MEGA TEST czyli wrażenia z jazdy i wiele innych ciekawostek.
Jeśli oglądasz mój kolejny film, pomyśl o subskrypcji kanału SCF .
Możesz mi pomóc w rozwoju kanału na którym nie ma sponsorowanych materiałów:
PATRONITE: https://patronite.pl/SaturdayCarFever
PayPal: https://www.paypal.me/MateuszBorowski
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Related
35 thoughts on “LPG? Ile to pali? Chrysler Town&Country V6 VLOG muzyk jeździ”
czy to prawda ze te auta maja mocno przelane mapy paliwa? warto udac sie do tunera zeby przystosowal silnik do europejskich paliw?
Spoko, ale wolałbym test przy 130, bo z taką prędkością najpłynniej jedzie się po większości europejskich autostrad. 120 to ciągłe wyprzedzanie TIR`ów i uciekanie z lewego przed jadącymi z prędkością dopuszczalną.
Yo diría que está bien la minivan usted va por debajo de la 2000 revolución iba 129km el vehículo puede gastar pero con buenos hábitos de manejo puede hacerle la diferencia saludo desde RD🇩🇴
Mam gaz staga jeden bak w kole zapasowym 52 litry wchodzi 48l na tym robie srednio 330 km. Glownie miasto i troche drogi srednicowej 50/50. Benzyny przed inst gaz komputer pokazywal 12.5 /13,5 srednio na tych trasach. Jezdze raczej spokojnie wg przepisow z malym przekraczaniem dozwolonych predkosci w 3 osoby najczesniej ja, zona i dziecko. Na ta chwile najlepszy wynik na 1 baku gazu 370 km ale to bylo 70 % autoatrada z predkoscia okolo 120 moze 130 km max. Tak ze dla mnie sie oplacala inst gazowa oszczednosci w okolicy 300 zl miesiecznie pozdrawiam
Liqiy Moly to nie jest dobry wybor do tego auta. Lej Mopar, mam to auto od 2014. Tylko na samym gazie zrobione 160tys. Spalanie 10l/km to miedzy bajki. 12-14 w miescie trzeba liczyc
Spalanie to kwestia indywidualna, zależy od wielu czynników. Jednemu będzie palić 20 drugiemu 8. To tak samo jak z klockami i tarczami. Jeden kierowca jeździ tak że po 10 tys nie nadają się do niczego a drugi po 100 tys. Ma do wymiany.
Zmobilizowałeś mnie do sprawdzenia spalania. Wczoraj po raz pierwszy zobaczyłem w Chryslerku spalanie na trasie 8,7/100km. Trasa 250 km. Zawsze miałem ok 11. Da się ale wymaga to trochę innego stylu jazdy.
Jeździłem 2 lata wersja limited z instalacją lpg. Autko świetne niestety też swoje pali czyli ok 22 litrów lpg na 100km w cyklu mieszanym. Dziś już gaz w cenie 3 zł co daje nam ok 64 zł na 100km. Dziś jeżdżę hybrydą Toyoty I spalanie 4 litry czyli ok 23 zł na 100 km ale to już nie ten komfort
Ja pamiętam czasy, jak SCF jeździł na testach z sonometrem, mierzył głośność pod wiatr, i z wiatrem, obliczał spalanie co do litra, narzekał w Renault na joystick za kierownicą służący do sterowania radiem, i twierdził że to pomiot szatana, bo VAG ma wszystko na kierownicy, a nie za… i taaaakie tam pierdy. Teraz kupił pudło palące hektolitry, stare, głośnie jak cholera, z szyberdachem który jeszcze sprawa że w środku jest głośniej, oraz z joystickami za kierownicą które służą do sterowania mediami. WNIOSEK ? Wsztystkie te testy o kant dupy potłuc!!!. Jak Ci się auto podoba, to nie ma to kompletnie znaczenia czy jest głośne , pali jak smok, albo czy ma bardziej lub mniej intuicyjne sterowanie za kierownicą. Wsiadasz, jedziesz i wiesz że chcesz to i już. Nic tego nie zmieni, żaden test sonometrem, żaden test spalania i test ergonomii. Jak kochasz V6 czy tam V8, to zawsze będziesz taki chciał, i żaden rozsądek wynikający z testu na kanale tego nie zmieni. Kupujcie wiec ludzie auta które wam się podobają, niezależnie od tego czy palą mało czy dużo, czy psują się czy nie psują. To nie ma znaczenia, bo jeśli z rozsądku kupicie diesla 1,6 no bo trwały, mało pali i takie tak – to i tak nim jeżdząc głowa będize się wam kręciła za tym co wam się PODOBA a nie tym co jest rozsądne. Wczesniej czy później zblazowani sprzedacie ten rozsądny samochód, i będziecie kupować ten wymarzony, bo coś się od życia petrolhedowi należy, nie ? . A jak się będzie psuł – yebał to pies, to go oddacie do serwisu, naprawią , i już – no trudno. Wielkie mi coś.
