Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Pełny stage 1 w turbobiedzie - przygotowanie Saaba pod LPG Coobcio i Turbobieda

Pełny stage 1 w turbobiedzie – przygotowanie Saaba pod LPG Coobcio i Turbobieda



Chcesz wesprzeć kanał Turbobieda? – To bez sensu!

Jednak jeśli chcesz kupić:
sprzęt audio: wzmacniacze, kolumny, odtwarzacze
sprzęt video: projektory, ekrany

lub zaprojektować i wykonać:
kino domowe, nagłośnienie restauracji, biura, sklepu

Zobacz www.technikarium.pl

sklep audio/video prowadzony przez Turbobiedę.
+48 728 128 129
michal@technikarium.pl

na hasło że trafiłeś z youtuba – dostaniesz rabat!

Za zarobione pieniądze na pewno nie kupię nic rozsądnego.

Tak, nagrałem telefonem bo zapomniałem kamery.
tuning i modyfikacje: Coobcio z Coobcio Garage
www.coobcio.pl
krzywo trzymał telefon: Misza
Muzyka – Silent Partner – Getting Dirty z youtube library
Turbobieda 2017

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

36 thoughts on “Pełny stage 1 w turbobiedzie – przygotowanie Saaba pod LPG Coobcio i Turbobieda

  1. Panowie, po co mówić o wpływie temperatury na moc? Przecież hamownia ma dane dotyczące temperatury zewnętrznej i ciśnienia i sobie koryguje uzyskane wartości do normy. Nawet obok wykresu macie napisane: korekcja – jest ona powyżej jedynki dla niskiej temperatury i powyżej 1 dla mniej korzystnych warunków. Zimą wyjdzie więcej mocy, ale po wymnożeniu przez korektę hamownia poda znormowany wynik, latem będzie mniej, ale po przemnożeniu przez korektę (powyżej jedynki) powinniśmy otrzymać ostateczny wynik ten sam co zimą. Wszystko jest znormowane, inaczej Saab mierzony w Skandynawii w surowych warunkach miałby lepsze parametry w katalogu niż Fiat o tych samych osiągach, ale mierzony w ciepłym klimacie 😉

  2. 240KM 'z seryjnej, pedalskiej gt17'? Gratuluje pomyslowosci, Coobcio widze, dba o swoj wizerunek coraz bardziej…
    Tylko woda na mlyn dla podworkowych amatorow tych aut, ktorych interesuja cyfry. Najwazniejsze, zeby monitor pokazal 100 wiecej, i jazda. Ciekawe ile pojezdzi, ale przy tej mocy, to mu wroze jakies pol roku. Naprawde zastanawiajace, czemu sluza takie filmiki. Chyba tylko temu, zeby podniecony, nieswiadomy amator pojechal nabijac Coobciowi kieszen.

  3. coobcio, mam pytanie, czy jakaś nowa mapa do saaba 95 2002r 2.3T 250km z automatem wejdzie??
    czy zabijemy skrzyniee?? jest 330nm, zrobic z 350 do tego jakieś 280km. jakie koszty??? i czy w ogóle jest to możliwe.

    Pozdrawiam Piotr

Dodaj komentarz

Zadzwoń!