Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Silnik Wankla i Gaz LPG czemu to taki problem ?

Silnik Wankla i Gaz LPG czemu to taki problem ?



Z cyklu szybkie odpowiedzi na szybkie pytania. Chcemy wyjaśnić Wam czemu silnik Wankla nie do końca dogaduje się z instalacją gazową.

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

14 thoughts on “Silnik Wankla i Gaz LPG czemu to taki problem ?

  1. Problem z gazem jest taki, że ma wyższą niż benzyna liczbę oktanową czyli mniejszą skłonność do spalania detonacyjnego (stukowego). Zazwyczaj lepiej jak paliwo ma więcej oktanów, ale niestety to skutkuje opóźnieniem i wydłużeniem procesu spalania gazu do tego stopnia, że przez port wydechowy wydostają się resztki płonącej jeszcze mieszanki powietrze-gaz zamiast ochłodzonych już trochę gazów spalinowych. Rozwiązaniem może być zainstalowanie wariatora zapłonu i dostrojenie go aby nie występowało spalanie stukowe np. STAG TAP-03/1. Sam producent deklaruje 3-10% zmniejszenie zużycia paliwa. Właśnie te 3-10% idą w wydech wskutek zbyt późnego zapłonu.

  2. Więc jak uda się obniżyć temperaturę spalin gazowych to będzie to jeździc na gazie ale jak narazie to chuj bo jest to niemożliwe 😂🤣 więc dalej benzin po 5zl i wypłata idzie się jebac 😂🤣👍 pozdrawiam wanklarzy

  3. Tak jak GZW; temperatura powinna być niższa, przy czym przy dobrym wystrojeniu silnik dłużej wytrzyma na gazie, bo nie będzie się mieszał z olejem, a poprzez lpg spalanie będzie czystsze.

  4. Dzień dobry. Odpowiem tutaj: Cała teza jest oparta o jedno stwierdzenie – a mianowicie, że "gaz ma przy takim samym AFR nieco wyższą temperaturę spalania". Zapraszamy do przeprowadzenia eksperymentu: Jeśli jest ktoś chętny do zagazowania Renesisa, to proponujemy montaż takiej instalacji, a Szanownemu Koledzie z REV Service własnoręczne zamontowanie w takim pojeździe sondy EGT i porównanie temperatury spalin na gazie i na benzynie po naszym strojeniu w GZW Odbudowa i Tuning. Przypuszczam, że uda się wykazać, że temperatury będą w najmniej korzystnym przypadku mniej więcej takie same, a jest duże prawdopodobieństwo, że na gazie będzie ta temperatura niższa.
    Przy całym szacunku, nie wydaje mi się, że zniszczenie tego uszczelniacza wywołała wyższa temperatura spalin gazowych pochodzących ze spalania mieszanki o prawidłowym składzie. Realnie, aby spowodować tak drastyczną różnicę w trwałości tej listwy uszczelniającej, temperatura musiałaby być SPORO wyższa, co automatycznie eliminuje rozważania o prawidłowym AFR.

    Pozdrawiamy z krainy LPG 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!