Nic nie boli tak, jak jazda rozsądnym autem którego nienawidzicie.
Posiadam Dodge Journey 216 rok, pochodzi z Kanady, plus taki że licznik w kilometrach i nie trzeba się męczyć z milami (EU – Fiat Freemont) z silnikiem 3,6 AWD, spalanie w cyklu mieszanym na poziomie 14l (16l LPG). Auto fajne ale ta skrzynia (62 TE) bardzo wolno reaguje. Na trasie auto sprawuje się wspaniale, w mieście też, bardzo wygodne i przestronne. Uważam że dla rodziny wręcz idealne. Dodatkowo posiada sporo "ukrytych" pakowny schowków co ułatwia zachowanie porządku w aucie. Nie żałuje założenia gazu.
Mam takiego 2015 przebieg 125 tyś. Potwierdzam że 8 l/100 można ale nie więcej jak 90. Wakacje Karwia – Częstochowa 4 godziny 10.8 l/100km. Wygluszenie robiłem sam i różnica kolosalna szczególnie od tylnych nadkoli w deszczu. Ważne żeby nie jechać szybciej niż 132km/h . Powyżej (145÷150) skrzynia często redukuje i zużycie rośnie do 15.
Nie bardzo rozumiem, o co chodzi Ci z tym demontażem belek poprzecznych. Przecież one chowają się w relingach wzdłużnych, więc w każdej chwili mogą być złożone/rozłożone.
co do słuchawek, DVD, bluray, to jak sprawdzałem, może nawet lecieć DVD na kanale A i monitorze, BR na drugim monitorze i kanale B, a radio/hdd na głośnikach dla kierowcy, chyba wszystkie mixy dozwolone, w tym np. DVD/BR na głośnikach, a kierowca w słuchawkach z HDD
Taka uwaga, skrzynia biegów bardzo nie lubi obciążenia nawet lekkiego typu przyczepy kempingowej, bardzo cierpi sterownik chydrauliczny skrzyni biegów i elektrozawory. Mam Lancię Voyager 2.8 i nawet przyczepa kempingowa która waży 750kg potrafiła skrzynię uszkodzić. Koszt sterownika hydraulicznego to ok. 4000zł, więc hak który Pan ma to na bagażnik na rowery. Taka rada odemnie posiadacza bliźniaka Chryslera T&C z tą samą skrzynią. Pozdrawiam.
Owszem, można zejść ze spalaniem poniżej 10l/100km ale ja w moim fiacie freemoncie raczej mam średnie spalanie ok 17l gazu lub 15l benzyny i to jest bardziej życiowe spalanie. To jest 2 tony na kółkach
Mam problem mam chryslera town and country z 2009 4.0l wersja limited i od pewnego czasu zaczyna się coś z nim dziać jak się nie nagrzeje do pierwszej kreski to jak np doda się za dużo gazu albo leciutko szurnie o krawężnik to gaśnie i parę tonowe auto przestaje działać i wspomaganie kierownicy siada i nic nie da się z tym zrobić
czy to prawda ze te auta maja mocno przelane mapy paliwa? warto udac sie do tunera zeby przystosowal silnik do europejskich paliw?
fajny filmik, test bardziej przekonujący niż inne profesjonalne. za ile kasy był kupiony?
Spoko, ale wolałbym test przy 130, bo z taką prędkością najpłynniej jedzie się po większości europejskich autostrad. 120 to ciągłe wyprzedzanie TIR`ów i uciekanie z lewego przed jadącymi z prędkością dopuszczalną.
W moim otoczeniu popularniejsza jest nazwa Chrystus.
В мене розхід пального на 22 милі 1 галон. Тут по іншому треба рахувати, скільки на одному галоні авто проїде миль.
