT 125 KM i 1.6 Ti-VCT 105 KM: czy jest jakaś instalacja szczególnie preferowana do tego typów silnika (wiem że Ford wkłada mega drogiego Prinsa)? jaki jest koszt orientacyjny? a może są niegazowalne? Byłbym wdzięczny za kilka zdań eksperta. Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!