Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Naprawa - Pompa LDS wyciek - odpowietrzenie korka wlewowego Citroen C5 III

Naprawa – Pompa LDS wyciek – odpowietrzenie korka wlewowego Citroen C5 III



-Ważne. zademonstrowane rozwiązanie powinno się przeprowadzić tylko w przypadku niewłaściwego działania korka i całkowitego braku odprowadzania powietrza ponieważ lekkie nadciśnienie jest wskazane w zbiorniku. Przy czym procedura serwisowa nakazuje odkręcenia korka przy opuszczaniu auta z najwyższej pozycji.

Citroen C5 III zatkane odpowietrzenie korka wlewowego, przy opuszczaniu auta zwiększone ciśnienie w zbiorniku, płyn puszcza opaska przewodu niskiego ciśnienia pod zbiorniczkiem. Jak Naprawić.

Citroen C5 III clogged vent the fuel cap , when leaving the car increased pressure in the tank , the liquid releases the band conductor at low pressure reservoir . How to fix.

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

22 thoughts on “Naprawa – Pompa LDS wyciek – odpowietrzenie korka wlewowego Citroen C5 III

  1. Witam mam problem po wymianie przegubów citroen c5 tourer hydractive 2009r mechanik dał samochód na podnośnik i po wymianie przegubów tył się opuszcza a przód jest na samej górze o nie reaguje na opuszczanie
    Proszę o pomoc

  2. Witam, mechanicy przy podnoszeniu nie zastosowali prawidłowej procedury i w efekcie pękł zbiornik na płyn lds. Nie mogę w internecie znaleźć informacji jak się wymienia ten zbiornik. Założyłem konieczność podniesienia auta na maksa, zbiornik trzyma się na dwóch śrubkach i posiada trzy króćce. Dwa wyglądają na podłączone wężykami ale chyba ten pionowy króciec uniemożliwia wyciągnięcie zbiornika. Czy trzeba ciągnąć aż wyskoczy czy trzyma się na jakiejś opasce?

  3. Dzień Dobry. Chciałbym prosić o krótką wskazówkę. Po wymianie siłowników zaw. i płynu Lds w układzie zauważyłem że w przy obniżeniu do najniższej pozycji z otworka w korku wybija płyn i bąbelki powietrza. Dlaczego płyn czy to znaczy że wlano za dużo?

  4. Czy w trakcie podnoszenie mają być jakieś dźwięki? Chodzi mi o delikatne buczenie/brzęczenie. Czy to dźwięk pompy? Jest to podobne do dźwięku regulacji wysokości lamp w innych autach.

  5. A jak taka operacja wpływa na jakość LDS, o którym wiemy, że jest bardzo higroskopijny ( podatny na wchłanianie wilgoci lub nawet wiązanie się z wodą). Woda może pochodzić z pary wodnej znajdującej się w powietrzu, do którego dostęp od tej chwili jest bezpośredni i ciągły.

  6. Witam, mam co prawda Citroen C5, ale mk2 bez żadnego odpowietrzenia, mój korek nie ma żadnej dziurki nic, czytałem na forum citroena, że warto zamontować taki z odpowietrznikiem. Dodam, że moje zawieszenie jest raz twarde raz miekkie, ale to jeszcze nic, gorzej iż mój korek nie chce drgnąć… tak jakby się zassał od środka, nie można go odkręcić, boje się, że coś urwe bo az zbiorniczek się nagina, a korek ani drgnie… jakieś rady?

  7. witam, mam pytanie czy z perspektywy czasu Twoje rozwiązanie jest skuteczne i nie szkodliwe? zauważyłem że po zdjęciu gumki zawieszenie stało się miękkie. wcześniej po odkręceniu korka samochód w trakcie uzytkowania stawał się coraz bardziej twardy, podskakiwał. Po odkręceniu korka słychać było wyraźnie syk powietrza płyn kipiał, wydostawały się bomble powietrza, po opuszczeniu z pozycji max do mini w ostatnim etapie pojawiała się masa maleńkich bąbelków zawieszonych w płynie przez co płyn miał żółty kolor. Dziś w trasie zdemontowałem uszczelnienie ale skoro to zamontowali to widać jest potrzebne. Zastanawiam się jak to tanio naprawić- spróbuję wyciąć nową uszczelkę z gumy olejoodpornej i dam znać jak działa. Będę wdzięczny za podzielenie się doświadczeniem i oczywiście dziękuję za film.

  8. Około tygodnia temu dokładnie postąpiłem w/g pana instrukcji. Od tego czasu już płyn LDS nie wycieka, pompa wysycha. Proforma pojechałem do salonu Citroena, wiedząc że nie wiele się dowiem i nie pomyliłem się ich rada nowa pompa lub regeneracja starej. Mój C5 rocznik 2008 sprowadzony z Holandii przebieg obecny ok. 170000 km. Dziękuję za poradę fachową

Dodaj komentarz

Zadzwoń!