Czy tutaj jest chłodnica skrzyni biegow
Yo diría que está bien la minivan usted va por debajo de la 2000 revolución iba 129km el vehículo puede gastar pero con buenos hábitos de manejo puede hacerle la diferencia saludo desde RD🇩🇴
Do miasta, jak Gdansk, Kia Picanto, na Glownym Miescie, nie do pobicia. Mirek Gdansk
Jestem przed zakupem takiego auta ale z 2015 i fajnie jest posłuchać takiej obiektywnej opinii 🙂
Ta działka to bardziej pod Mińskiem Mazowieckim niż pod Warszawą
Chrysler Voyager = toyota sienna dla ubogich, przykre ale prawdziwe. Kto tym jeździ bez problemów ten po prostu miał fuksa
Mam gaz staga jeden bak w kole zapasowym 52 litry wchodzi 48l na tym robie srednio 330 km. Glownie miasto i troche drogi srednicowej 50/50. Benzyny przed inst gaz komputer pokazywal 12.5 /13,5 srednio na tych trasach. Jezdze raczej spokojnie wg przepisow z malym przekraczaniem dozwolonych predkosci w 3 osoby najczesniej ja, zona i dziecko. Na ta chwile najlepszy wynik na 1 baku gazu 370 km ale to bylo 70 % autoatrada z predkoscia okolo 120 moze 130 km max. Tak ze dla mnie sie oplacala inst gazowa oszczednosci w okolicy 300 zl miesiecznie pozdrawiam
Liqiy Moly to nie jest dobry wybor do tego auta. Lej Mopar, mam to auto od 2014. Tylko na samym gazie zrobione 160tys. Spalanie 10l/km to miedzy bajki. 12-14 w miescie trzeba liczyc
Spalanie to kwestia indywidualna, zależy od wielu czynników. Jednemu będzie palić 20 drugiemu 8. To tak samo jak z klockami i tarczami. Jeden kierowca jeździ tak że po 10 tys nie nadają się do niczego a drugi po 100 tys. Ma do wymiany.
Zmobilizowałeś mnie do sprawdzenia spalania. Wczoraj po raz pierwszy zobaczyłem w Chryslerku spalanie na trasie 8,7/100km. Trasa 250 km. Zawsze miałem ok 11. Da się ale wymaga to trochę innego stylu jazdy.
Jeździłem 2 lata wersja limited z instalacją lpg. Autko świetne niestety też swoje pali czyli ok 22 litrów lpg na 100km w cyklu mieszanym. Dziś już gaz w cenie 3 zł co daje nam ok 64 zł na 100km. Dziś jeżdżę hybrydą Toyoty I spalanie 4 litry czyli ok 23 zł na 100 km ale to już nie ten komfort
Straszna paskuda, ale ważne, że Tobie się podoba.
Ja pamiętam czasy, jak SCF jeździł na testach z sonometrem, mierzył głośność pod wiatr, i z wiatrem, obliczał spalanie co do litra, narzekał w Renault na joystick za kierownicą służący do sterowania radiem, i twierdził że to pomiot szatana, bo VAG ma wszystko na kierownicy, a nie za… i taaaakie tam pierdy.
Teraz kupił pudło palące hektolitry, stare, głośnie jak cholera, z szyberdachem który jeszcze sprawa że w środku jest głośniej, oraz z joystickami za kierownicą które służą do sterowania mediami.
WNIOSEK ? Wsztystkie te testy o kant dupy potłuc!!!.
Jak Ci się auto podoba, to nie ma to kompletnie znaczenia czy jest głośne , pali jak smok, albo czy ma bardziej lub mniej intuicyjne sterowanie za kierownicą. Wsiadasz, jedziesz i wiesz że chcesz to i już. Nic tego nie zmieni, żaden test sonometrem, żaden test spalania i test ergonomii. Jak kochasz V6 czy tam V8, to zawsze będziesz taki chciał, i żaden rozsądek wynikający z testu na kanale tego nie zmieni.
Kupujcie wiec ludzie auta które wam się podobają, niezależnie od tego czy palą mało czy dużo, czy psują się czy nie psują. To nie ma znaczenia, bo jeśli z rozsądku kupicie diesla 1,6 no bo trwały, mało pali i takie tak – to i tak nim jeżdząc głowa będize się wam kręciła za tym co wam się PODOBA a nie tym co jest rozsądne.
