Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
LPG już było - pora przetestować LNG!

LPG już było – pora przetestować LNG!



Pierwszy raz miałem okazję przejechać się nowym Volvo FH, a przy okazji wersją wyposażoną w fabryczną instalację LNG – przy okazji też pokażę jak wygląda tankowanie tego gazu na jednej ze stacji marki Shell.

Zapisz się na szkolenie do Akademii Moto Doradcy :
– WWW : https://motodoradca.tv/szkolenia/

Zajrzyj do mnie na sociale :
– INSTAGRAM : http://motodoradca.tv/instagram
– FACEBOOK : http://motodoradca.tv/facebook

Subskrybuj kanał :
– MOTO DORADCA : http://motodoradca.tv/subskrybuj

Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, lub poprzez stronę : https://motodoradca.tv/zakupauta/

Komercyjne działania : wspolpraca@motodoradca.tv
Materiał powstał we współpracy z SHELL

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

38 thoughts on “LPG już było – pora przetestować LNG!

  1. hmmm ON, LNG, LPG, CNG to wszystko weglowodory. Obecnie walka trwa o obnizenie emisji CO2 a wiec wybor miedzy ON, LNG, LPG, CNG niczego nie zmienia. Kazde z tych paliw po spaleniu emituje CO2. LNG, LPG, CNG jak sie domyslam nie emituja tyle czastek stalych co ON wiec to jest jakis plus z punktu widzenia ekologii.
    Emisja CO2 powoduje jednak ze napewno wczesniej czy pozniej ON, LNG, LPG, CNG beda musialy byc wycofane.
    Osobiscie uwazam ze auto z LNG, LPG, CNG jest duzym krokiem w dobra strone. Jednak co gdy znowu zmienia sie przepisy? Taka inwestycja a nie daje gwarancji na jak dlugi okres czasu bedzie mogla pracowac na siebie…

  2. Waldek bez obrazy ale to nie jest największą kabina volvo, tutaj masz globetroter a jest jeszcze globtroter XL. To raz, dwa holendrzy udowodnili badaniami ze ciezarowki na gaz są 5razy bardziej szkodliwe niz diesle a trzy kupuja gazowki by mauta u niemca nie płacić, niemiec wprowadzi opłaty to będzie wysyp używanych gazowek

  3. Był taki u nas na firmie i szef zrezygnował za duży kłopot z tankowaniem auto na stałej linii po prostu nie wyjechało w trasę bo nie udało się zatankować mały zasięg i za mało stacji tankowania mimo że to Niemcy

  4. Co myślę o instalacji lng? Dzielne walczenie z problemami, które stwarza UE. LPG ma sens, bo pod relatywnie niedużym ciśnieniem jest w stanie płynnym nawet w gorący dzień. To coś wymaga niezłego termosu, a i tak trzeba się spieszyć z wypaleniem, bo rozerwie zbiornik. W TIRach to pewnie najmniejszy problem, ale w osobówkach nie widzę tego.

  5. No nie. Mylisz rodzaj gazu z jego stanem skupienia w zbiorniku. W motoryzacji mamy/mieliśmy/będziemy mieli 4 rodzaje gazów napędowych: NG, PG, wodór i holtz gas. Literli "L" i "C" przed PG i NG to określenie stanu skupienia/przechowywania.
    I nie LNG nie jest dla osobówek. Instalacja LNG jest za ciężka dla osobówek. Dlatego one jeżdżą na CNG.

  6. Wszystko ladnie wszystko pięknie a taki samolot lecący od AdoB ile wyemituje toksycznego gówna powietrze?
    a taki tankowiec z Chin do Holandii to ile wysra do atmosfery gawna?
    Pewnie jeden tankowiec i jeden samolot razem tylle co cała flota ciężka europy 😛 Waldek – szerszy kąt poproszę spojrzenia 🙂 pozdro

  7. Nie wiem czy ma sens budowanie infrastruktury pod LNG skoro niedługo ma wejść wodór jako paliwo docelowe. Wydaje mi się że lepszym rozwiązaniem jest przyspieszyć to drugie.

  8. Najbardziej co wkur*a to że ekologia tyczy się tam gdzie można najwięcej $ wyciągnąć, a nie trasnportu wodnego. Powietrznego się nie czepiam. Moim zdaniem powinni przywrócić emisję spalin euro 4 ( złote czasy i ostatnie ) doprowadzić resztę transportu do tej emisji i wtedy śrubkę dokręcać ….. ale NIE ! bo Transport ziemny to $$$$$$$$…………… gdzie tu eko : HOW DARE YOU ?! .

  9. Mam okazje jezdzic w firmie autem Iveco w pelni na gaz LNG. Moje szkolenie opieralo sie na obejrzenie filmu jak tankowac LNG autorstwa kanalu Omega Pilzno, spalanie to 18-40 kg w zaleznosci od ciezaru ladunku oraz drogi, pelen bak starczy na okolo 1200 km ale w praktyce juz po czasie gdy masz ponizej polowy baku szukasz stacji poniewa ich awarie zdarzaja sie nadzwyczaj czesto i warto miec ten nadmiar by dojechac do innej, a odleglosci od Nich sa czasem rzedu 250 km. Na roznych stacjach panuja rozne kolejnosci, w jednej musisz najpierw zaplacic a pozniej podlaczac, w jeszcze innej by zaplacic musisz najpierw podlaczyc uziemienie i waz. Na kazdej stacji jest szczegolowa instrukcja, moze 10% osob przestrzega noszenia dlugich spodni a o specjalnym kombinezonie juz nie wspomne. Podstawa sa tylko rekawice kriogeniczne i ich uzywa kazdy, no i helm z oslona na twarz, to podczas odlaczania weza po tankowaniu, tankowanie do pelna to okolo 8 minut.

  10. W Niemczech jest dużo stacji z LNG ale dla aut osobowych i często bywa tak, ze kierowca musi gdzieś zostawić naczepę aby samym koniem wjechać zatankować bo nie ma wjazdu dla zestawu

Dodaj komentarz

Zadzwoń!