Wczesniej czy później zblazowani sprzedacie ten rozsądny samochód, i będziecie kupować ten wymarzony, bo coś się od życia petrolhedowi należy, nie ? .
A jak się będzie psuł – yebał to pies, to go oddacie do serwisu, naprawią , i już – no trudno. Wielkie mi coś.
Nic nie boli tak, jak jazda rozsądnym autem którego nienawidzicie.
ehh to już nie to co kiedyś
To autogamma nie wypolerowała reflektorów przy wsadzaniu biletów?
Witam serdecznie. CZy moglbym miec do Pana osobiste pytanie ? 😛 Gdzie kupowal Pan okulary. Moze gdzies na terenie Warszawy >? Pozdrawiam
Posiadam Dodge Journey 216 rok, pochodzi z Kanady, plus taki że licznik w kilometrach i nie trzeba się męczyć z milami (EU – Fiat Freemont) z silnikiem 3,6 AWD, spalanie w cyklu mieszanym na poziomie 14l (16l LPG). Auto fajne ale ta skrzynia (62 TE) bardzo wolno reaguje. Na trasie auto sprawuje się wspaniale, w mieście też, bardzo wygodne i przestronne. Uważam że dla rodziny wręcz idealne. Dodatkowo posiada sporo "ukrytych" pakowny schowków co ułatwia zachowanie porządku w aucie. Nie żałuje założenia gazu.
Mam takiego 2015 przebieg 125 tyś. Potwierdzam że 8 l/100 można ale nie więcej jak 90. Wakacje Karwia – Częstochowa 4 godziny 10.8 l/100km. Wygluszenie robiłem sam i różnica kolosalna szczególnie od tylnych nadkoli w deszczu.
Ważne żeby nie jechać szybciej niż 132km/h . Powyżej (145÷150) skrzynia często redukuje i zużycie rośnie do 15.
Chyba ktoś nie jedzi po Europie ze wypowiada się ze lepiej tam jeżdżą niż w Polsce ! Nic się nie różnimy od „ rozwiniętej „ Europy . Pozdrawiam
Fajne autko na trasy z rodziną 👍🏻😁 telefon można dać w lewej kratce tak daje
5-7% zwrotu za LPG juz w tej chwili przejechałeś. Pomijając, że łatwiej jest sprzedać auto z LPG.
Nie bardzo rozumiem, o co chodzi Ci z tym demontażem belek poprzecznych. Przecież one chowają się w relingach wzdłużnych, więc w każdej chwili mogą być złożone/rozłożone.
co do słuchawek, DVD, bluray, to jak sprawdzałem, może nawet lecieć DVD na kanale A i monitorze, BR na drugim monitorze i kanale B, a radio/hdd na głośnikach dla kierowcy,
chyba wszystkie mixy dozwolone, w tym np. DVD/BR na głośnikach, a kierowca w słuchawkach z HDD
Mega brzydkie auto.:-)
Taka uwaga, skrzynia biegów bardzo nie lubi obciążenia nawet lekkiego typu przyczepy kempingowej, bardzo cierpi sterownik chydrauliczny skrzyni biegów i elektrozawory. Mam Lancię Voyager 2.8 i nawet przyczepa kempingowa która waży 750kg potrafiła skrzynię uszkodzić. Koszt sterownika hydraulicznego to ok. 4000zł, więc hak który Pan ma to na bagażnik na rowery. Taka rada odemnie posiadacza bliźniaka Chryslera T&C z tą samą skrzynią. Pozdrawiam.
za chwile bedzie jezdzic vectrą b
Spalanie prawdziwa rewelacja. Taka buda , waga i moc kosmos!!! Po co ten cały downsizing??
Owszem, można zejść ze spalaniem poniżej 10l/100km ale ja w moim fiacie freemoncie raczej mam średnie spalanie ok 17l gazu lub 15l benzyny i to jest bardziej życiowe spalanie. To jest 2 tony na kółkach
Mam problem mam chryslera town and country z 2009 4.0l wersja limited i od pewnego czasu zaczyna się coś z nim dziać jak się nie nagrzeje do pierwszej kreski to jak np doda się za dużo gazu albo leciutko szurnie o krawężnik to gaśnie i parę tonowe auto przestaje działać i wspomaganie kierownicy siada i nic nie da się z tym zrobić
Choruję na takiego 😁